Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Με την ησυχία σας οι διαγωνισμοί,

Πολύ εύστοχο φίλε ΝΗΡΕΑ και πολύ αποκαλυπτικό το ρεπορτάζ του φίλου ΣΤΡΑΤΗ απο την Μυτιλήνη , αλλά και πάλι δεν μας φέρνουν στην δημοσιότητα τα χρηματικά ποσά που δίνει η Τουρκική κυβέρνηση - επιμελιτήρια , σε αυτά τα καραβάκια για να διατηρούν την γραμμή Χειμώνα -καλοκαίρι σε αυτές τις γραμμές στα Μικρασιατικά παράλια.

Φανταστείτε το οικονομικό έσοδο του εν λόγω επιχειρηματία σχεδόν κάτω απο μονοπωλειακές καταστάσεις την τελευταία 15ετία και να σου λέει 35 ευρώ το άτομο (όσο ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΠΕΙΡΑΙΑΣ με το ΧΙΟΣ) ΚΑΙ 75 το Ι.Χ. για 50 λεπτά διαδρομή και βγαίνει στα τοπικά ΜΜΕ να διαφημίζεται ως ΜΑΝΑ ΕΞ ΟΥΡΑΝΟΥ.

Και εδω λοιπόν το ερώτημα.... Οι δικοί μας ακόμη έχουν ύπνο βαθύ, ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ??????

Link to comment
Share on other sites

ΣΥΝΔΕΣΗ ΛΗΜΝΟΥ ΜΕ ΑΙ ΣΤΡΑΤΗ, ΜΕ ΤΟ ΑΙΟΛΙΣ

Πηγη: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Τα εκατομμύρια ευρώ για τις άγονες γραμμές και οι διελκυστίνδες των εφοπλιστών για το ποιος θα τις πρωτοπάρει αλλά και τα εκατομμύρια που ακούστηκαν σχετικά με το πολυσυζητημένο σκάνδαλο Παυλίδη και… «τα έξοδα της κόρης του πρώην υπουργού», ηχούν περίεργα στα αυτιά του καπετάν Λευτέρη Καραϊσκάκη.

Του πλοιοκτήτη του μικρού πλοιαρίου «Αιολίς», που καθημερινά συνδέει τους 250 τελευταίους του Άι-Στράτη με τη Λήμνο και διά αυτής με την υπόλοιπη Ελλάδα. Και ο οποίος έχει λαμβάνειν από το ελληνικό Δημόσιο και πιο συγκεκριμένα από το πάλαι ποτέ υπουργείο Αιγαίου και νυν και Εμπορικής Ναυτιλίας - αλλά και Νησιωτικής Πολιτικής - τα λεφτά για 148 ταξίδια που πραγματοποίησε στο διάστημα 1ης Ιανουαρίου 2004 έως 15 Ιουνίου του ίδιου χρόνου από τον Άι-Στράτη προς τη Λήμνο με επιστροφή. Του είπαν να τα κάνει, τα έκανε κι έμεινε απλήρωτος λόγω μιας από τις γνωστές εμμονές του τέως υπουργού κ. Παυλίδη!

Σήμερα ο καπετάν Λευτέρης, που πλήρωσε καύσιμα, ασφάλιστρα και πλήρωμα γι’ αυτά τα ταξίδια, δουλεύει για να πληρώνει τους τόκους γιατί αυτά τα λεφτά τα δανείστηκε από τις τράπεζες. Και αναρωτιέται κάθε μέρα, συνδέοντας τους Αγιοστρατήτες με τη Λήμνο με το μικρό του καράβι, αν είναι δυνατόν τόσο στο δίμηνο της διακυβέρνησης του ΠΑΣΟΚ όσο και στα 4,5 χρόνια της Νέας Δημοκρατίας να είναι αυτός που πλήρωσε την επικοινωνία των νησιωτών με τον πολιτισμό και όχι η κατά τα άλλα υπεύθυνη Πολιτεία.

Στείλαν αλλά…

Εν τω μεταξύ, όπως αποδεικνύεται από την απόφαση Δ.Μ./Φ 231.08/8401 του ίδιου του κ. Παυλίδη, στις 18 Αυγούστου 2004, η Κοινότητα Αγίου Ευστρατίου χρηματοδοτήθηκε με το ποσό των 100.000 ευρώ για να πληρώσει «δαπάνες εκτάκτων μεταφορών επιβατών, οχημάτων και εμπορευμάτων από Άγιο Ευστράτιο σε Μύρινα Λήμνου και επιστροφή». Το ποσό αυτό θα δινόταν για να πληρωθεί ο πλοιοκτήτης για τους 5,5 αυτούς μήνες, που το 2004 πραγματοποιούσε δρομολόγια χωρίς να πληρώνεται, και τούτο - όπως αποδείχθηκε - λόγω γραφειοκρατικών προβλημάτων που προκάλεσαν οι υπηρεσίες του υπουργείου και ο κ. Παυλίδης δεν μπόρεσε να ξεπεράσει. Τα χρήματα, όμως, αυτά δεν έφτασαν ποτέ στον προορισμό τους, μια και η πληρωμή πραγματοποιημένων δρομολογίων από τη δημοτική Αρχή του νησιού ήταν παράνομη. Το Κοινοτικό Συμβούλιο του Αγίου Ευστρατίου ομόφωνα αποφάσισε «να μην αποδεχθεί τη χρηματοδότηση και να την επιστρέψει» αλλά και οι νομικές υπηρεσίες γνωμοδότησαν πως οι οργανισμοί τοπικής αυτοδιοίκησης μπορούν να χρηματοδοτούν μόνο μετακινήσεις με λεωφορεία!

Δε χρωστά;

Από τότε, εκ μέρους του υπουργείου και των κατά καιρούς πολιτικών παραγόντων του, μηδέ φωνή, μηδέ ακρόαση. Αντί να προσπαθήσει να βρει τρόπο να πληρώσει τα χρέη του αποφάσισε προφανώς ότι δε χρωστά! Πράγμα που, αν μη τι άλλο, καταδικάζει τον πλοιοκτήτη του μικρού καραβιού, τον καπετάν Λευτέρη, σε οικονομική καταστροφή.

«Ήμουνα», λέει ο καπετάν Λευτέρης, «μια υγιής επιχείρηση που έδινε δουλειά σε 10 οικογένειες και βοηθούσα στην επιβίωση ενός βράχου σαν τον Άι-Στράτη. Ετοίμαζα το χτίσιμο ενός καραβιού που θα δρομολογιόταν στην ίδια γραμμή και θα έλυνε το πρόβλημα του νησιού για τα επόμενα 20 - 30 χρόνια, και με κατάντησαν με σφραγισμένες επιταγές. Δεν μπορώ να παίρνω πετρέλαιο, χρωστώ στις τράπεζες… Μου ‘ρχεται να τα παρατήσω κι ας πάνε ψωμί στους Αγιοστρατήτες οι υπουργοί κι ο ίδιος ο πρωθυπουργός - που λέει πως αγάπησε το βράχο μας - αν μπορούν…».

Link to comment
Share on other sites

Αποκλεισμένα από την υπόλοιπη χώρα παραμένουν επί έξι ημέρες η Λήμνος και ο Αϊ-Στράτης. Τα δύο πλοία της ΣΑΟΣ που συνέδεαν τα νησιά με το Λαύριο και την Καβάλα έχουν αποσυρθεί λόγω χρεών προς το ΝΑΤ και το πλήρωμα, που έχει προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα Ελευθεροτυπία, το πλοίο «Παναγία Σουμελά», πλοιοκτησίας της εταιρίας ΣΑΟΣ, που συνδέει τα δύο νησιά με την Αττική τέσσερις φορές την εβδομάδα, έδεσε εδώ και έξι ημέρες στο λιμάνι του Λαυρίου, λόγω χρεών στο ΝΑΤ, αλλά και χρεών μισθοδοσίας στο πλήρωμα του καραβιού που έχει προχωρήσει σε επίσχεση εργασίας.

Ανάλογη είναι η κατάσταση του πλοίου «Σαμοθράκη» της ίδιας εταιρίας που συνδέει τη Λήμνο με την Καβάλα, το οποίο και αυτό -όποτε ταξιδεύει λόγω συχνών και σοβαρών βλαβών- αποσύρεται εντός της ημέρας, έχοντας χρέη στο ΝΑΤ.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα, στην απομόνωση και την οικονομική καταστροφή των κατοίκων των νησιών μελετά να δώσει προσωρινή ανάσα το υπουργείο Εθνικής Αμυνας, διά της μεταφοράς εμπορευμάτων από και προς τη Λήμνο με αρματαγωγά πλοία του Πολεμικού Ναυτικού.

Link to comment
Share on other sites

Καταγγελία στο «ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ» για σκόπιμες ακυρώσεις δρομολογίων σε άγονη γραμμή από την εταιρεία «SAOS FERRIES»:eek:

Οποίος δε βαριέται ας διαβάσει το πλήρες άρθρο από το emprosnet.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά γίνονται όταν το υπουργείο παραμένει απλός θεατής ή ακόμη καλύτερα βοηθάει στην ταλαιπωρία των επιβατών.

Η εταιρία έστειλε αίτηση ακυρωσης του δρομολογίου παρόλο που είχε εκδώσει εισιτήρια,το υπουργείο τι έκανε?

Της έκανε το χατήρι και μαζί έγραψαν κανονικότατα τους επιβάτες με κομμένα εισιτήρια.

Κανονικά όχι μόνο δεν θα έπρεπε να ακυρωθεί το δρομολόγιο αλλά σε περίπτωση αυθαιρετης ακύρωσης το υπουργείο να τους έστελνε στον εισαγγελέα.Τώρα βέβαια που τους διευκόλυνε με την ακύρωση ουσιαστικά η εταιρία είναι καλυμένη νομικά αλλά όχι ηθικά.

Δεν μπορεί να ανοίγουν πλάνα να κόβονται εισιτήρια να κάνουν άνθρωποι τον προγραμματισμό τους κι όποτε δεν συμφέρει κάποια εταιρία να ακυρώνει τα δρομολόγιά της με τις ευλογίες του Υπουργείου.:mad:

Κατα τα άλλα αυτό το ενιαίο υπερυπουργείο καλείται να υπερασπίσει τις ακτοπλοικές συνδέσεις των άγονων γραμμών και να μεριμνά για την πραγματοποίηση τους.

Τι χρώμα είπαμε έχει το κλασσικό ελληνικό φως?:D

Link to comment
Share on other sites

Συνάντηση κ. ΥΕΝΑΝΠ με Νομάρχη Λέσβου, Έπαρχο, Κοινοτάρχες και τοπικούς φορείς της Λήμνου

Ο ΥΕΝΑΝΠ κ. Αναστάσης Παπαληγούρας συναντήθηκε σήμερα με τον Νομάρχη Λέσβου κ. Παύλο Βογιατζή, τον Έπαρχο Λήμνου κ. Δημήτρη Σάραγκα, τον Πρόεδρο της κοινότητας Αη Στράτη κ. Χαράλαμπο Μακρή και τοπικούς φορείς. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης συζητήθηκε το θέμα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Λήμνου.

Μετά το τέλος ο κ. Υπουργός έκανε στους δημοσιογράφους την εξής δήλωση:

«Είχαμε μια μακρά συζήτηση με τον κ. Νομάρχη, με τον κ. Έπαρχο, με τους Δημάρχους, με το Πρόεδρο του Αι Στράτη και με τους άλλους τοπικούς φορείς. Είχαμε την ευκαιρία συστηματικά να δούμε όλα τα προβλήματα της επικοινωνίας της Λήμνου και του Αι Στράτη και έχω την πεποίθηση ότι μέσα στα πλαίσια, τα αντικειμενικά, έχουμε δώσει λύσεις που θα ανακουφίσουν τα δύο αυτά νησιά και θα εξασφαλίσουν αυτά που δικαιούνται άλλωστε οι νησιώτες. Τακτική, δηλαδή επικοινωνία, τακτική συγκοινωνία με την ηπειρωτική Ελλάδα. Με την Αττική και με την Καβάλα και με την Θεσσαλονίκη. Έχω την ελπίδα ότι μέσα στις προσεχείς μέρες θα οριστικοποιηθούν δρομολόγια, τα οποία όπως καταρχήν κουβεντιάσαμε με τους φορείς ικανοποιούν απολύτως τις ανάγκες του νησιού και από αυτή την έννοια είμαι ευτυχής.

Ερώτηση: Με την ΣΑΟΣ η με κάποια άλλη εταιρεία?

«Δικιά μας δουλειά δεν είναι να διαλέγουμε εταιρείες. Δικιά μας δουλειά είναι να διασφαλίζουμε, ότι με διαδικασίες διαγωνιστικές, άμεμπτες, άψογες ο μειοδότης έρχεται και διασφαλίζει την επικοινωνία του όποιου νησιού με την Ηπειρωτική Ελλάδα. Εμείς δεν ενδιαφερόμαστε ποιος είναι. Μας είναι παγερά αδιάφορο, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι να εξασφαλίζεται το νησί στην επικοινωνία του με την υπόλοιπη χώρα. Τέλος, να πω πως όσο υπάρχει σύμβαση, που μας δεσμεύει εμείς θα τιμήσουμε την υπογραφή του. Μετά ασφαλέστατα θα λάβουμε υπόψη τις συνθήκες που υπάρχουν έτσι ώστε να διασφαλιστούν καλύτερες προϋποθέσεις συγκοινωνίας.»

Από την μεριά του ο Νομάρχης Λέσβου κ. Βογιατζής Παύλος έκανε την ακόλουθη δήλωση:

«Καταρχάς να ευχαριστήσω τον Υπουργό που επί 1,5 ώρα κουβέντιαζε με όλους μας τα προβλήματα που έχουν να κάνουν με τις συγκοινωνίες της Λήμνου. Θέλω να σας πω ότι αυτό που μας χαροποίησε ιδιαίτερα είναι αφενός η νομοθετική ρύθμιση η οποία προτίθεται να φέρει ο κ. Υπουργός. Αυτή θα μας λύσει το πρόβλημα του προγραμματισμού των ταξιδιών προς την Λήμνο, κάτι που μέχρι σήμερα δεν υπάρχει. Από εκεί και πέρα είμαστε απολύτως ικανοποιημένοι με τις νέες γραμμές που θα προκηρυχθούν και με τις προδιαγραφές των πλοίων και μένει να δούμε στους 8 μήνες τι θα γίνει με τις γραμμές που έχουμε σήμερα, που είναι οι υφιστάμενες συμβάσεις. Άρα για τα νέα δρομολόγια είναι αυτά που μας ικανοποιούν, οι προδιαγραφές των πλοίων είναι αυτές που μας ικανοποιούν.»

Ερώτηση: Ποιες είναι αυτές μπορείτε να μας τις πείτε?

Βεβαίως είναι οι γραμμές τόσο από το Λαύριο-Σίγρι-Λήμνος όσο και προς τη Β. Ελλάδα, στην οποία προστίθεται ακόμα ένα επιπλέον δρομολόγιο με βάση αυτά τα οποία συζητήσαμε.»

Ο Έπαρχος Λήμνου κ. Δημήτρης Σάραγκας δήλωσε:

«Γνωρίζετε ότι κάνουμε αγώνα πολλά χρόνια για το να καλυτερέψουμε τις συγκοινωνίες μας. Θέλω να ευχαριστήσω τον κ. Υπουργό γιατί σήμερα, βρήκαμε καλό κλίμα. Βρήκαμε ένα κλίμα συνεννόησης, βέβαια το πάγιο αίτημα μας, η απομάκρυνση του ΣΟΥΜΕΛΑ, δεν μπορεί να γίνει για λόγους που μας εξήγησε ο κ. Υπουργός και βέβαια υπάρχουν και νομικά θέματα για τους επόμενους 8 μήνες. Κάναμε υπομονή 6, ας κάνουμε και 8. Ο κ. Υπουργός μας έδωσε και άλλα δρομολόγια π.χ. τα δρομολόγια Σάμου-Χίου-Μυτιλήνη που ήταν ένα Θεσσαλονίκη και δύο Καβάλα, μας γίνονται δύο Θεσ/κη και δύο Καβάλα. Μπορούμε να πούμε ότι είμαστε αρκετά ευχαριστημένο»

Ο κοινοτάρχης του Αη Στράτη κ. Μακρής Χαράλαμπος μεταξύ άλλων δήλωσε:

«Θέλω να σας πω ότι σήμερα βρήκαμε ανοιχτά αυτιά και καλή διάθεση και κατανόηση σε ένα πρόβλημα που ταλανίζει χρόνια τα νησιά μας και του Αη Στράτη και της Λήμνου. Με λίγα λόγια σε ότι αφορά το πάγιο αίτημα μας απομάκρυνση του πλοίου ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ και τέτοιου είδους πλοίων μας είπε ο κ. Υπουργός ότι μετά την παρέλευση του χρόνου της σύμβασης που ισχύει τώρα, η καινούργια προκήρυξη που τυχόν θα υπάρξει θα εναρμονίζεται με τους νέους όρους που έχει η καινούργια προκήρυξη του Υπουργείου, μας ικανοποιεί πλήρως. Τα καινούργια πλοία έχουν τους όρους που μας ικανοποιούν. Δεύτερον σε ότι αφορά τις προσεγγίσεις Ψαρά και Σαμοθράκη που μεγαλώνουν το χρόνο του ταξιδιού θα γίνει εξέταση του αιτήματος μας ώστε να βρεθεί λύση τα μεν Ψαρά να πάνε στο δρομολόγιο Λαύριο- Μεστά ώστε να συνδεθούν τα Ψαρά και με το διοικητικό τους κέντρο και όχι με τον Α.Στράτη, γιατί δεν έχουν τίποτα να εξυπηρετηθούν από τον Α.Στράτη και δεύτερον και πολύ σημαντικό θα γίνει έλεγχος στις προσφερόμενες υπηρεσίες της εταιρείας σε ότι αφορά, το τιμολόγιο των εισιτηρίων και των αυτοκινήτων και τον τρόπο που εκδίδονται».

Τέλος, η Πρόεδρος του Εμπορικού Επιμελητηρίου Λήμνου κα Στεφανιδάκη Φωτεινή, μεταξύ άλλων, είπε

«H πραγματικότητα είναι ότι η Λήμνος δυσκολεύεται πάρα πολύ να αναπτυχθεί, έχει μεγάλο πρόβλημα αυτή τη στιγμή όσον αφορά την ανάπτυξη της, τα καινούρια ξενοδοχεία, υποδομές και κυρίως αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι δεν έχουμε συγκοινωνίες. Δεν έχουμε πρόβλημα μόνο με τα ακτοπλοϊκά μας έχουμε πρόβλημα και με τα αεροπορικά μας δρομολόγια. Θέλω να πω ότι αντιμετωπίσαμε δυσκολίες την προηγούμενη εβδομάδα δεν είχαμε ούτε τροφοδοσία. Είχαμε ελλείψεις βασικών αγαθών. Και αυτό είναι μόνιμη κατάσταση. Η Λήμνος δεν μπορεί να αναπτυχθεί. Είναι το μόνο νησί στο Αιγαίο, το οποίο εξακολουθεί να φθίνει ο πληθυσμός του. Πρέπει να βρεθούνε λύσεις. Θεωρητικά σήμερα ο Υπουργός μας κάλυψε. Πραγματικά το κλίμα ήταν πολύ θετικό, αλλά αν δεν δούμε πράξη, αν δεν δούμε να υλοποιείται στη συνέχεια αυτή η συζήτηση που είχαμε η θεωρητική εμείς δεν ικανοποιούμεθα. Είπε ο Υπουργός και λογικά το λέει ότι δεν μπορούμε να βάλουμε όρους στο ποιος θα πάει πλοιοκτήτης, αυτός που θα έχει την καλύτερη τιμή, αυτός που θα έχει τις καλύτερες προδιαγραφές, αλλά εμείς επειδή παίζονται και παιχνίδια μεταξύ των εφοπλιστών, περιμένουμε την παρέμβαση του Υπουργού για να λυθούν κάποια ζητήματα. Θεωρητικά σήμερα πραγματικά βρήκαμε καλό κλίμα όμως αν δεν υπάρχει εφαρμογή για μας δεν λέει τίποτα αυτό».

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς αν οι όροι που θα τεθουν για την υπογραφή σύμβασης είναι το πλοίο να έχει μικρή ηλικία (πχ 10ετίας) ή ταχύτητα μεγάλη 23-24 μιλίων νομίζω το ενδιαφέρον θα είναι μηδενικό οπότε δεν υπάρχει περίπτωση να αλλάξει κάτι προς το καλύτερο.

Αν δούμε με τι πλοία καλύπτονται οι άγονες και ποιο το ενδιαφέρον των εταιριών με σύγχρονα συμβατικά τότε θα καταλήξουμε δυστυχώς στο συμπέρασμα ότι η συγκοινωνία δύσκολα θα αλλάξει ύπο οποιονδήποτε όρο θέσει το υπουργείο.

Απλά οι απαιτητικοί όροι που διατυμπανίζει το υπουργείο είναι μια καλή δικαιολογία για να απετάξει από πάνω του την ευθύνη και να πει ότι προσπάθησε για το καλύτερο.

Όλες οι άγονες καλύπτονται από πλοία μεγάλης ηλικίας-οικονομικά σε κόστος λειτουργίας και από πλοία με μικρή έως μέτρια ταχύτητα-οικονομικά σε καύσιμα.

Μόνο τα φώκλαντς με την Αμοργό και την Αστυπάλαια απολαμβάνουν σύγχρονα συμβατικά πλοία με μεγάλη ταχύτητα.

Σε αυτό τον τομέα όμως η Blue star Ferries συνδύασε την άγονη μαζί με την Πάρο και την Νάξο που καλύπτει σχεδόν αποκλειστικά το χειμώνα και μπορούν να της γεμίσουν το βαπόρι οπότε από εκεί και πέρα κι άδειο να πάει το βαπόρι από την Νάξο και κάτω (που δεν πάει) η πληρότητα που θα έχει εξασφαλίσει από την Παροναξία σε συνδυασμό με την επιδότηση έχουν βγάλει τα έξοδα και ίσως ένα κέρδος.

Δυστυχώς στην Λήμνο και στον Άη Στράτη δεν είναι εφικτός ένας τέτοιος συνδυασμός οπότε η αλλαγή δεν φαίνεται στον ορίζοντα

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Το Μυτιλήνη το Σάββατο προέκτεινε το δρομολόγιο από τη Μυτιλήνη για Λήμνο Καβάλα λόγω της απεργίας των πλοίων της ΣΑΟΣ. Και χθες προέκτεινε το δρομολόγιο του μόνο προς τη Λήμνο.

Link to comment
Share on other sites

«Αβάπορη» ξανά η Λήμνος

Πηγή: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Τη χειρότερη περίοδο της ακτοπλοϊκής τους σύνδεσης περνούν την τελευταία εβδομάδα η Λήμνος και ο Άγιος Ευστράτιος, με αφορμή τη συνεχιζόμενη απεργία των ναυτικών της εταιρείας ΣΑΟΣ. Οι κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν την περασμένη Τετάρτη 3 Δεκεμβρίου και συνεχίζονται μέχρι και σήμερα, έχουν αφήσει τα δύο νησιά «αβάπορα», όπως έλεγε ο πρώην υπουργός Αριστοτέλης Παυλίδης, δημιουργώντας μεγάλα προβλήματα, τόσο στη μετακίνηση των επιβατών, αλλά κυρίως στη μεταφορά των ευπαθών και όχι μόνο προϊόντων, λίγες ημέρες πριν από τις γιορτές των Χριστουγέννων. Δεκάδες φορτηγά γεμάτα ευπαθή προϊόντα, βρίσκονται στα λιμάνια του Λαυρίου και της Καβάλας, χωρίς οι οδηγοί τους να γνωρίζουν πότε θα τα εκτελεστούν τα δρομολόγια, ενώ αν συνεχιστεί η απεργία κινδυνεύει να μείνει το Νοσοκομείο της Μύρινας χωρίς οξυγόνο.

Δύο έκτακτα δρομολόγια του πλοίου «Μυτιλήνη», το πρώτο το περασμένο Σάββατο από το λιμάνι της Μύρινας για Καβάλα με επιστροφή, όπου μετέφερε επιβάτες και δεκάδες φορτηγά, και το δεύτερο προχθές Δευτέρα το βράδυ, από Πειραιά για Μυτιλήνη και Λήμνο με επιστροφή, εξομάλυναν λίγο την κατάσταση, η οποία όμως συνεχίζει να παραμένει προβληματική.

Η αλλαγή του δρομολογίου του πλοίου «Μυτιλήνη» είχε ως αποτέλεσμα να υπάρξει μεγάλη καθυστέρηση, τουλάχιστον τεσσάρων ωρών, στην αναχώρηση του πλοίου, χθες Τρίτη το βράδυ, από το λιμάνι της Μυτιλήνης.

Στο λιμάνι της Καβάλας, μέχρι χθες βράδυ βρίσκονταν περί τα 45 με 50 φορτηγά, με προορισμό τη Λήμνο και τη Μυτιλήνη και στο λιμάνι του Λαυρίου 20 περίπου φορτηγά και άλλα αυτοκίνητα με προορισμό τη Λήμνο, ενώ ζητείται επίμονα από τους φορείς να υπάρχει έκτακτη ναύλωση πλοίου για τη μεταφορά επιβατών, φορτηγών και αυτοκινήτων, γιατί όσο συνεχίζεται η απεργία επιβαρύνεται περισσότερο η κατάσταση.

Μετά από μεγάλες προσπάθειες αναμένεται να δρομολογηθεί αύριο Πέμπτη, ένα πλοίο τύπου Ro-Ro για να μεταφέρει τις νταλίκες και τα αυτοκίνητα από το λιμάνι του Λαυρίου για Λήμνο και στη συνέχεια να συνεχίσει μέχρι την Καβάλα για να μεταφέρει τα δεκάδες φορτηγά και αυτοκίνητα που βρίσκονται «εγκλωβισμένα» στο λιμάνι.

Προσπάθειες

Για τις προσπάθειες που καταβάλλει, ώστε να μπει κάποιο έκτακτο δρομολόγιο, αλλά και για την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί στην ακτοπλοϊκή σύνδεση της Λήμνου, μίλησε στο «Ε» ο έπαρχος Λήμνου, Δημήτρης Σάραγκας. «Πήραμε», είπε, «την έγκριση για το πλοίο “Μυτιλήνη”, που χθες έφυγε από Πειραιά με προορισμό τη Λήμνο, για να μεταφέρει όλα τα φορτηγά που βρίσκονται ακινητοποιημένα στο λιμάνι του Λαυρίου, αλλά δυστυχώς κατάφερε να μεταφέρει μόνο δέκα φορτηγά. Προσπαθούμε να δρομολογηθεί και ένα πλοίο τύπου Ro-Ro για αύριο το πρωί, ώστε να μεταφέρει και τις άλλες νταλίκες και τα αυτοκίνητα. Θα πρέπει να βρεθεί άμεση λύση, γιατί και να λήξει η απεργία δεν μπορεί να εξυπηρετήσει όλα τα φορτηγά το “Παναγία Σουμελά”. Θα χρειαστούν πολλά δρομολόγια. Ήδη παρατηρούνται ελλείψεις αλλά και καταστροφές στα νωπά προϊόντα που παραμένουν μέσα στα φορτηγά, ενώ έχω ενημέρωση ότι μπορεί να υπάρξει τις επόμενες ημέρες και έλλειψη οξυγόνου στο Νοσοκομείο.»

Αυτοί που έχουν την εξουσία στα χέρια τους», συνέχισε ο κ. Σάραγκας, «ας βρουν τη λύση. Βρίσκομαι συνέχεια σε ένα τηλέφωνο όλες αυτές τις ημέρες και προσπαθούμε να βρούμε λύση, αλλά η κατάσταση δε βελτιώνεται.»

Είδη πρώτης ανάγκης

Την άμεση σύγκληση της Συντονιστικής Επιτροπής Αγώνα ζήτησε η πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου, Φωτεινή Στεφανιδάκη, η οποία περιγράφοντας την εικόνα που επικρατεί στην αγορά της Λήμνου υποστήριξε: «Παραμονές γιορτών αφήνουν τη Λήμνο χωρίς πλοία. Είχαμε προβλέψει την κατάσταση από τότε που συναντηθήκαμε με το νέο υπουργό, αλλά δυστυχώς είμαστε οι μόνοι που διαμαρτυρηθήκαμε. Όσον αφορά στα είδη πρώτης ανάγκης, είναι σοβαρό το θέμα και θα μείνουμε γιορτινές μέρες χωρίς τρόφιμα, φρούτα, λαχανικά και άλλα είδη πρώτης ανάγκης. Έπρεπε ο έπαρχος να έχει ήδη ενεργοποιήσει τη Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα. Αυτή είναι η αναβάθμιση των συγκοινωνιών που μας υποσχέθηκαν;»

Σ’ ό,τι αφορά στην προμήθεια με οξυγόνο, ο διοικητής του Νοσοκομείου, Κυριάκος Πανταβός, μας ανέφερε ότι δεν υπάρχει μέχρι σήμερα κανένα πρόβλημα έλλειψης, αλλά «αν συνεχιστεί η απεργία και την ερχόμενη εβδομάδα, θα έχουμε πρόβλημα με το οξυγόνο».

Οι κάτοικοι της Λήμνου, αν και έχουν μάθει να ζουν με προβλήματα και συχνούς ακτοπλοϊκούς αποκλεισμούς, δεν πίστευαν ότι η μοναδική ακτοπλοϊκή εταιρεία, που εξυπηρετεί το νησί στον κύριο κορμό των δρομολογίων του, θα παρουσίαζε μια τέτοια εικόνα. Χθες το μεσημέρι, σε μια προσπάθεια εξεύρεσης λύσης, συναντήθηκε ο πλοιοκτήτης της εταιρείας ΣΑΟΣ, Φώτης Μανούσης, με το διοικητικό συμβούλιο της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας, η οποία εμμένει στις θέσεις της για πληρωμή των δεδουλευμένων στους ναυτικούς. Σύμφωνα με πληροφορίες, ο κ. Μανούσης πρότεινε στην ΠΝΟ να πληρωθούν οι ναυτικοί από τα χρήματα που χρωστά το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας για τις επιδοτούμενες γραμμές στην εταιρεία ΣΑΟΣ, κάτι που δε βρίσκει σύμφωνους τους ναυτικούς, οι οποίοι ζητούν να πληρωθούν άμεσα από την εταιρεία για τα δεδουλευμένα των δύο προηγούμενων μηνών.

Link to comment
Share on other sites

Kαλά το να πληρωθούν οι ναυτικοί τους μισθούς τους από τις επιδοτήσεις του ελληνικού κράτους σημαίνει ότι θα τα πάρουν αναδρομικά στις 57 ιουλίου και ώρα 25 το βράδυ:D

Όταν το υπουργείο χρωστάει χρήματα σε εταιρίες που πραγματοποιούν άγονες ακόμα και από το 2006 σκέφτείτε μέχρι πότε θα έχουν να λαβαίνουν οι ναυτικοί.:eek:

Πάντως η αλήθεια είναι ότι για την Λήμνο και τον Άη Στράτη πρέπει να βρεθεί μία λύση .Το ro/ro (ΑΡΧΑΓΓΕΛΟΣ μυρίζει) θα είναι μια προσωρινή ανακούφηση αλλά θα πρέπει να δει το υπουργείο τι θα γίνει με τα πλοία της ΣΑΟΣ κι αν δεν υπάρξει φως στο τουνελ να αναζητήσει λύση.

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα ένα επιπλέον δρομολόγιο του Μυτιλήνη για Λήμνο και Καβάλα. Τα φορτηγά που έχουν μαζευτεί από Καβάλα είναι πάρα πολλά. Να δούμε ποιος θα προλάβει να μπει...:)

Link to comment
Share on other sites

Διαμαρτυρία του Νομάρχη Σάμου στον Υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Σάμος 12 Δεκεμβρίου 2008

ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ Β. ΑΙΓΑΙΟΥ

ΝΟΜΑΡΧΙΑΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ ΣΑΜΟΥ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΟΜΑΡΧΗ

Προς το ΥΕΝΑΝΠ

-Γραφείο κ.Υπουργού

-Γραφείο κ.ΥΦΕΝΑΝΠ

-Γραφείο Κ.Γ.Γ.ΥΕΝΑΝΠ

-κ.Επαρχο Ικαρίας[/b]

Κύριε Υπουργέ,

Για τρίτη συνεχόμενη εβδομάδα, τα νησιά του νομού Σάμου είναι παντελώς αποκλεισμένα από το κέντρο της Διοικητικής τους Περιφέρειας (Μυτιλήνη)και από την Βόρεια Ελλάδα(Καβάλα και Θεσσαλονίκη).

Το μοναδικό πλοίο που εξυπηρετούσε τα νησιά μας με τρία(3) δρομολόγια/ εβδομάδα, το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, παραμένει δεμένο

αφού είναι υπό κατάληψη από τα μέλη της ΠΝΟ μέχρι να πληρωθούν

τα δεδουλευμένα από την εταιρεία, τα οποία υποτίθεται ότι θα πληρωθούν αν οι υπηρεσίες του υπουργείου σας καταβάλλουν τις καθυστερημένες επιδοτήσεις, όπως τουλάχιστον ισχυρίζεται στις δηλώσεις του ο πλοιοκτήτης.Ο συνεχιζόμενος αποκλεισμός των νησιών μας από την Θεσσαλονίκη, την Καβάλα την Αλεξανδρούπολη και την Μυτιλήνη έδρα της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου & του Πανεπιστημίου Αιγαίου, μας οδηγεί σε οικονομική και κοινωνική ασφυξία,σε αντίθεση με τη Χίο και τη Λέσβο.

Ζητάμε την άμεση έκτακτη δρομολόγηση πλοίου σε αντικατάσταση του πλοίου ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ, προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι επιβάτες και τα οχήματα από την Βόρεια Ελλάδα με τα νησιά της περιφέρειας Β.Αιγαίου και ιδιαίτερα τη Σάμο και την Ικαρία.

Επίσης παρακαλούμε να μεριμνήσετε ώστε να εκτελεστούν ανελλιπώς τα εγκεκριμένα δρομολόγια από Πειραιά προς Ικαρία- Σάμο, τις ημέρες

των εορτών των Χριστουγέννων από τις εταιρείες H.S.W & KALLISTI FERRIES,διότι πολλοί Σαμιώτες, Ικαριώτες και Φουρνιώτες δεν θα έχουν την δυνατότητα να γιορτάσουν τα Χριστούγεννα στους τόπους καταγωγής και διαμονής τους.

Θεωρούμε απαράδεκτο να μην υπάρχει πλοίο από τον Πειραιά προς

και από τα νησιά μας από 23/12 - 27/12/2008, δηλαδή 4 ολόκληρες μέρες και να μην εκτελούνται προγραμματισμένα και εγκεκριμένα, από το ΣΑΣ, δρομολόγια, παραμονές εορτών.

O Nομάρχης Σάμου

Εμμ. Κάρλας

Edited by ΜΥΚΗΝΑΙ
κακιστη στοίχηση
Link to comment
Share on other sites

Μερική ομαλοποίηση στα ακτοπλοϊκά δρομολόγια του Βόρειου Αιγαίου

Πηγή: ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ

Προς μερική ομαλοποίηση βαίνει η χαοτική κατάσταση που χαρακτήρισε τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια του νομού μας το προηγούμενο διάστημα. Ήδη ενεργοποιήθηκε το "Μυτιλήνη" και το Rο-Rο "Αλεξάνδρα" την Παρασκευή. Επίσης το "Λισσός" θα εκτελεί δρομολόγιο προς Λήμνο μία φορά την εβδομάδα, ενώ ασαφής παραμένει ακόμα η κατάσταση με τη "ΣΑΟΣ" του Φώτη Μανούση, ο οποίος υπέβαλλε αίτηση υπαγωγής σε ευνοϊκή ρύθμιση λόγω των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει.

Τα παραπάνω έγιναν γνωστά μετά από συνάντηση που πραγματοποιήθηκε το πρωί της Παρασκευής, στο πρώην Υπουργείο Αιγαίου, μεταξύ του Γενικού Γραμματέα του πρώην Υπουργείου Χρήστου Κουρούση, με τον Γιώργο Ορφανό και τον Γιάννη Αθηναίο, οι οποίοι εκπροσώπησαν τον Εμπορικό Σύλλογο.

Ανακούφιση

Η δρομολόγηση του "Αλεξάνδρα" προκάλεσε ανακούφιση κυρίως στη Λήμνο, η οποία ήταν σε ακτοπλοϊκή απομόνωση για δύο εβδομάδες, με τους εμπόρους να βρίσκονται σε "κατάσταση νευρικής κρίσης". Το επιβατηγό-οχηματαγωγό "Μυτιλήνη" και το Rο-Rο "Αλεξάνδρα" ξεκίνησαν δρομολόγια λοιπόν, την Παρασκευή, φέρνοντας μια νότα αισιοδοξίας στους κατοίκους της Λήμνου, οι οποίοι επηρεάστηκαν περισσότερο από όλους από την απεργιακή κινητοποίηση των ναυτικών προκειμένου να τους καταβληθούν τα δεδουλευμένα τους. Το "Μυτιλήνη" "απελευθερώθηκε" από τους ναυτικούς μετά την καταβολή των οφειλομένων από τη ΝΕΛ, δίνοντας λύση και στο αδιέξοδο 200 επιβατών, 30 ΙΧ και 41 φορτηγών, τα οποία είχαν "κολλήσει" για τρεις μέρες στο λιμάνι του Πειραιά μέχρι να επιλυθεί η διένεξη. Το "Μυτιλήνη" εκτέλεσε το δρομολόγιο Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη-Λήμνος-Καβάλα. Στόχος του ΥΕΝ είναι το πλοίο να καλύπτει τη Λήμνο και την Καβάλα, μέχρι να ενεργοποιηθεί ξανά πλοίο που να καλύπτει σε σταθερή βάση τη γραμμή. Ωστόσο αυτό δεν έχει ακόμα επισημοποιηθεί.

Rο-Rο στη Λήμνο

Η δεύτερη απόφαση του ΥΕΝ αφορά την ενεργοποίηση του Rο-Rο "Αλεξάνδρα" στην γραμμή της Λήμνου, ενώ μέχρι την περασμένη εβδομάδα το πλοίο, χωρητικότητας 75 φορτηγών, εκτελούσε το δρομολόγιο Πειραιάς-Μυτιλήνη και αντίστροφα. Επίσης αποφασίστηκε το πλοίο "Λισσός", το οποίο μέχρι σήμερα εκτελούσε επίσης το δρομολόγιο Πειραιάς-Μυτιλήνη, να εξυπηρετεί μία φορά την εβδομάδα τη Λήμνο.

Link to comment
Share on other sites

Υποσχέσεις του γενικου γραμματέα Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Κουρούση για τα καράβια

Επίσης ο κ. Κουρούσης ανέφερε ότι γίνεται προσπάθεια να βρεθεί πλοίο άλλης εταιρείας που θα δρομολογηθεί στις γραμμές του βόρειου Αιγαίου, ώστε να μην εξαρτώνται οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις της Λήμνου αποκλειστικά από τη ΣΑΟΣ. Πλήρη ομαλοποίηση της κατάστασης ο κ. Κουρούσης αναμένει όταν στις γραμμές σύνδεσης των νησιών μας με τη βόρεια Ελλάδα θα μπουν νέα πλοία, όπως είναι το «Διαγόρας».

Εάν θυμάμαι ο Διαγόρας θα δρομολογηθεί από τη Ρόδο μέχρι τη Αλεξανδρούπολη, στις αρχές καλοκαιριού και μόνο για 3 μήνες?? Μέχρι τότε τι θα γίνει κ. Κουρουση??

Μεγάλες ελλείψεις στην αγορά της Λήμνου, κυρίως νωπών προϊόντων, φρούτων και λαχανικών, φορτηγά και αυτοκίνητα που παραμένουν ακινητοποιημένα στα λιμάνια του Λαυρίου και της Καβάλας και επιβάτες που περιμένουν να ταξιδέψουν για τις γιορτές των Χριστουγέννων στα δύο νησιά, συνθέτουν ένα πρωτόγνωρο για τη Λήμνο σκηνικό, που ξεπέρασε ακόμη και τις πιο δυσοίωνες προβλέψεις.

Αγανακτισμένοι οι κάτοικοι, αλλά κυρίως οι έμποροι και οι καταστηματάρχες, ζουν έναν πρωτοφανή ακτοπλοϊκό αποκλεισμό, μόλις λίγες μέρες πριν από τις γιορτές, με καταστροφικές γι’ αυτούς συνέπειες. Σοβαρό πλήγμα δέχονται και τα λημνιά προϊόντα που βρίσκονται «παγιδευμένα» στο νησί, ενώ τόσο η Ένωση Αγροτικών Συνεταιρισμών, αλλά και οι άλλοι οινοποιοί και τυροκόμοι της Λήμνου, δεν μπορούν να προμηθεύσουν τους πελάτες τους και τα προϊόντα παραμένουν απούλητα στις αποθήκες.

Χθες συνεδρίασε ο Εμπορικός Σύλλογος Λήμνου και εξέτασε την κατάσταση που έχει διαμορφωθεί, ζητώντας για ακόμη μια φορά να δοθεί άμεση λύση στο πρόβλημα, ενώ καθημερινά στο γραφείο του έπαρχου Λήμνου συνεδριάζει η Συντονιστική Επιτροπή Αγώνα.

Στο Facebook

Οι νέοι της Λήμνου και κυρίως αυτοί που σπουδάζουν στην Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη και τις άλλες περιοχές και δε βρίσκουν πλοίο για να φτάσουν τα Χριστούγεννα στο νησί, δημιούργησαν προχθές σελίδα στο Facebook, η οποία ήδη μετρά 300 μέλη. Με τίτλο «Θέλω επιτέλους καράβι για την Λήμνο», με τη φωτογραφία ενός καραβιού της ΣΑΟΣ και δίπλα τη λεζάντα «ΣΑΟΣ = ΧΑΟΣ», οι νέοι από τη Λήμνο, στο σύνολό τους τα παιδιά όλων των φορέων του νησιού, με υποστηρικτές Λημνιούς ομογενείς από όλο τον κόσμο, ζητούν επίμονα να βρεθεί λύση στο πρόβλημα.

Οι επιστολές διαμαρτυρίας στον πρωθυπουργού και στον υπουργό Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής παραμένουν μέχρι σήμερα χωρίς αντίκρισμα, ενώ η ηγεσία του ΥΕΝΑΝΠ δείχνει ανήμπορη να διαχειριστεί το πρόβλημα. Ήδη οι φορείς ζήτησαν πριν από τρεις ημέρες από τον υπουργό, Αναστάση Παπαληγούρα, να κηρύξει έκπτωτη την εταιρεία και να προχωρήσει σε απ’ ευθείας ανάθεση των επιδοτούμενων δρομολογίων σε άλλη εταιρεία. Το υπουργείο, όχι μόνο δεν έκανε δεκτό το αίτημα των φορέων, αλλά μέχρι χθες το απόγευμα αδυνατούσε να δώσει άδεια σε άλλο φορτηγό πλοίο για τη μεταφορά των εμπορευμάτων και των φορτηγών.

Μια λύση στον ορίζοντα βλέπουν οι φορείς, μόνο με τη συνεργασία της Ναυτιλιακής Εταιρείας της Θάσου, η οποία έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον να δρομολογήσει άμεσα ένα φορτηγό πλοίο για τη μεταφορά των φορτηγών και των αυτοκινήτων, ενώ ανακοίνωσε ότι θα ξεκινήσει δρομολόγια με νεότευκτο πλοίο της σε δέκα περίπου ημέρες. Η δρομολόγηση του πλοίου «Ταξιάρχης» της ΝΕΛ αποδείχθηκε αδύνατη, καθώς τα πλοία της εταιρείας παραμένουν ακινητοποιημένα στα λιμάνια, λόγω της κατάληψης που πραγματοποιούν οι ναυτικοί που δεν έχουν πληρωθεί τα δεδουλευμένα.

Η ΑΝΕΘ καμία παντόφλα εννοεί για φορτηγό??

Link to comment
Share on other sites

Εάν θυμάμαι ο Διαγόρας θα δρομολογηθεί από τη Ρόδο μέχρι τη Αλεξανδρούπολη, στις αρχές καλοκαιριού και μόνο για 3 μήνες?

Για να ακριβολογούμε, η γραμμή είναι Θεσ/νίκη - Ρόδος, πράγματι για τους 3 μήνες του καλοκαιριού.

Link to comment
Share on other sites

Η ΑΝΕΘ καμία παντόφλα εννοεί για φορτηγό??

Μάλλον εννοούν κάποιο απο τα Θάσος VI ή Θάσος VII που θα μπορούσαν να κάνουν το δρομολόγιο για Λήμνο. Για τις υπόλοιπες ανοιχτές παντόφλες το βλέπω λίγο δύσκολο.

Link to comment
Share on other sites

Εάν είναι σωστά αυτά που λέει ο ΣΚΑΪ, τότε μάλλον απομακρύνεται το ενδεχόμενο επανεκκίνησης των πλοίων της ΣΑΟΣ.

Λύση στις ακτοπλοϊκές συνδέσεις

17/12/2008

Επιλύεται το πρόβλημα της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Λήμνου και του Αι Στράτη.

Οι εταιρείες ΑΝΕΚ , Χελένικ Σι Γουέις και ΝΕΛ προτίθενται να επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους.

Σε ανακοινώσεις θα προβεί το μεσημέρι της Τετάρτης, ο υπουργός Ναυτιλίας Αναστάσης Παπαληγούρας.

http://www.skai.gr/master_story.php?id=104305

Link to comment
Share on other sites

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2008

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

Ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής

κ. Αναστάσης Παπαληγούρας μιλώντας σήμερα στην Επιτροπή Παραγωγής & Εμπορίου της Βουλής, ανακοίνωσε νέα τακτικά δρομολόγια που θα συνδέουν τα νησιά του Βορείου Αιγαίου με το Λαύριο, τη Θεσσαλονίκη και την Καβάλα.

Συγκεκριμένα:

1. Δύο φορές την εβδομάδα θα εκτελείται δρομολόγιο , με επιστροφή, ταχυπλόου Επιβατηγού - Οχηματαγωγού πλοίου που θα συνδέει το Λαύριο, τα Ψαρά, τον Αγ. Ευστράτιο, τη Λήμνο, και την Καβάλα.

2. Δύο φορές την εβδομάδα θα εκτελείται δρομολόγιο , με επιστροφή, ταχυπλόου Επιβατηγού - Οχηματαγωγού πλοίου που θα συνδέει την Ικαρία, τη Σάμο, τη Χίο, τη Μυτιλήνη, τη Λήμνο και τη Θεσσαλονίκη.

3. Δύο φορές την εβδομάδα θα εκτελείται δρομολόγιο , με επιστροφή, ταχυπλόου Επιβατηγού - Οχηματαγωγού πλοίου που θα συνδέει την Ικαρία, την Σάμο, τη Χίο,την Μυτιλήνη, τη Λήμνο, και την Καβάλα.

Επιπλέον για την άμεση έκτακτη αντιμετώπιση του προβλήματος που δημιουργήθηκε από την απεργία της Π.Ν.Ο. εξαιτίας της μη καταβολής δεδουλευμένων από ακτοπλοϊκή εταιρία, προς την οποία υπήρξε αυστηρή σύσταση του Υπουργείου για άμεση εκπλήρωση των συμβατικών της υποχρεώσεων, τόσο απέναντι των νησιωτών, όσο και σχετικά με την εκτέλεση των δρομολογίων , αποφασίστηκαν τρία έκτακτα

δρομολόγια με ταχύπλοο Επιβατηγό - Οχηματαγωγό πλοίο με επιστροφή που θα συνδέουν το Λαύριο, τα Ψαρρά, τον Αη Στράτη, την Καβάλα.

Τέλος αποφασίστηκε η προέκταση του δρομολογίου από Πειραιά μέσω Μυτιλήνης προς Λήμνο και Καβάλα σε περίπτωση μη ομαλοποίησης της σύνδεσης μέχρι τη σύγκλιση του Σ.Α.Σ. την Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

...επειδή ο Παπαληγούρας είναι βουνίσιος πιστεύω ότι μπορεί και να μην εννοεί καθαρόαιμο Τ/Χ αλλά συμβατικό ΝΤ,που καλύπτει την έννοια του Τ/Χ.

Γιαυτό πιστεύω ότι μπορεί να είναι ένα απο τα ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ

Link to comment
Share on other sites

2.Θα εκδηλωθει ενδιαφερον για την αγονη ΘΕΣ-(ΛΗΜΝΟΣ)-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ με ενα εκ των ΧΙΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ(το πιο πιθανο ειναι με το πρωτο)για ενα δρομολογιο την εβδομαδα απο τις 10/1/2009.:eek:Μαλιστα οταν ο δημοσιογραφος ρωτησε ''δηλαδη θα συμμετασχει η HSW στον διαγωνισμο με τις αγονες?'',ο νομαρχης απαντησε πως ετσι ακριβως τους ειπε ο προεδρος της εταιριας.

Εγώ προσωπικά πιστεύω ότι αν χτυπηθούν άγονες από την εταιρία(που μάλολιν θα το κάνουν) θα γίνει με κάποιο εκ των ΠΗΓΑΣΟΣ/ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και για την συγκεκριμένη άγονη στην οποία αναφέρθηκε μάλλον με τον ΠΗΓΑΣΟ.
Συνεδρίαση του ΣΑΣ την Παρασκευή με σημαντικότερο θέμα την κάλυψη κάποιων άγονων γραμμών (αυτές που χήρεψαν πρόσφατα; :confused:).

Για τωρα(που ισα ισα βγαζουν τα δρομολογια τους)τα ΧΙΟΣ&ΜΥΚΟΝΟΣ δεν νομιζω να δηλωθουν για τις αγονες(και στο μελλον πολυ δυσκολο αλλα ποτε δεν ξερεις).Αφου λοιπον συνεδριαζει το ΣΑΣ,μαλλον για την καλυψη των αγονων,μηπως μπει σφηνα η HSW με ΠΗΓΑΣΟ/ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ οπως λεει ο Earl:confused: Οσο για τα περι ταχυπλοου,ας το αφησουμε καλυτερα,γιατι αδυνατω να καταλαβω και εγω τι εννοει ο περιφημος Υπουργος μας...Εκτος αν ο Βεντουρης(που εχει δηλωσει πως θα 'χτυπησει' οποια αγονη υπαρχει)φερει τον ΚΕΝΤΕΡΗ απ την Αιγυπτο...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Τα έξι δρομολόγια με ταχύπλοο έγιναν 2, καποιος πήρε είδηση τις ασυναρτησίες που έγραφε...

ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ

Τετάρτη, 17 Δεκεμβρίου 2008

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΥΠΟΥ

...Συγκεκριμένα:

1. Δύο φορές την εβδομάδα θα εκτελείται δρομολόγιο , με επιστροφή, ταχυπλόου Επιβατηγού - Οχηματαγωγού πλοίου που θα συνδέει το Λαύριο, τα Ψαρά, τον Αγ. Ευστράτιο, τη Λήμνο, και την Καβάλα.

2. Δύο φορές την εβδομάδα θα εκτελείται δρομολόγιο , με επιστροφή, Επιβατηγού - Οχηματαγωγού πλοίου που θα συνδέει την Ικαρία, τη Σάμο, τη Χίο, τη Μυτιλήνη, τη Λήμνο και τη Θεσσαλονίκη.

3. Δύο φορές την εβδομάδα θα εκτελείται δρομολόγιο , με επιστροφή,

Επιβατηγού - Οχηματαγωγού πλοίου που θα συνδέει την Ικαρία, την Σάμο, τη Χίο,την Μυτιλήνη, τη Λήμνο, και την Καβάλα.

...

Link to comment
Share on other sites

Εμένα για το πρώτο μου μυρίζει ΚΟΡΣΙΚΑ. Για τα άλλα δύο ΚΟΡΝΑΡΟΣ που χτες το βράδυ είχε λίγα φώτα και σήμερα βγήκε δοκιμαστικό.B)

Για το ΚΟΡΣΙΚΑ μακάρι ,αλλά για το Τ/Χ ΚΟΡΝΑΡΟΣ πρώτη φορά ακούω.

Εγώ βλέπω ΠΑΝΑΓΙΑ ΠΑΡΟΥ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...