Jump to content
Shipfriends

Παναγία Σουμελά (IMO 7400259)


Recommended Posts

Επειδή, μάλλον, η Λαίδη μας την έφερε και απέφυγε την φωτογράφηση του πρώτου κατάπλου, :)

ας δούμε άλλη μία σειρά φωτό από τον τελευταίο απόπλου από το Λίβερπουλ. (Σημ.είναι διαφορετικές φωτό από τις προηγούμενες)

Είναι αξιοσημείωτο ότι το πλοίο απέπλευσε με την βοήθεια ρυμουλκού.

Οπότε δύο πράγματα μπορεί να συμβαίνουν: ή ότι δεν φτιάχτηκε η βλάβη (που είχαμε πεί παραπάνω) στο Bow Thuster ή επειδή το πλήρωμα δεν ήξερε καλά το πλοίο (και το λιμάνι), να το φοβήθηκε και να ζήτησε ρυμουλκό για σιγουριά. Ίσως, και να τους υποχρέωσε το λιμάνι να φύγουν με ρυμουλκό.

Ελπίζω να μην του μείνει αυτή η συνήθεια. Η ρυμούλκηση εννοώ! Όπως σε κάποιο άλλο ομόσταυλό του. :D

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 335
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αν δειτε ολες τις φωτο το πλοιο διερχεται μεσα απο "λεκανη"

(locks αγγλικα, δεξαμενες κυμαινομενης σταθμης που υπαρχουν σε πλωτα ποταμια και διωρυγες για να ανεβαινουν τα πλοια απο το ενα επιπεδο στο αλλο).

σε τετοιες περιπτωσεις το πλοιο ειναι παντα ρυμουλκουμενο και αν ο πλοιαρχος δεν ειναι πιστοποιημενος για το λιμανι (ή το καναλι κλπ) εχει πλοηγο πανω.

κατι αντιστοιχο γινεται και στη διωρυγα της κορινθου, οπου τα πλοια διερχονται με πλοηγο και με ρυμουλκο

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με πληροφοριες, ο λογος που πιθανον να πηγαν τα πλοια στο Βολο ειναι αφ' ενος μεν τα πιο φθηνα λιμανιατικα, αφ' ετερου δε το οτι ο ΟΛΠ ζηταει πολυ μεγαλη εγγυητικη επιστολη προκειμενου να αφησει το πλοιο να πλευρισει και να κανει μετασκευη στο Νεο Μωλο, κατι που δεν υφισταται στο λιμανι του Βολου. Κανεναν ανταποκριτη απο το Βολο εχουμε, να μας πει σε ποιο σημειο του λιμανιου ειναι τα πλοια?

Link to comment
Share on other sites

Είχα κατέβει στον Βόλο την περασμένη Πέμπτη αλλά δεν είδα τίποτα στο λιμάνι. Ήμουν και λίγο εκνευρισμένος με την HSW γιατί δεν έβρισκα εισητήριο για Σποράδες. Πάντως σε μια βόλτα που έκανα πίσω από τα ΚΤΕΛ δεν είδα να υπάρχει κάποιο πλοίο σαν το Θεσσαλονίκη. Δεν ξέρω αν ήταν πιο μέσα ή στην περιοχή που ονομάζουν σιλο. Αυτό που είδα ήταν τα δύο ιπτάμενα διλφίνια της VOSPO τραβηγμένα έξω, το Φ/Γ ΣΚΙΑΘΟΣ να φορτώνει στα Πευκάκια, ένα άλλο άγνωστο (είχε πολύ μικρά γράμματα) να ξεφορτώνει κάτι παλιοσίδερα καθώς και τους συνήθεις υπόπτους του λιμανιού του Βόλου (όλα τα δεσμευμένα πλοία ιδιαιτέρως στην περιοχή των Πευκακίων). Εδώ η Θεσσαλονίκη, εκεί η Θεσσαλονίκη, πουθενά η Θεσσαλονίκη. Μπορεί να το' χει κρυμμένο και να το βγάλει μια και καλή έτοιμο. :P;)

Link to comment
Share on other sites

Πάντος προχτες το πλοίο είχε φουντάρει κατω απ τον Κάβο Μαλιά περιμένοντας να σπάσει ο καιρός μιάς που απ ότι μας είπε μέλος πληρώματος είναι πολύ ριμάδι...

Link to comment
Share on other sites

Ειναι ρημαδι η απλα πολυ μικρο για να ταξιδευει σε ασχημες συνθηκες..

Καλυτερα να μην δημιουργουμε απο τωρα ασχημες εντυπωσεις.. Αλλωστε δε θα αργησει να μας δωσει και πιο μετα δικαιωματα για κριτικη... Με πλωρη πιο χαμηλη και απο μενα που να τα βαλει με τα κυματα...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

συμφωνα με το nick the greek το παναγια σουμεlann ειναι στο χωρο μας. σε αντιθεση με το θεσσαλονικη εχει ανοιχτο και το ais.

οσοι πιστοι προσελθετε στο περαμα να λαβετε την ευλογια τους.

:(το παρτυ εχει αρχισει και δε θα σταματησει εμπρος μη χανετε στιγμη :mad:

Link to comment
Share on other sites

σε αντιθεση με το θεσσαλονικη εχει ανοιχτο και το ais.

Μια μικρη διευκρινιση εκτος θεματος..

Το Σουμελα εχει AIS ενω το Θεσσαλονικη δεν εχει ακομα επειδη ταξιδευε ως RoRo και στην Ιαπωνια δεν ειναι ακομα απαραιτητο γι αυτη την κατηγορια πλοιων

Link to comment
Share on other sites

Το πλοιο ειναι οπως ειπαμε πρυματσα πια στο Περαμα. Μετα απο αρκετη ωρα που το περιεργαζομουν δεν μπορεσα τελικα να καταλαβω απο που εμπαιναν τα αυτοκινητα και πως μανουβραραν στο ανοιχτο κομματι του πρυμνιου καταστρωματος. Στα αξιοσημειωτα οχι μονο η στρογγυλη πρυμη του πλοιου, αλλα και το γεγονος οτι τα διπλα του τιμονια βρισκονται παρα πολυ κοντα στην πρυμη, σε σημειο που να αναρωτιεται κανεις πως θα "τετραγωνιστει" το πλοιο ωστε να πρυμνοδετει και να παιρνει φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Νίκο, ο τετραγωνισμός του κύκλου είναι ένα από τα ερωτήματα που απασχολούν τους φιλοσόφους και τους επιστήμονες από Αρχαιοτάτων χρόνων. ;)

Όσον αφορά την απορία σου για το πως ανεβαίνουν τα οχήματα στο ανοικτό ντέκ, έχω να σου επισημάνω ότι η τεχνολογία έχει προχωρήσει τόσο πολύ που δεν το φαντάζεσαι.

Η νέα αυτή τεχνολογία ονομάζεται: "Crane Loading" :confused:

Και θα σου βάλλω μιά φωτό από φόρτωση οχήματος στη Λαίδη, το 2002 στις Αζόρες.

crane%20loading.JPG

Link to comment
Share on other sites

Πολυ πρωτοποριακη λυση... Ηρθε στα καταλληλα λιμανια γι αυτη τη δουλεια..

μην είσαι ισοπεδωτικός!!! B) Αυτό το πλοίο αφού δεν μπορεί να προσφέρει τίποτα άλλο, να δείτε που θα είναι η αρχή ώστε να αναβαθμιστούν οι υπηρεσίες και οι υποδομές των λιμανιών μας. :P:D Θα φροντίσει η κυβέρνηση να κάνει τα λιμάνια κατάλληλα γι'αυτό το πλοίο αυτής της εταιρίας.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι στο αγαπημένο μου θέμα :D

Να ρωτήσω κάτι, ο αφελής? Air Condition εχει??

Και κάτι άλλο, σε όσες φωτο έχω βρει απο τα πρώτα χρόνια της ένδοξης καριέρας του φαίνεται πως είχε πάρα πολλά παράθυρα στις μπάντες, τα οποία σε κάποια μετασκευή τα κλείσανε και εχει καταλήξει να εχει πεντε σε κάθε μεριά.

Οπως λεει και ο Superfast τα κλείσανε για να μην παίρνουν νερα στις καταδύσεις? ;)

Δείτε και με ποιο τρόπο το περιγράφουν.

Σημ. Ετσι το παρουσιάζουν άνθρωποι που προφανώς δεν θέλουν να διώξουν τον κόσμο απο το νησάκι τους, το παρακάτω κείμενο είναι απο "τουριστικό" site

Traveling by sea can be unpleasant. The flag ship of the local ferry service is little better than a converted cargo ship, with little or no deck access. It can be extremely unstable in choppy water, and on occasion has even caused vehicles to overturn on its car deck.
:confused: Ναι, είναι τρρρρρέλα! :D
Link to comment
Share on other sites

και συνεχίζουμε κατόπιν λαικής απαίτησης :) με νεες αποκαλύψεις

Λοιπον, όσοι ανησυχούσαν, καλά έκαναν και ανησυχούσαν :D

Ναι, η σουμελίτσα μας έχει και αδελφούλα, ονομάζεται Mary the queen αλλα ευτυχώς είναι πολύ μακριά απο εμάς και δραστηριοποιείται σε μέρη που (χμμ) μάλλον της ταιριάζουν: στη Μανίλα

Κάποτε δίπλωνε το καμάρι μας στη γραμμή του Mann

Link to comment
Share on other sites

mary_the_queen_1972_2.jpg

ο gpan αναδειχθηκε σε Lecturer of soumelology & ladyofmannology :) .

η φωτο αυτη της χαμενης αδερφης ειναι μια εκκληση προς τη ΣΑΟΣ να μη μετασκευασει το σουμελα.

πιστευω οτι θα αποτελεσει πολο ελξης για καθε ειδους τουριστες, αυτη η εικονα 10ετιας 50. θα ηθελα να κανει πρωινο απο πειραια για συρο τηνο μυκονο. να φορτωνει ζωα και αυτοκινητα με το κρενι και οι αυτοχθονες ιθαγενεις και ταλαιπωροι περιηγητες :D:D να επιβιβαζονται με βαρκες και λαντζες. θα επιστρεψουμε ετσι στα χρονια της αθωοτητας.

ΥΓ αυτο εννουσαν οι Γαλλοι τον 19αι οταν ελεγαν "bon pour l'orient" για τα β' διαλογης προιοντα

Link to comment
Share on other sites

Ξεκινησαν λαμαρινοδουλειες στο ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ.Εχουν κοψει λαμαρινες απο την πρυμνη κατω απο το ονομα.Το βαπορι παντως απο μεσα φαινεται χτισμένο και δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να φτιξουν γκραζ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...