Jump to content
Shipfriends

Παναγία Σουμελά (IMO 7400259)


Recommended Posts

Υπαρχει vibration και vibration Nick El Greco.

Ενταξει την ωρα που κανει προσαναποδα η να τριζει λιγο.

Αλλα εδω μιλαμε οτι δεν καθεσαι. Μου τα ειπε ανθρωπος που ταξιδεψε αλλα δεν εχει μεγαλη ιδεα απο βαπορια γι αυτο ρωτησα μηπως εχει ταξιδεψει κανενας τυχερος απο μας και ξερει.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 335
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αμα το δει κανενας παντως σε κανενα ΑΙΣ ας μας πει και μας.

Επιτέλους εθεάθη το ΣΟΥΜΕΛΑ στο AIS. Αναχωρεί μόνο κάθε Τετάρτη από Λάυριο. Το δρομολόγιο του Σαββάτου από Λαύριο δεν εκτελείται.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Άλαλοι έμειναν οι λουόμενοι της παραλίας τους Αστέρα Αλεξανδρούπολης την Τετάρτη 13 Σεπτεμβρίου, όταν είδαν στο μισό μίλι περίπου να πλησιάζει το λιμάνι, ένα μπλέ χρώματος πλοίο, κάτι ανάμεσα σε "Καπετάν Αλέξανδρο" και "Αίολο Εξπρές ΙΙ" (με την ταχύτητα του πρώτου φυσικά). Το αισθητικό σοκ που υπέστησαν ήταν αρκετό να τους καρφώσει ακούνητους, αμίλητους και αγέλαστους στη θέση τους :confused:.

post-186-128326959333_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μήπως, αγαπητέ μου Γεώργιε, η κατά τα άλλα συμπαθής τάξις των λουομένων του Σεπτεμβρίου :confused: (ζήλεια :mad: ) θα προτιμούσε να κάνει surfing στα απόνερα του Κεντέρη?

Δεν είναι καλύτερο ένα τόσο γαλήνιο δειλινό στο Δεδέαγατς :D να βλέπεις την Σουμελά να πηγαίνει γυαλό-γυαλό κι αγάλια-αγάλια? :D

Και για πω και την, κατά τα άλλα σοβαρή:D γνώμη μου, νομίζω ότι είμαστε λιγάκι υπερβολικοί στους χαρακτηρισμούς μας για το πλοίο.

Παρόλο που πρόκειται για ένα πλοίο sui generis, για ένα πλοίο που γεφυρώνει το χάσμα ανάμεσα στις ναυπηγικές φιλοσοφίες 2 γενεών, δεν είναι ό,τι χειρότερο (εμφανισιακά και αισθητικά) έχουν δεί τα ματάκια μου. Θα έλεγα ότι, μάλλον, μου είναι και συμπαθητικούλι.

Κατά την γνώμη μου είναι πολύ καλύτερο (επαναλαμβάνω αισθητικά) από το Λισσός, το Ανθή-Μαρίνα και τον Βενιζέλο. Ειλικρινά θυμάμαι πολύ έντονα το σοκ που έπαθα όταν είχα πρωτοδεί τον Βενιζέλο (ως Bonanza) όταν πρωτοήρθε στον Πειραιά, εάν θυμάμαι καλά ήταν δεμένο στην Παγόδα. Μου θύμισε πολυκατοικία στα χοντρά σοβατίσματα, εξαιτίας του γκρι χρώματος που είχε. Και τώρα βέβαια πολυκατοικία μου θυμίζει, αλλά τελειωμένη και βαμμένη.

Τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά και μόνο το αισθητικό μέρος της μετασκευής.

ΥΓ Έχω την αίσθηση ότι στους χαρακτηρισμούς μας βαρύνουν και λιγάκι τα σινιάλα του πλοίου. Το ίδιο ακριβώς πλοίο, με την ίδια ακριβώς μετασκευή θα είχε διαφορετικούς χαρακτηρισμούς ανάλογα με τα σινιάλα που θα φόραγε. Ακόμα και βαπόραρο μπορεί να το λέγαμε εάν έφερε κανένα βαρύ σινιάλο.

Link to comment
Share on other sites

.....

Τα παραπάνω αφορούν αποκλειστικά και μόνο το αισθητικό μέρος της μετασκευής...ΥΓ Έχω την αίσθηση ότι στους χαρακτηρισμούς μας βαρύνουν και λιγάκι τα σινιάλα του πλοίου. Το ίδιο ακριβώς πλοίο, με την ίδια ακριβώς μετασκευή θα είχε διαφορετικούς χαρακτηρισμούς ανάλογα με τα σινιάλα που θα φόραγε. Ακόμα και βαπόραρο μπορεί να το λέγαμε εάν έφερε κανένα βαρύ σινιάλο.

Αντιλαμβανόμεθα νομίζω (έστω και αν δεν είμεθα ομότεχνοι του Freud), ότι η μεγάλη αγάπη από το μίσος και ο έρωτας από την απέχθεια απέχουν ελάχιστα. Ασφαλώς σε μία δεκαετία που ο Πειραιάς θα είναι γεμάτος πλοία fast-food, θα κάνουμε ευχέλαια στον Άγιο Διονύσιο να φέρει η Saos την καραβάρα στον Πειραιά να ξεκουραστεί το μάτι μας :confused:.

Link to comment
Share on other sites

1η προσέγισση σημερα του πλοιου στη Σκοπελο και μαλλιστα εις διπλουν... δυο φορες δηλαδη μια το πρωι και μια αυτη τι στιγμη.

τελικα απο το πλαι δεν ειναι πολυ ασχημο το πλοιο,

απο πισω ομως οταν φευγει οι γραμμες του δυστυχως κυριως στη μπουκαπορτα δεν ειναι καθολου ομορφες... μαλιστα καθως η πορτα δεν ειναι ζυγισμενη και η αριστερα πλευρα εχει μεγαλυτερο φαρδος.. οπτικα φαινετε οτι τοπλοιο εχει μια διαρκη κλιση προς τα αριστερα κατι που και φυσικα δεν συμβαινει

παντως το πλοιο εχει ομορφες γραμμες απο πανω στα καταστρωματα

και ομολογω πως το νβραδυ ειναι πολυ πιο ομορφο απο την μερα.

εβγαλα φωτογραφιες θα προσπαθησω να τις ανεβασω

ενα ακομη κακο η πολυ καπνια που βγαζει!

γνωριζει κανεις με τι ταχυτητα θα το ταξιδευει και πως ειναι οι εσωγτερικοι χωροι?? σε ενα οροφο η σε 2 οπως φαινεται απο τα φωτα?

παντως εβλεπα κοσμο να κοβει βολτα στα καταστρωματα κατι που ομολογω οτι μου αρεσε να το βλεπω

Link to comment
Share on other sites

λοιπον το εξης σκηνικο παρακολουθησε ολος ο κοσμος που βρισκοταν το μεσημερι στο λιμανι της Σκοπελου..

λιγες πληροφοριες το λιμανι ειναι μεσα στο κολπο που ανοιγεται προς τον βορρα.. ενας μεγαλος λιμενοβραχιονας με προβλητα για τουριστικα σκαφη επεκτεινετε παραλληλα με το παραλιακο μετωπο - κεντρικο προβλητα οποτε ενα πλοιο για να μπει στο λιμανι κανει λιγο μετα την εισοδο αναστροφη προς τον βορρα και μετα κανει πισω για να πιασει στον προβλητα,,

15:10 σημερα το σουμελα ειχε προγραμματισμενο δρομολογιο για σκιαθο αγ.κωνσταντινο ερχομενο απο αλλονησο και οντως 15:05 εμπαινε στο λιμανι.. με το που μπηκε λοιπον αρχισε να στριβει την πρυμνη προς τα αριστερα αλλα ενω ειχε φτασει στο σημειο που επρεπε να σταματησει συνεχισε να στριβει αριστερα και βρεθηκε ετσι να εχει κανει μια ολοκληρη στροφη 360 μοιρων! ( του εφυγε τελειως δηλαδη) οποτε και πηρε πορεια παλι εξω απο τον κολπο (εφυγε απο το λιμανι!!!) ξαναπηρε την πορεια και εδεσε... τελικα στις 15:45!!!! δηλαδη εδεσε μετα απο ..40 λεπτά!!!!!!! αναχωρησε με αρκετο κοσμο και αυτοκινητα ενα 15 λεπτο μετά.. παιδια μου εκανε εντυπωση το μηκος του πλοιου φαινοταν πολυ πολυ μακρυ περισσοτερο και απο το αδωνης... μηπως εχει επικυμηνθει???

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Παρόλη την παρουσία των Alexander, Tourama και CIA (εκ του διάσημου θαμώνος αυτών:D ), το πλοίο που μαγνήτισε το βλέμμα μου δεν ήταν άλλο από την ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ!

Και αυτό γιατί όταν το βλέπεις σου έρχονται ανάμεικτα συναισθημάτα. Σε γενικές γραμμές δεν μου αρέσει, αλλά δεν είναι και αυτό που το απορρίπτεις ασυζητητί.

Κατ' αρχήν δεν μου αρέσει ούτε σαν Lady, εάν αφαιρέσεις την μετασκευή. Ούτε η κοντή και χαμηλή πλώρη, ούτε ο καμπύλος καθρέπτης ούτε η τσιμινιέρα μου αρέσουν...και αυτόνομα αλλά και σαν σύνολο.

Τώρα όσον αφορά το αποτέλεσμα μετά την μετασκευή δεν μου αρέσει που μάκρυνε χωρίς να υπάρχει καμία υψομετρική διαφορά στο κατάστρωμα από την τσιμινιέρα και πίσω. Ίσως, εάν έλειπε ο ΑΙΟΛΙΚΟΣ ημιυπαίθριος χώρος πάνω από τον καταπέλτη να έσβηναν οι γραμμές καλύτερα. Πιθανώς αυτό να ήταν αναγκαίο για να δένει η προσθήκη της πρυμναίας μετασκευής.

Ένα άλλο που μου έκανε εντύπωση είναι η διαφορά στα ανόίγματα στο κομμάτι που προστέθηκε...3 αριστερά...4 δεξιά και ασύμμετρα και δεν μπορώ να καταλάβω το γιατί:confused: . Όπως ασύμμετρα είναι και τα ανοίγματα πάνω από τον καταπέλτη, τα οποία ακολουθούν το ανοίγματα της πρύμνης και όχι τον άξονα του πλοίου. Επειδή είναι τόσο εξώφθαλμα θα ήθελα να πιστεύω ότι ήταν υποχρεωτικό για στατικούς και δυναμικούς λόγους.

μαλιστα καθως η πορτα δεν ειναι ζυγισμενη και η αριστερα πλευρα εχει μεγαλυτερο φαρδος.. οπτικα φαινετε οτι τοπλοιο εχει μια διαρκη κλιση προς τα αριστερα κατι που και φυσικα δεν συμβαινει
Παρατήρησα και εγώ αυτή την φαινόμενη κλίση προς τα αριστερά και δεν μπορώ να πω με σιγουριά ότι οφείλεται στην ασυμμετρια της θέσης του καταπέλτη, ίσως να οφείλεται σε μιά κλιση προς αριστερά που έχει η ένωση του μπλε και άσπρου χρώματος αριστερά του καταπέλτη. Πάντως είναι τόσο έντονη η αίσθηση (όχι η κλίση) που θα έλεγες ότι δεν πρόκειται για οφθαλμαπάτη.

Εν τέλει είναι ένα πλοίο που δεν περνάει απαρατήρητο.

Και όπως λέγεται: "τελικά, αυτό που αγαπάμε στον σύντροφο μας είναι οι ατέλειές του"...και από ατέλειες...:D

Επίσης, έχω περιέργεια να μάθω πως συμπεριφέρεται το πλοίο στο ταξείδι και στη μανούβρα.:confused:

ΥΓ Με μεγάλη αγωνία περιμένω το πρώτο VOYAGE REPORT της ΣΟΥΜΕΛΑ, γραμμένο από έναν Άγγλο τρελαμένο φαν της LADY. Εάν δε διαθέτει και το περίφημο λεπτό και συνάμα δηλητηριώδες Βρεττανικό χιούμορ, έχει να πέσει της άρκτου ο γέλως:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο σημερα πουρνο-πουρνο, το αγαπημενο παπορο του χρηστη gpan βρισκεται στη μεγαλη μονιμη δεξαμενη του Πειραια. Αγνωστο αν προκειται για κατι προγραμματισμενο η εκτακτο. Γεγονος ειναι παντως οτι αυτην τη στιγμη το ΣΑΟΣ ΙΙ και το Θεσσαλονικη ειναι τα μοναδικο πλοια της εταιρειας που δουλευεουν μια και τα υπολοιπα ειναι εκτος δρασης για τον ενα η τον αλλο λογο.

Link to comment
Share on other sites

Αγνωστο αν προκειται για κατι προγραμματισμενο η εκτακτο.
Άκουσα για 2ήμερο προγραμματισμένο δεξαμενισμό. Αλλά το ζήτημα είναι αφού δεξαμενίσθηκε πριν από 4,5 μήνες, στις 1/7, μετά την μετασκευή...γιατί πάλι τώρα;
Link to comment
Share on other sites

Παντως αποψε το βραδι και μεχρι τις 9 η ωρα τουλαχιστον, γινοταν κολληση ενος σεβαστου κομματιου λαμαρινας στην αριστερη παντα του πλοιου, κατω απο την ισαλο γραμμη. Κατα τα αλλα δε φαινοταν να συμβαινει κατι αλλο, το γκαραζ φωτισμενο και πεντακαθαρο και ο κοσμος μαζεμενος πλωρα και πρυμα.

Link to comment
Share on other sites

σημερα πεμπτη πλεον 01:06 μμ το πλοιο τελικα επεστρεψε απο αλοννησο δεν συνεχισε δηλαδη για λημνο

λογω ανεμενομενων ισχυρων νοτιων ανεμων,,,, οποτε το πλοιο θα μεινει Σκοπελο για το βραδυ και μαλλον αυριο ολη την μερα!

αυτα!!!

Link to comment
Share on other sites

το ΣΟΥΜΕΛΑ τελικα μετα απο 1 24ωρο περιπου αναψε παλι τις μηχανες και λογικα φευγει για ΛΗΜΝΟ.

ειμαι σπιτι και πολυ απλα με το που αναψε τις μηχανες ακουστηκε!!!

τωρα σηκωνει τις αγκυρες

καλο ταξιδι!

καλο σας βραδυ 23:05 πεμπτη 23/11/06

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ναι, η σουμελίτσα μας έχει και αδελφούλα, ονομάζεται Mary the queen αλλα ευτυχώς είναι πολύ μακριά απο εμάς και δραστηριοποιείται σε μέρη που (χμμ) μάλλον της ταιριάζουν: στη Μανίλα

Κάποτε δίπλωνε το καμάρι μας στη γραμμή του Mann

Η αδελφούλα Mary The Queen πωλείται για USD 1.65 εκ....μόνο! Προλάβετε...
Link to comment
Share on other sites

Αναχωρηση του Παναγια Σουμελα για Αγιο Ευστρατιο, Λημνο χθες το βραδι στις 2100 απο το Λαυριο με καμια 10αρια ΙΧ, 6 12-μετρες ντραλικες, 1 9-μετρο φορτηγο του ΕΣ και ενα εντυπωσιακο ταχυπλοο γιωτ. Απο κοσμο καμια 50αρια ατομα κι αν ηταν και τοσα. Οσον αφορα τη φορτωση μπορουμε να πουμε οτι ο καταπελτης ειναι πλατυς και αρκετα πρακτικος στη φορτωση. Ομως μολις περασει το οχημα τον καταπελτη, υπαρχει μια ανηφορικη κλιση που ισως σε χαμηλα οχηματα να δημιουργει προβλημα.

Ηδη απο τις 2030 η φορτωση ειχε ολοκληρωθει και η διοδος προς τα πλωρα οπου και ειναι ο χωρος των ΙΧ ειχε κλεισει με αποτελεσμα ακομα και καποιος καθυστερημενος να εφθανε, να μη μπορει να μπει. Και για να λυθουν και οι σχετικες αποριες, στο πισω μερος του γκαραζ χωρανε 8 12-μετρες νταλικες(ασυνοδευτες). Οπως και χθες βεβαια και με δεδομενο το γεγονος οτι το πλοιο ειναι πισωβαρο λογω των μετασκευων, με τη φορτωση η κλιση αυτη γινεται ακομα πιο αισθητη.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Οι αξιωματικοί του Παναγία Σουμελά είναι:

Πλοίαρχος: Βασδεκης Γιώργος

Ύπαρχος: Κατεργάρης Ανδρέας

Υποπλοίαρχος: Σίσκος Ιωάννης

Ανθυποπλοίαρχος: Πανάρας Χρήστος

Α' Μηχανικός: Κόντης Γιώργος

Β' Μηχανικός: Αμυγδαλιτσης Παναγιώτης

Β' Μηχανικός: Άνεμος Ηλίας

Γ' Μηχανικός: Φυριος Λεωνίδας

Γ' Μηχανικός: Παρλιαρος Στεφανος

Αρχιλογιστής: Τούντας Ανδρέας

Α' Λογιστής: Πέτσας Κώστας

Αρχιθαλαμηπόλος: Προβατάς Βασίλης

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...