Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 591
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το Άνεμος στη Σίφνο το περίμεναν πλήθος κόσμου αλλά και η φορείς του νησιού να το υποδεχτούν   Στην διάρκεια της εκφόρτωσης οπου ηταν μεγαλός όγκος επιβατών και αυτοκινητων, τελέστηκε Αγιασμός με την παρουσία της οικογένειας Ευγενίδη και πολλών Σιφνιών.  Δόθηκαν πολλά αναμνηστικά δώρα στο πλοίο και πολλές ευχές στον πλοιοκτήτη και στο πλήρωμα σε μια άκρως συγκινητική τελετή. 
Τα σχόλια για τους ανακαινισμένους εσωτερικούς χώρους ηταν πολύ θετικά.

https://kaipoutheos.gr/2023/08/πρωτη-αφιξη-του-ανεμοσ-στη-σιφνο-αγιασ.html
 

 

Καλα ταξίδια .

Link to comment
Share on other sites

Βίντεο με άφιξη και αναχώρηση από Σίφνο. Το ίδιο θέμα υπήρξε σε όλα τα νησιά. Στη Σίφνο έκανε 7 λεπτά να βγάλει το κάθε φορτηγό. Παρόλο που οι καταπέλτες μεγάλωσαν όσο μπορούσαν το βαπόρι είναι πολύ ψηλό και το γκαράζ δε χαμηλώνει στην έξοδο. Πιστεύω θα το βρουν κάπως (με σαβούρωμα, με ράμπες κάτι τέλοσπαντων) Για πρώτη φορά πάντως γύρισε πολύ ξεψαρωμενα και σβέλτα. 😋

Link to comment
Share on other sites

Στην εκπομπή του ΣΚΑΪ που αντικαθιστά λόγω θέρους τον λαοφιλή Γεώργιο-ναί ναί ναί-Αυτιά, σε δεδομένη στιγμή γύρω στις 09:00 είχαν στο background από την μόνιμη κάμερα που βλέπει την Πειραϊκή, ένα ωραιότατο πλάνο με το «Άνεμος» να αναχωρεί και το Blue Galaxy να καταπλέει. Πολύχρονο λοιπόν, τα χρόνια του «Πρέβελης» και του «Κεφαλονιά» να φθάσει.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε ταξιδεύω από Σαντορίνη για Πειραιά. Δύσκολα τα πράγματα. Δεν θα μπω σε λεπτομέρειες. Μόνο ότι το πλοίο δεν ετοιμάστηκε επαρκώς για να υποδεχτεί κόσμο και ξεκίνησε δρομολόγια βεβιασμένα, χωρίς να είναι όλα έτοιμα. Ελπίζω, να στρώσει γρήγορα αυτή η κατάσταση, γιατί το πλοίο έχει δυνατότητες. Μεγάλο αβαντάζ, οι τεράστιοι χώροι του.

Link to comment
Share on other sites

Ξενοδοχειακά, έχει εκκρεμότητες. Τεχνικές κ καθαριότητας. Μάλλον, θέλει σαβούρωμα, γιατί η μπλε ζώνη του εξείχε κατά πολύ. Με 6αρι ΝΔ, κουνούσε στο μισό ταξίδι. Το πλήρωμα μοιάζει λίγο χαμένο στα νέα του καθήκοντα. Όσον αφορά τους καταπέλτες, στο Αθινιό έστρωσαν μια χαρά. Άνοιξε και τους δύο. Το περισσότερο ταξίδι στα 18kn, το λιγότερο στα 17+.

Link to comment
Share on other sites

Η μπλε ζώνη είναι λογικό να εξέχει και θα εξέχει πάντα γιατί είναι πάνω από την ίσαλο γραμμή!! Σαβούρωμα έκαναν στο δεύτερο ταξίδι του για να στρώνει καλυτέρα ο καταπέλτης στα νησιά του δρομολογίου του.

Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε και από ψηλά το νέο πλοίο : 

ειναι πραγματι εντυπωσιακό όπως και ο όγκος του νερού που σηκώνει η πλώρη. 

καλοτάξιδο και κερδοφόρο θα ευχηθώ και καλά ταξίδια στο πλήρωμα 

Link to comment
Share on other sites

Με πολλή καλές πληρότητες το πλοίο με την έναρξη των δρομολογίων του στις Δυτικές με προέκταση μέχρι Σαντορίνη. Τα σχόλια είναι πολύ θετικά για την συμπεριφορά του πληρώματος όπως και για τους καθαρούς και όμορφους χώρους του. Της επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν τα δρομολόγια του Οκτωβρίου σύμφωνα με πρόσφατο δελτίο τύπου της εταιρείας .

Link to comment
Share on other sites

Ωραιο βιντεο απο το γκαραζ....το παταρι που φαινεται ειναι σταθερο στην δεξια πλευρα του τρακτορα??διακρινεται νομιζω και το μεγαλο παταρι που στο βιντεο ειναι σηκωμενο...

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδι αυθημερόν μέχρι τη Σαντορίνη και πίσω πριν λίγες μέρες, μόνο και μόνο για πάρτη του Ανέμου. Το βαπόρι είναι πανέμορφο (υποκειμενικό, το ξέρω), έχει μεγάλους χώρους και πολλές δυνατότητες. Οι ανακαινισμένοι χώροι όμορφοι και καλαίσθητοι με πινελιές που παραπέμπουν στα μέρη και την ιστορία της Σίφνου. Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι πρόκειται για πλοίο 43 χρόνων με ότι αυτό συνεπάγεται.

Τα αξιοσημείωτα:

  • Το ήρεμο ταξίδεμά του. Στιβαρό (είχε αεράκι κατά την επιστροφή) και χωρίς vibration . Μαλίστα κάποιες φορές όταν αναχωρούσαμε απο τα λιμάνια δεν πήρα καν χαμπάρι οτι ξεκινήσαμε.
  • Τα εξωτερικά καταστρώματα και ιδίως το πλωριό μπαλκόνι του. Σπανίζει στα βαπόρια του σήμερα, βρίσκεται ψηλά, προσφέρει απερίγραπτη θέα και μπορει να συγκριθεί με την εμπειρία εκείνου της Αριάδνης των Μινωικών και του Μυτιλήνη.
  • Το ευγενέστατο πλήρωμα του.
  • Το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Πρέπει να γίνει must σε όλη την ακτοπλοΐα.

Τα αρνητικά:

  • Η αλήθεια είναι ότι το πλοίο φαίνεται ότι ετοιμάστηκε βεβιασμένα όπως μας ενημέρωσε και ο @michsal . Δεν ανακαινίστηκε εξ ολοκλήρου και είναι εμφανής η διαφορά των καινούριων χώρων με εκείνους που εμειναν ανέγγιχτοι (πχ Ντίσκο). Μάλιστα σε σημεία του πλοιου υπάρχουν ακόμα ενδείξεις του παρελθόντος του και δεν εννοώ κάποιες ετικέτες ή σημάνσεις σε σκανδιναβικές γλώσσες που δεν τα παρατηρεί ο απλός επιβάτης.
  • Η ταχύτητα του. Σιγουρα περίμεναν αρκετοί να ταξιδευει λίγο πιο πανω απο τα 17,7-18,3 που πάει μέχρι τωρα. Ίσως σιγά σιγά να φτάσει και τα 19.

Πιστέυω πως με τον καιρό το καράβι θα αναβαθμιστεί περαιτέρω εσωτερικά και θα φτάσει στα στάνταρ της εταιρίας του. Μακάρι στο μέλλον να κάνουν χρήση και του εστιατορίου του.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα όμως από τον Πειραιά που ξεκίνησε δεν ξεπέρασε τους 17 κόμβους….ελπίζω να είναι κάτι το παροδικό .

Edited by polmyt
quote
Link to comment
Share on other sites

Πάντως και σήμερα που ταξιδεύω με το πλοίο πλέουμε με 16,5 κόμβους. Έφτασε Σιφνο και με καθυστέρηση πλέον της μισής ώρας όποτε πλέον όλο και μεγαλώνει. Το πλοίο έχει πολύ κόσμο, ωστόσο όπως έχει αναφερθεί και πιο πάνω το πλοίο δεν ήταν έτοιμο για δρομολόγια. Οι φωτογραφίες που κυκλοφορουν διαφημίζουν το σαλόνι της διακεκριμένης και σε καμία περίπτωση το πλοίο δεν ειναι έτσι στο σύνολο. Το πλοίο ειναι όπως ήρθε από Φινλανδία, με εξαίρεση το σαλόνι της διακεκριμένης & τις αεροπορικές. Φανταστείτε ακόμη υπάρχουν επιγραφές στα Φινλανδικά καθώς και αφίσες με τους εκεί προορισμους που ταξίδευε στα κλιμακοστάσια. Κατα τα αλλά το πλοίο έχει πραγματικά υπέροχα καταστρώματα που ευχαριστιεσαι θαλασσινό ταξίδι, με κορυφαίο το μπαλκόνι κατω από την γέφυρα και με θεα την πλώρη. Ελπίζω μέσα στον χειμώνα να ανακαινιστεί και το υπόλοιπο ώστε να έρθει στα ίδια στανταρ. Σίγουρα αποτελεί αναβάθμιση σε σχέση με τον Σολωμο και σε μέγεθος και σε ποιότητα.

Link to comment
Share on other sites

Στη γνώμη μου, που ταξίδεψα για Σαντορίνη το 10, αν δουλεύει το εστιατόριο και το σελφ σέρβις, και αν βάλουν ένα εξωτερικώ μπαρ θα είναι τέλεια.

Ομως, με όλες τη καμπίνες που έχει, εγώ θα το ταξίδεψα και στη νυκτερινό δρομολόγιο και όχι σε ένα σαν το Μπλου Σταρ Δήλος…  

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, George...f said:

Σίγουρα αποτελεί αναβάθμιση σε σχέση με τον Σολωμο και σε μέγεθος και σε ποιότητα.

Σε μέγεθος ναι. Σε χρόνο ταξιδιού και συχνότητητα δρομολογίων επίσης. Σε τιμές είναι πιο ακριβό, αλλά από ποιότητα δεν νομίζω ότι το ένα είναι καλύτερο από το άλλο. (Το Άνεμος είναι πιο παλιό αλλά ήρθε και μετασκευάστηκε πιο πρόσφατα από τον Σολωμό, ενώ ο Σολωμός είναι πιο πολύ καιρό και ξέρουμε ήδη την αξιοπιστία του-όπως και της Ζάντε εν γένει, αλλά δεν νομίζω να διαφέρουν σε άλλους τομείς)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...