Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Για να δουμε και την υποδοχη του πλοιου απο τους τοπικους "αρχοντες" http://www.naxos-news.gr/?aid=6246

ενω αναφορες εγιναν και για αποκτηση νεου πλοιου :blink:

Δυστυχως καποια προβληματα υγειας δε μου επετρεψαν να ειμαι παρον ωστε να σας μεταφερω κινηση και φωτογραφικο υλικο :(

Edited by NIKOSNAXOS
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Σημερα λογω των απεργιων οποιος βρισκοταν στο λιμανι της Ναξου στις 14.00 πριμενοντας το σουπερφερυ ανετα νομιζε οτι ηταν 18.00 και περιμενε το Μπλου σταρ...

μιλαμε για πολυ κοσμο και φυσικα αν μετρησα καλα 8-9 φορτηγα.

Με μιση ωρα καθυστερα εφυγε,αντι 14.15 εφυγε 14.45

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
αξίζει να αναφέρουμε ότι η εταιρεία παρέχει στους επιβάτες της Free Wi-Fi εντός του πλοίου της.

Έχω την εντύπωση ότι το Wi-Fi δεν είναι free, αλλά είναι κλειδωμένο και πρέπει να αγοράσεις προπληρωμένη κάρτα για να κάνεις χρήση.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Και πολύ φοβούμαι ότι τις μέρες που θα έχει και Νάξο, στην επιστροφή θα υπάρχουν συχνές και μεγάλες καθυστερήσεις. Και εάν πέρυσι έφθαναν και την 1 ώρα, δεν θα εκπλαγώ φέτος τον Αύγουστο και τις άλλες περιόδους αιχμής να είναι ακόμα μεγαλύτερες. Εννοείται ότι ελπίζω να κάνω λάθος εκτιμήσεις, γιατί κάτι τέτοιο δεν θα είναι ό,τι καλύτερο για την φήμη του πλοίου.

Δυστυχώς επαληθεύτηκαν. Παρόλο που το πλοίο με 18,5 μπορεί να κάνει το Μύκονο-Νάξο σε 1 ώρα και 15 λεπτά (δηλαδή πήγαινε - έλα να απορροφήσει 30 λεπτά καθυστέρησης) τις τελευταίες 7-8 φορες που έπιανε Νάξο έφτανε στην Ραφήνα γύρω στις 21:25-21:40 δηλαδή με καθυστέρηση σχεδον 1 ώρας. Στην Τήνο κατα μεσο όρο τον τελευταίο μήνα φτάνει με καθυστέρηση 40 λεπτών οταν φτάνει απο Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

...τις τελευταίες 7-8 φορες που έπιανε Νάξο έφτανε στην Ραφήνα γύρω στις 21:25-21:40 δηλαδή με καθυστέρηση σχεδον 1 ώρας. Στην Τήνο κατα μεσο όρο τον τελευταίο μήνα φτάνει με καθυστέρηση 40 λεπτών οταν φτάνει απο Ραφήνα....

Ακούστε τι γράφουν-μεταξύ άλλων-κάτι αθρώποι που διδάσκουν σε Πανεπιστήμια, όξω από εδώ (Business Schools τα λένε οι Φράγκοι, αλλά μην τους πολυακούτε :lol:):

"Normally, it takes an average 15 years to build a brand. And just one day to destroy it - with a wrong decision, or with a bad product"

Αφήνω που μέχρι κι' ο Μητσάκης είχε

....
Link to comment
Share on other sites

καλα, τα τελευταια χρονια, δεν ειχε και ποτε punctuality British Rail.;)

το καλοκαιρι του 2006, ειχε συνεχεις βλαβες (επισημες και ανεπισημες) και τον αυγουστο, κατι οτι ηταν κουτσο κατι η κινηση του αυγουστου, εφτανε στη μυκονο με καθυστερες 45'-60'. το 2008 παλι λογω κινησης κλπ τον αυγουστο εφτανε τα 45' καθυστερα στη μυκονο. περσυ μια απο τα ιδια (κατι τα φημολογουμενα προβληματακια, κατι η κινηση της ανδρου και η μικρη επισημη παραμονη), μαζευονταν οι καθυστερες. αναφερομαι σε χρονιες που ημουν μυκονο τον αυγουστο και το εβλεπα ο ιδιος ποσο... ακριβες ηταν. μακραν χειροτερο ηταν το 2006 (επι περικλη δυστυχως:().

η blue star (ανεπισημως) απεδιδε τις καθυστερησεις στη μεγαλη κινηση, αλλα και στο χρονο που απαιτειται για να ανοιγουν και να κλεινουν οι θυρες "στοκχολμης" στο γκαραζ.

φετος λογικο ειναι να εχει καθυστερες. και λιγες που εχει με ναξο μεσα, αλλα και με σφιχτα δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

Οντως το 10λεπτο στην Άνδρο δεν βγαίνει. Θέλει τους θερινούς μήνες κανα 30λεπτο τουλάχιστον. Αφου ποτε τον τελευταίο μήνα δεν φεύγει απο Γαύριο πριν τις 10:15. Οπως και το 1 ώρα και 55 λεπτά το Ραφήνα-Άνδρο δεν βγαίνει. Δεν βγαινει! Τι να κάνουμε. Τα 19,5 τα χτύπαγε τον χειμώνα. Τωρα που πέρασαν τοσοι μήνες απο την επισκευή ξανα με 18-18,5 το πολύ μερικές φορές 19. Απόδειξη οτι οι επισκευές στις μηχανές στα γέρικα πλοία έχουν κοντινή ημερομηνία λήξης.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Αποκλειεται δηλαδη να μην το ανοιγουν? Σε μια τοσο μικρη αποσταση ποσα λεπτα διαφορα εχεις με 18,5 αντι για 19,5?

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Το Ραφηνα-Μύκονο μέσω Άνδρου και Τηνου χωρις να υπολογίζω τις ώρες παραμονής στα λιμάνια είναι 12 λεπτά παραπάνω με 18,5 σε σχέση με το 19,5. Πιστευω οτι γίνεται αυτη η μειωση ταχύτητας λόγω της ηλικίας. Ποσα καυσιμα δηλαδή μπορεί να εξοικονομήσει με 1 κόμβο;

Link to comment
Share on other sites

oλα τα πλοια καποιας ηλικιας δεν εχουν πια την ταχυτητα που ειχαν οταν πρωτοταξιδεψαν, ουτε αυτη που ειχαν οταν πρωτορθαν στην ελλαδα. και στο πιο καλοσυντηρημενο βαπορι οι μηχανες εχουν απωλεια συμπιεσης και ισχυος. δεν ειναι του θανατα αυτο, ουτε συμβαινει μονο στο superferry. αν τα δεις ολα των 70s ειναι τουλαχιστον ενα με εναμισυ κομβο κατω απο τις ταχυτητες που ειχαν παλιοτερα. οι επισκευες στις μηχανες δεν γινονται για να ξαναπιασουν τις ταχυτητες των yard trials, αλλα για να δουλευουν αξιοπιστα στην ισχυ που μπορουν να αποδωσουν σημερα.

οσο για το τι κερδιζουν απο το να πηγαινουν κομμενα εχει συζητηθει σε διαφορα threads. με το πετρελαιο εκει που ειναι και την καμψη της τουριστικης κινησης, οτι και να κερδισεις καλο ειναι και σε ετησια βαση, ολο και κατι μενει.

το λαθος που εγινε με τα δρομολογια του ferry ειναι οτι εξ αρχης δοθηκαν μη ρεαλιστικοι χρονοι. πιστευω οτι (τουλαχιστον για ιουλιο αυγουστο) επρεπε να βγουν αλλα ωραρια. γενικα παντως εχουν στην GS ενα θεματακι με τα ωραρια. και τη ναξο αρχικα για 5.10' την ειπαν.

σε πραγματικους χρονους παντως (οχι σε σχεση με τα επισημα δρομολογια, αλλα σε σχεση με το τι πραγματικα κανουν), δεν πρεπει να υπαρχουν μεγαλες διαφορες με τα υπολοιπα της γραμμης

Link to comment
Share on other sites

Πολυ σωστες οι παρατηρήσεις για τα 10 ευρω και τις 5 ώρες και 10 λεπτά. Ας ελεγε "Η τιμή το άτομο είναι 6μιση ευρω λιγότερο απο Πειραιά" Τι λεει "Περιπου 10 ευρω..." Και το 6 ώρες και 10 λεπτά που λέμε ειναι λάθος. Σε 6 ώρες και 10 λεπτά το κάνει στον πηγαιμό (που με τις καθυστερήσεις γίνεται 6μιση ώρες και όχι 5μιση οπως στην διαφήμιση :P ) ενω στον γυρισμό, που τα ωράρια ειναι πιο ρεαλιστικά, το κάνει σε 6 ώρες και 25 λεπτά ( που με τις καθυστερήσεις γίνεται 6 ώρες και 35 λεπτά).

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τραυματισμός μέλους πληρώματος Ε/Γ-Ο/Γ πλοίου στη Μύκονο

Μεσημβρινές ώρες σήμερα, ενημερώθηκε η Λιμενική Αρχή Μυκόνου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ «SUPERFERRY II» Ν.Π. 9939, ότι ενώ το πλοίο βρισκόταν σε διαδικασία απόπλου από το νέο λιμένα Μυκόνου, έσπασε ο δεξιός πρυμναίος κάβος στο ύψος του πρυμναίου καταστρώματος με αποτέλεσμα τον σοβαρό τραυματισμό 42χρονου μέλους πληρώματος (ναύτη).

Ο τραυματίας διεκομίσθη με ασθενοφόρο στο Κ.Υ.Μυκόνου.

Το «SUPERFERRY II» απέπλευσε στις 14:40, αντί της προγραμματισμένης 13:40, προς εκτέλεση του εγκεκριμένου δρομολογίου του προς Τήνο – ‘Ανδρο – Ραφήνα, με 339 επιβάτες.

Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Μυκόνου.

http://tidis.yen.gr/

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το Superferry II αναμένεται να δέσει για την ετήσια ακινησία του στο τέλος Οκτωβρίου.

Γνωρίζουμε άραγε και το που θα "δέσει" ??? Θα συνεχιστεί η παράδοση της BLUE STAR και θα πάει στην Σύρο, ή θα έρθει κατά τα μέρη του Πειραιά (όπως τα άλλα δύο της γραμμής) ???

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πιθανόν, ναι! Πάντως δεξαμενή απ' ότι έχω ακούσει θα κάνει στην Ελευσίνα, ενώ θα κάνει αμμοβολή και πλαστικοποίηση υφάλων. Υπάρχει περίπτωση και για αλλαγή βολβού με νέου τύπου. Να δούμε... Κοντά μας και πάλι από Ιανουάριο... Καλή ξεκούραση!!! ;-)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...