Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όπως έχω πεί και στο θέμα της εν λόγω γραμμής, πέρυσι η κίνηση για Μαρόκο είχε 33% αύξηση σε επιβάτες και 44% σε οχήματα. Από το να συναγωνίζονται ανώτερα ταχύπλοα εν Ελλάδι, δε μου ακούγεται παράλογο να ενισχύσουν την παρουσία τους σε αυτήν τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Εκεί είναι η χωρητικότητα του 70-75 ΙΧ και επιβάτες όσο ήταν Ελλάδα ήταν 730.

Προσόν του ήταν η κατανάλωση όπου έκαιγε 2,5-3 τόνους αναλόγως καιρικών συνθηκών και φορτίου βγάζοντας τα τρωτά 32 μίλια την ώρα .

 

Link to comment
Share on other sites

Και τα υπόλοιπα ταχύπλοα της γραμμής απ' όσο θυμάμαι δεν είναι και θεαματικά μεγαλύτερα σε χωρητικότητες. Το ρεζουμέ είναι πως έχει λογική να έχουν ταχύπλοο(α) στη γραμμή σαν AML. Τώρα ποιό/ά ακριβώς θα είναι, έχουμε χρόνο να το δούμε. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 2 weeks later...
30 minutes ago, gpap2006 said:

Βάφεται ήδη στα χρώματα της African Marocco συμφωνα με ανάρτηση του ελληνική ακτοπλοΐα στο fb. 

Που αυτομάτως πάει να πει πως η εταιρεία τελικά δεν πωλήθηκε..;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
On 3/4/2024 at 11:02 AM, Kaptennemo said:

Αν και το θεωρώ μεγάλη φιδιά , ήρθε στα αυτιά μου φήμη ότι πωλήθηκε η εταιρεία 

 

On 3/4/2024 at 12:54 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στην Stena Line έχεις ακούσει και εσύ??

 

On 3/4/2024 at 1:18 PM, Kaptennemo said:

Δεν έχω μάθει ποια είναι η αγοράστρια εταιρεία 😕

Ξανακυκλοφορεί το σενάριο περί πώλησης της AML στη Stena.

 

Link to comment
Share on other sites

Η AML είναι μια κοινοπραξία μεταξύ μιας μαροκινής τράπεζας με το 51% των μετοχών και το 49% της Attica, θεωρείται μαροκινή εταιρεία και, είναι η μόνη μαροκινή που υπάρχει σήμερα που δραστηριοποιείται στο στενό του Γιβραλτάρ μεταξύ Tangermed/Algeciras. Οι συμβάσεις μεταξύ του Μαρόκου και της ΕΕ ορίζουν ότι οι εταιρείες που δραστηριοποιούνται από/προς το Μαρόκο - ΕΕ πρέπει να είναι κατά 50% ξένες εταιρείες και 50% μαροκινικές... έτσι τώρα στο στενό του Γιβραλτάρ έχουμε : Balearia, Trasmediterranea, DFDS και AML, οπότε το υπόλοιπο είναι όπως 75% εταιρειες ΕΕ και 25% Μαροκινες εταιρειες ηδη δεν τηρειται το ισοζυγιο 50%/50%...και αν η Stena παρει AML θα ειναι 100% εταιρειες ΕΕ 0% Μαροκο... Είναι δύσκολο αλλά πιθανό η Stena να πάρει μόνο το 49% των μετοχών της Attica και η AML να παραμείνει Μαροκινή...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
16 minutes ago, cyclades_shipping said:

Άρα μετα από αυτη την εξέλιξη η Attica δεν θα κατεβάσει τα 2 ταχύπλοα ;

Το highspeed 3 έφυγε πακετάκι….

 

21 minutes ago, gtogias said:

Σαν να αρχίσει να ξεπουλάει λίγο η εταιρεία φαίνεται…

Γιατί να φύγεις απο μια αναπτυσσόμενη γραμμή;

Link to comment
Share on other sites

Aναπτυσομενη δεν την λες, αλλα καθιερωμενη. Το ποσο καλα τα πηγαινε εκει η ΑΜΛ δεν το ξερουμε, αλλα σιγουρα ηταν ενας ευκολος τροπος για την αττικα να στελνει εκει τα πλοια της για να μην καθονται, ακομα και να βοηθαει την ΑΝΕΚ (ναυλωση ελ βενιζελος), ομως τωρα που αποκτησε την ΑΝΕΚ και πρεπει να αρχισει η πορεια ανανεωσης, η πωληση της ΑΜΛ (μαζι με τον συνεργατη της πουλησαν ταυτοχρονα) εφερε στην αττικα τεραστιο (49 εκ ) ποσο ρευστου (δυσαναλογο κατα την γνωμη μου του τι άφησε), το οποιο και μπορει τωρα να αξιοποιησει για να χρηματοδοτησει τα αλλα προτζετ της.

Link to comment
Share on other sites

Ο στόλος της AML αποτελείται μόνο απο τα 2 πλοία που ειναι στο site της Moroco Sun και Moroco Star (+ πλεον το HS3)  ? 

Link to comment
Share on other sites

Εγώ να ρωτήσω κάτι , πριν μια εβδομάδα με την αγορά του Εξπρές Σκιαθος απο την Seajets υπήρξαν διαρροές για ναύλωση του Caldera Vista για καλοκαιρινή βίζιτα με τα σινιάλα της AML. 
Τωρα τι παίζει με αυτό ;

 

Link to comment
Share on other sites

32 minutes ago, kefalonia94 said:

Δεν της ανήκε, ναυλωμένο ήταν και θα είναι στη Affrica Morroco Link από την DETROIT WORLD LOGISTIC MTME SA.

Απαντάω στον ευατό μου.
Ρωτουσα ουσιατικά. Γιατι δυσκολεύομαι να καταλάβω τι αποτιμήθηκε απο αυτην την εταιρεια 100εκ (αν τα μαθηματικα μου ειναι καλα 49% για 49 εκ)

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα κερδοφόρα η γραμμή για την Αττικα, μην ξεχνάμε πόσες φορές εστελνε πλοία απο εδω για συμπλήρωμα η' αντικαραστάσεις. Νομίζω στο Χίος μπορεί να υπάρχουν ακόμα οι επιγραφές στους κοινόχρηστους χωρους  και στα ισπανικά. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...