karavokurhs Posted September 27, 2015 Posted September 27, 2015 Ξέρουμε πότε θα το ξαναδούμε το πλοίο να ταξιδεύει με τα σινιάλα της πατρικής του ετσαιρίας; Γίνονται εργασίες;
speedrunner Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 Κάτι νεότερο για το πλοίο έχουμε??? Ακούστηκε κάτι για επιστροφή στα ενδοκυκλαδικά, ισχύει κάτι τέτοιο???
Panagia Ekatontapiliani Posted December 4, 2015 Posted December 4, 2015 Ακόμα είναι νωρίς για να πούμε που θα πάει το πλοίο!! Ας τελειώσει πρώτα με τις εργασίες αποκατάστασης της ζημιάς στη μια κύρια μηχανή. Καθώς και να ξεμπλέξει με τις οφειλές που έχει από την περίοδο που ήταν στη ΝΕΛ
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Χθες είδα είχαν σκαλωσιές και στις δυο βαρδιόλες του Aqua Jewel, όπου έκαναν εργασίες σε αυτές. Επίσης είχαν κατεβασμένο και το fast rescue
Hastaroth Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Ποιοί έκαναν τίς εργασίες;Ναυτικοί τής ΝΕΛ,εξωτερικό συνεργείο ή άνθρωποι εκ τού Περογιαννάκη; Το πλοίο πάντως,όπως βλέπω στήν φωτό,ακόμα με τα σινιάλα της ΝΕΛ είναι....
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Το πλοίο έχει επιστραφεί στο κ. Περογιαννακη που άνηκε το πλοίο. Όποιες εργασίες γίνονται στο πλοίο για την αποκατάσταση της ζημιάς στη μια μηχανή και συντήρησης γίνονται με έξοδα του κ. Περογιαννακη (πλήρωμα και συνεργεία).
AQUA JEWEL Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Δεν ξέρω αν ο Περογιαννάκης θα βρει τα απαιτούμενα χρήματα για να ξεμπλέξει το πλοίο απ' τις αμαρτίες της ΝΕΛ μέχρι τέλους, αλλά αισιοδοξώ ότι θα τα καταφέρει. Τώρα αν το πλοίο ακόμη και με τις νέες μηχανές, αλλά και την γερή επισκευή που θα υποστεί δεν καταφέρει να βγάλει μια αξιοπρεπή ταχύτητα γύρω στα 17 μίλια πιστεύω πως είναι μονόδρομος να χτυπήσει την άγονη που άφησε ορφανή το Aqua Spirit. Δηλαδή με πεσμένη ταχύτητα, κούτσου κούστου και με την σιγουριά της επιδότησης ίσως βολευτεί εκεί. Βέβαια ίσως τα τόσο πολλά ρεμέτζα να καταπονήσουν τις νέες μηχανές του πλοίου, ενώ δεν ξέρω τι γίνεται με τα λιμάνια των Μικρών Κυκλάδων και της Θηρασιάς. Αν όμως το πλοίο κατορθώσει και βγάλει ταχύτητα γύρω στα 17 μίλια πιστεύω πως θα ήταν ιδανική η δρομολόγησή του στις Δυτικές Κυκλάδες, όπου οι συμβατικοί ανταγωνιστές του δεν είναι και τόσο ισχυρά χαρτιά και έτσι μπορεί να κερδίσει ένα αξιοπρεπές μερίδιο. Μην ξεχνάμε ότι είναι μεγαλύτερο απ' τα Κοραής & Κάλβος, με όμορφους φωτεινούς εσωτερικούς χώρους, βέβαια όχι τόσο καλό στο ταξίδεμα βέβαια ούτε και τα άλλα δύο φημίζονται για το ταξίδεμά τους. Ας ευχηθούμε όλα να πάνε καλά και το πανέμορφο στολίδι να γράψει και πάλι ιστορία στα νερά του Αιγαίου!
Svo Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Ας ελπίσουμε πως σύντομα θα το βλέπουμε και πάλι στα νερά του Αιγαίου.Πάντως θα ήταν πολυ καλό να το δούμε Πειραιά-δυτικές.Ταιριάζει απόλυτα στη γραμμή κατά την γνώμη μου.
Neptune Posted January 20, 2016 Author Posted January 20, 2016 Τι καλυτερο απο τον Κοραη εχει δηλαδη? Ταχυτητα? Γκαραζ? Ταξιδεμα? Χωρους? Και να σημειωθει οτι δεν ειμαι και κανενας φανατικος θαυμαστης του Αδαμαντιου
miko mission Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Τιποτα απολυτος καλυτερο και μαλλον και απο το Α.Καλβος
Panagia Ekatontapiliani Posted January 20, 2016 Posted January 20, 2016 Εντάξει από τον Ανδρέα Καλβο είναι σίγουρο πιο άνετο για τον επιβάτη, μιας και έχει αρκετά σαλόνια σε σύγκριση με το μοναδικό σαλόνι του Ανδρέα Καλβου
ΝΗΡΕΑΣ Posted January 22, 2016 Posted January 22, 2016 Το πλοίο έχει επιστραφεί στο κ. Περογιαννακη που άνηκε το πλοίο. Όποιες εργασίες γίνονται στο πλοίο για την αποκατάσταση της ζημιάς στη μια μηχανή και συντήρησης γίνονται με έξοδα του κ. Περογιαννακη (πλήρωμα και συνεργεία). Κάποια στιγμή, όταν το ΝΑΤ είχε πληρώσει τους ναυτικούς της ΝΕΛ, είχα διαβάσει ότι το ΝΑΤ είχε ζητήσει την κατάσχεση πλοίων της ΝΕΛ και μεταξύ αυτών και του Jewel. Τι απέγινε τελικά αυτή η κατάσχεση, ισχύει ή κατάφερε να ξεμπλέξει, επειδή δεν ανήκε στη ΝΕΛ?
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Το Aqua Jewel βλέπουμε στις ετήσιες δρομολογήσεις για το 2016-2017, ζητάει να δρομολογηθεί στο Σαρωνικό!!!
polmyt Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Σαν πλοιο μια χαρα κανει για Σαρωνικο,αλλα σαν πολλοι δεν μαζεύονται;
miko mission Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Αυτο επρεπε να ειχε γινει εξαρχης, το 2003 , πριν πεσουν πολλα λεφτα επανω του για να ικανοποιει την απαιτητικη τοτε του γραμμη
Neptune Posted February 8, 2016 Author Posted February 8, 2016 Ανδρο-Τηνο-Μυκονο πηγαινε Συμφωνω με τον Miko Mission. Πριν την επιμηκυνση ηταν οτι επρεπε για Σαρωνικο. Και θα ειχε δουλεψει καλυτερα και δε θα ειχε χρειαστει τοοοοσες μετατροπες και χρηματα
Panagia Ekatontapiliani Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Με το μήκος που έχει πλέον είναι πολύ οριακό το πλοίο για τη γραμμή!! Θα έχει δυσκολίες να δένει στη προβλήτα του Σαρωνικού όταν θα είναι και τα άλλα πλοία μέσα!! Πλέον νομίζω ότι θα ήταν πιο ιδανικό στη γραμμή των Σποράδων, στις Δυτικές Κυκλάδες και για τις γραμμές της Κεφαλλονιάς/Ζακύνθου σαν ελεύθερες γραμμές
Petros P Posted February 8, 2016 Posted February 8, 2016 Γιατι χαραμίζεται? Το πλοίο ειναι μια χαρά για Αργοσαρωνικο... οπως ειναι ο Φοίβος και οπως ηταν κάποτε η Νεφέλη Το ταξιδεμα του πολλές φορές το ειχαν κακολογισει...οπότε για μια επανοδο στην ακτοπλοια ειναι μια χαρά...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now