Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τι εννοεις υπηρχε περιθωριο για 30-40 στροφες? Το οτι καποτε οι μηχανες πηγαιναν ας πουμε 250 στροφες δε σημαινει οτι επειδη τωρα πανε 210 εχουνε περιθωριο ακομα 40 στροφες. Το θεμα ειναι μπορουνε να τις πανε? Για διαφορους λογους αυτο, ειτε παλαιοτητας ειτε κακης ρυθμισης ειτε επειδη το πλοιο και το συστημα προωσης εχει υποστει γενικα φυσιολογικες φθορες μετα απο 40 χρονια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το πλοιο ειναι αυτο που ειναι, με την ηλικια του, την ιστορια του και την αξιοπιστια του. οι γραφικοτητες (λογω και εργω) του αφαιρουν, δεν του προσθετουν. ;)

το μενου σημερα, το εχει σε παλιοτερες εποχες, με λαμψη και αξιοπρεπεια, στον πειραια, στη μυκονο, την ανδρο, τη ραφηνα και την πατρα, οταν αντικαθιστουσε το κεφαλονια στα καλα του και εκανε τους ιδιους χρονους.

gallery_1817_11_158578.jpg

gallery_1817_141_105701.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τι εννοεις υπηρχε περιθωριο για 30-40 στροφες? Το οτι καποτε οι μηχανες πηγαιναν ας πουμε 250 στροφες δε σημαινει οτι επειδη τωρα πανε 210 εχουνε περιθωριο ακομα 40 στροφες. Το θεμα ειναι μπορουνε να τις πανε? Για διαφορους λογους αυτο, ειτε παλαιοτητας ειτε κακης ρυθμισης ειτε επειδη το πλοιο και το συστημα προωσης εχει υποστει γενικα φυσιολογικες φθορες μετα απο 40 χρονια.

Για να το είπα σημαίνει ότι μπορούν να τις πάνε αυτές τις στροφές!!! Δηλαδή να πάει στις στροφές που δούλευε και πριν την επισκευή του. Επιπλεον από όσο ξέρω αυτές τις οδηγίες είχε δώσει ο τεχνικός που είχε έρθει από τη Γάλλια από την κατασκευάστρια εταιρεία. Δηλαδή να μην ανοίξουν όλες τις στροφές της μηχανής εάν δεν περάσουν κάποιες συγκεκριμένες ώρες λειτουργίας!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

στο δελτιο του Mega ειπε οτι το Superferry II δεν καταφερε αποψε να δεσει στο λιμανι της Ραφηνας και προσπαθει να ξαναπροσεγγισει το λιμανι.

συμφωνα με το μετεωρολογο του Mega στην περιοχη πνεουν ανεμοι 8-9 bf

Link to comment
Share on other sites

Εαν καταλαβαινω σωστα, τελος καλο ολα καλα. Βεβαια επειδη περα απο την πλακα, το λιμανι ειναι ευρωπαικων προδιαγραφων, ασφαλες κτλ.... για ολο αυτο το φιασκο δε φταιει ο καπετανιος ουτε το βαπορι ουτε η εταιρια ουτε ο αερας που φυσουσε, αλλα η μαυρη μας η μοιρα και το αλλο που μας δερνει χρονια σαν λαο.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά, τι έγινε, ξεφόρτωσε επιβάτες και οχήματα? Πάντως όπως φαίνεται στο AIS δεν θα δέσει στη Ραφήνα και πάει για να απαγκιάσει στον όρμο του Μαραθώνα. Και προφανώς θα επιστρέψει το πρωί.

Link to comment
Share on other sites

Βλέποντας κάποιους κάβους στη προβλήτα με κάνει να πιστέψω ότι το πλοίο έδεσε στην αρχή, βγήκαν μερικοί επιβάτες αλλά πρέπει να έσπασαν οι κάβοι, όποτε αναγκάστηκε να ξαναβγεί έξω

Link to comment
Share on other sites

Η επίσημη ανακοίνωση της Ελληνικής Ακτοφυλακής για την καθυστέρηση κατάπλου Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ» στη Ραφήνα λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

Απογευματινές ώρες χθες, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ ΙΙ» Ν.Π. 9939, το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Μύκονος – Τήνος - Άνδρος) με 1.257 επιβάτες, ότι η προσέγγισή του στο λιμένα Ραφήνας, ήταν επισφαλής λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν στην περιοχή.

Αρχικά έγιναν προσπάθειες πρόσδεσης, με αρνητικά αποτελέσματα, ενώ αργότερα το πλοίο κατάφερε να προσεγγίσει και να αποβιβάσει ορισμένα οχήματα και επιβάτες, αποπλέοντας όμως αιφνιδίως διότι δεν ήταν εφικτό να κρατηθεί από τις άγκυρές του.

Το πλοίο προσέγγισε εκ νέου το λιμένα Ραφήνας στις 21:54, όπου προσέδεσε και αποβίβασε ασφαλώς τους υπόλοιπους επιβάτες και τα οχήματα, ενώ μετά από ημερολογιακή εγγραφή του Πλοίαρχου και των επικρατουσών δυσμενών καιρικών συνθηκών, απέπλευσε για ασφαλές αγκυροβόλιο στον όρμο του Μαραθώνα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Θάνατος Έλληνα ναυτικού στο Superferry II στη Ραφήνα

Πηγή: ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΚΤΟΦΥΛΑΚΗ

Ενημερώθηκε, πρωινές ώρες σήμερα η Λιμενική Αρχή Ραφήνας, για το θάνατο 44χρονου ημεδαπού ναυτικού, ο οποίος ήταν ναυτολογημένος στο Ε/Γ-Ο/Γ «SUPERFERRY II» ΝΠ 9939 ως Ναύτης.

Συγκεκριμένα, βραδινές ώρες χθες και ενώ ο 44χρονος ναυτικός εκτελούσε υπηρεσία στο ανωτέρω πλοίο, αισθάνθηκε δυσφορία και πόνο στο στήθος του. Άμεσα διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα στο Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών Γ. Γεννηματάς όπου απεβίωσε.

Η σορός του ναυτικού βρίσκεται στο ανωτέρω νοσοκομείο προκειμένου μεταφερθεί στην αρμόδια ιατροδικαστική Υπηρεσία Αθηνών για νεκροψία-νεκροτομή.

Προανάκριση, διενεργείται από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ταξιδι με το πλοιο για Μυκονο την Μ.Πεμπτη το πρωι και οι εντυπωσεις ειναι πραγματικα εξαιρετικες.

Καταρχην να πω οτι δεν ειχα ταξιδεψει ποτε παλιοτερα με τo πλοιο οποτε δεν εχω αποψη για τις αλλαγες που γινανε και κατα ποσο αλλαξαν την εικονα του.Αυτο ομως που ειδα πραγματικα μου αρεσε

Το πλοιο ηταν περιποιημενο και εσωτερικα και εξωτερικα, με τα καταστρωματα και τα σαλονια να ειναι πεντακαθαρα.Τα σαλονια του ειναι αρκετα φωτεινα και ειδικα το σαλονι με τις αεροπορικες.Πολυ καλη ιδεα το οτι εχει απομωνωθει ενας χωρος στο κεντρο περιπου του σαλονιου με τις αεροπορικες και εχει δημιουργηθει ενα μικρο σινεμα(βασικα ετσι ονομαζεται) .Ο συγκεκριμενος χωρος εχει μια τηλεοραση που παιζει ταινιες ενω εχουν τοποθετηθει καρεκλες,οι οποιες ειναι πιο καινουριες απο τις υπολοιπες που υπαρχουν.

Το μοναδικο κοματι του πλοιου με το οποιο δεν τρελαθηκα ηταν τα σαλονια που βρισκονται αριστερα και δεξια στο μεσο του πλοιου.

Στα του ταξιδιου τωρα φυγαμε με 20 λεπτα καθυστερηση λογω κινησης,μιας στη Ραφηνα ειχε δημιουργηθει μια μεγαλη ουρα απο αυτοκινητα που περιμεναν να μπουν στο πλοιο.Δυστυχως οπως συμβαινει στην Ελλαδα σε αυτες τις περιπτωσεις η ταξη ελειπε.Το πλοιο ηταν γεματο με παρα πολυ κοσμο να κατεβαινει στην Ανδρο.Πραγματικα πρεπει να κατεβηκε πανω απο το μισο πλοιο εκει.Καιρο δεν ειχαμε ιδιαιτερο με το πλοιο να πηγαινει σταθερα με ταχυτητα 19-19,4.

Παρτε και καποιες φωτο απο τα καταστρωματα και μια οχι πολυ καλης ποιοτητας στην οποια ομως φαινεται το τι γινοταν απο βροχη στη Μυκονο το Μ.Σαββατο το μεσημερι

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Ταξιδι με το πλοιο για Μυκονο την Μ.Πεμπτη το πρωι και οι εντυπωσεις ειναι πραγματικα εξαιρετικες.

Καταρχην να πω οτι δεν ειχα ταξιδεψει ποτε παλιοτερα με τo πλοιο οποτε δεν εχω αποψη για τις αλλαγες που γινανε και κατα ποσο αλλαξαν την εικονα του.

Genika exei xythei poli 'melani' sxetika me tin epitixia tou ploiou. O xronos to exei apodeiksei pia kai fysika eimaste tyxeroi pou exoume ena tetoio ploio sti grammi. To ploio kata 95% einai to idio opos akrivos to gnorisame to 1993. Kathe toso ginontai kapies allages kai veltioseis sto accommodation alla kata vasi i metaskevi tou itan toso epityxis pou 19 xronia meta de xriazetai polles paremvaseis. Oso gia to cinema panta ypirxe aplos den leitourgouse os tetoio ola ta xronia. Cinema eixe kai to big Superferry kai isos giafto kai synexistike san idea kai sto Superferry II. Kai mia foto afieromeni stous latreis

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σίγουρα τα "21" πάντως δεν προκύπτουν μέχρι στιγμής από πουθενά.

Και είδαμε και τις ταχύτητες σε συνθήκες πίεσης, το ΣΦ 19-19,5 και το Ιθάκη γύρω στα 23.

αν σε συνθηκες πιεσης το ferry πιανει μεχρι 19,5 το πολυ, σημαινει οτι η ταχυτητα του δεν επιρρεαστηκε καθολου ουτε απο την αλλαγη βολβου, ουτε απο τις περιλαλητες παρεμβασεις στις μηχανες του.

Link to comment
Share on other sites

...τα οπλα σου δεν τα φανερωνεις απο την πρωτη μερα στο πολεμο ;)

Αστειεύεσαι ??? Ασχέτως αν προτιμάω χωρίς καμμία συζήτηση το SUPERFERRY των 19 μιλακίων από το σαρδελοκούτι των 23ων, για ποιά "όπλα" ακριβώς μιλάς ??? Μήπως από αύριο θα ανοίξουν τα τούρμπο στον υπερβάπορα και θα πηγαίνει με 30 ??? Ή μήπως θα του προσθέσουν ακόμα τρεις προπέλλες ??? Εγώ αυτό που γνωρίζω αγαπητέ είναι ότι όταν διαθέτεις όπλα, όχι μόνο τα φανερώνεις από την πρώτη ημέρα, αλλά και από πιό πριν ακόμα, ώστε -αν είναι δυνατόν- να μην ξεκινήσει καν ο πόλεμος.

Link to comment
Share on other sites

στις μεγαλες στιγμες του 80 μεχρι τα μεσα του 90 που τα 2 θηρια της κοντρας ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΗΝΟΥ κ ΝΑΙΑΣ ΙΙ που κυνηγιοντουσταν συνεχεια καθε μερα εβλεπες κ κατι διαφορετικο ητε με αλλαγη πορειας ητε κανα μιλι παραπανω κανα κλεισηματακι κ αλλα πολλα!!!ετσι κ το σουπερφερρυ μπορει να ηθελε να διαβασει το ΙΘΑΚΗ σημερα....

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...