Jump to content
Shipfriends

Παναγία Σουμελά (IMO 7400259)


Recommended Posts

Λες να είναι έτσι; Γιατί θυμάμαι μια συνέντευξη του Καμένου στο ΣΚΑΙ αρχές του μήνα που έλεγε ότι θα επιβληθούν κυρώσεις στην ΣΑΟΣ επειδή δεν είχε ανταλλακτικά για το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ, το οποίο επρόκειτο να ανέβει Σποράδες. Γι΄ αυτό και δεν ήρθε, πήγε να το αντικαταστήσει απο το ΣΑΟΣ, το οποίο παρέμεινε τελικά στα δρομολόγια από Λαύριο. Εξάλλου, το ΣΑΟΣ ΙΙ δουλεύει κανονικά, τι να τα κάνει τα ανταλλακτικά;

Εκτός κι αν δεν θυμάμαι σωστά.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 335
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από ότι φαίνεται βρέθηκαν τα ανταλλακτικά για την επισκευή:confused:;). Όποτε δε θα αργήσει η ώρα για την επαναδρομολογηση του πλοίου

Φαίνεται η ΣΑΟΣ έχει το μαγικό κουμπί! Το πατάει και αυτόματα βρίσκονται τα ανταλλακτικά, τοποθετούνται, επισκευάζεται το πλοίο και ταξιδεύει.

Καλά μας δουλεύουν; Χθες τα βρήκανε και σήμερα ταξιδεύει κανονικά;:confused::confused:

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απο εξυπηρέτηση σήμερα οι αετοί τα κατάφεραν.

Επειδή υπήρχε το δρομολόγιο 01.00 απο Μυτηλήνη προς τα πάνω , προβλέπω να είναι στην ώρα του εκεί. Αλλά βρε αητόπουλα, τι θα σας κόστιζε αφού εντάξει η Σάμος είναι λίγο μακρυά και εφόσον περνάτε έξω απο την Χίο, να σταματάγατε να πάρετε και αυτούς τους ταλαιπωρημένους επιβάτες 2 ημερών?????

Για να μήν παραπονιέτε και ο φίλος μου NISSOS HIOS!!!!

Link to comment
Share on other sites

O YφΕΝκλπ δήλωσε στην ΕΤ3 ότι το πλοίο δεν επιδοτείται τώρα που αντικαθιστά το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, γιατί τα χαρακτηριστικά του είναι κατώτερα των συμφωνηθέντων. Να τον πιστέψουμε;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το πλοίο στα δρομολόγια του είναι στην ώρα του (τουλάχιστον μέχρι στιγμής). Χτες αναχώρησε από Θεσσαλονίκη στις 20:00, έφτασε Μυτιλήνη 11:20 και στις 12 αναχώρησε για Χίο - Σάμο. Το Σαμοθράκη ξεκινούσε την ίδια ώρα από Θεσσαλονίκη αλλά έφτανε μετά τις 12 Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Εχει ξετρελαθεί όλη η Σάμος με την πλώρη του πλοίου.10άδες οι φωτογράφοι στην προβλήτα εψές 19.25 που το πλοίο έφθασε με 16.8 απο Χίο και 5 λεπτά νωρίτερα!!!Πολύ δυνατά τα 2 bow ,το πλαγιοδέτησαν σε 10 λεπτά.Δεύτερη προσέγγιση και δεν χρησιμοποιεί καθόλου τις άγκυρες.Απο κίνηση καλύτερα να την ξεχάσω.Μόλις 12 επιβάτες,ένα τρακτέρ και κανά δυό βανάκια με rom.

Αλλά αρχίζουν οι μουρμούρες για την διακοπή των 2 δρομολογίων της Καβάλας.Δεν βλέπουν τα χάλια τους;

Link to comment
Share on other sites

Εχει ξετρελαθεί όλη η Σάμος με την πλώρη του πλοίου.

Για να δούνε και οι υπόλοιποι τη πλώρη του Παναγια Σουμελα.

Πολύ δυνατά τα 2 bow ,το πλαγιοδέτησαν σε 10 λεπτά. Δεύτερη προσέγγιση και δεν χρησιμοποιεί καθόλου τις άγκυρες.

Μπορεί να το πλαγιοδέτησαν αλλά ο μίσος καταπέλτης ήταν στο κενό

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μιας και το ειδα στη Μυτιληνη ας πω και γω δυο λογακια.

Καταρχην οπως το βλεπεις απο μακρια καταλαβαινεις ποσο πολυ το εχει αλλαξει η μετασκευη και ποσο θα εχει επηρεασει και το ταξιδεμα του μιας και εχεις μια αισθηση οτι η πρυμνη ειναι στον αερα.

Στην μανουβρα οπως ειπε και ο Μυκηναι λιγοι πιο πριν ειναι αρκετα γρηγορο.Απο την ωρα που περασε τα φαναρια μεχρι και την ωρα που εδεσε ειναι ζητημα αν εκανε 10 λεπτα.

Αλλη μια παρατηρηση που κανει καποιος ειναι τα ελαχιστα απονερα που βγαζει το πλοιο ακομα και οταν παει με φουλ ταχυτητα.Στη συγκεκριμενη φωτο βεβαια ειναι εξω απο το λιμανι και ισως να μην εχει ανοιξει ακομα.Παντως και αναμεσα σε Χιο και ΜΥτιληνη που το πετυχα δεν ειχε διαφορα.Λογικα αυτο οφειλεται στη πρυμνη του βαποριου.

Παντως για να πω την αληθεια οταν το βλεπω απο μπροστα δεν ενοχλει τοσο την αισθητικη μου.Ισως επειδη θυμιζει αλλες εποχες και ειναι κατι ξεχωριστω σε αυτα που εχει συνηθισει να βλεπει το ματι μας

Link to comment
Share on other sites

ποσο πολυ το εχει αλλαξει η μετασκευη και ποσο θα εχει επηρεασει και το ταξιδεμα του μιας και εχεις μια αισθηση οτι η πρυμνη ειναι στον αερα.

Ακριβώς επειδή η πρύμνη είναι στον αέρα και το κομμάτι που προστέθηκε κατά την μετασκευή βρίσκεται εκτός νερού (το μεγαλύτερο μέρος του), υδροδυναμικά δεν πρέπει να έχει αλλάξει η συμπεριφορά του πλοίου.

Το πλεον παράδοξο στην πρύμη είναι οι 2 προσκρουστήρες που έχουν τοποθετήσει και βρίσκονται πάνω από το επίπεδο του ντόκου, στον αέρα...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι η πλώρη του είναι πολύ ωραία, ιδίως αν τη δει κανείς μεμονωμένα όπως στη φωτο με φόντο το καστρο. Πίσω όμως στη νεα εισοδο του γκαραζ είναι...

Πολύ κρίμα, θα μπορούσε να είναι ένα στολίδι έτσι ιδιαίτερα σχεδιασμένο που ήρθε.

Link to comment
Share on other sites

Εγω βλεποντας απο κοντα στην Χιο,μου εκαναν εντυπωση 3 πραγματα

1.Την δυσκολια των φορτηγων στην φορτωση,λογω της κλισης του καταπελτη και του χαμηλου υψους του γκαραζ.

2.Η υπαρξη πηδαλιου στη πλωρη

3.Η απειρη σκουρια παντου..Ειδικα τα υφαλα εχουν εικονα σιδερου που 'σαπιζει' μερα τη μερα:eek:

Link to comment
Share on other sites

Το Παναγία Σουμελά προσεγγίζει όσο περισσότερο γίνεται την φερώνυμη Ιερά (ποντιακή) Μονή, η οποία ευρίσκεται σε απόσταση περίπου 90 km (ούτε 1 ώρα αν πάρεις την νεοκατασκευασθείσα Εγνατία Οδό) από το σύνηθες αγκυροβόλιο της ναυαρχίδας (:P) του κου Φώτη.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με ανακοινωση ραδιοφωνικου σταθμου , ακυρωνεται το δρομολογιου του ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ στις 18:00 απο ΚΑΒΑΛΑ για ΛΗΜΝΟ-ΛΕΣΒΟ λογω ελλειψης καυσιμων.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Η Σουμέλα μας βρίσκεται από χθες στο Λαύριο και στο σύστημα δεν φαίνονται δρομολόγια για μια εβδομάδα. Απ' ότι φαίνεται μας "έφτυσε" και αυτό το επιδοτούμενο...

Link to comment
Share on other sites

Μήπως η προσωρινή αποχώρηση του πλοίου από την επιδοτούμενη γραμμή συμπαίσει με την απαναδρομολόγηση του Σαμοθράκη και η Σουμελά επιστρέψει στα δρομολόγια του Λαυρίου;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Προσπαθώντας να κλείσω τις διακοπές μου έπεσα στον σκόπελο της ΣΑΟΣ:)

Γιατί η αγαπητή εταιρία (ο θεός να την κάνει) δεν έχει αξιωθεί να βγάλει το πλάνο δρομολογίων του Παναγία (μου) Σουμελά, παρά μόνο βγάζει πλάνο εβδομάδας. Έτσι είναι αδύνατο να κάνουμε κάποια κράτηση στα Ψαρά που θέλουμε να πάμε φέτος.:mad:

Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Προσωπικά έχω τις επιφυλάξεις μου για το αξιόπλοο του συγκεκριμένου βαποριού. Εντάξει είμαι ο πλεόν άσχετος και δεν γνωρίζω το θέμα σε βάθος αλλά το γεγονός ότι σε ένα καράβι 30+ ετών που δεν ξέρω κατά πόσο είναι σχεδιασμένο για τα ελληνικά δεδομένα (είπαμε άσχετος) έχει γίνει μιας τέτοιας έκτασης μετασκευή μου δημιουργεί προβληματισμό για το αν είναι ασφαλές για μένα και το παιδί μου να ταξιδέψω με αυτό το φάντασμα.:eek:

Άσε που υπάρχει περίπτωση απλά να περάσει από έξω από το νησί και να καταλήξουμε σε κάνα Αι Στράτη :rolleyes:

Περιμένω τις σκέψεις των πιο ειδικών για να αποφασίσω μήπως τελικά θα πρέπει να κάνω skip το project Ψαρά και να πάω στιβαχτώ σε κάνα από τα γνωστά μεγάλα νησιά με τα 600 δρομολόγια την εβδομάδα.B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
Ναι, η σουμελίτσα μας έχει και αδελφούλα, ονομάζεται Mary the queen αλλα ευτυχώς είναι πολύ μακριά απο εμάς και δραστηριοποιείται σε μέρη που (χμμ) μάλλον της ταιριάζουν: στη Μανίλα

Νάμαστε καλά gpan ... να την θυμόμαστε την "αδελφούλα".:D

MARY THE QUEEN - the former Isle of Man Steam Packet Company side loading motorship MONA'S QUEEN is reported to have arrived at Alang for breaking. She was sold by owners earlier this year for scrap.
Τα μαύρα μαντάτα:rolleyes:...από το ISS.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

πριν μια εβδομαδα εκανα μαζι με αλλους 2 γενναιους roundtrip στη σαμοθρακη με τη σουμελαρα. ολως παραδοξως και παρολο που ημουν προετοιμασμενος για το χειροτερο:D, φευγω με μια ευχαριστη αισθηση. η εσωτερικη εικονα απεχει απο αυτο που βλεπουμε εξωτερικα.

το βαπορι ηταν καθαρο και περιποιημενο και μεσα και στα decks (και στις τουαλετες). στα decks μελανο σημειο ηταν πρυμα δεξια που ηταν δεμενα πολλα σκυλια (ρε σεις τι σκυλι πηγαινε και ερχοταν απο λημνο:confused:) και λερωναν και επισης στο ανοιχτο deck πρυμα απο την τσιμινιερα οπου αραια και που επεφταν καυτρες (μεγαλα μαυρα κομματια που μουτζουρωναν:D). εννοειται οτι τα ξυλα εχουν ξηλωθει ολα απο τα decks.

το σημαντικο ειναι οτι το βαπορι εχει κρατησει το χαρακτηρα και την προσωπικοτητα του. ειναι ολο μεσα οπως ηταν στην αγγλια (και τις αζορες εξου και καποιες επιγραφες στα ισπανικα) οπου προφανως ειχε γινει καποια σοβαρη ανακαινηση λιγα χρονια πριν πουληθει. ακομη και οι καταλογοι του self service και οι πινακες εχουν μεινει. το μονο παραταιρο σημειο, ειναι το σαλονι στην πρυμη που εφτιαξε ο Μανουσης, το οποιο αν και ειναι καθαρο και καινουργιο, ειναι λες και εισαι σε καμια παντοφλα. θα μπορουσε να ειχε προσεχτει λιγο ωστε να δενει με το υπολοιπο βαπορι.

ενα μεγαλο κομματι των κοινοχρηστων χωρων (αυτοι που ειναι στο ιδιο deck με το γκαραζ) ειναι κλειστο (triskele bar, junior mates etc).

οι καμπινες παντως ηταν καθαρες και πιθανοτατα εγιναν παρεμβασεις και απο τη σαος (τουλαχιστον στην 4κλινη εσωτερικη που μας φιλοξενησε).

το ταξιδεμα τωρα ηταν καλο. στο πηγαινε ειχαμε βορειαδακι 5-6 και μαλλον ειχε ψηλωσει και λιγο γιατι εκανε μια ωρα παραπανω τη λημνο. δεν κουπασταριζε, αλλα εκανε αρμονικες βουτιες. ενα καικισο κουνημα το οποιο δεν γινοταν ενοχλητικο και γενικα κανεις απο τους επιβατες (ειχε αρκετους για λημνο) δεν εδινε σημασια. στην επιστροφη ο καιρος ειχε πεσει και μονο στο καβοντορο εκανε καποιες βουτιες.

τωρα βεβαια με τον καιρο στην μπαντα ή με κανενα 8ρι σοροκαδα δευτεροπρυμα, να σκαει στα μαγουλα της πρυμης, δεν ξερω πως συμπεριφερεται και να σας πω τη μαυρη αληθεια, δεν θα ηθελα να μαθω:D. ουτε θα ηθελα να μαθω τι γινεται απο την ισαλο και κατω ή αν θα παρει πιστοποιητικα απο αλλον νηογνωμωνα οταν ληξουν του ελληνικου. παντως αξιζει σαν εμπειρια ενα ταξιδι μαζι του.

YΓ: την ταχυτητα την ξερετε.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...