Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φωτογραφίες από το πλοίο στο Καρλόβασι στις 15 Σεπτεμβρίου στην gallery. Δεν είμαι ειδικός για να κρίνω αν το πλοίο τώρα κινδυνεύει όπως έγραψαν τοπικά ΜΜΕ, καταλαβαίνω όμως πως στα πρώτα μποφώρ του χειμώνα το πλοίο ή το νέο λιμάνι ή και τα 2 θα έχουν σοβαρό πρόβλημα. Το πλοίο έχει πάρει κλίση, ο καταπέλτης σκάβει τα τσιμέντα του λιμανιού, τα συματόσκοινα που μπήκαν το χειμώνα είναι χαλαρά όπως οι κάβοι και οι καδένες των αγκυρών και την κατάσταση με το "τρίψιμο" όλης σχεδόν της δεξιάς πλευράς με τον ντόκο δεν την σώζει 1 λάστιχο φορτηγού. Τέλος η ύπαρξη λάμπας με μπαλαντέζα στο γκαράζ είναι ένδειξη οτι πιθανώς να υπάρχει βατσιμάνης χωρίς όμως να είναι φανερή η παρουσία του.

 

Σίγουρα για μένα το πλοίο δεν κινδυνεύει να βυθιστεί και από όσο μπορέσω να το διακρίνω από το Μυτιλήνη περνώντας έξω από το λιμάνι του Καρλοβασιου. Κάποια κλίση έχουν σχεδόν όλα τα βαπόρια και δεν είναι ανησυχητική η κλίση που εμφανίζεται κυρίως στο καταπέλτη.

Link to comment
Share on other sites

Ας δουμε το πλοιο σε μερικες ακομα φωτο απο το Καρλοβασι στις οποιες φαινεται καλυτερα οτι η κλιση που εχει δεν ειναι μεγαλη.

Προφανως το να μενει εκει το πλοιο δεν ειναι καλο μιας και εκτος ολων των αλλων καταλαμβανει και μια καλη απο οσο καταλαβαινω θεση στο λιμανι αλλα βρισκω και εγω υπερβολικους τους φοβους για βυθιση του

 

gallery_1819_763_303589.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

μπορει οι τραπεζες ή ο... σκραπας. (στο δευτερο α ο τονος)

 

συμφωνα με το σχεδιο εξυγιανσης της ΝΕΛ (μη γελατε :P ) που εχουμε συζητησει αρκετα στις σελιδες 88-98 στο θεμα της ΝΕΛ, υπαρχουν ρητρες αμεσης μεταβιβασης παγιων περιουσιακων στοιχειων, των πλοιων δηλαδης, της ΝΕΛ στις δανειστριες τραπεζες (Sallabank B) ), σε περιπτωση μη πραγματοποιησης των καταβολων που προεβλεπε το (μακαριστο) σχεδιο διασωσης.

 

δεν ειναι απιθανο λοιπον το λιμενικο ταμειο και ο δημος να εχουν κινηθει προς αυτην την κατευθυνση.

Link to comment
Share on other sites

Η αρμόδια επιτροπή φαίνεται ότι ψάχνεται για το καθεστώς της εταιρείας, ώστε να επιδοθεί η κλήση για απομάκρυνση του πλοίου, πριν ξεκινήσει η διαδικασία απομάκρυνσης.

 

Η εκπρόσωπος της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου, Φωτεινή Θαλασσινού, αφού επεσήμανε την ανάγκη διερεύνησης του νομικού καθεστώτος, στο οποίο βρίσκεται η ναυτιλιακή εταιρεία, ώστε να συντελεστεί νόμιμη επίδοση της κλήσης για απομάκρυνση του πλοίου κατά τις νομικές διατάξεις, πρότεινε την γνωμοδότηση κατά βάση σύμφωνα με το αρ. 5 του Ν. 2881/2001 και επικουρικά με το αρ. 3 του αυτού νόμου

blog aegaio

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Τελικά μιας και ο καιρός άρχισε να φουσκώνει, υπάρχει κάποιο νέο για πιθανή απομάκρυνση η θα ξεχειμωνιάσει εκει ?

Link to comment
Share on other sites

Αν κρίνω από την απάντηση του υπουργού Δρίτσα στον βουλευτή Σεβαστάκη δεν βλέπω να βιάζονται ιδιαίτερα κολλημένοι όντως με το γράμμα του νόμου. Βέβαια οι αέρηδες δεν λογαριάζουν τον ΔΡίτσα και τους νόμους του Ελληνικού κράτους που είναι ως συνήθως στην Κοσμάρα του και μπορεί ο μη γένοιτο να έχουμε περιπέτειες.

Edited by SAMAINA
Link to comment
Share on other sites

Πραγματικά ο υπουργός εχει απόλυτη ευθύνη και γνωρίζοντας ότι η εταιρία είναι χρεωκοπημένη και δεν πρόκειται να το πάρει από κει το αφήνει να βυθίζεται σιγά σιγά... Αν δεν μπορεί να κάνει κάτι ας παραιτηθεί...

Link to comment
Share on other sites

Σαν αριστερή κυβέρνηση θα τους νοιάξουν θεωρητικά πρώτα οι εργαζόμενοι ...αλλα σύντομα θα βγεί με το 2881.... πιστεύω πως και για αυτο αλλα και για το Παναγια Τηνου στο λιμάνι απο το Φλεβάρη και μετά (που θα εχει χρονισει η παραμονη τους) θα εχουμε εξελίξεις.. Αυτο το feeling έχω

Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι  σωστό. Ενδεχομένως να υπάρχει βατσιμάνης, γιατί πριν 1,5 μήνα που πήγα εκεί, υπήρχε καγκελόπορτα κλειστή αλλά υπήρχε και αναμένη λάμπα με μπαλαντέζα. Στην γκαλερυ υπάρχουν σχετικές φωτό.

Link to comment
Share on other sites

παιδια οι διαδικασιες ειναι συγκεκριμενες και τις εχουμε αναφερει και σε αλλες παρομοιες περιπτωσεις (πηνελοπη α, αγουδημοπλοια, ionian queen, κλπ).

 

οπου ειναι πολλα μαζεμενα (οπως στον πειραια) μπορει ευκολα να τα εκποιησει σα ναυαγια και να βγαλει και κερδος και το λιμανι και ο εργολαβος.

οπου ειναι πλουσιο και πολυσυχναστο λιμανι, βαζει εναν καλο δικηγορο κερδιζει ασφαλιστικα μετρα, πληρωνει και τα εξοδα μεταφορας και ξενοιαζει (πηνελοπη α, med sky 1999 στην πατρα).

οπου ειναι φτωχο λιμανι και οχι τοσο πολυσυχναστο (ειδικα αν ειναι σε νεκρη θεση) θα το βλεπουν χρονια (μυτιληνη, ionian queen, ουγκο φωσκολο).

 

δε νομιζω οτι επι πασοκ και νδ απομακρυνονταν τα παρατημενα βαπορια στο πιστς φυτιλι.


ΥΓ: εν προκειμενω ή ο δημος ή η περιφερειακη ενοτητα πρεπει να ειναι αρμοδιοι

Link to comment
Share on other sites

Ο δήμαρχος λέει ότι το υπουργείο καθυστερεί, ότι θα προχωρήσει ο δήμος τη διαδικασία και θα μετακυλήσει το κόστος στο υπουργείο. έχει συμβουλευτεί δικηγόρους για την σχετική επίσπευση της διαδικασίας και θα ακολουθήσουν τις συμβουλές τους. Επίσης το Λιμενικό Ταμείο Σάμου, στο οποίο η νελ χρωστάει > 200,000 ευρώ, θα προσπαθήσει να εξασφαλίσει τα χρωστούμενα σε αυτό πριν τον πλειστηριασμό.

Επίσης αναφέρει ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Σάμου ότι η άγκυρά του Μυτιλήνη εμποδίζει το Μύκονος να δέσει στο νέο λιμάνι

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

tasos123, διακρίνω μία επιμονή συνδυασμένη με ανυπομονησία. Γιατί το Καρλόβασι να έχει μόνο το Σεϊτάνι, τα Ταμπάκικα και την Πορφυριάδα Σχολή ως αξιοθέατα; Όπως το Clyde River στην Γλασκώβη, έτσι και το Καρλόβασι θα αποκτήσει το δικό του sugar boat που θα είναι εκεί για πάντα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Μόνο και μόνο που η εταιρεία θα καταφέρει να το απαλλάξει απ'ότι βάρος φέρει αυτή την ώρα είναι παρήγορο. Βέβαια είναι αυτονόητο ότι το πλοίο πρέπει να πάρει και χαρτιά πριν γίνει οτιδήποτε, που φυσικά έχει και καποιο extra κόστος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...