Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Δεν το ξέραμε να φέρουμε κανα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ, ή κανα ΠΑΛΑΣ να κάνει την άγονη! Έστω ένα MEGA EXPRESS:D
Ε, ας μην υπερβάλλουμε:rolleyes:...τους φθάνει και το Μυτιλήνη που πάει τώρα να ρουφήξει τα φορτηγά τους.:D
Link to comment
Share on other sites

Ας κάτσουν εκεί κι ας γίνουν περισσότερα να ζητάνε μετά να έρθει κανα σουπερφαστ η κανα παλάτι όπως λέει κι ο φίλος George.

Δηλαδή είνια λογική αυτή ?

Αντί να κάνουν υπομονή και να έχει ο πράκτορας μια λίστα με σειρά κρατησης και σε 2 το πολύ 3 δρομολόγια να έχει εξομαλυνθεί η κατάσταση αυτοί δεν βάζουν κανένα.

Στο επόμενο ή στο μεθεπόμενο όμως δρομολόγιο, όταν τα πράγματα θα έχουν σφίξει, οι ίδιοι που συμφωνησαν να μην μπει κανεις είναι οι ίδιοι που θα πλακωθούν για το ποιοός θα πρωτομπει στο ίδιο πλοιο.

Μα καλά πως πέρνει το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ μόνο 17 φορτηγά?:eek:

Και τα 62 που περιμένουν διεθνών μεταφορών είναι?::confused:

Εκτός κι αν είναι τόσο γαλαντόμοι και τα 9μετρα ή τα 6μετρα τα κόβουν διεθνων μεταφορών:rolleyes:

Το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ φορτηγά μπορεί να βαλει από 24 μέχρι και τα 32. εκτός κι αν όλα μα όλα είναι διεθνων μεταφορών B)

Link to comment
Share on other sites

τους φθάνει και το Μυτιλήνη που πάει τώρα να ρουφήξει τα φορτηγά τους.:D

Αμ δεν τους φτανει το ΜΥΤΙΛΗΝ:D,40-45 φορτηγα παιρνει...Καλα λεει ο George SUPERFAST θελουν οι ανθρωποι:P

Απορω γιατι δεν σκεφτηκαν να βαλουν στο ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ οσα επαιρνε κ τα υπολοιπα στο ΜΥΤΙΛΗΝΗ:confused:

Link to comment
Share on other sites

Το Σαντορίνη δε νομίζω να παίρνει μόνο 17 φορτηγά ...

Κανονικα οχι, αλλα μετα την τοποθετηση καταπελτη στην αριστερη παντα για τις Αζορες, αναγκαστηκαν να κατεβασουν λιγο πιο κατω τα μονιμα παταρια για να ερχονται σε ευθεια με τον πλαϊνο καταπελτη.

Ετσι δεν μπορουν να τα παρουν επανω και αναγκαστικα παραμενουν κατω. Θελει μια ψιλοδουλεια (κολληματα , κοψιματα) για να μπορεσει να τα ξαναπαρει πανω και να μπορουν να φορτωθουν φορτηγα απο κατω.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την ΕΡΤ το Β. Αιγαίο, από βδομάδα, θα χορτάσει από βαπόρια.:rolleyes:
από την Δευτέρα επίσης μπαίνει το πλοίο «Ταξιάρχης» στη γραμμή Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος και στη γραμμή Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος μέσω Σιγρίου
Μα η γραμμή του Λαυρίου δεν εξυπηρετείται από το Σουμελά;

Πρόκειται για επιπλέον επιδοτημένα δρομολόγια; :confused:

Ορέστη, νομίζω ότι αυτά τα δρομολόγια του Ταξιάρχη είναι διαφορετικά από αυτά του Παναγία Σουμελά.
Τελικά Ταξιάρχη ακούσαμε, αλλά Ταξιάρχη δεν είδαμε.

Μήπως, τελικά έχει δίκιο ο Orestis και ο Ταξιάρχης θα ξεκινήσει μόνο σε περίπτωση αδυναμίας του Σουμελά να τα εκτελέσει?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Τελικά Ταξιάρχη ακούσαμε, αλλά Ταξιάρχη δεν είδαμε.

Μήπως, τελικά έχει δίκιο ο Orestis και ο Ταξιάρχης θα ξεκινήσει μόνο σε περίπτωση αδυναμίας του Σουμελά να τα εκτελέσει?:confused:

Τελικά, σε πείσμα όσων λέμε...το openseas δείχνει τον Ταξιάρχη να ξεκινάει απόψε στις 20.00 από Λαύριο για Σίγρι-Άη Στράτη-Λήμνο-Καβάλα. Και παραμένει και το Σουμελά στα δρομολόγια...τoυλάχιστον έτσι λέει το openseas.
Link to comment
Share on other sites

Θα επιμείνω στην αρχική μου τοποθέτηση: Η επιδότηση είναι για ένα πλοίο και η γραμμή δε χωράει δεύτερο. Συνεπώς εκτιμώ πως κάποιο από τα δύο θα αποχωρήσει σύντομα.

Link to comment
Share on other sites

Μήπως τελικά τα δρομολόγια του Ταξιάρχη δεν είναι επιδοτούμενα...με απώτερο σκοπό να γίνουν, "εκδιώκοντας" το Σουμελά? Και αυτό το λέω, γιατί διαβάζοντας την ανακοίνωση της ΝΕΛ για την έναρξη των δρομολογίων του Ταξιάρχη, δεν αναφέρει τίποτε για διαγωνισμό/ανάθεση/επιδότηση. Νομίζω ότι εάν ήταν επιδοτούμενο, κάτι θα ανέφερε.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λες φίλε Νηρέα είναι λογικό αν υπολογίσουμε και την κόντρα Μανούση Βεντούρη.Αν φύγει το Παναγία Σουμελά από την γραμμή της,η SAOS θα μπει σε μεγάλες περιπέτειες επειδή είναι ένα απο τα λίγα καράβια της που ταξιδεύει και βγάζει έστω και ελάχιστα έσοδα.

Link to comment
Share on other sites

Πρόκειται για επιπλέον επιδοτημένα δρομολόγια; :confused:
Ορέστη, νομίζω ότι αυτά τα δρομολόγια του Ταξιάρχη είναι διαφορετικά από αυτά του Παναγία Σουμελά.
Η επιδότηση είναι για ένα πλοίο και η γραμμή δε χωράει δεύτερο.
Μήπως τελικά τα δρομολόγια του Ταξιάρχη δεν είναι επιδοτούμενα...με απώτερο σκοπό να γίνουν, "εκδιώκοντας" το Σουμελά?
Υπαρχει και το blog του Σιγριου,με ακτοπλοικες ανησυχιες.

Και όμως, Ορέστη, τελικά είναι επιδοτούμενα?:D Διαβάζοντας, στο blog του Σιγρίου, τη σχετική με τον Ταξιάρχη ανάρτηση....βλέπω ότι μιλάει για επιδοτούμενα δρομολόγια. Ακόμα και αυτό θα μπορούσε να είναι λάθος, αλλά...στην ίδια ανάρτηση υπάρχει και πίνακας δρομολογίων του Ταξιάρχη, όπου σημειώνει ότι το κομμάτι της γραμμής Λήμνος-Καβάλα-Λήμνος είναι ελεύθερη δρομολόγηση. Συνεπώς, μέχρι Λήμνο είναι επιδοτούμενα. Εάν όμως κρίνω από τα όσα περιγράφονται στην ανάρτηση και από μερικά άλλα...σύντομα θα έχουμε αλλαγές στα πλοία και στις εταιρείες.

ΥΓ Μου αρέσει που στο blog η ΝΕΛ, αναφέρεται σκέτο Ναυτιλιακή, όπως τον παλιό (καλό?) καιρό.;)

ΥΓ2 NHSOS XIOS, είδες πως λένε τον blogger του Σιγρίου?:D

Link to comment
Share on other sites

Ο Χιωτης:Dblogger ΝΗΡΕΑ δεν εχει ενημερωθει ομως,ακομα,πως ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ,δεν θα πιανει Σιγρι αλλα Μυτιληνη(οχι τιποτα αλλο,αλλα απο την χαρα του ελπιζει και σε δρομολογιο για Βολο:P).

Παντως,θεωρω πως η προσεγγιση στην Δυτικη Λεσβο,θα εχει επιτυχια το καλοκαιρι(αν κρινω κ απο καποιες φωτο του Ε.ΛΗΜΝΟΣ που εχει απ το περασμενο καλοκαιρι)και καλο θα ηταν να σκεφτονταν και τα Μεστα να συμπεριληφθουν,στο εν λογω δρομολογιο.

Τους θερινους μηνες ολα τα χωρια γεμιζουν απο κοσμο και υπαρχουν επιβατες που θα βολευονται απ την συγκεκριμενη γραμμη.Για να δουμε,ποιο θα ειναι το μελλον...

Link to comment
Share on other sites

Ερώτηση

προς τον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής

Θέμα: Ακτοπλοϊκή σύνδεση Χίου με τη Βόρεια Ελλάδα.

Σοβαρά προβλήματα έχουν δημιουργηθεί, μετά την απόσυρση του πλοίου «Σαμοθράκη» που συνέδεε τη Χίο με τη Βόρεια Ελλάδα, κυρίως, εξαιτίας της περιορισμένης χωρητικότητας του πλοίου «Express Σαντορίνη», το οποίο το αντικαθιστά.

Πιο συγκεκριμένα, ένταση δημιουργήθηκε την περασμένη Παρασκευή στο λιμάνι της Καβάλας, όταν από τα 62 φορτηγά που περίμεναν να επιβιβαστούν στο πλοίο μπορούσαν να εξυπηρετηθούν μόνο τα 17, λόγω της περιορισμένης χωρητικότητας του «Express Σαντορίνη».

Η «λύση» που δόθηκε, τελικά, δεν είναι λύση, αφού, ούτε σε σταθερή βάση θα υπάρχει, ούτε και οικονομικά είναι συμφέρουσα.

Ανησυχία επικρατεί, όχι μόνο στις μεταφορικές εταιρίες, αλλά και σε ολόκληρη την κοινωνία της Χίου, για το παραπάνω θέμα, και γεννά ερωτηματικά για την ποιότητα και το μέλλον της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Χίου με τη Βόρεια Ελλάδα.

Ερωτάται ο κ. Υπουργός

Ποιος είναι ο σχεδιασμός της Κυβέρνησης για την αντιμετώπιση του θέματος που προέκυψε με τη μικρή χωρητικότητα του «Express Σαντορίνη», με αποτέλεσμα να δημιουργούνται προβλήματα στη μεταφορά εμπορευμάτων;

Η ερωτώσα βουλευτής

Link to comment
Share on other sites

Περσινά ξυνά σταφύλια. Όταν ξεκίνησε λογικό ήταν να μην μπορέσει να εξυπηρετήσει όλα τα φορτηγά! Καλύτερα θα ήταν να μας πούνε ΤΩΡΑ πως είναι τα πράγματα. Υπάρχει πρόβλημα χωρητικότητας? Αφήνει έξω φορτηγα? Ότι θυμούνται χαίρονται...

Link to comment
Share on other sites

Το προβλημα εχει ηδη λυθει απο τη δευτερη μερα της δρομολογισης του ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ. Αργησε η κυρια να το πληροφορηθει. Αν κ στην πραγματικοτητα δεν υπηρξε προβλημα αλλα καπριτσιο των μεταφορικων.

Link to comment
Share on other sites

πω πω αδερφε μου. πολυ γκρινιαρα γυναικα αυτη η ελπιδα. επερωτηση μεχρι και για το ποσο γρηγορα ανοιγει η πλωρη με το bow ειναι ικανη να κανει:rolleyes:.

το εξαντλησαμε το θεμα μερικα ποστ παραπανω. πηγε και το μυτιληνη πανω, περασε και η ξυνιλα στους φορτηγατζηδες και τακτοποιηθηκε.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Για να δω τώρα τι σενάρια θα σκαρώσετε με αυτά που θα διαβάσετε στα σημερινά Αιολικά Νέα...

ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΜΕ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΖΗΤΟΥΝ ΟΙ ΦΟΡΤΗΓΑΤΖΗΔΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΜΑΣ

Μικρό το "Σαντορίνη Express" για τις μεταφορές στο Β. Αιγαίο

[...]Το "Σαντορίνη Express" το οποίο αντικατέστησε το "Σαμοθράκη" του Φώτη Μανούση στα μέσα Φεβρουαρίου είναι αυτή τη στιγμή το μοναδικό καράβι που συνδέει τη Μυτιλήνη με την Βόρεια Ελλάδα. Σε συνάντηση που έγινε στα τέλη Φεβρουαρίου μεταξύ εκπροσώπων του Συνδέσμου και του Γενικού Γραμματέα του πρώην Υπουργείου Αιγαίου, Χρήστου Κουρούση, το θέμα τέθηκε με έμφαση και ζητήθηκε να δρομολογηθεί ένα καράβι με μεγαλύτερο γκαράζ, ώστε να ομαλοποιηθούν οι εμπορικές συναλλαγές με την Βόρεια Ελλάδα.

Ο τελευταίος πάντως με δηλώσεις του στα "ΑΙ.Ν." σημειώνει ότι την επόμενη εβδομάδα ξεκινάει δρομολόγια για τη Βόρεια Ελλάδα και το "Λισσός", ενώ μέσα σε 15 μέρες θα δρομολογηθεί το, μεγαλύτερης χωρητικότητας, "Πρέβελη" στη θέση του "Σαντορίνη Express".

Την επόμενη Τετάρτη, εξάλλου, λήγει η προθεσμία υποβολής προτάσεων για την κάλυψη των άγονων γραμμών από το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας και όποιο καράβι καλύψει τις απαιτήσεις του διαγωνισμού θα ξεκινήσει τακτικά δρομολόγια σε σταθερή βάση στη θέση του προσωρινά "επιστρατευμένου" "Πρέβελης".

http://www.aiolikanea.gr/news/main/detail.php?ID=42235

Link to comment
Share on other sites

Το βρήκαμε τώρα! Είναι μικρό το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και δεν μας κάνει. Κοινώς τρωγόμαστε με τα ρούχα μας. Τες πα!

Μήπως μπλέκουν το ΠΡΕΒΕΛΗΣ με τον ΠΗΓΑΣΟ;:confused:

Link to comment
Share on other sites

Μάλλον μπλέκουν το Πρεβελης με το Εξπρές Πήγασος. Αλλά ίσως να ξέρουν κάτι παραπάνω!! Γιατί φημολογείται ότι το Πρεβελης ότι δε ξαναγυρνά στη Παροναξια.

Έτσι και αλλιώς η ΑΝΕΚ έχει δηλώσει ότι θα συμμετάσχει στο διαγωνισμό των άγονων γραμμών.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...