proud_ionian Posted January 24, 2021 Posted January 24, 2021 εδω φωτο απο τον δεξαμενισμο του, που αλλου, στο kefalonia press
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2021 Posted February 6, 2021 Το Ανδρέας Κάλβος ολοκλήρωσε τις εργασίες του και αναχώρησε σήμερα για τη Ζάκυνθο, κάνοντας το γύρο της Πελοποννήσου.
proud_ionian Posted February 7, 2021 Posted February 7, 2021 εδεσε στη στο μπαστουνι του κοκκινου φαναριου. για την ωρα παραμενει εκτος δρομολογιων
proud_ionian Posted March 26, 2021 Posted March 26, 2021 μετα απο σχεδον 50 μερες ακινησια στη ζακυνθο και 70 μερες εκτος δρομολογιων, πηγε σημερα κυλληνη για να ξεκινησει απο αυριο δρομολογια κυλληνη - πορο - ιθακη
Strofades Posted September 18, 2021 Posted September 18, 2021 Είχα χρόνια να μπω στο πλοίο,προ Λεβάντε εποχή, έχουν προστεθεί αεροπορικά που αυξάνουν τα καθίσματα, ανεμοθράυστες, ωραίες μοκέτες που γενικά ακολουθουν τα χρώματα της εταιρίας, αλλά υπάρχουν σημεία στο πλοίο μέσα στη βρώμα, όπως οι μοκέτες στα αεροπορικά που είναι άθλιες, αναρωτιέμαι πότε καθαρίστηκαν τελευταία φορά! Μου έκανε πολύ κακή εντύπωση.
kefalonia94 Posted October 25, 2021 Posted October 25, 2021 Κάτι έγινε με το πλοίο πριν τον Άραξο και η ταχύτητά του έπεσε στους 8 κόμβους και μ' αυτή πορεύεται ένα μισάωρο τώρα...
Takisg Posted October 25, 2021 Posted October 25, 2021 Το πλοίο σίγουρα αντιμετωπίζει κάποιο πρόβλημα αυτή τη στιγμή στους 11,5 κόμβους!!
kefalonia94 Posted October 25, 2021 Posted October 25, 2021 Μπορεί να τρώει κανα δυνατό κυματισμό και πάει έτσι. Δεν φημίζεται και για την ευστάθειά του σε αντίξοες συνθήκες. Ακόμη θυμάμαι παλιά με 6 μπροφόρ στις Οξιές κάτι μπουκάλια που πέφτανε από το μπαρ και γινότανε θρύψαλα.
kefalonia94 Posted October 25, 2021 Posted October 25, 2021 Φαντάζομαι, βομβαρδισμένο τοπίο θα θυμίζει μέσα. Τώρα συνήλθε στο γυρισμό και έχει πιάσει 17 κόμβους τώρα που έχει και τον καιρό από πίσω...
kefalonia94 Posted October 28, 2021 Posted October 28, 2021 Τι αναλαμπή του ρθε βραδιάτικα και κάνει περατζάδα στο Ιόνιο; Καύσιμα;
proud_ionian Posted October 28, 2021 Posted October 28, 2021 το τελευταιο του πορου αντι του φιορου εκανε.
mpolo Posted November 2, 2021 Posted November 2, 2021 Ας δουμε και ενα μακετο πως προκειται να γινει το πλοιο μετα την ανακαίνιση αν γινει ποτε. https://molindris.com/el/projects/marine-projects/275-ropax-andreas-kalvos
proud_ionian Posted November 2, 2021 Posted November 2, 2021 Aν γίνει αυτό ποτέ,εγώ θα γίνω πατριάρχης Αντιοχείας
kefalonia94 Posted November 2, 2021 Posted November 2, 2021 Tο RoPax Andreas Kalvos, είναι προγραμματισμένο να δεχθεί συνολική ανακαίνιση εντός του 2020. Ακόμα περιμένουν.... 😂😂 😂
Stratos Posted November 3, 2021 Author Posted November 3, 2021 Ηδη υπαρχουν διαφορες με την πραγματικοτητα, οπως π.χ. εχουν τοποθετηθει αεροπορικα και στο πρυμνιο ντεκ, ενω η μακετα δυχνει τραπεζοκαθισματα.. Γνωμη μου, χρειαζεται ξηλωμα της παλιας μοκετας και αλλαγη ταπετσαριων στους καναπεδες. Ολα τα αλλα, καινουργια ειναι..
Shippihs Posted November 10, 2021 Posted November 10, 2021 Μας λέει και τη κατανάλωση του ο πλοίαρχος , 15-17t/24h ανάλογα τη ταχύτητα. Δε ξέρω κατά πόσο έχει επηρεαστεί με τη μετασκευη αυτό ,αν και μάλλον θα αυξήθηκε
Nick the Greek Posted November 10, 2021 Posted November 10, 2021 Άλλο ένα διαμάντι. Μας λέει επίσης χωρητικότητα 24-25 επικαθήμενα όπως επίσης και το δρομολόγιο Χανιά - Λαύριο - Θεσσαλονίκη. Να πω την αλήθεια, εγώ δεν το θυμάμαι να ταξιδεύει σαν Τόνια.
Neptune Posted November 10, 2021 Posted November 10, 2021 Ούτε εγώ το θυμόμουν ποτέ να ταξιδεύει. Συνήθως το πετύχαινα δεμένο για επισκευή σε ΝΜΔ και Πέραμα.
nomikos Posted November 10, 2021 Posted November 10, 2021 Επίσης αναφέρεται πως είχε ταχύτητα 16,5 με 17 κόμβοι.Ακόμα και τότε αμετασκεύαστο την ίδια ταχύτητα με σήμερα είχε.Προσπάθησα να καταλάβω αν έβαζε τίποτα πάνω,αν δηλαδή είχε πάνω εξωτερικό γκαράζ,αλλά νομίζω πως δεν είχε. Σαν ρο-ρο για αυτό το μέγεθος φαινόταν στιβαρό βαπόρι και αρκετά καλό για αυτό που έκανε.Βλέπω άλλωστε γκαράζ χωρίς κολωνάκια και με μακρύ καταπέλτη. Επίσης αναφέρεται πως είχε ταχύτητα 16,5 με 17 κόμβοι.Ακόμα και τότε αμετασκεύαστο την ίδια ταχύτητα με σήμερα είχε.Προσπάθησα να καταλάβω αν έβαζε τίποτα πάνω,αν δηλαδή είχε πάνω εξωτερικό γκαράζ,αλλά νομίζω πως δεν είχε. Σαν ρο-ρο για αυτό το μέγεθος φαινόταν στιβαρό βαπόρι και αρκετά καλό για αυτό που έκανε.Βλέπω άλλωστε γκαράζ χωρίς κολωνάκια και με μακρύ καταπέλτη.
proud_ionian Posted November 17, 2021 Posted November 17, 2021 2 hours ago, Strofalos said: Νόμιζα πως τον έχουν 50-50 η Ζάντε με την Λεβάντε. Αν είναι έτσι τότε πάσο... δεν ισχυει αυτο. το πλοιο ανηκει 100% σε εταιρια συμφεροντων της Levante (Ιονησος 3 αν θυμαμαι καλα). πιθανοτατα η αποπληρωμη του τιμηματος να εγινε σε καποιο χρονικο διαστημα και μετα να ολοκληρωθηκε τυπικα η μεταβιβαση
proud_ionian Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Μετά τις γιορτές θα ανέβει στη ΝΕΖ για επισκευή
kefalonia94 Posted December 29, 2021 Posted December 29, 2021 Και να κανονίσουν να πούν ότι δεν έχουν πλοίο πάλι για το Π-Σ-Ι. Που το Κεφαλονιά φέτος έχει κάνει 3 ακινησίες...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now