Nicksy58 Posted April 8 Share Posted April 8 2 hours ago, iord said: Aναπτυσομενη δεν την λες, αλλα καθιερωμενη. Το ποσο καλα τα πηγαινε εκει η ΑΜΛ δεν το ξερουμε, αλλα σιγουρα ηταν ενας ευκολος τροπος για την αττικα να στελνει εκει τα πλοια της για να μην καθονται, ακομα και να βοηθαει την ΑΝΕΚ (ναυλωση ελ βενιζελος), ομως τωρα που αποκτησε την ΑΝΕΚ και πρεπει να αρχισει η πορεια ανανεωσης, η πωληση της ΑΜΛ (μαζι με τον συνεργατη της πουλησαν ταυτοχρονα) εφερε στην αττικα τεραστιο (49 εκ ) ποσο ρευστου (δυσαναλογο κατα την γνωμη μου του τι άφησε), το οποιο και μπορει τωρα να αξιοποιησει για να χρηματοδοτησει τα αλλα προτζετ της. Η Attica πούλησε το 49% των μετοχών της και 2 πλοία στη Stena Line. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό από την πώληση των μετοχών του 51% που κατέχει η Τράπεζα της Αφρικής στην CTM. Πάντως είναι μια καλή κίνηση από την Αttica Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted April 8 Share Posted April 8 3 hours ago, jimmyN said: Απαντάω στον ευατό μου. Ρωτουσα ουσιατικά. Γιατι δυσκολεύομαι να καταλάβω τι αποτιμήθηκε απο αυτην την εταιρεια 100εκ (αν τα μαθηματικα μου ειναι καλα 49% για 49 εκ) Δεν αποτιμηθηκε η εταιρεια τοσο... Η ανακοινωση αναφερει οτι πωληθηκε το 49% της εταιρειας και το 100% των 2 πλοιων για 49 εκ. Η ΕπΑττ δεν δινει στοιχεια αλλα κανοντας μια υποθεση εργασιας οτι τα δυο πλοια πωληθηκαν καπου στα 15εκ. (και τα δυο μαζι), Τοτε η εταιρεια (49%) χωρις τα πλοια αποτιμηθηκε περιπου 69εκ. Κανοντας μια υποθεση οτι τα 49εκ που ανακοινωθηκαν δεν περιλαμβανουν και αποπληρωμες χρεων της AML, τοτε τα 69εκ για μια εταιρεια χωρις καποιο ουσιαστικο περουσιακο στοιχειο (πλην της θεσης της στην αγορα) θα ελεγα οτι ειναι εξαιρετικο. για καποιο λογο δεν μπορω να κανω edit. Με βαση τα παραπανω, το 49% της εταιρειας αποτιμαται καπου στα 34 εκατ. Αυτο οδηγει σε μια αξια για ολοκληρη την εταιρεια στα 69 εκατ (παντα χωρις τα πλοια). Αληθεια η ctm σε τι τιμη αγορασε απο την bank of africa? Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted April 9 Share Posted April 9 Αυτο που δε μπορω να καταλαβω τοσο καιρο ειναι τι βλεπουνε εκει κατω που δε το βλεπουμε εμεις;πρωτα η Αττικα με την αγορα κ δρομολογηση μεχρι κ δικων της πλοιων απο το Αιγαιο αλλα κ αγορα του Prince μεχρι κ την εξαγορα του ποσοστου της απο την Stena!κ ενταξει εμεις πηγαμε κ αγορασαμε κατι πριν χρονια που πιστεψαμε οτι θα πηγαινε καλα η Stena για να ψωνισει κατι πιο καλο βλεπει🤔 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 9 Share Posted April 9 Μην ξεχνάς ότι το αντίπαλο δέος της Stena, δηλαδή η DFDS εξαγόρασε την FRS Iberia πριν μπει στην AML Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 9 Share Posted April 9 Το στενό και κίνηση, επιβάτες και φορτηγά, έχει και μέλλον. Η Attica δεν έχει ρευστό, γι'αυτό πούλησε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 9 Share Posted April 9 Μετά από μερικά χρόνια χωρίς να πάνε μικρά μπλου σταρ εκεί η εταιρεία θα ήταν βραχνάς παρά παρουσία σε μια καλή γραμμή . οποτε μια χαρά έπραξε και σε καλα λεφτά πώλησε Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted April 9 Share Posted April 9 Γιατί οι άλλοι εκεί μικρά Blue Star έχουν; Δεν νομίζω ότι ήταν αυτό το πρόβλημα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
iord Posted April 9 Share Posted April 9 12 hours ago, Nicksy58 said: Η Attica πούλησε το 49% των μετοχών της και 2 πλοία στη Stena Line. Αυτό είναι κάτι διαφορετικό από την πώληση των μετοχών του 51% που κατέχει η Τράπεζα της Αφρικής στην CTM. Πάντως είναι μια καλή κίνηση από την Αttica Δεν λέμε κάτι διαφορετικό, απλά ανέφερα ότι και οι 2 μέτοχοι αποφάσισαν να πουλήσουν την ίδια στιγμή. Έκριναν ότι ο κύκλος της επένδυσης τους έκλεισε. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 9 Share Posted April 9 1 hour ago, proud_ionian said: Γιατί οι άλλοι εκεί μικρά Blue Star έχουν; Δεν νομίζω ότι ήταν αυτό το πρόβλημα. Όχι τώρα, θα έχουν . η dfds κατέβασε το patria seaways. τα πλοία της AML σε λίγο καιρό θα ήταν παρωχημένα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted April 9 Share Posted April 9 7 hours ago, margaritis24 said: Αυτο που δε μπορω να καταλαβω τοσο καιρο ειναι τι βλεπουνε εκει κατω που δε το βλεπουμε εμεις; Πέρυσι μόνο η κίνηση του Στενού είχε αυτές τις αυξήσεις σε απόλυτους αριθμούς. Ποιά άλλη γραμμή στην Ευρώπη να σημειώσει τέτοιους ρυθμούς ανάπτυξης? Και είναι και το άλλο, όσο περίεργο και να ακουστεί: πολλές φορές οι εταιρείες έχουν διαθέσιμα που πρέπει να επενδύσουν, κάπως πρέπει να γίνει αυτό. Και αυτή είναι μια καλή και σχετικά οικονομική λύση. Μην ξεχνάμε η DFDS και η Grimaldi είναι ήδη με μεγάλο αποτύπωμα στη Μεσόγειο, η Stena έχει μείνει πίσω στη Μεσογειακή αγορά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Metal maniac Posted April 19 Share Posted April 19 https://arxipelagos.gr/aml-με-δύο-ταχύπλοα-σκάφη-στη-δυτική-μεσό/ Για να δούμε τα δύο ταχύπλοα της εταιρείας που φορούν τα νέα τους σινιάλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted April 19 Share Posted April 19 Το ME1 Πάντως έχει ελληνική σημεία ακόμα . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now