Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Eπ'ευκαιρία της αποχωρησης του ΑΡΙΑΔΝΗ από το λιμάνι του Πειραιά θα ήθελα να θείξω το εξής:

Εάν η αποχώρηση του ΑΡΙΑΔΝΗ δεν θα είναι τελικά προσωρινή αλλά μόνιμη ή όταν επιστρέψει καταλάβει άλλη θέση στα Κρητικά (σενάρια τα οποία πιθανόν να παίξουν λόγω του νέου μετοχικού καθεστώς) ίσως η HSW θα πρέπει να σκεφτεί την αλλαγή της αγκυροβολίας του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ κι από τα 200αρια να δένει στου Βασιλειάδη εκεί που εδενε μέχρι πρόσφατα το ΑΡΙΑΔΝΗ.

Κι αυτό για τους εξείς λόγους:

1)τέτοιους είδους πλοία με κάποιον σημαντικό άνεμο είναι εξαιρετικά δύσκολο να κρατηθούν στις άγκυρες οπότε αναγκάζονται να κρατιούνται με λεντίες και αν τυχόν βάλει κανα κουλουριώτικο το πλήρωμα θα χρειαστει να είναι standby

2)Τα πλοία στα 200αρια έχουν γίνει πολλά και ειδικά κάτι πρωινά που είναι πολλά στις αναχωρήσεις τους αρκετές φορές συμβαίνει το γεγονός να έχουν μπλεχτει οι αγκυρες τους

3)Το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ για να δέσει όσο ασφαλώς μπορεί αναγκάζεται να φουντάρει 6-7 κλειδιά οπότε στην αναχώρηση μεχρι να τα βιράρει και να διανύσει την απόσταση μέχρι τα φανάρια έχει χάσει ήδη 10-12 λεπτά.

Ενώ από του Βασιλειάδη κι εύκολα προτεραιότητα πέρνει και από το μόλα σε 2 λεπτά έχει περάσει τα φανάρια

4)Στις επιστροφές του πλοίου το πρωί το βαπόρι πέφτει μαζί με τα κρητικά με αποτέλεσμα πολλές φορές να περιμένει στην κίτρινη ακόμη και μισή ώρα.Ενώ στου Βασιλειάδη επειδή μανουβράρει σε άλλη λεκάνη με τα κρητικά θα μπορούσε να μπει σε πολύ λιγότερο χρόνο

Είναι κρίμα το βαπόρι να τρέχει με 26 μίλια,να καίει τόσα καύσιμα και να σε έχουν να περιμένεις έξω από το λιμάνι αρκετή ώρα

5)Το φανάρι στα 200αριά που βγάζει από το λιμάνι στην ακτή Μιαούλη ήταν και είναι απελπισία.Προλαβαίνουν να περάσουν μόνο 4 ΙΧ και ειδικά το Σάββατο στις απογευματινές επιστροφές του βαποριού που έχει και κίνηση η ακτη Μιαούλη, η ουρα για το φανάρι φτάνει μέχρι τον καταπέλτη

Ούτως ή άλλως η εταιρία έχει κιόσκι έτοιμο εκεί, πολλοί εκ των τακτικών επιβατών της γραμμής ξέρουν που είναι η ακτή Βασιλειάδη λόγω της αναχώρησης του ΚΟΡΣΙΚΑ οπότε και με τις κατάλληλες ανακοινώσεις δεν θα δημιουργηθεί ιδιαίτερο πρόβλημα

Να γίνει και η ακτή Βασιλειάδη terminal Ικαρίας - Σάμου ρε παιδί μου:D

Πάντως όλα αυτά τα συζητάμε εάν δεν επιστρέψει το ΑΡΙΑΔΝΗ στην θέση του.Αν επιστρέψει στην θέση του τότε και το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ δεν θα μπορεί να σκαντζαρει.:P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αληθεια σας λεω σημερα με την υποθεση του Σουπερφερρυ εχω ακουσει διαφορα εχω τρεξει αρκετα στο λιμανι εχω μιλησει με πολλους φιλους χρηστες του φορουμ κλπ αλλα ηρθε η ωρα να χαλαρωσουμε λιγο απολαμβανοντας την ισως πρωτη εικονα του Νησσος Μυκονος στη Συρο. Μετα απο τις πανεμορφες εικονες πρωτα απο τη Χιο και επειτα απο τον Ευδηλο και τη Σαμο που οι φιλοι χρηστες πολλη ευγενικα μοιραζονται μαζι μας ας δουμε αν ταιριαζει οπτικα και στο Λιμανι μας...

post-1040-128326971713_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έχει ανεβάσει σημαντικά τις πληρότητές του και αυτό οφείλεται και στην προσθήκη της Σύρου αλλά και κυρίως και στο ότι παίζει μπάλα σχεδόν μόνο του στην γραμμή.

Ο καπτα Μάκης έχει αφήσει μόνο το ΜΙΛΕΝΑ στην γραμμή με δυο δρομολόγια την εβδομάδα οπότε το ΜΥΚΟΝΟΣ είναι κυρίαρχο.

Χτές που γύρναγα από Ικαρία ο Εύδηλος είχε μόνος του 12 φορτηγά κι ένα πούλμαν αριθμός ρεκόρ μιας και είχαν έρθει και τα φορτηγά του Αγίου Κηρύκου όπου την προηγούμενη το ΜΙΛΕΝΑ παρά τις προσπάθειες του δεν μπόρεσε να τα πάρει λόγω καιρού.

Επίσης το γκαράζ φουλάρισε όπως διαπίστωσα ενώ στο δρομολόγιο του Σαββατου(ήταν και το διήμερο απαγορευτικό) το βαπόρι όπως μου είπε το πρακτορείο είχε 47 φορτηγά μέσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
και το Νησος Μυκονος αν δείς με άλλες ταχυτητες ξεκίνησε και με άλλες παει τώρα.

Δεν ξέρω τι συμβαίνει με το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ αλλά το ΜΥΚΟΝΟΣ πάει καρφί όπως πήγαινε. Και στο ais άμα το δείτε αλλά και εκτός εμβέλειας ais που το πέτυχα με άλλο πλοίο ανάμεσα σε Σάμο και Ικαρία με 7άρι γεμάτο, πήγαινε με 25,7 σταθερά και μάλιστα έγινε και θέμα συζήτησης πως με τέτοιο κυματισμό κρατάει έτσι σταθερή την ταχύτητά του.

Link to comment
Share on other sites

Στην γραμμή της Ικαρίας Σάμου έχω κάνει ήδη 4 ταξίδια και προσεχώς θα κάνω κι άλλο.

Το βαπόρι σε αυτά τα ταξίδια δεν έπεσε ποτε κάτω από 25,3 μίλια και μάλιστα σε 7-8 στο Ικαριο.Συνήθως παίζει στα 25,7-26

Στο τελευταίο μάλιστα δρομολόγιο που έκανα πριν ένα μήνα το βαπόρι είχε φούλ φόρτωση (δρομολόγιο μετά από απαγορευτικό) και πιάναμε κατά διαστήματα τα 26.

Δεν ξέρω ειδικός δεν είμαι αλλά φαντάζομαι ότι ισως είναι και καλύτερα να είναι φορτωμένο μιας και βουτάει περισσότερο η μπάλα.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά λένε ότι για να λειτουργήσει καλά ο βολβός πρέπει να είναι βυθισμένος πλήρως.

Τώρα το ότι στο 7αρι διατηρούσε τη ταχύτητα των 25 μιλίων φορτωμένο δεν μου κάνει εντύπωση τολμώ να πώ πως ίσως θα μπορούσε να πάει και παραπάνω.Μη ξεχνάμε πως αυτά τα πλοία αποτελούν τεχνολογία αιχμής της σύγχρονης ναυπηγικής,και ένα καλοσχεδιασμένο πλοίο εκτός των άλλων ωφείλει να είναι ικανό να διατηρεί τη ταχύτητα του με πλήρες φορτίο και σε μια λογική κατάσταση θαλασσοταραχής

Link to comment
Share on other sites

Έχετε δίκο για το Νήσος Μυκόνος , πράγματι παει 25,8 αυτη την στιγμή για Ικαρία , απλά ετύχε να το δω γυρω στα 24 μιλία μερικές φορές και εβγαλά λαθος συμπέρασμα , να με συγχωρουν οι shipfriends.

Link to comment
Share on other sites

Κάτι πήρε το αυτί μου ότι το Νήσος Μύκονος θα ξανααλλάξει δρομολόγια :P και θα πάει ΠΑΡΟ-ΝΑΞΟ-(ΙΟ)-ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ...Ξέρει ή άκουσε κανείς τίποτα?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Τελικά τι γίνεται με την Παρο; Δρομολογείται το Μύκονος;
Στο online συστημα της εταιριας υπαρχει το Πειραιας-Σαμος(Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ) μεχρι τις 15/3 και το Πειραιας-Μυτιληνη(Ν.ΧΙΟΣ) μεχρι τις 29/3...Ειχαν πει πως μεχρι τις 10/3 θα ειχαν ανοιξει τα πλανα τους αλλα ακομα τιποτις.Μαλλον περιμενουν την δρομολογηση του Vera...:)

Τα δρομολόγια του ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ παραμένουν ως έχουν καθώς ανοίξανε τα πλάνα μέχρι τελος του μήνα (29/3).

Link to comment
Share on other sites

Οι φήμες περί Παροναξίας παίρνουν πλέον και πιό επίσημο χαρακτήρα. Η σημερινή ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ των Κυκλάδων τις αναφέρει σαν "έντονες". Δεν διευκρινίζει όμως εάν εννοεί ότι αντί Σύρομυκονία-Ικαροσαμία θα κάνει Παροναξία-Ικαροσαμία ή εάν θα αφήσει την Ικαροσαμία και θα κάνει πλέον μόνο Παροναξία κλπ.

Όταν η μεγαλύτερη (εάν δεν απατώμαι) εφημερίδα των Κυκλάδων δημοσιεύει αυτές τις φήμες, πιστεύω ότι η εταιρεία οφείλει να τις επιβεβαιώσει ή να τις διαψεύσει το συντομότερο.

post-31-128326973404_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Από την Ικαρία-Σάμο το βαπόρι δεν φεύγει αυτό είναι το σιγουρο της υπόθεσης με τα έως τωρα δεδομένα.Τώρα αν θα συνδυάσει την Ικαροσαμία με την Παροναξία όπως έκανε στα δρομολόγιά του ο Αγούδημος δεν γνωρίζω.

Link to comment
Share on other sites

Όταν η μεγαλύτερη (εάν δεν απατώμαι) εφημερίδα των Κυκλάδων δημοσιεύει αυτές τις φήμες, πιστεύω ότι η εταιρεία οφείλει να τις επιβεβαιώσει ή να τις διαψεύσει το συντομότερο.

[ATTACH]5139[/ATTACH]

Δηλαδή αν το Βημα γράψει ο Νηρέας .... οφείλεις να απαντήσεις...

Κ έστω οφείλεις, η συγκεκριμένη εφημερήδα δεν είναι δα και κανένας γίγαντας

Link to comment
Share on other sites

Εάν τα πλοία σου είναι δρομολογημένα στη Μάγχη ή στη Βαλτική, σαφώς και δεν σε νοιάζει τι λέει η ΚΟΙΝΗ ΓΝΩΜΗ. Όταν όμως τα πλοία σου δουλεύουν στις Κυκλάδες...σε νοιάζει και σε παρανοιάζει...πολύ περισσότερο και από το ΒΗΜΑ και από τους Τάιμς του Λονδίνου.

Εξάλλου γι' αυτό και η εταιρεία απάντησε στην ΑΛΗΘΕΙΑ της Χίου, σχετικά με τους λόγους της μειωμένης ταχύτητας του Νήσος Χίος. Και δεν το έκανε γιατί η ΑΛΗΘΕΙΑ είναι οι Τάιμς, αλλά γιατί το πλοίο βγάζει το ψωμί του στη Χίο.

Προφανώς, αγνοείς την ισχύ του τοπικού τύπου σε όλη την Ελλάδα. Υπάρχουν πόλεις και περιοχές της Ελλάδας όπου μια τοπική εφημερίδα πουλάει περισσότερα φύλλα από όλες τις Αθηναϊκές μαζί στην ίδια πόλη.

ΥΓ.: Όταν λέω "οφείλει να απαντήσει", δεν εννοώ στην εφημερίδα, αλλά στους αναγνώστες αυτής και εν δυνάμει πελάτες της εταιρείας. Και φυσικά κάθε σοβαρή εταιρεία που νοιάζεται για την δημόσια εικόνα της, ενδιαφέρεται για οτιδήποτε γράφεται, οπουδήποτε και εάν γράφεται αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα ν' αναφέρω ενα γεγονός που είχε συμβεί κάποια φορά σε κάποιο απο τα καινούργια BS. Φεύγοντας με 7άρι απο την Πάρο, βρέθηκα στην γέφυρα. Το πλοίο με αρκετό μποτζάρισμα χτυπιόταν απο τον καιρό. Τότε κάποιος απο την γέφυρα, σε απάντηση ερώτησης γιατί δεν έχει stabilizers, απάντησε οτι το room στο οποίο βρίσκονται οι πλακέτες τους, θερμαίνεται αρκετά και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα την αχρήστευση του συστήματος...

Και λέω, επειδή σε γενικές γραμμές αυτά τα πλοία έχουν κοινά, μήπως επηρεάζονται απο αυτά τα συστήματα οι ταχύτητες τους.

Οποιοδήποτε σχόλιο, καλοδεχούμενο.

Έχετε δίκο για το Νήσος Μυκόνος , πράγματι παει 25,8 αυτη την στιγμή για Ικαρία , απλά ετύχε να το δω γυρω στα 24 μιλία μερικές φορές και εβγαλά λαθος συμπέρασμα , να με συγχωρουν οι shipfriends.
Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου αν κάτι τέτοιο όντως συνέβαινε που δεν το έχω ξανακούσει θα ήταν κάτι παρωδικό και θα ξεπεραστηκε μιας και γνωρίζω ότι σε όλα τα μπλου δουλεύουν κανονικά τα σταμπιλάιζερς.

Τώρα σε ομοιότητες του ΜΥΚΟΝΟΣ τέτοιο πρόβλημα δεν υπάρχει.Ειδικά σε ένα ταξίδι μου με το ΜΥΚΟΝΟΣ ο καιρός ήταν 8αρι ,βγήκαν κανονικότατα τα σταμπιλάιζερς δούλεψαν και μάλιστα με αξιόλογα αποτελέσματα.

Στις ταχύτητες τα σταμπιλάιζερς τις επηρεάζουν λίγο αφού όταν βγάίνουν δημιουργούν μεγαλύτερη αντίσταση αλλά η μείωση είναι μικρή.

Με άλλα λόγια διαφορές 3-4 μιλίων δεν δικαιολογούνται με το άνοιγμα των σταμπιλάιζερς εκτός πια κι αν σε κάποια περίπτωση με πολύ γερό καιρό μειώσουν την ταχύτητα για να μην γινει ζημιά στο βαπόρι.

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ όταν το είχα ακούσει είχα παραξενευτεί. Βέβαια απ' οτι είχαν πεί ήταν καθαρά θέμα ψύξης του χώρου, οπότε υποθέτω οτι και να υπήρχε τέτοιο πρόβλημα, θα ξεπεράστηκε.

Ευχαριστώ

Link to comment
Share on other sites

Όταν η μεγαλύτερη (εάν δεν απατώμαι) εφημερίδα των Κυκλάδων δημοσιεύει αυτές τις φήμες, πιστεύω ότι η εταιρεία οφείλει να τις επιβεβαιώσει ή να τις διαψεύσει το συντομότερο.

Τελικά, η εταιρεία έπραξε το επικοινωνιακώς απολύτως αυτονόητο.

Διέψευσε κατηγορηματικά τις φήμες -μέσω του κεντρικού πράκτορά της στη Σύρο. Και μάλιστα το συντομότερο δυνατόν. Σήμερα!

post-31-128326973409_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Και για όσους ανησυχούσαν άνοιξαν τα πλάνα του πλοίου μέχρι 30/05, δίχως να προσθέσουν ή να αφαιρέσουν καμία απο τις συνηθισμένες προσεγγίσεις.

Το μονο που έκαναν αλλαγή απο 01/04 είναι οι ελαφρώς τσιμπιμένες τιμες πάντοτε προς τα πάνω .

Αντε καλές κονόμες!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Γιατί η μόνη γραμμή είναι αυτή στην οποία θα γίνουν αυξήσεις; Και στα Χανιά θα γίνουν αυξήσεις στα εισιτήρια τον Απρίλιο. Ενδεικτικά το κατάστρωμα από 25 Ευρω θα πάει στα 30, σύμφωνα και με το σύστημα κρατήσεων της ΑΝΕΚ.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Τις τελευταίες δυο ημέρες το Νήσος Μύκονος φτάνει στο Πειραιά γύρω στις 07:45 δηλαδή έρχεται περίπου με 1:30 λεπτά καθυστέρηση.

Το βαπόρι έχει πολύ κίνηση και γι αυτό το λόγο άλλαξαν και τα ωράρια επιστροφής κι έτσι από Ευδηλο για παράδειγμα η αναχώρηση από 00:45 που ήταν έχει μεταφερθεί 10 λεπτά αργότερα.

Αν έχει και την Σύρο μέσα στην επιστροφή φτάνει γύρω στις 7 οπότε αν έχει άλλο βαπόρι μπροστά του (όπως σήμερα το ΛΙΣΣΟΣ ) κινδυνεύει να πέσει επάνω στις πρωινές αναχωρήσεις όπως έπαθε το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ σήμερα και να καθυστερήσει αρκετά να μπει.

Πάντως το βαπόρι κερδίζει ολοένα και περισσότερες θετικές εντυπώσεις.

Σε ταξίδι μου την περασμένη παρασκευή προς τους αγίους τόπους:) το βαπόρι είχε πιάσει πρωτόκολλο και δεν κόβονταν άλλα εισιτήρια από το εκδοτήριο(χειμερινό από 1η απρίλη μπαίνουμε στο θερινό) κι όμως μέσα ενώ κάποιος θα περίμενε την κατάσταση ασφυκτική λόγω και βροχής εν τούτοις ήταν πολύ ανθρώπινη.

Αλλά και χτες που επέστρεψα με περίπου 700 άτομα το βαπόρι νόμιζες ότι ήταν σχεδόν άδειο.

Οι αεροπορικές μπορεί στους περισσότερους από εμάς να μην μας αρέσουν εν τούτοις αποδεικνύονται ιδανικές στο να καταπίνουν τον κόσμο και να μην φαίνεται.

Επίσης πολύ θετικά σχόλια άκουσα και για την πλεύση του πλοίου.

Την δευτερα φιλικό μου πρόσωπο επέστρεψε πειραιά με το βαπόρι και στο Ικάριο που συναντησαν 9αρι γαρμπή και στο καβο ντόρο που είχε κι εκεί ένα 8αρακι δεν κατάλαβαν σχεδόν τίποτα.

Link to comment
Share on other sites

Πράγματι το Μύκονος έχει πλέον πολλούς οπαδούς σε εκείνα τα μέρη...

Αν και πιο ακριβό δεν το συζητά ο κόσμος - τουλάχιστον όσοι ξέρω - να ξαναθυμιθούν τις εμπειρίες τους επί Αγούδιμου και δεν ενδιαφέρονται καν να δοκιμάσουν το vera. Όσο για το CEIII μετά από τα κουνήματα που ένιωθαν, το έχουν διαγράψει και αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...