Jump to content
Shipfriends

Μυτιλήνη (ΙΜΟ 7332672)


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 830
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στις 8/3 που είχα πάει στον ΝΜΔ ένας εργάτης έκανε σβουράκι στον καταπέλτη των οχημάτων, ο οποίος είχε χάσει όλο το παλιό του χρώμα. Κατά τα άλλα το πλοίο αν και ήσυχο έδειχνε καθαρό, με μινιαρίσματα στο μέρος του λευκού.

Ευχής έργον θα ήταν να  γινόταν και μια γερή συντήρηση στις μηχανές της Μυτιληνάρας αλλά με την ΝΕΛ εκτός ορίων...επιβίωσης μάλλον ζητάω πολλά.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς δεν μπορούσα Μανώλη να πάρω φωτογραφία γιατί θα ήταν φόρα-μπάτσα και δεν ήθελα να ενοχλήσω τον άνθρωπο, χώρια που κρατούσε σβουράκι, δεν με έπαιρνε. :P 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

παντως εχει πολυ κοσμο που δουλευει πανω για να ετοιμαστει να βγει 

 

 

τα μπαλκονια της πλωρης εχουν αλλαξει χρωμα απο το μινιο που εχει πεσει

στο βαπορι καμια βδομαδα τωρα εχει πεσει πολυ ησυχια!παντως η πλωρη ακομα αβαφτη ειναι κ εχει μεινει με το μινιο

Link to comment
Share on other sites

Οχι απλα πρεπει να φτιαχτει κατι το οποιο γινεται μονο στη δεξαμενη, αλλα επειδη εχουν ληξει τα χαρτια του δεν μπορει να παρει καινουρια η προσωρινα για να παει μεχρι εκει χωρις ρυμουλκα.

Link to comment
Share on other sites

Προφανώς είναι η ίδια πληροφορία για το πηδάλιο που γράφτηκε στον εφοπλιστή, η οποία μάλλον επιβεβαιώνεται από το νηογνώμονα του πλοίου.

 

Subject: Rudder shaft bushing
Due on: The first between (23 Mar 2014, Bottom - Dry Condition)
Issued on: 26Feb2014
Issued at: DRAPETSONA
Permanent repairs at the rudder shaft busing, to be verified by RINA surveyor not later than due date or vessel's engage in commercial trading.

 

 

Ας δούμε και πως φαίνονταν από μακρυά ο καθρέπτης πριν μερικές εβδομάδες.

post-1827-0-39523500-1396340350_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Υπάρχει κάποια κινητικότητα στο πλοίο; και δεδόμενου ότι το πλοίο 28.04 θα επανέρχεται στα δρομολόγια δεν θα πρέπει να πάει σε δεξαμενή για να διορθωθεί η ζημιά στο πηδάλιο;

Link to comment
Share on other sites

Εγω παντως δεν το βλεπω πριν το Πασχα εαν ισχουν αυτα που ακουω τελευταια για το πλοιο! Γιατι αλλιως θα μπορουσε να ειχε αντικαταστησει το Θεοφιλος

 

 

Ενδεχομενως να εχει να κανει με οφειλες μισθων προς το πληρωμα.

 

 

Δεν έχει σχέση με τα πληρώματα της ΝΕΛ που είναι απλήρωτα αυτή η παρατεταμένη ακινησία του πλοίου!!

Καποιοι ισχυριζονται πως τελικα εχει σχεση η παρατεταμενη ακινησια κ η καθυστερηση στην ολοκληρωση των επισκευων και την ανανεωση των πιστοποιητικων με το πληρωμα.

 

 Σημειώνουμε ότι στα τρία επισκευαζόμενα πλοία της ΝΕΛ («AQUA MARIA» - «AQUA JEWEL» - «ΜΥΤΙΛΗΝΗ») η μεγάλη πλειοψηφία των πληρωμάτων απέχει από την εργασία για διάστημα πάνω από 20 ημέρες.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ισχυει ομως αυτο συμφωνα με μελη του πληρωματος του πλοιου(καθως και του A.Maria)

 

Ακόμα απλήρωτοι είμαστε, στο "Μυτιλήνη" και "Aqua Maria":

Στο μόλο της Δραπετσώνας. δε νοιάζεται κανείς..
 Xωρίς ρεύμα,  το "Μυτιλήνη" και για φαγητό για τα... γουρούνια...
 Kαι από λεφτά,ούτε ευρώ δεν δίνουν,  τα μηνιάτικα έχουν φτάσει τα 7 και OI υπεύθυνοι λένε "μη μας ενοχλείτε θα σας ειδοποιήσουμε εμείς" η σε άλλον "τι είμαι εγώ Τράπεζα;;;
 Κάποιος να μας βοηθήσει δεν πάει άλλο...
 Σε λίγο θα υπάρξουν και χειρότερα...
 Σε λαϊκές που δίνουν δωρεάν τρόφιμα πηγαίνουν τα πληρώματα για λίγα τρόφιμα
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...