Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Απο τη μια καταλαβαινω οτι οι ανθρωποι θελουν οτι καλυτερο για τον τοπο τους αλλα απο την αλλη υπαρχει και μια συνεχομενη γκρινια για οτι ανεβαινει στη Λημνο.

Το ΣΑΟΣ ΙΙ μικρο,το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ μεγαλα σε ηλικια κλπ κλπ.Δεν λεω οτι εχουν τελειως αδικο αλλα σε μια γραμμη που εχει περιπου 100 επιβατες ανα δρομολογιο ειναι δεδομενο οτι βαπορι στυλ BS δεν προκειται να μπει ποτε.Χωρια οτι δεν μπορω να σκεφτω και ποιο βαπορι απο τα υπαρχοντα θα μπορουσε να τους καλυψει αλλα να ειναι και συμφερον για την εταιρεια του

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι κυβερνήσεις αλλάζουνε, αλλά τα ακτοπλοΐκά προβλήματα της Λήμνου παραμένουν. Λίγες μέρες πριν το διαγωνισμό της 20ης Nοεμβρίου που θα αναδείξει το πλοίο που θα εκτελεί το δρομολόγιο “Λαύριο-Λήμνος (με ενδιάμεση στάση τον Άη-Στράτη), αλλά και τη γραμμή Kύμης-Λήμνου, η αγωνία των Λημνιών που αποτυπώνεται ανάγλυφα σε επιστολή που απέστειλαν προς την Yπουργό Oικονομίας και Nαυτιλίας, Λούκα Kατσέλη, και με την οποία ζητούν την ματαίωση του εν λόγω διαγωνισμού φοβούμενοι ότι το επίπεδο του καραβιού που θα αναλάβει τη γραμμή δεν θα ικανοποιεί τις απαιτήσεις των Λημνιών.

Καλημέρα σε όλους,αυτοί οι Λημνιοί ρε παιδί μου τη κλάψα έχουν.Χωρίς πολλά λόγια και σχόλια γι'αυτά που ζητάνε, σας παραθέτω τα παρακάτω ενδεικτικά και τα σχόλια δικά σας:

10/11 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ:Από Λήμνο-Λαύριο:Επιβάτες 19 -ΙΧ 7:eek:

12/11 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ:Από Λήμνο-Λαύριο:Επιβάτες 38 -ΙΧ 13:eek:

16/11 ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ:Από Λήμνο-Λαύριο:Επιβάτες 50 -ΙΧ 13

02/11 ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ:Από Λήμνο-Λαύριο:Επιβάτες 1-ΙΧ ....0

21/10 ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ:Από Λήμνο-Λαύριο:Επιβάτες 21-ΙΧ ....7

Πείτε μου τώρα εσείς,δε χρειάζονται ένα SUPERFAST 12 ή ένα BLUE STAR 2 οι άνθρωποι????Τι ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ και ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ μου λέτε εσείς:rolleyes:.

Πάμε σε δρομολόγια τι λέτε??

Για Καβάλα:

Τρίτη:ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ 07:30

Τετάρτη:ΘΕΟΦΙΛΟΣ 09:30

Πέμπτη:ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ 07:30

Παρασκευή:ΘΕΟΦΙΛΟΣ 08:10

Σαββατο:ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ 07:30

Για Λαύριο:ΤΡΙΤΗ-ΠΕΜΠΤΗ-ΚΥΡΙΑΚΗ 19:30.

ΑΥΤΑ.....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΣΑΣ

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γεια σας παιδια! χρονια πολλα και καλη χρονια να εχουμε!!! Γνωριζει κανεις, αν θα υπαρξει φετος καποια εταιρια που θα δρομολογισει πλοιο σε γραμμη...??? οπως,[Αλεξ/πολη-Λημνο-Μυτιληνη-Χιο-Σαμο-Καλυμνο-Κω-Ροδο] οπως καποτε, τα (ΙΕΡΑΠΕΤΡΑ, ΒΙΤΣΕΝΤΖΟΣ ΚΟΡΝΑΡΟΣ, ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ) και παλαιοτερα (ΔΗΜΗΤΡΟΘΛΑ και ΡΟΜΙΛΝΤΑ)

Link to comment
Share on other sites

Και από 10/01/10 αντικαταστάτης του ΘΕΟΦΙΛΟΣ που σταματάει για επισκευή το...............:rolleyes::rolleyes::confused::confused:

Η Κυριακατικη επιστροφη του ΜΥΤΙΛΗΝΗ απο τα νησια προς τον Πειραια εχει εξαφανιστει απο το συστημα απο την επομενη εβδομαδα μεχρι και τις 14 Φεβρουαριου.

Μπας και κανει αυτο κανενα περασμα απο τη Σαμο τα ΣΚ για το διαστημα που ο ΤΕΟ κανει την επισκευη του.:confused:

Το δρομολογιο της Δευτερας απο Πειραια εμφανιζεται κανονικα παντως

Link to comment
Share on other sites

Παιζει να μην παρει και κανενα πλοιο την γραμμη του ΘΕΟΦΙΛΟΣ. Πιστευο οτι ειναι λιγο δυσκολο να ανταπεξελθει μονο του το ΜΥΤΙΛΗΝΗ, τα δρομολογια του και να εξυπηρετησει και τα επιπλεον νισια, (Ικαρια και Σαμο). Αλλα θα υπαρξουν και πολλες τροποποιησεις στα δικα του δρομολογια! Παρολα αυτα, θα ηταν καλα να ερχοταν και καμια βολτα απο το λιμανι της Αλεξανδρουπολης, να το δουμε και εμεις! :P

Link to comment
Share on other sites

ΕΚΤΑΚΤΑ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΕΩΣ 5/2/2010

1.ΑΠΟ ΚΑΒΑΛΑ ΚΑΘΕ: ΣΑΒΒΑΤΟ 14.00 ΓΙΑ ΛΗΜΝΟ(18.30-19.30)ΜΥΤΙΛΗΝΗ(01.30-2.50)-ΧΙΟ(06.05-06.50)-ΒΑΘΥ(10.00) Ε/Γ-Ο/Γ ΤΑΞIAΡΧΗΣ

2.ΑΠΟ ΒΑΘΥ ΚΑΘΕ :ΚΥΡΙΑΚΗ 10.30 ΓΙΑ ΧΙΟ(14.00-14.30)-ΜΥΤΙΛΗΝΗ(17.45-18.30)-ΛΗΜΝΟ(00.30-01.00)-ΚΑΒΑΛΑ(05.30)

3.ΑΠΟ ΜΥΤΙΛΗΝΗ ΚΑΘΕ:ΣΑΒΒΑΤΟ (08.00) ΓΙΑ ΧΙΟ(12.00-12.30)-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ(14.30)Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΤΙΛΗΝΗ

4.ΑΠΟ ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ(15.00) ΓΙΑ ΧΙΟ(18.00-19.00)-ΜΥΤΙΛΗΝΗ(22.00-23.00)-ΛΗΜΝΟ(04.00-04.30)-ΚΑΒΑΛΑ(08.30)

Link to comment
Share on other sites

Παρέμβαση του ΕΟΑΕΝ για το «Θεόφιλος»

15/01/2010

Ως πότε οι κάτοικοι των νησιών του βορείου Αιγαίου θα είναι όμηροι των ακτοπλόων διερωτάται ο Επιμελητηριακός Όμιλος Ανάπτυξης Ελληνικών Νήσων σε επιστολή του προς την υπουργό Ναυτιλίας, Λούκα Κατσέλη, και τον υφυπουργό Υποδομών Νίκο Σηφουνάκη. Αφορμή για την επιστολή αυτή απετέλεσε η αποδρομολόγηση του «Θεόφιλος» έως τις 4 Φεβρουαρίου, προκειμένου να περάσει από την ετήσια επιθεώρηση.

«Η μέχρι σήμερα πλοιοκτήτρια εταιρεία δε φρόντισε να αντικαταστήσει, ως όφειλε, το πλοίο, με αποτέλεσμα τα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου να παραμένουν και πάλι χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση, τόσο μεταξύ τους όσο και με τη βόρειο Ελλάδα. Αυτό έχει προκαλέσει τις έντονες και δικαιολογημένες αντιδράσεις των κατοίκων, αλλά και του επιχειρηματικού κόσμου των νησιών μας, δεδομένου ότι μια απλή μετακίνηση, για παράδειγμα μεταξύ Σάμου και Χίου, αναγκαστικά πρέπει να γίνει μέσω Πειραιά με ό,τι συνεπάγεται αυτό σε κόστος, χρόνο και ταλαιπωρία», υπογραμμίζει μεταξύ άλλων ο ΕΟΑΕΝ και ζητάει να αποκατασταθεί άμεσα η σύνδεση μεταξύ των νησιών.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνα με το http://sigrion.blogspot.com/ απο σημερα και για 2 βδομαδες(μεχρι την επιστροφη του ΤΕΟ),ο ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ θα κανει τα εξης δρομολογια:

Ισχύς από 19 Ιανουαρίου 2010 έως 4 Φεβρουαρίου 2010

ΛΑΥΡΙΟ - ΣΙΓΡΙ - ΚΑΒΑΛΑ

Τετάρτη 20.05 από Λαύριο προς Σίγρι.

Άφιξη στο Σίγρι την Πέμπτη στις 03.40

Αναχώρηση από Σίγρι Πέμπτη 04.30 για Άγιο Ευστράτιο - Μύρινα Λήμνου - Καβάλα.

Άφιξη στην Καβάλα Πέμπτη 15.15

ΚΑΒΑΛΑ - ΣΙΓΡΙ - ΛΑΥΡΙΟ

Τρίτη 17.30 από Καβάλα για Μύρινα Λήμνου - Άγιο Ευστράτιο - Σίγρι

Άφιξη στο Σίγρι Τετάρτη 04.20

Αναχώρηση από Σίγρι για Λαύριο Τετάρτη 05.05

Άφιξη στο Λαύριο 12.30

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η ΝΕΛ και όμιλος της ΑΝΕΚ έχουν δηλώσει ότι θα προχωρήσουν σε αντικαταστάσεις πλοίων τους στις προσφορές τους για τη σύναψη πολυετών συμβάσεων με το Δημόσιο για την κάλυψη άγονων γραμμών.Πηγή: Αγγελική Καλλή:ΗΜΕΡΗΣΙΑ.

Σωστή η πηγή γιατί έτσι έλεγαν οι προκηρύξεις.Κι αν δεν τα αντικαταστήσουν το 2012 ή διακόψουν τις συμβάσεις τί θα γίνει;Θα καταπέσουν οι εγγυητικές;Γιατί πότε κατατέθηκαν;

Ας πληρώσει το Υπουργείο(αλήθεια ποιό υπουργείο;)τα οφειλόμενα του 2009 και βλέπουμε.

Link to comment
Share on other sites

Όπως διαβάζω στα ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ, η ΝΕΛ υπέγραψε 12 ετή σύμβαση για την άγονη Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα, από την οποία όμως κόπηκε η προσέγγιση στο Σίγρι.

Για να δούμε τώρα με όλες αυτές τις 12ετείς συμβάσεις που υπογράφει η ΝΕΛ...ποιό πλοίο θα πρωτοαντικαταστήσει με πλοίο 10ετίας.:confused:

Χωρίς ακτοπλοϊκή σύνδεση με την Αθήνα μένει το Σίγρι, καθώς η νέα σύμβαση 12ετούς διάρκειας του “Ταξιάρχης” δεν περιλαμβάνει το λιμάνι της Δυτικής Λέσβου. Πρόκειται για μια εξέλιξη που έχει προκαλέσει αναταραχή στην ευρύτερη περιοχή της Ερεσού λόγω της ακτοπλοϊκής απομόνωσης της περιοχής με την πρωτεύουσα, ιδίως τους καλοκαιρινούς μήνες, που όπως είναι φυσικό θα επηρεάσει αρνητικά τους κλάδους του τουρισμού και της μεταφοράς εμπορευμάτων.

Ο Δήμαρχος Ερεσού-Αντίσσης Σωτήρης Καρδαράς έχει ήδη αποστείλει επιστολή στο Υπουργείο Υποδομών, ζητώντας να υπάρξει τουλάχιστον ένα δρομολόγιο την εβδομάδα στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου, το καλοκαίρι. Η σύμβαση μεταξύ του Υπουργείου Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας και της ΝΕΛ υπεγράφη στις 20 Ιανουαρίου και προβλέπει την εκτέλεση του δρομολογίου Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα και επιστροφή. Έτσι το μοναδικό καράβι που θα εκτελεί δρομολόγια με στάση το Σίγρι θα είναι το “Διαγόρας” από τη Θεσσαλονίκη και με προγραμματισμένη ημερομηνία έναρξης την 3η Ιουνίου.

http://www.aiolikanea.gr/news/main/detail.php?ID=51987

Link to comment
Share on other sites

Καλα το AQUA μπορει να κανει για παντου αλλα για να ικανοποιησει η ΝΕΛ τις αναγκες της στις αγονες που εχει αναλαβει,θελει τουλαχιστον 3 τετοια...Επισης γνωμη μου ειναι,οτι το συγκεκριμενο ειναι 'λιγο' για να διασχιζει το κεντρικο Αιγαιο.Θα μου πειτε 'ενω η ΘΑΛΑΣΣΙΝΗ κανει?',οχι βεβαια αλλα τι να κανουμε,δεν κανονιζουμε εμεις ολα αυτα τα υπεροχα δρομολογια.

Link to comment
Share on other sites

Όπως διαβάζω στα ΑΙΟΛΙΚΑ ΝΕΑ, η ΝΕΛ υπέγραψε 12 ετή σύμβαση για την άγονη Λαύριο-Άγιος Ευστράτιος-Λήμνος-Καβάλα, από την οποία όμως κόπηκε η προσέγγιση στο Σίγρι.

Για να δούμε τώρα με όλες αυτές τις 12ετείς συμβάσεις που υπογράφει η ΝΕΛ...ποιό πλοίο θα πρωτοαντικαταστήσει με πλοίο 10ετίας.:confused:

Όταν φωνάζανε οι Λημνιοί στα Υπουργεία να μην περνάει το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ από το Σίγρι και οι υπεύθυνοι της ΝΕΛ λέγανε στους άρχοντες του Δήμου Ερεσσού-Αντίσσης να πιέσουν να μη γίνει αυτό αυτοί πίνανε τσίπουρα στα καφενεία και τρέχανε για να πάρουνε τις επιδοτήσεις για τα γίδια και τα πρόβατα μη δίνοντας σημασία.....τώρα μετά από τόσους μήνες θυμηθήκανε οτι το καλοκαίρι δεν θα έχουν καράβι!!!!!ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ Κύριοι ....ξεκουραστήκατε????

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο Ταξιάρχης είναι δεμένος για την ετήσια ακινησία και τώρα το Αιολις βγήκε για το δεξαμενισμό του. Όποτε το νησί του Αγίου Ευστρατίου πρέπει να είναι αποκλεισμένο, εάν δεν έχει πάει κανένα άλλο μικρό βαποράκι να το συνδέσει έστω με τη Λήμνο

Link to comment
Share on other sites

Το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ έχει σταματήσει από τις 12/2 ενώ το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν έπιασε Αη Στράτη στα έκτακτα που έκανε μέχρι τώρα (γιατί άραγε?). Ελπίζω να ξεκινήσει το ΑΚΟΥΑ την Παρασκευή όπως υπόσχονται στον κόσμο από τα κεντρικά της ΝΕΛ.

Link to comment
Share on other sites

To ΜΥΤΙΛΗΝΗ εχω την εντυπωση οτι ειναι αδυνατον να μπει στον Αι Στρατη.Και απο βυθισμα ειανι οριακα τα πραγματα αλλα και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν ειναι οτι πιο ευλελικτο για να μπει στο μικρο λιμανακι που εχει το νησι.

Ακομα και να μπαινει ομως ειναι μεγαλη και η καθυστερηση να παει το πλοιο απο Μυτιληνη στον Αι Στρατη και μετα Λημνο.

Εδω μονο Λημνο εκανε και εφυγε με καθυστερηση.

Link to comment
Share on other sites

To ΜΥΤΙΛΗΝΗ εχω την εντυπωση οτι ειναι αδυνατον να μπει στον Αι Στρατη.Και απο βυθισμα ειανι οριακα τα πραγματα αλλα και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ δεν ειναι οτι πιο ευλελικτο για να μπει στο μικρο λιμανακι που εχει το νησι.

Ακομα και να μπαινει ομως ειναι μεγαλη και η καθυστερηση να παει το πλοιο απο Μυτιληνη στον Αι Στρατη και μετα Λημνο.

Εδω μονο Λημνο εκανε και εφυγε με καθυστερηση.

Μα φίλε polmyt απ ότι ξέρω κανένα μεγάλο βαπόρι δεν μπαίνει μέσα στο λιμανάκι του Αη Στράτη. Όλα στο κεφάλι έξω πέφτουν!!!Επίσης το βυθισμα του ΜΥΤΙΛΗΝΗ είναι μικρότερο από του ΤΑΞΙΑΡΧΗ ενώ τα πλοία έχουν ακριβώς ίδιο μήκος (διαφορα ένός μέτρου περίπου!!!).

Link to comment
Share on other sites

Το "λιμάνι" του Αγίου Ευστρατίου είναι ένα κομμάτι τσιμέντου ρηγμένο στο πέλαγος. Από τη μέσα μεριά μόνο το ΑΙΟΛΙΣ μπορεί και πηγαίνει και τα ψαροκάικα. Το πρόβλημα εκεί από όσο μπόρεσα να δω όταν είχα περάσει με το ΣΟΥΜΕΛΑ, δεν είναι το βύθισμα αλλά η θάλασσα που έρχεται ζωντανή. Το μήκος του πλοίου δεν νομίζω ότι παίζει ρόλο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Δύο νέα ακτοπλοϊκά δρομολόγια για Λήμνο

Στο πλαίσιο της συνεδρίασης του Συμβουλίου προγραμματίστηκε η διαδικασία διεξαγωγής και ενός πρόσθετου - του πέμπτου συγκεκριμένα - δρομολογίου από Λαύριο για Λήμνο και Καβάλα κατά τη θερινή περίοδο, προκειμένου να ικανοποιηθούν οι αυξημένες ανάγκες στη διάρκεια της τουριστικής περιόδου. Η ενίσχυση με ένα επιπλέον δρομολόγιο κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου της γραμμής Λαύριο - Λήμνος - Καβάλα ικανοποιεί ένα από τα κυριότερα αιτήματα των φορέων του νησιού.

Σχετικά με τη δρομολόγηση πλοίου στη γραμμή Κύμη - Λήμνος, οι φορείς του νησιού έχουν επανειλημμένως διατυπώσει την άποψή τους για ενίσχυση της συγκεκριμένης γραμμής, καθώς η χρονική διάρκεια του ταξιδιού είναι στις μισές ώρες και μπορεί με τις ίδιες πιστώσεις για τα επιδοτούμενα δρομολόγια, να αυξηθεί ο αριθμός τους. Οι φορείς υποστηρίζουν ότι με την κατασκευή του μεγάλου οδικού άξονα, που θα συνδέει την Αττική με την Κύμη, το ταξίδι θα πραγματοποιείται στο μισό χρόνο, με τις αποστάσεις μεταξύ των δύο περιοχών να μειώνονται έτσι σημαντικά.

Εδώ το άρθρο από το ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Όλοι είναι ενάντια στο Θεόφιλο!!! :(

Η ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΛΕΣΒΟΥ σας ενημερώνει ότι, λόγω βλάβης στην αντλία του δεξαμενόπλοιου ανεφοδιασμού καυσίμων για το πλοίο της εταιρείας μας Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΦΙΛΟΣ, θα ολοκληρωθεί η πετρέλευση του πλοίου στις 14:00 και τα δρομολόγια του τροποποιούνται ως εξής:

ΤΕΤΑΡΤΗ 22/9: ΒΑΘΥ (αν 14:00) – ΧΙΟΣ (αφ 16:30 αν 18:30) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 21:45 αν 22:45)

ΠΕΜΠΤΗ 23/9: ΛΗΜΝΟΣ (αφ 04:35 αν 05:35) – ΚΑΒΑΛΑ (αφ 09:50 αν 12:00) – ΛΗΜΝΟΣ (αφ 16:25 αν 17:00) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 23:00)

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24/9: ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αν 00:10) - ΧΙΟΣ (αφ 03:25 αν 03:50) – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αφ 06:15 αν 07:00) – ΑΓ. ΚΗΡΥΚΟΣ (αφ 08:20 αν 08:45) – ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ (αφ 10:15 αν 10:45) – ΧΙΟΣ (αφ 13:30 αν 14:00) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 17:10 αν 18:00) – ΛΗΜΝΟΣ (αφ 23:59)

ΣΑΒΒΑΤΟ 25/9: ΛΗΜΝΟΣ (αν 00:30) - ΚΑΒΑΛΑ (αφ 05:00 αν 08:00) – ΛΗΜΝΟΣ (αφ 12:30 αν 13:00) – ΜΥΤΙΛΗΝΗ (αφ 19:00 αν 19:50) - ΧΙΟΣ (αφ 23:05 αν 23:30)

ΚΥΡΙΑΚΗ 26/9: ΒΑΘΥ (αφ 03:00)

Τα δρομολόγια του πλοίου θα επανέλθουν στα τακτικά ωράρια την Κυριακή 26/09/2010.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...