express skiathos Posted March 18, 2008 Posted March 18, 2008 Λες να είναι έτσι; Γιατί θυμάμαι μια συνέντευξη του Καμένου στο ΣΚΑΙ αρχές του μήνα που έλεγε ότι θα επιβληθούν κυρώσεις στην ΣΑΟΣ επειδή δεν είχε ανταλλακτικά για το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ, το οποίο επρόκειτο να ανέβει Σποράδες. Γι΄ αυτό και δεν ήρθε, πήγε να το αντικαταστήσει απο το ΣΑΟΣ, το οποίο παρέμεινε τελικά στα δρομολόγια από Λαύριο. Εξάλλου, το ΣΑΟΣ ΙΙ δουλεύει κανονικά, τι να τα κάνει τα ανταλλακτικά; Εκτός κι αν δεν θυμάμαι σωστά.
Panagia Ekatontapiliani Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 (edited) Από ότι φαίνεται βρέθηκαν τα ανταλλακτικά για την επισκευή;). Όποτε δε θα αργήσει η ώρα για την επαναδρομολογηση του πλοίου Edited March 31, 2008 by Panagia Ekatontapiliani
captmimis Posted March 31, 2008 Posted March 31, 2008 Μάλλον δρομολογειται σε αντικατάσταση του Σαμοθράκη μετά την βλάβη του.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Ξεκίνησε,στο ais πάει με 13,4 και ανεβαίνει για Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα στη θέση του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ,που θα είναι έτοιμο σε 10 μέρες,όπως διάβασα.
George Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Από ότι φαίνεται βρέθηκαν τα ανταλλακτικά για την επισκευή. Όποτε δε θα αργήσει η ώρα για την επαναδρομολογηση του πλοίου Φαίνεται η ΣΑΟΣ έχει το μαγικό κουμπί! Το πατάει και αυτόματα βρίσκονται τα ανταλλακτικά, τοποθετούνται, επισκευάζεται το πλοίο και ταξιδεύει. Καλά μας δουλεύουν; Χθες τα βρήκανε και σήμερα ταξιδεύει κανονικά;:confused:
Panagia Ekatontapiliani Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Η τεχνολογία σήμερα κάνει θαύματα, φίλτατε George.
captmimis Posted April 1, 2008 Posted April 1, 2008 Πάντως απο εξυπηρέτηση σήμερα οι αετοί τα κατάφεραν. Επειδή υπήρχε το δρομολόγιο 01.00 απο Μυτηλήνη προς τα πάνω , προβλέπω να είναι στην ώρα του εκεί. Αλλά βρε αητόπουλα, τι θα σας κόστιζε αφού εντάξει η Σάμος είναι λίγο μακρυά και εφόσον περνάτε έξω απο την Χίο, να σταματάγατε να πάρετε και αυτούς τους ταλαιπωρημένους επιβάτες 2 ημερών????? Για να μήν παραπονιέτε και ο φίλος μου NISSOS HIOS!!!!
enas chiotis Posted April 4, 2008 Posted April 4, 2008 O YφΕΝκλπ δήλωσε στην ΕΤ3 ότι το πλοίο δεν επιδοτείται τώρα που αντικαθιστά το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, γιατί τα χαρακτηριστικά του είναι κατώτερα των συμφωνηθέντων. Να τον πιστέψουμε;
mitilinios Posted April 5, 2008 Posted April 5, 2008 Πάντως το πλοίο στα δρομολόγια του είναι στην ώρα του (τουλάχιστον μέχρι στιγμής). Χτες αναχώρησε από Θεσσαλονίκη στις 20:00, έφτασε Μυτιλήνη 11:20 και στις 12 αναχώρησε για Χίο - Σάμο. Το Σαμοθράκη ξεκινούσε την ίδια ώρα από Θεσσαλονίκη αλλά έφτανε μετά τις 12 Μυτιλήνη.
ΜΥΚΗΝΑΙ Posted April 13, 2008 Posted April 13, 2008 Εχει ξετρελαθεί όλη η Σάμος με την πλώρη του πλοίου.10άδες οι φωτογράφοι στην προβλήτα εψές 19.25 που το πλοίο έφθασε με 16.8 απο Χίο και 5 λεπτά νωρίτερα!!!Πολύ δυνατά τα 2 bow ,το πλαγιοδέτησαν σε 10 λεπτά.Δεύτερη προσέγγιση και δεν χρησιμοποιεί καθόλου τις άγκυρες.Απο κίνηση καλύτερα να την ξεχάσω.Μόλις 12 επιβάτες,ένα τρακτέρ και κανά δυό βανάκια με rom. Αλλά αρχίζουν οι μουρμούρες για την διακοπή των 2 δρομολογίων της Καβάλας.Δεν βλέπουν τα χάλια τους;
Panagia Ekatontapiliani Posted April 15, 2008 Posted April 15, 2008 Εχει ξετρελαθεί όλη η Σάμος με την πλώρη του πλοίου. Για να δούνε και οι υπόλοιποι τη πλώρη του Παναγια Σουμελα. Πολύ δυνατά τα 2 bow ,το πλαγιοδέτησαν σε 10 λεπτά. Δεύτερη προσέγγιση και δεν χρησιμοποιεί καθόλου τις άγκυρες. Μπορεί να το πλαγιοδέτησαν αλλά ο μίσος καταπέλτης ήταν στο κενό
polmyt Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 Μιας και το ειδα στη Μυτιληνη ας πω και γω δυο λογακια. Καταρχην οπως το βλεπεις απο μακρια καταλαβαινεις ποσο πολυ το εχει αλλαξει η μετασκευη και ποσο θα εχει επηρεασει και το ταξιδεμα του μιας και εχεις μια αισθηση οτι η πρυμνη ειναι στον αερα. Στην μανουβρα οπως ειπε και ο Μυκηναι λιγοι πιο πριν ειναι αρκετα γρηγορο.Απο την ωρα που περασε τα φαναρια μεχρι και την ωρα που εδεσε ειναι ζητημα αν εκανε 10 λεπτα. Αλλη μια παρατηρηση που κανει καποιος ειναι τα ελαχιστα απονερα που βγαζει το πλοιο ακομα και οταν παει με φουλ ταχυτητα.Στη συγκεκριμενη φωτο βεβαια ειναι εξω απο το λιμανι και ισως να μην εχει ανοιξει ακομα.Παντως και αναμεσα σε Χιο και ΜΥτιληνη που το πετυχα δεν ειχε διαφορα.Λογικα αυτο οφειλεται στη πρυμνη του βαποριου. Παντως για να πω την αληθεια οταν το βλεπω απο μπροστα δεν ενοχλει τοσο την αισθητικη μου.Ισως επειδη θυμιζει αλλες εποχες και ειναι κατι ξεχωριστω σε αυτα που εχει συνηθισει να βλεπει το ματι μας
enas chiotis Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 ποσο πολυ το εχει αλλαξει η μετασκευη και ποσο θα εχει επηρεασει και το ταξιδεμα του μιας και εχεις μια αισθηση οτι η πρυμνη ειναι στον αερα. Ακριβώς επειδή η πρύμνη είναι στον αέρα και το κομμάτι που προστέθηκε κατά την μετασκευή βρίσκεται εκτός νερού (το μεγαλύτερο μέρος του), υδροδυναμικά δεν πρέπει να έχει αλλάξει η συμπεριφορά του πλοίου. Το πλεον παράδοξο στην πρύμη είναι οι 2 προσκρουστήρες που έχουν τοποθετήσει και βρίσκονται πάνω από το επίπεδο του ντόκου, στον αέρα...
marioskef Posted May 9, 2008 Posted May 9, 2008 Πραγματι η πλώρη του είναι πολύ ωραία, ιδίως αν τη δει κανείς μεμονωμένα όπως στη φωτο με φόντο το καστρο. Πίσω όμως στη νεα εισοδο του γκαραζ είναι... Πολύ κρίμα, θα μπορούσε να είναι ένα στολίδι έτσι ιδιαίτερα σχεδιασμένο που ήρθε.
NHSOS XIOS Posted May 10, 2008 Posted May 10, 2008 Εγω βλεποντας απο κοντα στην Χιο,μου εκαναν εντυπωση 3 πραγματα 1.Την δυσκολια των φορτηγων στην φορτωση,λογω της κλισης του καταπελτη και του χαμηλου υψους του γκαραζ. 2.Η υπαρξη πηδαλιου στη πλωρη 3.Η απειρη σκουρια παντου..Ειδικα τα υφαλα εχουν εικονα σιδερου που 'σαπιζει' μερα τη μερα
georgios express Posted May 11, 2008 Posted May 11, 2008 Το Παναγία Σουμελά προσεγγίζει όσο περισσότερο γίνεται την φερώνυμη Ιερά (ποντιακή) Μονή, η οποία ευρίσκεται σε απόσταση περίπου 90 km (ούτε 1 ώρα αν πάρεις την νεοκατασκευασθείσα Εγνατία Οδό) από το σύνηθες αγκυροβόλιο της ναυαρχίδας () του κου Φώτη.
Superferry II Posted May 12, 2008 Posted May 12, 2008 Συμφωνα με ανακοινωση ραδιοφωνικου σταθμου , ακυρωνεται το δρομολογιου του ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ στις 18:00 απο ΚΑΒΑΛΑ για ΛΗΜΝΟ-ΛΕΣΒΟ λογω ελλειψης καυσιμων.
enas chiotis Posted June 6, 2008 Posted June 6, 2008 Η Σουμέλα μας βρίσκεται από χθες στο Λαύριο και στο σύστημα δεν φαίνονται δρομολόγια για μια εβδομάδα. Απ' ότι φαίνεται μας "έφτυσε" και αυτό το επιδοτούμενο...
mitilinios Posted June 7, 2008 Posted June 7, 2008 Μήπως η προσωρινή αποχώρηση του πλοίου από την επιδοτούμενη γραμμή συμπαίσει με την απαναδρομολόγηση του Σαμοθράκη και η Σουμελά επιστρέψει στα δρομολόγια του Λαυρίου;
ARSINOI Posted June 17, 2008 Posted June 17, 2008 Προσπαθώντας να κλείσω τις διακοπές μου έπεσα στον σκόπελο της ΣΑΟΣ Γιατί η αγαπητή εταιρία (ο θεός να την κάνει) δεν έχει αξιωθεί να βγάλει το πλάνο δρομολογίων του Παναγία (μου) Σουμελά, παρά μόνο βγάζει πλάνο εβδομάδας. Έτσι είναι αδύνατο να κάνουμε κάποια κράτηση στα Ψαρά που θέλουμε να πάμε φέτος. Αλλά δεν είναι μόνο αυτό. Προσωπικά έχω τις επιφυλάξεις μου για το αξιόπλοο του συγκεκριμένου βαποριού. Εντάξει είμαι ο πλεόν άσχετος και δεν γνωρίζω το θέμα σε βάθος αλλά το γεγονός ότι σε ένα καράβι 30+ ετών που δεν ξέρω κατά πόσο είναι σχεδιασμένο για τα ελληνικά δεδομένα (είπαμε άσχετος) έχει γίνει μιας τέτοιας έκτασης μετασκευή μου δημιουργεί προβληματισμό για το αν είναι ασφαλές για μένα και το παιδί μου να ταξιδέψω με αυτό το φάντασμα. Άσε που υπάρχει περίπτωση απλά να περάσει από έξω από το νησί και να καταλήξουμε σε κάνα Αι Στράτη Περιμένω τις σκέψεις των πιο ειδικών για να αποφασίσω μήπως τελικά θα πρέπει να κάνω skip το project Ψαρά και να πάω στιβαχτώ σε κάνα από τα γνωστά μεγάλα νησιά με τα 600 δρομολόγια την εβδομάδα.
express skiathos Posted July 9, 2008 Posted July 9, 2008 Εκτάκτως σήμερα στην Κύμη το ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ. Αναχώρησε χθες από Λαύριο στις 20:00 για Αγ. Εσυτράτιο-Λήμνο-Κύμη.
proud_ionian Posted July 9, 2008 Posted July 9, 2008 τι εγινε; αναστηθηκε η γραμμη κυμη λημνος μουδανια;
Nick the Greek Posted July 9, 2008 Posted July 9, 2008 ...που τοσο εχει λειψει απο τον ελληνικο ακτοπλοικο χαρτη
ΝΗΡΕΑΣ Posted September 7, 2008 Posted September 7, 2008 Ναι, η σουμελίτσα μας έχει και αδελφούλα, ονομάζεται Mary the queen αλλα ευτυχώς είναι πολύ μακριά απο εμάς και δραστηριοποιείται σε μέρη που (χμμ) μάλλον της ταιριάζουν: στη Μανίλα Νάμαστε καλά gpan ... να την θυμόμαστε την "αδελφούλα". MARY THE QUEEN - the former Isle of Man Steam Packet Company side loading motorship MONA'S QUEEN is reported to have arrived at Alang for breaking. She was sold by owners earlier this year for scrap. Τα μαύρα μαντάτα...από το ISS.
proud_ionian Posted September 25, 2008 Posted September 25, 2008 πριν μια εβδομαδα εκανα μαζι με αλλους 2 γενναιους roundtrip στη σαμοθρακη με τη σουμελαρα. ολως παραδοξως και παρολο που ημουν προετοιμασμενος για το χειροτερο, φευγω με μια ευχαριστη αισθηση. η εσωτερικη εικονα απεχει απο αυτο που βλεπουμε εξωτερικα. το βαπορι ηταν καθαρο και περιποιημενο και μεσα και στα decks (και στις τουαλετες). στα decks μελανο σημειο ηταν πρυμα δεξια που ηταν δεμενα πολλα σκυλια (ρε σεις τι σκυλι πηγαινε και ερχοταν απο λημνο) και λερωναν και επισης στο ανοιχτο deck πρυμα απο την τσιμινιερα οπου αραια και που επεφταν καυτρες (μεγαλα μαυρα κομματια που μουτζουρωναν). εννοειται οτι τα ξυλα εχουν ξηλωθει ολα απο τα decks. το σημαντικο ειναι οτι το βαπορι εχει κρατησει το χαρακτηρα και την προσωπικοτητα του. ειναι ολο μεσα οπως ηταν στην αγγλια (και τις αζορες εξου και καποιες επιγραφες στα ισπανικα) οπου προφανως ειχε γινει καποια σοβαρη ανακαινηση λιγα χρονια πριν πουληθει. ακομη και οι καταλογοι του self service και οι πινακες εχουν μεινει. το μονο παραταιρο σημειο, ειναι το σαλονι στην πρυμη που εφτιαξε ο Μανουσης, το οποιο αν και ειναι καθαρο και καινουργιο, ειναι λες και εισαι σε καμια παντοφλα. θα μπορουσε να ειχε προσεχτει λιγο ωστε να δενει με το υπολοιπο βαπορι. ενα μεγαλο κομματι των κοινοχρηστων χωρων (αυτοι που ειναι στο ιδιο deck με το γκαραζ) ειναι κλειστο (triskele bar, junior mates etc). οι καμπινες παντως ηταν καθαρες και πιθανοτατα εγιναν παρεμβασεις και απο τη σαος (τουλαχιστον στην 4κλινη εσωτερικη που μας φιλοξενησε). το ταξιδεμα τωρα ηταν καλο. στο πηγαινε ειχαμε βορειαδακι 5-6 και μαλλον ειχε ψηλωσει και λιγο γιατι εκανε μια ωρα παραπανω τη λημνο. δεν κουπασταριζε, αλλα εκανε αρμονικες βουτιες. ενα καικισο κουνημα το οποιο δεν γινοταν ενοχλητικο και γενικα κανεις απο τους επιβατες (ειχε αρκετους για λημνο) δεν εδινε σημασια. στην επιστροφη ο καιρος ειχε πεσει και μονο στο καβοντορο εκανε καποιες βουτιες. τωρα βεβαια με τον καιρο στην μπαντα ή με κανενα 8ρι σοροκαδα δευτεροπρυμα, να σκαει στα μαγουλα της πρυμης, δεν ξερω πως συμπεριφερεται και να σας πω τη μαυρη αληθεια, δεν θα ηθελα να μαθω. ουτε θα ηθελα να μαθω τι γινεται απο την ισαλο και κατω ή αν θα παρει πιστοποιητικα απο αλλον νηογνωμωνα οταν ληξουν του ελληνικου. παντως αξιζει σαν εμπειρια ενα ταξιδι μαζι του. YΓ: την ταχυτητα την ξερετε.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now