Nick the Greek Posted January 15, 2017 Posted January 15, 2017 (edited) Πάμε να δούμε και 2 φωτογραφίες από το Moby Love, ένα από τα λίγα πια βαπόρια που έχουν απομείνει στα μέτρα και στο στύλ που γνωρίσαμε τα ελληνικά ακτοπλοικά της δεκαετίας του 80 και του 90. Παρότι έχει χτιστεί στην Ιταλία το 1975, στο ναυπηγείο της Pietra Ligure, αυτό που μας έδωσε και τον Ποσειδώνα τον ατελείωτο, έγινε γνωστό και αγαπήθηκε και στη Μάγχη αλλά και στην Ιρλανδική Θάλασσα με τα ονόματα St. Eloi, Channel Entente και King Orry. Από το 1998 βρέθηκε στην bella Italia για λογαριασμό της Moby Lines και με βάση το Piombino κάνει δρομολόγια πρός το Porteferraio της νήσου Elba. Το βλέπουμε εδώ να πλησιάζει το Piombino, το καλοκαίρι του 2014, κατά την προσωπική μου άποψε ο χρωματισμός στις πάντες είναι παντελώς αδιάφορος. Κι εδώ γυρνά για τη θέση του σε μια πιο πρυμνιά όψη. Φέτος πάει στα 42 χρόνια ηλικίας αλλά εσωτερικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση, τουλάχιστον όσον αφορά τους χώρους επιβατών. _________________________________________________ (1978, ex- Saint Eloi, Channel Entente, King Orry, Moby Love 2, Moby Love, Aeolos, Αέολος, Azores Express, Aqua Star) Edited April 2, 2022 by proud_ionian tag
Panagia Ekatontapiliani Posted January 15, 2017 Posted January 15, 2017 Σε διαστάσεις έχει πολλές ομοιότητες με την όμορφη γαλλική φινέτσα του Εξπρες Σαντορίνη. Ενώ είχε γίνει η παραγγελία του πλοίου το 1969, η κατασκευή του ξεκίνησε το 1972, δεν ολόκληρωθηκε μέχρι το 1975, λόγω οικονομικών προβλημάτων του ναυπηγείου!! Για μένα θα μπορούσε να είναι ένας πιθανος διάδοχος του Εξπρες Σαντορίνη στις Αζορες που υπάρχει περιορισμός για το μήκος του πλοίου. Βέβαια δεν ξέρω εάν διαθέσιμο προς πώληση ή για ναυλωση από την Moby Lines?? Πάντως εάν είναι, δεν θα ήταν άσχημο να το δουν στη Portucalence!!
proud_ionian Posted January 15, 2017 Posted January 15, 2017 εχεις ακουσει κατι ή ειναι καθαρα δικη σου σκεψη;
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Από όσο μαθαίνω από brokers, το πλοίο διατίθεται για πώληση από την Moby αλλά με παράδοση από τέλη Φεβρουαρίου και μετά.
miko mission Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 (edited) On 15/1/2017 at 6:50 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Σε διαστάσεις έχει πολλές ομοιότητες με την όμορφη γαλλική φινέτσα του Εξπρες Σαντορίνη. Ενώ είχε γίνει η παραγγελία του πλοίου το 1969, η κατασκευή του ξεκίνησε το 1972, δεν ολόκληρωθηκε μέχρι το 1975, λόγω οικονομικών προβλημάτων του ναυπηγείου!! Για μένα θα μπορούσε να είναι ένας πιθανος διάδοχος του Εξπρες Σαντορίνη στις Αζορες που υπάρχει περιορισμός για το μήκος του πλοίου. Βέβαια δεν ξέρω εάν διαθέσιμο προς πώληση ή για ναυλωση από την Moby Lines?? Πάντως εάν είναι, δεν θα ήταν άσχημο να το δουν στη Portucalence!! Eιναι και το Εξπρες Σαντορινη και το moby love χτισμενα πανω στην γαστρα του Μηλος Εξπρες, συμφωνα με το βιβλιο designing ships for sealink των ναυπηγων της sealink( διαθετε εσωτερικο ναυπηγικο γραφειο) Edited January 21, 2017 by miko mission
nomikos Posted January 21, 2017 Posted January 21, 2017 Έχει πολλές ομοιότητες με το Εξπρές Σαντορίνη και με το Μήλος Εξπρές.Μάλιστα το hhvferry.com αναφέρει πως είναι αδελφά.Το Moby Love έπρεπε να έρθει να διπλώσει το Σαντορίνη στη Παροναξιά .Πανέμορφο πραγματικά βαπόρι.
Champion Jet_2 Posted January 22, 2017 Posted January 22, 2017 On 15/1/2017 at 6:50 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Για μένα θα μπορούσε να είναι ένας πιθανος διάδοχος του Εξπρες Σαντορίνη στις Αζορες που υπάρχει περιορισμός για το μήκος του πλοίου. Βέβαια δεν ξέρω εάν διαθέσιμο προς πώληση ή για ναυλωση από την Moby Lines?? Πάντως εάν είναι, δεν θα ήταν άσχημο να το δουν στη Portucalence!! Αν ισχύει αυτά που γράφουν οι ακτοπλόοι το πλοίο θέλει να το πάρει η Portucalence και να μπεί στην γραμμή του το Kalli P! http://www.ellinikiaktoploia.net/neo-didimo-pou-tha-exipiretisi-kalokeri-tis-azores/
Panagia Ekatontapiliani Posted January 22, 2017 Posted January 22, 2017 Το Moby Love θα είναι αντικαταστάτης του Εξπρές Σαντορίνη, γιατί δεν μου ήρθε κάποια ημέρα να προτείνω πλοίο στη Portucalence. Νομίζω μένουν τα τυπικά για την αγορά του Moby Love. Η παράδοση του πλοίου στη Portucalence αναμένεται στο τέλος Φεβρουαρίου με αρχές Μαρτίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 On 15/1/2017 at 6:12 PM, Nick the Greek said: Φέτος πάει στα 42 χρόνια ηλικίας αλλά εσωτερικά είναι σε πολύ καλή κατάσταση, τουλάχιστον όσον αφορά τους χώρους επιβατών. Για να λες ότι οι εσωτερικοι χώροι του πλοίου είναι σε καλή κατάσταση, φαντάζομαι θα έχεις ταξιδέψει με την αγάπη του Moby?? Εάν ναι, έχεις καμία φωτογραφία από τους εσωτερικούς χώρους του??
miko mission Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 On 15/1/2017 at 6:50 PM, Panagia Ekatontapiliani said: Σε διαστάσεις έχει πολλές ομοιότητες με την όμορφη γαλλική φινέτσα του Εξπρες Σαντορίνη. Ενώ είχε γίνει η παραγγελία του πλοίου το 1969, η κατασκευή του ξεκίνησε το 1972, δεν ολόκληρωθηκε μέχρι το 1975, λόγω οικονομικών προβλημάτων του ναυπηγείου!! Για μένα θα μπορούσε να είναι ένας πιθανος διάδοχος του Εξπρες Σαντορίνη στις Αζορες που υπάρχει περιορισμός για το μήκος του πλοίου. Βέβαια δεν ξέρω εάν διαθέσιμο προς πώληση ή για ναυλωση από την Moby Lines?? Πάντως εάν είναι, δεν θα ήταν άσχημο να το δουν στη Portucalence!! Eιναι και το Εξπρες Σαντορινη και το moby love χτισμενα πανω στην γαστρα του Μηλος Εξπρες, συμφωνα με το βιβλιο desining ships for sealink των ναυπηγων της sealink( διαθετε εσωτερικο γραφειο) To πλοιο ναυπηγηθηκε στο ιδιο ναυπηγειο στην Ιταλια στο pietra ligure με το Ποσειδων Εξπρες στη διπλανη κλινη και ηταν να καθελκυστει νωριτερα του 1975 αλλα λογω απεργειων εμεινε και αυτο καιρο εξω απο το νερο ημιτελες, εσωτερικα ειναι μια χαρα,οχι ομως οπως το σαντορινη στα τελευταια του
Stratos Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Λιγο αναχρονιστικο ειναι, αλλα αφουν δεν απευθυνεται για την εσωτερικη ακτοπλοια δεν πειραζει.. Παντως το Σαντορινη ειναι αρκετα ομορφοτερο, αυτο πραγματι φερνει Μηλος εξπρες..
Nick the Greek Posted January 23, 2017 Author Posted January 23, 2017 14 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Για να λες ότι οι εσωτερικοι χώροι του πλοίου είναι σε καλή κατάσταση, φαντάζομαι θα έχεις ταξιδέψει με την αγάπη του Moby?? Εάν ναι, έχεις καμία φωτογραφία από τους εσωτερικούς χώρους του?? Αφρός, για πάρτη σου Παναγία μου! Πρίν ξεκινήσω, να πούμε πως και οι Ιταλοί πια επιβεβαιώνουν την πώληση, είχε δίκιο το Ελληνική Ακτοπλοία Ας πάρουμε λοιπόν μια γεύση από το εσωτερικό, κατόπιν περάσματος στο Portoferraio γύρω στο 2013 αν δεν με απατά η μνήμη μου. Οπότε ό,τι δείτε, σκεφτείτε πως έχουν περάσει άλλα 4 χρόνια από πάνω του. Ο miko mission παραπάνω είπε πως το πλοίο είναι βασισμένο στο Μήλος Εξπρές και αυτό είναι πολύ σωστό, όχι όμως μόνο σε ό,τι αφορά τη γάστρα και την εξωτερική εμφάνιση. Η διαρρύθμιση είναι μεν διαφορετική σε σχέση με το Μήλος Εξπρές αλλά η λογική, τα υλικά και το γενικότερο συναίσθημα που έχει κανείς όταν περιδιαβαίνει το εσωτερικό του, είναι πολύ κοντά με το Μήλος Εξπρές. Και φυσικά εάν κάποιος διακτινιζόταν στο εσωτερικό του χωρίς να ξέρει πάνω σε ποιό πλοίο βρίσκεται, θα ορκιζόταν πως είναι σε ιταλικό φέρρυ δεκαετίας του 70. Είσοδος από το κλιμακοστάσιο που βρίσκεται στο γκαράζ και το πρώτο που βλέπουμε είναι αυτός ο ανοιχτός χώρος, που πιάνει το πλάτος του πλοίου. Προφανώς εδώ παλιά βρισκόταν η reception με φόρτωση επιβατών από φυσούνες. Ακριβώς δίπλα το self-service που δεν χρησιμοποιείται στη γραμμή του, προξενεί όμως εντύπωση το ότι εδώ και 16 χρόνια δεν έχει αλλάξει η χρήση του σε κάτι άλλο. Πρός τα πρύμα αν δεν με απατά η μνήμη μου, και μέσω αυτού του διαδρόμου, βγαίνει κανείς έξω και υπάρχει πρόσβαση και σε αυτό το δωμάτιο με καναπέδες και τα παραδοσιακά ούφο . Παραδοσιακά όμως, δέστε τους λεβιέδες και τα κουμπάκια, μάλιστα τα έχουν ντύσει και στα χρώματα της Moby. Αυτά τα μηχανήματα, είτε είναι επάνω από τότε που ήταν στην Αγγλία, είτε τα αγόρασε ο Onorato στο γιουσουρούμ, απλά δεν υπάρχουν! Πηγαίνοντας πρός τα πλώρα και μέσω αυτού του καταθλιπτικού διαδρόμου, υπάρχει ένας μικρός χώρος με καθίσματα αεροπορικού τύπου, προσέξτε χρωματισμό, ποιότητα υφάσματος και φυσικά τις funky κουρτίνες. Δάπεδο πλαστικό εννοείται. Στην άλλη πλευρά υπάρχει ανάλογο σαλονάκι, κι αυτό ανήλιαγο και με τα καθίσματα που βλέπετε. Πλώρα υπάρχει το μεγάλο σαλόνι που βλέπετε, το αντίστοιχο του Μυρτιδιώτισσα είναι πιο μικρό μεν, πιο καλόγουστο δε. Πρόσβαση στο 2ο ντέκ δεν υπήρχε, να και το πλάνο του πλοίου. Η φαλαινίτσα, όμως, φαλαινίτσα, εικαστική παρέμβαση της Moby Lines. Οι εξωτερικοί χώροι είναι πιο μερακλίδικοι και καραβολατρικοί. Δύο ντέκ με αρκετό χώρο για περπάτημα και χάζι. Μπορούμε να πάρουμε μια γενική εικόνα κοιτώντας τα ντέκ του πρός τα πλώρα αλλά και πρός τα πρύμα, ενώ εδώ κοιτάμε από πρύμα και πρός το φουγάρο. Το φουγάρο είναι αρκετά όμορφο και ίσως να το αδικεί το αδιάφορο σινιάλο της Moby, και μια γεύση από το ρεμέτζο της πρύμης που δε χτίστηκε ποτέ. Το γενικό σχόλιο είναι πως το πλοίο είναι ξεκάθαρα 70s και φαίνεται πως σε επίπεδο εσωτερικών χώρων δεν πρέπει να έχει πέσει ούτε σέντσι όλα αυτά τα χρόνια για ανανέωση. Πλήν όμως, το πλοίο είναι μαζεμένο και πεντακάθαρο, όπως και όλο το vintage τοννάζ στο στόλο της Moby. Και μην υποτιμάμε αυτό το γεγονός, τα πλοίο αυτά δουλεύουν σε γραμμή-πορθμείο που ειδικά το καλοκαίρι πάνε κι έρχονται γεμάτα, με πολλά ρεμέτζα. Οπότε είναι de facto σε καλή κατάσταση και πιθανολογώ πως θα χρειαστεί μόνο ένα γενικότερο μάζεμα και προσαρμογή στις απαιτήσεις της νέας του γραμμής. Αν ήμουν όμως επιβάτης της καινούριας του γραμμής και συγκρινόμενο με το Εξπρές Σαντορίνη εσωτερικά, δε θα ήμουν καθόλου εντυπωσιασμένος από τον αντικαταστάτη.
Neptune Posted January 23, 2017 Posted January 23, 2017 Ωραιο μεσα. Παντως το προφιλ του ειναι Μηλος Εξπρες οε οε οε οε... ΥΓ. Να μη θυμισω τι παθαμε τελευταια φορα που ψωνισαμε Moby Love ε?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 2, 2017 Posted February 2, 2017 Χθες το Moby Love φαίνεται να σταμάτησε τα δρομολόγια του για λογαριασμό της Moby Lines.
Neptune Posted February 2, 2017 Posted February 2, 2017 Και εδω και μερες ταξιδευει μαζι του ο αρχιπλοιαρχος της Portucalense
Panagia Ekatontapiliani Posted February 4, 2017 Posted February 4, 2017 Χθες το Moby Love έφυγε από το Portoferraio και πήγε στο Piombino, όπου σε περίπου 20 ημέρες θα γίνει η παραλαβή του πλοίου από τη Portucalence.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 12, 2017 Posted February 12, 2017 Όπως ακούγεται, το Moby Love θα πάρει το όνομα Χρύσα.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 13, 2017 Posted February 13, 2017 Η παραλαβή του Moby Love αναμένεται να γίνει στις 27 Φεβρουαρίου. Στο Piombino θα γίνει η πρόχειρη αλλαγή του ονόματος (Chryssa) και της σημαίας από Ιταλική σε Κύπρου. Στο Πειραιά θα πρέπει να το αναμένουμε κάπου στις 10 Μαρτίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 25, 2017 Posted February 25, 2017 Αλλαγή στα πλάνα για τη παραλαβή του Moby Love (TBR Chrysa). Δεν θα γίνει η παραλαβή τη Δευτέρα (27/2) όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο αλλά στις 12 Μαρτίου.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 15, 2017 Posted March 15, 2017 Όχι δεν έγινε η παραλαβή!!! Πολύ αργεί και προβλέπω να μην γίνεται καθόλου η παραλαβή!!!
Petros P Posted March 15, 2017 Posted March 15, 2017 Δε θα το χρυσώσουν το κορίτσι δλδ? Ψάχνονται πάλι? Είχε τιποτα μηχανικά προβλήματα μηπως?
proud_ionian Posted March 15, 2017 Posted March 15, 2017 πειτε τι εγινε. μη μας το βγαλετε απο τη μυτη
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now