Panagia Ekatontapiliani Posted March 11, 2007 Share Posted March 11, 2007 Το πλοίο είχε 1 τιμόνι, πρόσθεσε 2 και μετά αφαιρεσε 1 τιμόνι. Τελικά ποσά τιμονιά έχει το Aqual Jewel:confused: ?? Η σωστή απάντηση είναι 2 τιμόνια . Αφού αφαίρεσε τελικά το μεσαίο. Μου θυμίζει όταν ήμουν σχολείο, που μας μάθαιναν αριθμητική με τα μήλα , η κατάσταση με τα τιμονιά του Aqual Jewel Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted March 18, 2007 Share Posted March 18, 2007 Στο Aqua Jewel βάφανε σήμερα στις μπαντες του πλοίου, τη διεύθυνση της εταιρείας στο Ιντερνετ (www.alphaferries.gr) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted March 23, 2007 Share Posted March 23, 2007 Σήμερα το απόγευμα κάνει το πρώτο δρομολόγιο για την φετινή σεζόν. Καλά ταξίδια να έχει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted April 1, 2007 Share Posted April 1, 2007 Ta 2 timonia exoun voeitheisei poli to vapori, girnaei poli kala.....kai mia foto apo to xtesino remetzo se 4 lepta kai mpenontas me dromo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 2, 2007 Author Share Posted May 2, 2007 Τι γυρευει το Ακουα Τζουελ στο Νεο Μωλο; Τιποτα εκτακτο η προγραμματισμενη ακινησια; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Χτες αργά το βράδυ ήταν δεμένο στην Ραφήνα και μου έκανε εντύπωση αλλά θεώρησα λόγω της ημέρας ένα δρομολόγιο προς Μύκονο θα ήταν άχρηστο οπότε ήταν μια καλή ευκαιρία για διανυκτερευση του πληρωματος στην Ραφήνα.Αλλά από ότι φαίνεται κάτι άλλο παίζει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted May 2, 2007 Share Posted May 2, 2007 Παντως για μια εβδομαδα ειναι εκτος πλανων δρομολογιων. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 Τελικα εχω την εντυπωση οτι μαλλον για προγραμματισμενη ακινησια προκεται. Δεν ξερω τι αλλες εργασιες γινονται στο πλοιο, αυτο ομως που ειναι ορατο στο ματι του καραβολατρη ειναι οτι ολη η σειρα των παραθυρων που βρισκονται στο ιδιο ντεκ με το ρεμετζο της πρυμης, βαφονται μαυρα α-λα Διαγορας. Μαλλον η Blue Star Ferries δημιουργει σχολη στον συγκεκριμενο τομεα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
valencay Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 ΤΟΥ ΠΛΟΙΟΥ ΘΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑ ΠΕΤΡΕΛΑΙΑ !! ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΡΓΑΣΙΕΣ ΣΤΗ ΜΗΧΑΝΗ ΩΣΤΕ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΝΑ ΚΑΙΕΙ ΦΙΟΥΕΛ....ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΔΕΣΙΜΟ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nick the Greek Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 Γιατι μεχρι τωρα εκαιγε μονο ντιζελ? Δεν εκαιγε IFO-180αρι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted May 3, 2007 Share Posted May 3, 2007 Όχι έκαιγε ντίζελ και γι αυτό μιας και η περίδος είναι νεκρή και δεν πρόλαβαν να τα κάνουν στην ετήσια το φτιάχνουν τώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
George Posted May 9, 2007 Share Posted May 9, 2007 Τι είναι αυτή η μαύρη γραμμή αλα BLUE HORIZON που του βάψανε; Του χρόνου λέει το θέμα του Πατρινού καρναβαλιού θα είναι το ΑΚΟΥΑ και το οποίο θα καεί στο λιμάνι με τις ευχές του Φούρα Link to comment Share on other sites More sharing options...
Earl Granville Posted May 10, 2007 Share Posted May 10, 2007 Αύριο το ΆΚΟΥΑ με fuel να ρέει στις φλέβες του και μπότες σπυρούνια ανηφορίζει κατά Ραφήνα μεριά και ξεκινάει. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 11, 2007 Author Share Posted May 11, 2007 Να ρωτησω κατι εγω ο ασχετος. Η αλλαγη καυσιμου θα επιρρεασει καθολου τη γενικη λειτουργια των μηχανων του και κατα συνεπεια την ταχυτητα του η απλως θα το κανει οικονομικοτερο?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Angelos Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 ektos an peira3an kati sta t/ctote den nomizw na kanei tipota sthn taxythta alla sthn timh!!! ti ekaige kai ti kaiei? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefanos Posted May 11, 2007 Share Posted May 11, 2007 Κατι μου θυμίζει αυτό με το fuel που είσαι ΦΟΙΒΟ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted May 20, 2007 Share Posted May 20, 2007 Μοντερνες τασεις απο το AQUA με τη μαυρη γραμμη... http://www.faktaomfartyg.se/aqua_jewel_2003_b_10.htm Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 9, 2007 Share Posted June 9, 2007 Σημερινές φωτογραφίες του καραβακίου (διότι όπως είπε και ο αρχαίος φιλόσοφος, καραβολατρικό forum χωρίς φωτογραφίες είναι μακαρονάδα χωρίς τυρί !!!) Η πρώτη στην Ραφήνα, οι άλλες τρείς στην Άνδρο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
harlek Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Τρεις μέρες στην Τήνο και δυστυχώς δεν κατάφερα να δω ούτε μια φορά το Aqua να δένει... Άραγε τα δυο τιμόνια το βοηθούν σε σχέση με παλαιότερα; Συνδέσανε το δεύτερο bowthruster; Και μια απορία, ο Τρέσσος δεν παίρνει ποτέ άδεια; Ποιος τον σκατζάρει; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leo Posted August 5, 2007 Share Posted August 5, 2007 Από την εμπειρία μου που το έχω δεί περισσότερες απο 10 φορές σε μανούβρα στην Τήνο, με διαφορετικούς καιρούς πρίν και τώρα, ΝΑΙ είναι πιό μανιτζέβελο. Χειρίζει εύκολα και σαφώς γρηγορότερα απο πρίν. Για τον καπετάνιο του δεν ξέρω... (κάθε βράδυ στην Μύκονο είναι κι άλλη άδεια?) Κάπως έτσι μπορεί να σκέφτονται οι μεγάλοι.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted August 7, 2007 Share Posted August 7, 2007 Και μια απορία, ο Τρέσσος δεν παίρνει ποτέ άδεια; Ποιος τον σκατζάρει; Όσο ξέρω ο καπτα Τάσος δεν βγαίνει σε άδεια σχεδόν ποτέ (όπως συμβαίνει στις πιο πολλές μικρές εταιρείες). Εκτός εάν υπάρχει κάποιο πρόβλημα και βγει για κάποια μέρα ή λίγες μέρες. Το σύστημα των άδειων εταιρειών το έχουν καθιερώσει οι μεγάλες εταιρείες (ATTICA & MINOAN) γιατί παλιότερα είχαν περισσότερο πλοία άρα και πληρώματα, που κάπως πρέπει να τα βολέψουν. Link to comment Share on other sites More sharing options...
harlek Posted September 10, 2007 Share Posted September 10, 2007 Σε ένα μίνι αφιέρωμα σε περιοδικό λέει ότι έχει δυο bowthrusters: Ένα kamewa και ένα jet. Το jet είναι αυτό που είχε αρχικά; Ξέρει κάποιος πως λειτουργεί αυτό το πράγμα; Εν τω μεταξύ, σε φωτογραφίες που είχα δει όταν έβαζαν τον βολβό θυμάμαι να φαίνονται δύο κανονικά (συμβατικά) προπελάκια. Μπορεί κάποιος να μας διαφωτίσει σχετικά; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted September 11, 2007 Author Share Posted September 11, 2007 Και το τζετ εξωτερικα δειχνει σαν το κανονικο. Αλλα στην ουσια ειναι μια μικρη τουρμπινα που τραβαει νερο απο τη μια πλευρα και το πεταει στην αλλη. Αλλα λογω μικρης ιπποδυναμης δεν ειχε την αποδοση που περιμενανε και προσθεσανε και ενα κανονικο στην ετησια του Link to comment Share on other sites More sharing options...
harlek Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Ναι, αλλά λέγανε ότι το παλιό jet γύριζε 360 μοίρες, πως είναι δυνατόν αυτό; Μήπως το έβγαλαν κι έβαλαν άλλο jet, πιο ...νορμάλ; Link to comment Share on other sites More sharing options...
nautikos Posted September 11, 2007 Share Posted September 11, 2007 Λογικα πρεπει να εχει κατι τετοιο Για περισσοτερες πληροφοριες εδω. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now