Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 645
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 1 month later...
  • 5 months later...
Posted

Είχα χρόνια να μπω στο πλοίο,προ Λεβάντε εποχή, έχουν προστεθεί αεροπορικά που αυξάνουν τα καθίσματα,  ανεμοθράυστες, ωραίες μοκέτες που γενικά ακολουθουν τα χρώματα της εταιρίας, αλλά υπάρχουν σημεία στο πλοίο μέσα στη βρώμα, όπως οι  μοκέτες στα αεροπορικά που είναι άθλιες, αναρωτιέμαι πότε καθαρίστηκαν τελευταία φορά! Μου έκανε πολύ κακή εντύπωση.

 

  • 1 month later...
Posted

Κάτι έγινε με το πλοίο πριν τον Άραξο και η ταχύτητά του έπεσε στους 8 κόμβους και μ' αυτή πορεύεται ένα μισάωρο τώρα...

Posted

Το πλοίο σίγουρα αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στους 11,5 κόμβους!! 

kalvos.jpg

Posted

Μπορεί να τρώει κανα δυνατό κυματισμό και πάει έτσι.

Δεν φημίζεται και για την ευστάθειά του σε αντίξοες συνθήκες.

Ακόμη θυμάμαι παλιά με 6 μπροφόρ στις Οξιές κάτι μπουκάλια που πέφτανε από το μπαρ και γινότανε θρύψαλα.

Posted

Φαντάζομαι, βομβαρδισμένο τοπίο θα θυμίζει μέσα.

Τώρα συνήλθε στο γυρισμό και έχει πιάσει 17 κόμβους τώρα που έχει και τον καιρό από πίσω...

Posted

Tο RoPax Andreas Kalvos, είναι προγραμματισμένο να δεχθεί συνολική ανακαίνιση εντός του 2020.

Ακόμα περιμένουν....  😂😂 😂

Posted

Ηδη υπαρχουν διαφορες με την πραγματικοτητα, οπως π.χ. εχουν τοποθετηθει αεροπορικα και στο πρυμνιο ντεκ, ενω η μακετα δυχνει τραπεζοκαθισματα..

Γνωμη μου, χρειαζεται ξηλωμα της παλιας μοκετας και αλλαγη ταπετσαριων στους καναπεδες.

Ολα τα αλλα, καινουργια ειναι..

Posted

Μας λέει και τη κατανάλωση του ο πλοίαρχος , 15-17t/24h ανάλογα τη ταχύτητα. Δε ξέρω κατά πόσο έχει επηρεαστεί με τη μετασκευη αυτό ,αν και μάλλον θα αυξήθηκε 

Posted

Άλλο ένα διαμάντι. Μας λέει επίσης χωρητικότητα 24-25 επικαθήμενα όπως επίσης και το δρομολόγιο Χανιά - Λαύριο - Θεσσαλονίκη. Να πω την αλήθεια, εγώ δεν το θυμάμαι να ταξιδεύει σαν Τόνια.

Posted

Ούτε εγώ το θυμόμουν ποτέ να ταξιδεύει. Συνήθως το πετύχαινα δεμένο για επισκευή σε ΝΜΔ και Πέραμα.

Posted

Επίσης αναφέρεται πως είχε ταχύτητα 16,5 με 17 κόμβοι.Ακόμα και τότε αμετασκεύαστο την ίδια ταχύτητα με σήμερα είχε.Προσπάθησα να καταλάβω αν έβαζε τίποτα πάνω,αν δηλαδή είχε πάνω εξωτερικό γκαράζ,αλλά νομίζω πως δεν είχε.

Σαν ρο-ρο για αυτό το μέγεθος φαινόταν στιβαρό βαπόρι και αρκετά καλό για αυτό που έκανε.Βλέπω άλλωστε γκαράζ χωρίς κολωνάκια και με μακρύ καταπέλτη.

Επίσης αναφέρεται πως είχε ταχύτητα 16,5 με 17 κόμβοι.Ακόμα και τότε αμετασκεύαστο την ίδια ταχύτητα με σήμερα είχε.Προσπάθησα να καταλάβω αν έβαζε τίποτα πάνω,αν δηλαδή είχε πάνω εξωτερικό γκαράζ,αλλά νομίζω πως δεν είχε.

Σαν ρο-ρο για αυτό το μέγεθος φαινόταν στιβαρό βαπόρι και αρκετά καλό για αυτό που έκανε.Βλέπω άλλωστε γκαράζ χωρίς κολωνάκια και με μακρύ καταπέλτη.

Posted
2 hours ago, Strofalos said:

Νόμιζα πως τον έχουν 50-50 η Ζάντε με την Λεβάντε. Αν είναι έτσι τότε πάσο... 

δεν ισχυει αυτο. το πλοιο

ανηκει 100% σε εταιρια συμφεροντων της Levante (Ιονησος 3 αν θυμαμαι καλα).

πιθανοτατα η αποπληρωμη του τιμηματος να εγινε σε καποιο χρονικο διαστημα και μετα να ολοκληρωθηκε τυπικα η μεταβιβαση

  • 1 month later...
Posted

Και να κανονίσουν να πούν ότι δεν έχουν πλοίο πάλι για το Π-Σ-Ι.

Που το Κεφαλονιά φέτος έχει κάνει 3 ακινησίες...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...