Jump to content
Shipfriends

Παναγία Σουμελά (IMO 7400259)


Recommended Posts

  • Replies 335
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από ότι μαθαίνω τουλάχιστον μηχανολογικά το πλοίου είναι σε παρά πολύ καλή κατάσταση!! Δε ξέρω ποτέ κάνανε οι Άγγλοι της τελευταία επισκευή βέβαια, αλλά και στο ταξίδι από την Αγγλία για Ελλάδα, δεν έβγαλε κανένα πρόβλημα!!

Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο σε νυχτερινή σημερινή επιθεώρηση βρίσκεται με ξηλωμένο το πέτσωμα της αριστερής πάντας μέχρι την αρχή του κομοδεσίου και με ανοιγμένη την πρύμη.

Προφανώς τα δύο γκαράζάκια για ΙΧ ύψους 2,20 μέτρων το καθένα θα ενωθούν και θα γίνει ένα των 4,40μ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως εμένα μου φαίνεται πολύ ψηλά το επίπεδο του γκαράζ όπως είναι τώρα και θέλει μεγάλο καταπέλτη ο οποίος μάλιστα θα σχηματίζει μεγάλη γωνία στην είσοδο του γκαράζ.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στην τελική του μορφή δεν περιμένω να δώ κάτι όμορφο.

Αυτό το πλοίο με τόσο στρογγυλή πρύμνη και με τον καταπέλτη θα είναι σαν έκτρωμα.

Αλλά δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει και κανέναν στην εταιρία.

Το Σαμοθράκη αναδεικνύεται μπροστά του τελικά.."διαμάντι"! :eek:

Link to comment
Share on other sites

Στρατο ισως τετραγωνιστει και η πρυμη.. Αν καταλαβαινω καλα απο τα ξηλωματα και τα ανοιγματα που εχουν γινει για εκει παει.. Παντως οπως ειπε και ο Chiotis θα χρειαστει μεγαλο καταπελτη και για να μην κανει μεγαλη γωνια με το υπολοιπο γκαραζ και για να μην αναγκαζεται να δενει πολυ κοντα στην προβλητα.

Link to comment
Share on other sites

Η κοπτοραπτική έχει φτάσει μέχρι την πρυμνιά τσιμινιέρα. Το είδα σήμερα νύχτα και το θέαμα ήταν ομολογουμένως τρομακτικό. Το πλοίο ήταν θεόσβηστο και μέσα από το κομένο κομμάτι φαινόταν μόνο ένα μικρό φωτάκι κιτρινισμένο σαν καντιλάκι. Από την άλλη πάλι το ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ήταν πλήρως φωταγωγιμένο.

Υ.Γ.: Κάποιος δίπλα μου είπε και την ατάκα: "Μου θυμίζει τα πρώτα πλάνα που δείχνει η ταινία του Τιτανικού όταν ξεκινάει από το βυθό"!!!! :P:mad:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως έτσι όπως το είδα στίς φωτό τού (όχι και τόσο μικρού) proud,γιά να γίνη αυτό το πλοίο ferry πρέπει να κόψουν την καμπύλη τής πρύμνης τελείως,αλλοιώς δέν μπαίνει καταπέλτης που να χτυπιέται ο Μανού-Σάος σάν χταπόδι.

Link to comment
Share on other sites

Ήδη έχουν κολλήσει 2 λαμαρίνες στα πλευρά του πλοίου.

Και τώρα που ξαναβλέπω τις φωτογραφίες μου, διαπιστώνω ότι τα ελάσματα αυτά έχουν ήδη τα ενισχυτικά για προέκταση ένα ντέκ παραπάνω, άρα οι ενδιαιτήσεις θα προεκταθούν προς τα πρύμα, μετά την μικρή τσιμινιέρα.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να βάλης καμμιά από αυτές τίς φωτογραφίες νά τίς δούμε κι'έμείς;Πώς τίς κολλήσανε τίς λαμαρίνες;Εφαπτόμενες στίς "καμπύλες" τής πρύμνης;

Και ο καταπέλτης τελικά πώς θά εφαρμόζη στην κυρτή πρύμνη;Εδώ ένα καταπελτάκι γιά επιβάτες είχαν βάλει στο ΑΡΤΕΜΙΣ (το παλιό ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ τού Βεντούρη που είχε κι'αυτό κυρτή πρύμνη) και ήταν σάν έκτρωμα..

Link to comment
Share on other sites

Στα πλευρά του πλοίου κολλήθηκαν οι πρώτες λαμαρίνες, να και οι αποδείξεις.

Αυτό είναι βέβαια μιά αρχή,εμένα μέ τρώει όμως η περιέργεια να δώ πώς θά εφαρμόσουν τον καταπέλτη έτσι ώστε να κλείνη στεγανά το γκαράζ...

Link to comment
Share on other sites

Στο τελευταίο τευχος του περιοδικού MARINE NEWS , δημοσιευεται ένα γράμμα αποχαιρετιστήριο για το πλοίο που έφυγε και όλους τους στενοχώρησε. Το Lady of Man(II). Στο γράμμα αυτό με λόγια σχεδόν λατρευτικά εξυμνούσε την προσφορά του προς το λαό των Manx και τις αρετές του ως πλοίο. Ιδανικό για τις θάλασσες που υπηρέτησε με άψογη ναυπηγική γραμμή, πηγαινε εκεί όπου μεγαλύτερα και πιό μοντέρνα πλοία δεν μπορούσαν να πάνε. Με δυσκολία θα το λησμονήσουν και θα παρακολουθούν το μέλλον του με μεγάλο ενδιαφέρον (!!).

Να δείτε που όταν (λέμε όταν) ξεκινήσει δρομολόγια, είναι ικανό το Manx nation (ετσι αναφερονται ) να οργανώσει και εκδρομές απο το Isle of Man προκειμένου να ζήσουν και πάλι μαζί του στιγμές δόξας (old glory days).

Link to comment
Share on other sites

Να δείτε που όταν (λέμε όταν) ξεκινήσει δρομολόγια, είναι ικανό το Manx nation (ετσι αναφερονται ) να οργανώσει και εκδρομές απο το Isle of Man προκειμένου να ζήσουν και πάλι μαζί του στιγμές δόξας (old glory days).
Να είσαι σίγουρος γι' αυτό! Απ' ότι έχω δεί, εκεί πάνω κλαίνε με μαύρο δάκρυ που έφυγε η Λαίδη.

Ειδικά αυτή την εποχή που αντικαταστάθηκε από ένα ταχύπλοο, το οποίο τους έχει ρημάξει στις καθυστερήσεις και στις ματαιώσεις δρομολογίων λόγω καιρού.

Και όπως λένε, σε καιρικές συνθήκες που η Λαίδη δεν έχανε δρομολόγιο.

Πάντως είμαι σίγουρος, ότι σε όποια γραμμή και να μπεί η Παναγία Σουμελά, θα έχει ετησίως καμιά 50αριά Βρεττανούς επιβάτες που θα έρχονται για το ετήσιο προσκύνημα στην δική τους "Παναγία Σουμελά"!

Εκτός...και αν απογοητευθούν από το αποτέλεσμα της μετασκευής και δεν θα θέλουν να το ξαναδούν στα μάτια τους!

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κανένας, εάν το πλοίο έχει καμπίνες? Και πόσα κρεβάτια?

Κοιτάζοντας τα στοιχεία του (σαν Λαίδη) δεν μπόρεσα να βρω εάν έχει καμπίνες.

Και για να είμαι πιό ακριβής, έβγαλα το συμπέρασμα (απ' όσα είδα) ότι δεν έχει καμπίνες.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως σήμερα που το είδα και απο κοντά φαίνετε να γίνετε μεγάλη τετραγωνοποίηση στην πρύμη. Αυτό σήγουρα θα έχει επιπτώσεις και στον καιρό αλλα και στην μανούβρα.Αλήθεια εχει pitch η γριά?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...