Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Εγω παλι θα ελεγα οτι αφου θα επρεπε να γινουν καποιες επισκευες στο βολβο κοιταξανε και αυτη την περιπτωση και απλα τους βγηκε και το κερδος στην ταχυτητα ή στην καταναλωση αναλογα πως θα αποφασισουν να πραξουν μετα. Αδυνατω να πιστεψω οτι λογικος ανθρωπος παει να κανει τοση βαβουρα και τοσα εξοδα για 0.3 του μιλιου παραπανω η για 30 λιτρα την ωρα πετρελαιο.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μέχρι να του κοτσάρουν το βολβό, ας το δούμε σε μια δεξιά μανούβρα στα Λεμονάδικα. 04/11/2008 γράφει ο χρονοδείκτης, και το πλοίο επιστρέφει φρεσκαρισμένο από την ετήσιά του στη Σύρο.

1) Πριν ακόμα παραλλάξει την γωνία στα λεμονάδικα φουντάρει τη δεξιά.

2) Αγάντα η άγκυρα με προσανάποδα να γυρίσει.

3) Έρχεται σιγά σιγά προς το ντόκο.

4-5) Πλώρη, άγκυρα, προπελάκι επί το εργον.

6) Συρταρώνει στη γωνία, έχει ήδη δώσει κάβο πρύμα και έχει φύγει και το βιλάι πλώρα.

Link to comment
Share on other sites

Αν δε με απατα η μνημη μου μολις εχει γυρισει απο ετησια (φαινεται αλλωστε απο το βαψιμο στα οκια) και μαλιστα ειχε ενα περιστατικο και ερχοταν με μια μηχανη γι αυτο και η δεξια στροφη επ αγκυρα. ;)

Link to comment
Share on other sites

μεταξυ μας τωρα :D μονο ο τζωρτζης μπορουσε να κανει τετοια ζωγραφια κ την εκανε :lol:

στο πλοιο εχουν λυσει τις μηχανες κ εξαρτηματα απο αυτες υπαρχουν σκορπια στο γκαραζ

Link to comment
Share on other sites

Ο οποίος δεν είναι άλλος από τον καπτα Αντώνη τον Βεντούρη που κατά καιρούς έχει ακούσει τον εξάψαλμο για τις ικανότητές του. Οι εικόνες του enas chiotis ευτυχώς βάζουν τα πράμματα στην θέση του σχετικά με αυτό το ζήτημα ;)

Just for the record την ίδια μανούβρα την έχουν κάνει κι άλλα βαπόρια όπως τα Blue Starάκια (το ΠΑΡΟΣ μάλιστα την έκανε και εχθές με το ΔΗΛΟΣ δεμένο μέσα) αλλά και η αειθαλής ΠΟΠΑΡΑ ερχόμενη για ετήσια πριν 4-5 χρόνια. Ενδεχομένως και άλλα που εγώ δεν γνωρίζω. Όπως και να έχει η μανούβρα αλλά και οι φωτο του enas chiotis απλά δεν παίζονται.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Να αλλάξει όλος ο βολβός δεν νομίζω, μάλλον κάποια τροποποίηση στο βολβό θα γίνει ;) !!! Πάντως η εταιρεία του έχει ρίξει μεγάλο βάρος να βελτιώσει τη μηχανική κατάσταση του πλοίου, που ήταν σε πολύ άσχημη κατάσταση, παρά τα τόσα λεφτά που «υποτίθεται» πως έριξε πέρυσι η Blue Star Ferries μετά το ατύχημα στη Τήνο!! Ενω τέλος θα υπάρξουν και κάποιες αλλαγές στο ξενοδοχειακό του

Link to comment
Share on other sites

Επειδή παρακολουθώ το πλοίο τα τελευταία χρόνια έχω την εντύπωση ότι φέτος πήγε καλύτερα από τα προηγούμενα 2-3 χρόνια σε ταχύτητα και έβγαλε μόνο μια μικροβλάβη. Πως γίνεται λοιπόν να ήταν μηχανικά σε «πολύ άσχημη κατάσταση»?

Link to comment
Share on other sites

Δεν ηταν χαλια το βαπορι.Μαλλον απο ολα της ηλικιας του ηταν και ειναι το πιο καλοσυντηρημενο και σωστα μετασκευασμενο.Και οι τρεις εταιρειες που το ειχαν το προσεχαν και εριχναν λεφτα πανω του και σημερα τους νεους πλοιοκτητες τους βλεπουμε πιο <ορεξατους> στην περιποιηση του, αρχιζοντας απο τα παραθυρα που ελειπαν 3 χρονια σχεδον

Link to comment
Share on other sites

Επειδή παρακολουθώ το πλοίο τα τελευταία χρόνια έχω την εντύπωση ότι φέτος πήγε καλύτερα από τα προηγούμενα 2-3 χρόνια σε ταχύτητα και έβγαλε μόνο μια μικροβλάβη. Πως γίνεται λοιπόν να ήταν μηχανικά σε «πολύ άσχημη κατάσταση»?

Ένα πλοίο δεν έχει μόνο βλάβες που μαθαίνονται αλλά και άλλες που δεν παίρνουμε χαμπάρι (εκτός από ολίγων ατόμων)!! Επίσης η άσχημη κατάσταση μηχανικά σημαίνει και με πόσο κόπο βγαίνει ένα δρομολόγιο!!!

κ αν ηταν χαλια μετα το ατυχημα πως συνφωνησαν κ το πηρε η golden???

Συνήθως ποτέ κανείς δεν ξέρει με σιγουριά την κατάσταση που βρίσκεται ένα πλοίο όταν το αγοράζει!!! Απλώς βασίζεσαι στα χαρτιά (που αυτά φτιάχνονται από την προηγούμενη εταιρεία του και φυσικά όλα τα παρουσιάζουν τελεία!!!) Στη συγκεκριμένη περίπτωση η προηγούμενη εταιρεία δεν έδωσε σχεδόν κανένα χαρτί στους νέους πλοιοκτήτες με τη πρόφαση ότι χάλασε ο υπολογιστής που είχαν τα αρχεία (μετρήσεις & επισκευές στις μηχανές), αλλά μου κάνει εντύπωση που μια μεγάλη εταιρεία δεν τα είχε κάνει back up ή δεν τα είχε σε έντυπη μορφή τουλάχιστον στα βιβλία του ISM για τις επισκευές των μηχανών του (εκτός εάν δεν είχε κάνει τίποτα τα τελευταία χρόνια, πέρα των αναγκαίων!!!)

Link to comment
Share on other sites

Το βαπορι δεν το ειχε κανενα ψιλικατζιδικο... H Blue Star το ειχε. Και θα μου επιτρεψετε να μην την εχω για τοσο "ατακτη" εταιρια και το λεω απο προσωπικη εμπειρια. Σιγουρα σε ενα βαπορι 35+ που ειναι για πουλημα εδω και μια 5ετια θα γινονται τα απαραιτητα. Αλλοι δεν τα κανουν ουτε αυτα. Τωρα αν εγω παω να αγορασω βαπορι και δω μονο τα χαρτια του και 2 φωτογραφιες και ακουσω απο 2 γνωστους οτι ειναι σε καλη κατασταση και μετα οταν το αγορασω το βρω μπαχαλο ε τοτε δε μου φταιει κανεις παρα μονο εγω που το πηρα χωρις να στειλω μεσα εναν που ξερει να εχω και γω τη δικη μου αποψη.

Link to comment
Share on other sites

Ένα πλοίο δεν έχει μόνο βλάβες που μαθαίνονται αλλά και άλλες που δεν παίρνουμε χαμπάρι (εκτός από ολίγων ατόμων)!! Επίσης η άσχημη κατάσταση μηχανικά σημαίνει και με πόσο κόπο βγαίνει ένα δρομολόγιο!!!

Δηλαδή τώρα τι μας λες...ότι το πολυδιαφημισμένο σαν άριστα συντηρημένο πλοίο φέτος ήταν ένα χρέπι και μισό? Και όσοι ταξιδεύαμε μαζί του παίζαμε την ζωή μας κορώνα γράμματα? Αυτό θέλεις να μας πεις...για το πιό καλοσυντηρημένο (αυτής της ηλικίας) πλοίο της ακτοπλοϊας? Μόλις άλλαξε πλοιοκτησία ανακαλύψαμε ξαφνικά ότι έβγαζε με κόπο τα δρομολόγια. Μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

τωρα αν εγω παω να αγορασω βαπορι και δω μονο τα χαρτια του και 2 φωτογραφιες και ακουσω απο 2 γνωστους οτι ειναι σε καλη κατασταση και μετα οταν το αγορασω το βρω μπαχαλο ε τοτε δε μου φταιει κανεις παρα μονο εγω που το πηρα χωρις να στειλω μεσα εναν που ξερει να εχω και γω τη δικη μου αποψη.

εάν η Golden Star Ferries πριν αγοράσει το πλοίο δεν έστειλε κάποιους ανθρώπους, να το επιθεωρήσουν ενδελεχώς, είναι δικό της λάθος!! βέβαια αυτό το κατάλαβε άμεσα με την παραλαβή του πλοίου πίσω στο μάρτιο!!! εκτός στη συμφωνία υπήρχε ορος για την αγορά του πλοίου, το παίρνετε όπως είναι!!!

δηλαδή τώρα τι μας λες...ότι το πολυδιαφημισμένο σαν άριστα συντηρημένο πλοίο φέτος ήταν ένα χρέπι και μισό? και όσοι ταξιδεύαμε μαζί του παίζαμε την ζωή μας κορώνα γράμματα? αυτό θέλεις να μας πεις...για το πιό καλοσυντηρημένο (αυτής της ηλικίας) πλοίο της ακτοπλοϊας? μόλις άλλαξε πλοιοκτησία ανακαλύψαμε ξαφνικά ότι έβγαζε με κόπο τα δρομολόγια. μη δουλευόμαστε και μεταξύ μας.

άριστα συντηρημένο για αυτά που βλέπουν οι επιβάτες!! δηλαδή σαλόνια και βαμμένα καταστρώματα!! τα τελευταία τουλάχιστον 5 χρόνια το πλοίο κάθε χρόνο γινόταν χειρότερο από την έλλειψη διάθεσης της εταιρείας του να ξοδέψει χρήματα στο συγκεκριμένο πλοίο!!! εδώ μέχρι τα παράθυρα στα πλώρια σαλόνια από τη διάβρωση έμπαζαν νερά και επιδιορθώνονται τώρα!!!

επειδή τα προηγούμενα χρόνια επί Blue Star Ferries έβγαιναν χωρίς κόπο τα δρομολόγια του πλοίου, τους έβγαιναν μερικές παραπάνω επίσημες μηχανικές βλάβες, σε αντίθεση με φέτος που περιοριστήκαν αρκετά με την Golden Star Ferries!!!

P.S 1: δεν είπα ότι έπαιζαν οι επιβάτες κορώνα γράμματα της ζωή τους που ταξίδευαν με το πλοίο λόγω της άσχημης μηχανικής κατάστασης του. η ιστορία έχει δείξει ότι οι επιβάτες κινδυνεύουν μόνο από ανθρώπινα λάθη στο ταξιδεμα και όχι από την άσχημη μηχανική κατάσταση ενός πλοίου!!

P.S 2: από ποιους ήταν πολυδιαφημισμένο σαν άριστο συντηρημένο??? από τους φανατικούς οπαδούς του πλοίου??

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Κατσε ρε μεγαλε μην τρελαθουμε τελειως. εγω συμφωνω οτι η προηγουμενη εταιρια του δεν εριχνε λεφτα γιατι ηθελε να το πουλησει. αλλα το οτι φετος δεν εβγαλε πολλες ζημιες πως το πιστωνουμε στη GSF? αφου μονο βαψιμο του εΚανε?

Και μια Και το φερε η Κουβεντα σε μια αγοραπωλησια ο ορος as is where is αναφερεται σε πλοια που πανε για σΚραπ. αν εταιρια δεχτηΚε να αγορασει αΚτοπλοιΚο με αυτους τους ορους τοτε Καλα να παθει.

επισης αλλο το εμπαζαν νερα τα παραθυρα Και αλλο το επαιρναν υγρασια Και ειχαν σαπισει τα frame. σΚεψου Καποιος ασχετος που θα το διαβασει τι γνωμη θα σχηματισει. ας μην πεταμε βαριες Κουβεντες πριν σΚεφτουμε Καλα τι λεμε.

Link to comment
Share on other sites

περα απο οσα λεγονται για χαρη εντυπωσεων και για να προβληθει η νεα πλοιοκτησια, εγω εχω μια αλλη απορια:

προδρος της Golden Star (αν δεν κανω λαθος) ειναι, τουλαχιστον ηταν οταν αγοραστηκε και παρεληφθη το πλοιο, ο καπτα-κωστας τζωρτζης, o για πανω απο 15χρονια πλοιαρχος του Superferry II. οι αδερφοι στεφανου εχουν εξαρει δημοσιως τη συνεισφορα του στο ολο εγχειρημα (της Golden Star). χωρια που ολοι ξερουμε οτι σε ενα βαθμο και το ονομα που ειχε φτιαξει το πλοιο, αλλα και η πολυ κατασταση του οφειλοταν και στο προσωπικο του ενδιαφερον.

ειναι δυνατον, αυτος ο ανθρωπος να μην ειχε ενημερωσει αν υπηρχε καποιο προβλημα; εδω ειχαν ετοιμα να ξαναβαλουν τα παραθυρα που ειχαν σπασει πριν τρια χρονια οταν "βρηκε" στο θεολογο, ειναι δυνατον να μην τους ειχε πει τι να προσεξουν σε μηχανικα και αλλα ζητηματα;

περσυ ελεγαν διαφοροι γνωριζοντες και "γνωριζοντες" οτι το πλοιο εχει κανει την καλυτερη επισκευη εδω και πολλα χρονια και οτι ειχαν μεινει ευχαριστημενοι οι ανθρωποι της νεας ιδιοκτησιας (ετσι πρεπει να ειναι αφου φετος δεν μας απασχολησε με βλαβες κλπ) και σημερα τα ιδια ατομα λιγο πολυ μας το παρομοιαζουν με το αλκυων (τροπος του λεγειν).

μου θυμιζει τα διαφορα συνεργεια της οικοδομης που σπευδουν να κατηγορησουν τον προηγουμενο για να προβαλουν τη δικη τους δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

P.S 2: από ποιους ήταν πολυδιαφημισμένο σαν άριστο συντηρημένο??? από τους φανατικούς οπαδούς του πλοίου??

δεν θα τους χαρακτήριζα σαν φανατικούς οπαδούς του πλοίου…μάλλον για πλοιοκτήτες μου φαίνονται. Eν πάσει περιπτώσει, δεν ξέρω την πηγή των πληροφοριών σου ούτε και γιατί έχεις «κολλήσει» με το πλοίο, το μόνο σίγουρο είναι ότι το πλοίο φέτος είχε την καλύτερη σαιζόν των τελευταίων 2-3-4 ετών. Eίχε τουλάχιστον μισό κόμβο παραπάνω και έβγαλε μόνο μια μικροβλάβη. Aπό εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Aπό την πλευρά μου εύχομαι όλες οι σαιζόν που του απομένουν να είναι εξίσου καλές με την φετινή.

Eπίσης, θα ήθελα να συμπληρώσω και κάτι ακόμη. Mε τα όσα έχεις γράψει στα προηγούμενα ποστ παρουσιάζεις τους μεν πωλητές περίπου σαν "παπατζήδες της Oμόνοιας", τους δε αγοραστές (άνθρωποι της δουλειάς και έμπειροι) και τον άνθρωπο που ξέρει το πλοίο καλύτερα από το σπίτι του τους παρουσιάζεις περίπου σαν "αφελείς επαρχιώτες" που τους κορόιδεψαν οι παπατζήδες. δεν ξέρω εάν αυτό ήθελες να πεις, αλλά αυτή η εντύπωση βγαίνει από τα γραφόμενά σου. συνήγορος των μεν δεν είμαι, ούτε και των δε, και ούτε έχω σκοπό να γίνω. Aπλώς στα επισημαίνω, γιατί ενδεχομένως να μην έχεις συνειδητοποιήσει το τι ακριβώς έχεις γράψει.

η ιστορία έχει δείξει ότι οι επιβάτες κινδυνεύουν μόνο από ανθρώπινα λάθη στο ταξιδεμα και όχι από την άσχημη μηχανική κατάσταση ενός πλοίου!!

Eδώ δεν μπορώ να πω τίποτε, καθώς στην σφαίρα της λογικής δεν υπάρχουν επιχειρήματα για να σε αντικρούσω.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

αλλα το οτι φετος δεν εβγαλε πολλες ζημιες πως το πιστωνουμε στη GSF? αφου μονο βαψιμο του εκανε?

μόνο το βάψιμο των σινιαλων είδες?? όταν το παρέλαβε συμμάζεψε ότι είδαν και ήταν σπουδαιότερο κατά τη παραλαβή του πλοίου. το μαιο που δεν έκανε κάποια ημέρα δρομολόγιο

τη τρίτη 10/05/11 το Superferry II δε θα εκτελέσει το δρομολόγιο του

τοτε ειπατε ότι άρχισαν οι περικοπές στα δρομολόγια επειδή δεν είχε κίνηση.

αρχισε να κοβει και πρωινα δρομολογια;

αντί αυτού έκανε εργασίες επί 24ωρου, για να διορθώσει αυτά που βρήκαν κατά τη λειτουργία του πλοίου.

υπάρχει κάποια επίσημη ανακοίνωση/εξήγηση για αυτό? λογικά θα υπάρχει κάποιος σοβαρός λόγος που δεν θα εκτελέσει το δρομολόγιο.

το καλοκαίρι κάποια βράδια οι μηχανικοί και συνεργεία της εταιρείας δούλευαν για να μην χάσει κανένα δρομολόγιο το πλοίο!!

και μια και το φερε η κουβεντα σε μια αγοραπωλησια ο ορος as is where is αναφερεται σε πλοια που πανε για σκραπ. αν εταιρια δεχτηκε να αγορασει ακτοπλοικο με αυτους τους ορους τοτε καλα να παθει.

όταν μια εταιρεία αγοράζει ένα μεταχειρισμένο πλοίο, συνήθως έτσι το αγοράζει!!! δεν πάνε άνθρωποι της εταιρείας που θέλει να το αγοράσει και λέει στη προηγουμένη εταιρεία λύσε μου όλοι την μηχανή για να δω σε τι κατάσταση είναι το πλοίο. πέρα από μια οπτική άποψη των χώρων, του χώρου του μηχανοστασίου και έλεγχο των γραφόμενων στο ημερολόγιο της μηχανής, δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις εάν δεν στο επιτρέψουν κιόλας οι πρώην οι πλοιοκτήτες τους!!

επισης αλλο το εμπαζαν νερα τα παραθυρα και αλλο το επαιρναν υγρασια και ειχαν σαπισει τα frame. σκεψου καποιος ασχετος που θα το διαβασει τι γνωμη θα σχηματισει. ας μην πεταμε βαριες κουβεντες πριν σκεφτουμε καλα τι λεμε.

όταν έχουν σαπίσει τα frame στα παράθυρα και έπαιρνε υγρασία, τι σημαίνει?? ότι έμπαινε νερό από εκεί (είτε είναι μια σταγόνα την ημέρα, είτε 50ml την εβδομάδα κλπ) και για αυτό υπήρχε υγρασία!!

περα απο οσα λεγονται για χαρη εντυπωσεων και για να προβληθει η νεα πλοιοκτησια

εάν κάνεις μια βόλτα στο νέο μωλο της δραπετσώνας και μιλήσεις με τα πληρώματα των διπλανών του πλοίων, θα σου πουν ότι στο Superferry II υπάρχει κορεσμός από εργασίες, που μακάρι να τις έκαναν και οι δικές τους εταιρείες!!!

προδρος της Golden Star (αν δεν κανω λαθος) ειναι, τουλαχιστον ηταν οταν αγοραστηκε και παρεληφθη το πλοιο, ο καπτα-κωστας τζωρτζης, o για πανω απο 15χρονια πλοιαρχος του Superferry II. οι αδερφοι στεφανου εχουν εξαρει δημοσιως τη συνεισφορα του στο ολο εγχειρημα (της Golden Star). χωρια που ολοι ξερουμε οτι σε ενα βαθμο και το ονομα που ειχε φτιαξει το πλοιο, αλλα και η πολυ κατασταση του οφειλοταν και στο προσωπικο του ενδιαφερον.

ειναι δυνατον, αυτος ο ανθρωπος να μην ειχε ενημερωσει αν υπηρχε καποιο προβλημα; εδω ειχαν ετοιμα να ξαναβαλουν τα παραθυρα που ειχαν σπασει πριν τρια χρονια οταν "βρηκε" στο θεολογο, ειναι δυνατον να μην τους ειχε πει τι να προσεξουν σε μηχανικα και αλλα ζητηματα;

μήπως να σου θυμίσω ότι ο cpt κωστας τζωρτζης είχε αποχωρήσει από το πλοίο, λόγω συνταξιοδότησης κάποια καιρό πιο πίσω?? και επιπλέον περιμένεις ένας καπετάνιος να ξέρει σε τι ακριβώς κατάσταση είναι ένα πλοίο μηχανικά?? συνήθως σε αυτά η πιο κατάλληλη ειδικότητα είναι ο πρώτος μηχανικός ή κάποιος άλλος μηχανικός!!! δηλαδή εάν ένας μηχανικός πει στο καπετάνιο μην ζορίζεις πχ τη δεξιά μηχανή στα ανάποδα θα ξέρει που ακριβώς πονάει η μηχανή?? εγώ προσωπικά πολύ λίγους καπετάνιους ξερώ που να ξερόυν κάποια πράγματα παραπάνω από μηχανικά θέματα!!!

περσυ ελεγαν διαφοροι γνωριζοντες και "γνωριζοντες" οτι το πλοιο εχει κανει την καλυτερη επισκευη εδω και πολλα χρονια και οτι ειχαν μεινει ευχαριστημενοι οι ανθρωποι της νεας ιδιοκτησιας (ετσι πρεπει να ειναι αφου φετος δεν μας απασχολησε με βλαβες κλπ) και σημερα τα ιδια ατομα λιγο πολυ μας το παρομοιαζουν με το αλκυων (τροπος του λεγειν).

ναι το ποσό που ακούστηκε ότι δαπανήθηκε για την επισκευή του πλοίου ήταν υπερβολικό!!! αλλά απλά θα σου υπενθυμίσω ότι πέρυσι το κόστος της επισκευής του κάλυψε η ασφαλιστική εταιρεία του πλοίου!!! οπότε δεν χρειάζεται να κάνω παραπάνω σχόλιο σε αυτό το θέμα!!!!

μου θυμιζει τα διαφορα συνεργεια της οικοδομης που σπευδουν να κατηγορησουν τον προηγουμενο για να προβαλουν τη δικη τους δουλεια.

σε αυτό το σχόλιο ήσουν λιγάκι άστοχος, γιατί συνήθως επισκευές στην Attica τις κάνουν τα πληρώματα!!!! χα!χα! προφανώς δεν το γνώριζες??? και ότι δεν μπορούσαν τα έστελναν σε συνεργείο στο πειραιά ή στο νεώριο!!!

Eν πάσει περιπτώσει, δεν ξέρω την πηγή των πληροφοριών σου ούτε και γιατί έχεις «κολλήσει» με το πλοίο, το μόνο σίγουρο είναι ότι το πλοίο φέτος είχε την καλύτερη σαιζόν των τελευταίων 2-3-4 ετών. Eίχε τουλάχιστον μισό κόμβο παραπάνω και έβγαλε μόνο μια μικροβλάβη. Aπό εκεί και πέρα ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει.

πηγές μου είναι πολλές!! που επί των πλείστων είναι σοβαρές και αξιόπιστες (έτσι συνήθως αποδεικνύουν τα γραφόμενα μου)!!! το ποιος έχει κολλήματα με το πλοίο φαίνεται!! είπα κάτι για την μηχανική κατάσταση του πλοίου και με το ζόρι προσπαθείτε να αποδείξετε το αντίθετο!!!

Mε τα όσα έχεις γράψει στα προηγούμενα ποστ παρουσιάζεις τους μεν πωλητές περίπου σαν "παπατζήδες της Oμόνοιας", τους δε αγοραστές (άνθρωποι της δουλειάς και έμπειροι) και τον άνθρωπο που ξέρει το πλοίο καλύτερα από το σπίτι του τους παρουσιάζεις περίπου σαν "αφελείς επαρχιώτες" που τους κορόιδεψαν οι παπατζήδες.

μήπως τελικά δεν έχεις καταλάβει τι λέω με όλα αυτά που έχω γράψει?? μίλησα πουθενά ότι τους κορόιδεψε η Blue Star Ferries??? εγώ αναφέρω σε τι κατάσταση είναι το πλοίο και κάποια γεγονότα που έχουν γίνει!!! και εσείς έχετε την αντίθετη άποψη επειδή το πλοίο άνηκε πριν στη Blue Star Ferries, που σαν μεγάλο brand name δεν δέχεστε ότι τα πράγματα είναι έτσι πως τα λέω!! έχετε ακούσει την έκφραση ότι «όπου λάμπει δεν είναι πάντα χρυσός», έτσι τα πράγματα δεν είναι πάντα στην εταιρεία τόσο λαμπερά όπως το αστέρι στη τσιμινιέρα της (όπως συμβαίνει και σε άλλες εταιρείες)!! οπότε αυτοί οι χαρακτηρισμοί σου για παπατζήδες της ομόνοιας, ρίχνουν το επίπεδο μιας συζήτησης που έχει και αντίλογο!!!!!

Link to comment
Share on other sites

αυτο που ειχα ακουσει εγω επι πλοιοκτησιας BSF ειναι οτι το πλοιο με την καμια δε μπορoυσε να βγαλει διπλο δρομολογιο πχ οπως εκανε το blue star ithaki πρωι σ-τ-μ και βραδυ πειραια -παρο. αν το ειχε κανει οι μηχανες θα ειχαν κλαταρει και αυτος ηταν ενας λογος που δεν το ζοριζαν ιδιαιτερα.

απο κει και περα, η διαδικασια νομιζω ειναι ακριβως οπως οταν αγοραζεις ενα μεταχειρισμενο αυτοκινητο..θα δεις δλδ αν τρεχει λαδια η μηχανη θα το δεις εξωτερικα και αν σου αρεσει το παιρνεις..στην πορεια λογικο ειναι επειδη δεν ξερεις τι προβληματα και τι κουσουρια εχει να αρχισει σιγα σιγα να στα βγαζει.

αλλα δε νομιζω να φερει απολυτως καμια ευθυνη ο προηγουμενος κατοχος γι αυτο το θεμα. αλλωστε τοσα λεφτα εδωσε για το συγκεκριμενο πλοιο

Link to comment
Share on other sites

απλώς βασίζεσαι στα χαρτιά (που αυτά φτιάχνονται από την προηγούμενη εταιρεία του και φυσικά όλα τα παρουσιάζουν τελεία!!!) στη συγκεκριμένη περίπτωση η προηγούμενη εταιρεία δεν έδωσε σχεδόν κανένα χαρτί στους νέους πλοιοκτήτες με τη πρόφαση ότι χάλασε ο υπολογιστής που είχαν τα αρχεία (μετρήσεις & επισκευές στις μηχανές), αλλά μου κάνει εντύπωση που μια μεγάλη εταιρεία δεν τα είχε κάνει back up ή δεν τα είχε σε έντυπη μορφή τουλάχιστον στα βιβλία του ISM για τις επισκευές των μηχανών του (εκτός εάν δεν είχε κάνει τίποτα τα τελευταία χρόνια, πέρα των αναγκαίων!!!)

μήπως τελικά δεν έχεις καταλάβει τι λέω με όλα αυτά που έχω γράψει?? μίλησα πουθενά ότι τους κορόιδεψε η Blue Star Ferries???

πολύ φοβούμαι ότι επιβεβαιώνονται οι υποψίες μου…

Aπλώς στα επισημαίνω, γιατί ενδεχομένως να μην έχεις συνειδητοποιήσει το τι ακριβώς έχεις γράψει.

Tαύτα και μένω, επαναλαμβάνοντας την ευχή:

Aπό την πλευρά μου εύχομαι όλες οι σαιζόν που του απομένουν να είναι εξίσου καλές με την φετινή.

Link to comment
Share on other sites

να αναφέρω ότι οι πρώτες λαμαρίνες από το καινούργιο βολβό του Superferry II κόβονται στο ναυπηγείο της ελευσίνας. ο όποιος θα τοποθετηθεί τον ιανουάριο, κατά το δεξαμενισμό του στα ναυπηγεία. τέλος στο ζωνάρι της πρύμη γίνονται κάποιες εργασίες, μάλλον για να τοποθετηθούν fenders στο πλοίο

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...