Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Όπως αναμενόταν, η πολυπόθητη ανακοίνωση για τους Λημνιούς:

Ένα νέο πλοίο το «EΞΠΡΕΣ Αθηνά» δρομολογεί τον Μάιο στις γραμμές της Λήμνου η Ναυτιλιακή Εταιρεία ΣΑΟΣ. Το πλοίο είναι 118 μέτρων ανήκε στην εταιρεία «HELLENIC SEAWAYS», αναπτύσσει ταχύτητα 21 ναυτικών μιλίων, έχει δυνατότητα μεταφοράς 1919 επιβατών το καλοκαίρι και 1160 το χειμώνα, διαθέτει 115 κρεβάτια και μπορεί να μεταφέρει 240 αυτοκίνητα. Σύμφωνα με δήλωση του νέου πλοιοκτήτη το πλοίο βαμμένο με τα χρώματα της εταιρείας θα είναι έτοιμο να μπει στη γραμμή σε 1 με 1,5 μήνα. Θετική εξέλιξη χαρακτήρισε την δρομολόγηση του πλοίου ο Νομάρχης Λέσβου Παύλος Βογιατζής. Το πλοίο αυτό θα αντικαταστήσει το «Παναγία Σουμελά»

Απο το www.chiostimes.com κλασσικα..

Μόνο και μόνο για την αξιοπρεπή συγκοινωνία που θα προσφέρει το Αθηνά στην Λήμνο, εγώ προσωπικά χάρηκα που κατέληξε το πλοίο στον Μανούση.

Μετα το αξέχαστο Μήλος Εξπρές (Ν.Λήμνος) επιτέλους ένα αξιόπιστο πλοίο στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

:o Το πλοίο έχει δηλωθεί αμοιβό του ΠΗΝΕΛΟΠΗ που θα πρέπει να βγεί τον Μάιο για την ετήσια,όπως είχε πεί ο καπτά Μιχάλης ο Μισός απο τη Ρόδο.

Και όχι μόνο.Είναι το μόνο πλοίο που μ΄αυτή τη ταχύτητα μπορεί οριακά να καλύψει το <<ανιστόρητο πακέτο>> των γραμμών του ΥΠ.ΑΙ :

1.Σάμος-Χίος-Μυτιλήνη-Μύρινα-Καβάλα-Μύρινα-Μυτιλήνη-Χίος-Καρλόβασι.

2.Καρλόβασι-Αγιος Κήρυκος-Καρλόβασι-Χίος-Μυτιλήνη-Μύρινα-Καβάλα-Μύρινα-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος.

3.Σάμος-Χίος-Μυτιλήνη-Μύρινα-Θεσσαλονίκη-Μύρινα-Μυτιλήνη-Χίος-Σάμος.

Αυτά τα 3 δρομολόγια ήταν υπέρ αρκετά μέχρι σήμερα και για κάθε εβδομάδα, και τα έβγαλε με ψηλά το κεφάλι η μεγάλη και φανταστική <<ναυαγισμένη>> Πόπη, για 3 ακριβώς χρόνια και μάλιστα χωρίς επιδότηση για το 3ο.

Απο φέτος,μετά την αποχώρηση της ΝΕΛ, απο την για 30 χρόνια καθιερωμένη γραμμή κάθε Σάββατο 09.00 απο Μυτιλήνη για Μύρινα-Θεσσαλονίκη και επιστροφή 23.59 σε ετήσια βάση,προκύρηξαν τη γραμμή με επιδότηση -πακέτο με τα 2 της Καβάλας -Σάμου και όχι μόνο, αλλά με υποχρέωση και για ένα ακόμα extra δρομολόγιο !!!απο 15/6-15/9/07, βάζοντας όμως στην προκήρυξη του Σεπτεμβρίου 06, ένα διαζευτικό (ή) στον αφετήριο και στον καταληκτικό λιμένα,εξυπηρετώντας .....αλότριους σκοπούς.Διότι με εναρκτήριο και καταληκτικό λιμένα την Καβάλα μετά τον κύκλο των 2 δρομολογίων προς και απο Σάμο-Ικαρία-Καβάλα, στρίβουμε ...δια του αρραβόνος για Μύρινα-Μυτιλήνη-Θεσσαλονίκη-Μύρινα-Καβάλα και ...αντίο η Συμπρωτεύουσα για την Χίο(ο πιό αδικημένος Νομός)-Ικαρία & Σάμο έστω και μέσω Βουλγαρίας(σε 24 ώρες), χώρια που χάνεται και μιά 4η προσέγγιση για την πρωτεύουσα του Αιγαίου, και μάλιστα καθημερινή.Πιστεύω ότι καταλαβαίνετε για ποιόν έγιναν αυτές οι χάρες και οι τιμές.

Επειδή όμως οι 2 κύριοι Νομάρχες και οι κάτοικοι, δεν μασάνε απο τα κόλπα του κ.Τέλη,τούστειλαν δυό επίσημες ...πρειδοποιητικές βολές μέσω των Νομ.Συμβ.και τον περιμένουν στη γωνία για την κατάφορη διάκριση εις βάρος των 3 απο τα 5 μεγάλα νησιά του Β.Αιγαίου,με όρεξη για αντιδράσεις ...

τύπου ΤΗΛΟΥ και κ. Τάσσου Αλιφιέρη ,πρόσφατα.

Εκτός και εάν ο κ.Φώτης, αποφασίσει ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ για την γραμμή της Καβάλας και ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ για την γραμμή της Θεσσαλονίκης μέσω Χίου-Σάμου αλλοιώς θα πάθει ότι έπαθε ο ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ στα Χανιά επι Μητσοτάκη.

Τώρα γιατί βάζει το ΚΡΗΜΙΩΤΙΣΣΑ επέκταση απο Μυτιλήνη-Λήμνο-Καβάλα αυτό είναι ένα ερώτημα.Κάτι παίζεται.Ας βγάλει κάποιος τα μίλια, να υπολογίσει καθυστερήσεις,πετρέλαια,εφόδια κλπ. να δείτε ότι μόνο ταχύπλοο θα μπορούσε να ανταποκριθεί με αξιοπρεπεί δρομολόγια.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά υπέγραψε ο κ.Υπ.Αιγαίου στις 26.04.07 την περίφημη απόφαση των 3/4 γραμμών σε πακέτο. Πριν ανέβει στο site του Υπουργείου λόγω 4ημέρου, σας το παραθέτω:mad: μόνο τα σημεία που ενδιαφέρουν)

ΘΕΜΑ: Κατακύρωση αποτελέσματος ανοικτού δημόσιου διεθνή, μειοδοτικού διαγωνισμού της 20ης Νοεμβρίου 2006 για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας.

ΑΠΟΦΑΣΗ

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Εχοντας υπόψη:κλπ.κλπ....

..9. Τις υπ΄αριθ, 253,254/2007 αποφάσεις της επιτροπής αναστολών του ΣΤΕ με τις οποίες απορρίφθηκαν οι αιτήσεις της ΠΗΝΕΛΟΠΗ Ν.Ε

10.Την υπ.αριθ. 160/24-04-2007 ατομική γνωμοδότηση του παρέδρου του Ν.Σ.Κ στο ΥΠ.ΑΙ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ η οποία έγινε αποδεκτή απο τον ΥΠ.ΑΙΓΑΙΟΥ.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΜΕ

1.Την κατακύρωση των αποτελεσμάτων του ανοικτού,δημόσιου,διεθνούς,μειοδοτικού διαγωνισμού της 20ης Νοεμβρίου 2006 για την εξυπηρέτηση των ακτοπλοικών δρομολογιακών γραμμών:

1.1. ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ- και επιστροφή στην ΝΙΚΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ Ν.Ε με το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ν.Π 11392 κατηγορίας 4, έναντι 25.196,00 € /δρομολόγιο για το χρονικό διάστημα έως 31/10/2008 με υποχρέωση εκτέλεσης ενός δρομολογίου/εβδομάδα καθόλη την διάρκεια της περιόδου ΜΕ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΤΟΥ ΕΩΣ ΧΙΟ ΚΑΙ ΣΑΜΟ και ένα επιπλέον δρομολόγιο χωρίς επιδότηση εκάστη θερινή περίοδο απο 15/6-15/9.

1.2.ΣΑΜΟΣ/ΙΚΑΡΙΑ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ και επιστροφή στην ΝΙΚΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ Ν.Ε με το Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ Ν.Π.11392 κατηγορίας 4 έναντι μισθώματος 23.096,00€ για το χρονικό διάστημα έως 31/10/2008 με υποχρέωση εκτέλεσης 2 δρομολογίων/εβδομάδα κάθε ΤΡΙΤΗ και ΠΕΜΠΤΗ απο Σάμο ή Καβάλα τα οποία θα εκτελούνται ως εξής:

α)ΒΑΘΥ ΣΑΜΟΥ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ και επιστροφή.

β)ΑΓ.ΚΗΡΥΚΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ και επιστροφή

...κλπ.κλπ.

Ο ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΗΣ ΠΑΥΛΙΔΗΣ

Η <<συνεμορφώθει προς τας υποδείξεις>> των Νομαρχών Χίου & Σάμου ή έβαλε μυαλό μετά τα γεγονότα της Τήλου την Μ.Εβδομάδα, ή σκεπτόμενος λογικά ως Υπουργός νησιωτικής πολιτικής έβαλε τον όρο ΜΕ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΧΙΟ-ΣΑΜΟ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ,του δρομολογίου της Θεσσαλονίκης.

Δεδομένου ότι τα 2 δρομολόγια της Καβάλας απο Σάμο/Ικαρία θα είναι εκάστη Τρίτη και Πέμπτη, λογικά το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης θα ξεκινάει Σάββατο με επιστροφή Δευτέρα.Το extra του 3μήνου 15/6-15/9 πότε θα το κάνει; Τελικά βγήκαν δίκαιοι οι φόβοι μου για την << αδυναμία>> του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ να ανταποκριθεί στην ανωτέρω Υπ.Απόφαση και λογικά εάν θέλει ο κ.Μανούσης μπορεί να την προσβάλλει στα διοικητικά δικαστήρια, με το αιτιολογικό της επαχθούς προσθήκης δυσμενών και κυρίως δισβάσταχτων χρονικών ορίων πέραν των δυνατοτήτων του πλοίου του.Και θα το κερδίσει το διοικητικό.Αυτό βέβαια δεν θα γίνει, διότι ο ανωτέρω έφοπλιστής, με την περάτωση των μετασκευών του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, θα αντικαταστήσει το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ και με την υποτειθέμενη υπηρεσιακή του ταχύτητα 20-21 ν.μ/ω

θα καλύψει τις καθυστερήσεις του πρώτου ,αλλά σίγουρα δεν μπορεί να εκτελέσει και 4ο δρομολόγιο και επειδή είναι χωρίς επιδότηση δεν θα γίνεται.

Δρομολογώντας βέβαια το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ, η σύμβαση μετατρέπεται σε 6ετή απο 2ετή που εγκρίθηκε (2+4) και όχι 8ετή(2+6) μιάς και το πλοίο έχει τα προσόντα.Τώρα γιατί το ΥΕΝ στις προκηρύξεις του,κάνει χρήση του όρου 12ετείς συμβάσεις και το ΥΠ.ΑΙ 6ετείς, μάλλον είναι θέμα τακτικής των 2 Υπουργείων.

Ας χρεώσουμε λοιπόν ως θετική,την απόφαση αυτή του κ.Α. Παυλίδη για να είμαστε και δίκαιοι απέναντί του.

Τώρα για την αντίπαλη εταιρία ΠΗΝΕΛΟΠΗ Ν.Ε πληροφορίες θέλουν να μένει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ στην γραμμή ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ και επιστροφή ή να δρομολογηθεί απο Λαύριο-Ικαρία-Σάμο ή να ξαναπηγαίνει Ηγουμενίτσα-Μπάρι;:P :P :P

Link to comment
Share on other sites

Όπως φαίνεται το "Σαμοθράκη" δεν θα προλαβαίνει και τα 4 δρομολόγια, οπότε και εγω βλέπω να γίνονται 2 δρομολόγια από το "Σαμοθράκη" και 2 από το "Μακεδονία".

Τις υπόλοιπες (3?) ημέρες που περισσεύουν στο καθένα θα μπορούσαν να κάνουνε επέκταση της γραμμής προς Λαύριο, έτσι όπως αναφέρθηκε για το Akatsuki, το οποίο ίσως αντικαταστήσει οριστικά το "Σαμοθράκη".

Link to comment
Share on other sites

Δε βαριέσε ARIS,

Ούτε τέλος Μαίου δεν ξεκινούν οι επιδοτούμενες;)Αλεξ/πολη-Καβάλα-Θεσσαλονίκη)Πακέτο στο νομικό σύμβουλο για περαιτέρω έλεγχο,έστειλε σήμερα το πρωί όλες τις συμβάσεις ο κύριος Υπουργός Αιγαίου πριν τις υπογράψει.

Αρα παράταση μέχρι τέλους Μαίου στο ΠΗΝΕΛΟΠΗ. Στο περίμενε ο Β.ΚΟΡΝΑΡΟΣ.Και η ανακοίνωση με τα επίσημα δρομολόγια της LANE LINES;Αλλα ρεζιλίκια.Λέτε να εξοικονομεί χρήμα για να πληρωθούν τα 9.000 € για το Λειψό;

Γιαυτό δεν ανεβάζει στο site του ypai.gr την κατακύρωση της Καβάλας;

Ελα όμως που έχουμε τα μέσα ,απο μέσα, για χάρη των s/f's;

Link to comment
Share on other sites

Προς μεγάλη σου χαρά NHΣΟΣ ΧΙΟΣ, το πλοίο θα μείνει στην γραμμή του...χωρίς επιδότηση.Μετά την ετήσια που ξεκινά στις 20/21/Μαίου θα επιστρέψει δρυμίτερο και στα 3 του δρομολόγια τουλάχιστον μέχρι 31 Οκτωβρίου.Αυτά απο το NAUTICA TRAVEL γιατί απο τον κύριο Μίμη, δεν παίρνεις κουβέντα.Αν αυτό γίνει πραγματικά, τότε δημιουργείται ΜΕΓΑ νομικό θέμα, διότι θα έχουμε 2 πλοία στην ίδια γραμμή ακριβώς,εκ των οποίων το ένα με επιδότηση για 2+4= 6 χρόνια, εάν γίνει η αλλαγή του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ με το ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ.Και οι πολιτικοί,τουλάχιστον της αντιπολίτευσης, δεν θα το αφήσουν έτσι.Επ ευκαιρία τί λέει ο Κεντρικός Πράκτορας της Χίου για το πλοίο; Τα επιβεβαιώνει τα ανωτέρω;

Link to comment
Share on other sites

Εγω παλι πιστευω πως δεν μπορει να λειτουργησει ανταγωνιστικα αυτη η γραμμη.Αστε που ειναι χαζο ο αλλος να εχει παρει επιδοτηση κ 'εσυ' οχι...Τι να πω,για μενα καραβολατρικα μακαρι να ειχε κ 5 πλοια η συγκεκριμενη γραμμη,να καθομαι στο λιμανι κ να γεμιζω το pc με φωτο...Αλλα το να συνεχισει το ΠΗΝΕΛΟΠΗ,χωρις επιδοτηση πανω στα δρομολογια του ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ/ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ,δεν ειναι κατι που πιστευω πως θα γινει.Ισως ειναι κατι σαν εκβιασμος,συν τις προσφυγες που εχει κανει ο ΑΓΟΥΔΗΜΟΣ για τις γραμμες που πηρε η ΣΑΟΣ.Οσο για πληροφοριες απο την Χιο,δεν ξερω,γιατι δυστυχως ειμαι απων απ το νησι μου αυτην την περιοδο..:D

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Θα κλείσουν το λιμάνι της Μύρινας, οι κάτοικοι της Λήμνου για τη βελτίωση της ακτοπλοϊκή σύνδεσης τους, συμφωνα με το ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ.

Το ωραίο είναι ότι περιμένουν ακόμα το Εξπρές Λήμνος να έρθει, φαίνεται δε διάβασαν τα θέματα στο ΣΑΣ.:eek:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Ολο το αρθρο της ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ για την αποδρομολογηση του Εξπρές Λήμνος από τη γραμμή (??):D:confused:

Με το ανεπιθύμητο, για τους φορείς και τη Συντονιστική Επιτροπή, πλοίο «ΠΑΝΑΓΙΑ ΣΟΥΜΕΛΑ» θα εξυπηρετούνται από τη Δευτέρα η Λήμνος και ο Άγιος Ευστράτιος. Η εξέλιξη αυτή έρχεται να επιβεβαιώσει την αγωνία των φορέων της Λήμνου για την τύχη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης του νησιού μέχρι το άλλο καλοκαίρι. Την κατάσταση που θα διαμορφωθεί στις επόμενες τρεις ημέρες, γνώριζαν εδώ και πολύ καιρό, όχι μόνο η ηγεσία του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, αλλά και τα μέλη της Συντονιστικής Επιτροπής, που συμμετείχαν στη σύσκεψη που είχε πραγματοποιηθεί, πριν από δύο περίπου μήνες, στο ΥΕΝ.

Και οι Αγιοστρατήτες…

Ο πρόεδρος της Κοινότητας Αγίου Ευστρατίου, Χαράλαμπος Μακρής, με δηλώσεις του στο «Ε» περιγράφει την κατάσταση τονίζοντας ότι «Όλοι λίγο πολύ γνωρίζαμε ότι το πλοίο “ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ” θα μας εξυπηρετεί μόνο τους καλοκαιρινούς μήνες.

Αντίδραση επάρχου…

Στο μεταξύ ο έπαρχος Λήμνου, Δημήτρης Σάραγκας, ήδη από την προηγούμενη εβδομάδα, απέστειλε στα υπουργεία Εμπορικής Ναυτιλίας και Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, επιστολή με την οποία ζητάει να μην αποσυρθεί από τη γραμμή το πλοίο “ΕΞΠΡΕΣ ΛΗΜΝΟΣ”, ενώ αναμένεται την ερχόμενη εβδομάδα να συνεδριάσει η συντονιστική επιτροπή των φορέων του νησιού, για να αποφασίσει για τη στάση που θα τηρήσει και για τη μορφή των κινητοποιήσεων που θα διοργανώσει. Αν και για τους περισσότερους φορείς η προεκλογική περίοδος που διανύουμε, θεωρείται «νεκρή περίοδος» και το πρόβλημα θα κληθούν να το αντιμετωπίσουν μετά τις εκλογές.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Απο σήμερα 2/10 ,συγχώνευσε η SAOS FERRIES τα 2 δρομολόγια της επιδοτούμενης γραμμής της Καβάλας σε 1 κάθε Τρίτη 15.30 απο Βαθύ και για τα άλλα 2 (Καβάλα+ extra Θεσσαλονίκη)θα φθάνει έμαθα μέχρι Μυτιλήνη,χωρίς κάποιο δελτίο τύπου, η κάποια εξήγηση.Ξέρει μήπως κανείς συνάδελφος τους λόγους; ή πρόκειται σε περιστολή δαπανών του νέου mega-υπουργείου λόγω πενιχρού μεταφορικού έργου;

Link to comment
Share on other sites

Ο ΥΕΝ ΑΙΓΑΙΟΥ & ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ

Εχοντας υπόψιν :

1.Τις διατάξεις του Ν.2932/01 .......κλπ.....κλπ.

7.Την απο 28/9/07 δήλωση δρομολόγησης του Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΝΠ 11392 της ΝΙΚΗ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΝΕ

8.Το άρθρο7 του Ν.2932/01 όπως ισχύει.

9.Την ανάγκη εξυπηρέτησης κοινωνικών αναγκών,οικονομικής ανάπτυξης των νησιών,συνοχής του νησιώτικου χώρου και διασφάλισης της εδαφικής συνέχειας της χώρας

αποφασίζουμε

Την δρομολόγηση του Ε/Γ-Ο/Γ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ ΝΠ 11392 στις γραμμές:

1)ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ(Σ.Σ ξεχάσανε τη Μυτιλήνη)

2)ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

3)ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΟΝΙΚΌ ΔΙΆΣΤΗΜΑ ΑΠΟ 1/10/-31/10 2007 σύμφωνα με τον επισυναπτόμενο πίνακα δρομολογίων κλπ ...κλπ

ΔΕΥΤΕΡΑ:ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ

ΤΡΙΤΗ:ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΒΑΘΥ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ:ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ

ΠΕΜΠΤΗ:ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ:ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ 07.00-20.00

ΣΑΒΒΑΤΟ:ΛΗΜΝΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

ΚΥΡΙΑΚΗ:ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ

ΔΕΥΤΕΡΑ:ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ

ΤΡΙΤΗ:ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΑΓΙΟΣ ΚΗΡΥΚΟΣ-ΚΑΡΛΟΒΑΣΙ-ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ

ΤΕΤΑΡΤΗ:ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΛΗΜΝΟΣ-ΚΑΒΑΛΑ-ΛΗΜΝΟΣ

Κ.Ο.Κ

Δηλαδή ο Τέλης Παυλίδης υπέγραψε 2 δρομολόγια /εβδομάδα για Καβάλα και ένα για Θεσσαλονίκη για 2 ΧΡΟΝΙΑ και η νέα αρχή της ναυτιλίας ακόμα δεν ανέλαβε άρχισε τις περικοπές εις βάρος της Σάμου-Ικαρίας & Χίου και άφησε άθικτα τα δρομολόγια΄της Μυτιλήνης-Λήμνου.

Κατά τα άλλα μνημονεύουμε την ανάγκη εξυπηρέτησης των κοινωνικών αναγκών,την οικονομική ανάπτυξη των νησιών,την συνοχή του νησιώτικου χώρου και την διασφάλισης της εδαφικής συνέχειας της χώρας.Αψογα.

Μας έκαψες κύριε Καμένε, μας έκαψες.Απο 2 συνδέσεις την εβδομάδα με Καβάλα έμεινε 1 και για την Ικαριά που έχεις και συγγενείς απο 2ετίας, κάθε

δεύτερη Τρίτη.Ετσι θα διακινηθεί ο κοινωνικός τουρισμός 3ης ηλικίας που ξεκίνησε απο 1ης Οκτωβρίου;έτσι θα δουλέψουν τα ιαματικά λουτρά;

Link to comment
Share on other sites

Για τα εγκαίνια της γραμμής μάλιστα θα βρίσκεται στη Μυτιλήνη, την Παρασκευή το απόγευμα, ο πλοιοκτήτης κ. Αγούδημος, ο οποίος θα δώσει και συνέντευξη Τύπου.

Το "Daliana", παρ' όλο που δεν είναι καινούργιο πλοίο, είναι καλά συντηρημένο και ανήκει στην C.A. Ferries την τελευταία 5ετία. Πλέει με ταχύτητα 17 μιλίων την ώρα, έχει χωρητικότητα 1.170 επιβάτες και διαθέτει 150 κρεβάτια, ενώ ακόμη έχει χώρο για 53 φορτηγά των 9 μέτρων ή 236 Ι.Χ. αυτοκίνητα. Ακόμη διαθέτει μπαρ, εστιατόριο, κατάστημα πώλησης διάφορων ειδών κλπ.

5 Χρονια στη CA FERRIES (εκτος αν ειναι αλλη απο τη GA ;) ) ???????

17 μιλια ;):P

Link to comment
Share on other sites

Στο εν λόγο δημοσίευμα αναφέρεται "Ναυτιλιακοί πράκτορες της Μυτιλήνης, μας είπαν ότι το δρομολόγιο Βόλου - Μυτιλήνης εκτελούνταν παλαιότερα αλλά διακόπηκε, καθώς δεν υπήρχε ιδιαίτερη ζήτηση από το επιβατικό κοινό και κατά συνέπεια δεν παρουσίαζε οικονομικό ενδιαφέρον."

Θυμάται κανείς να υπηρξε ποτέ τέτοιο δρομολόγιο;

Link to comment
Share on other sites

Επι εποχής Νομικού το ΛΗΜΝΟΣ έκανε μια προέκταση από Σποράδες, αλλά έχω την εντύπωση ότι έπιανε Λήμνο και όχι Μυτιλήνη. Ήμουν μικρός βέβαια τότε και εκκολαπτόμενος shpifriend και δεν θυμάμαι καλά.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά καλά τα θυμόμουνα:)

Αλλά με την ευκαιρία, άνοιξα τα κιτάπια μου και είδα ότι τα καλοκαίρια 1996-98 πήγαινε Βόλο και ο ΑΓΙΟΣ ΡΑΦΑΗΛ της ΝΕΛ.

Το 1996, κάθε Κυριακή στις 16.00: ΠΕΙ-ΣΥΡΟ-ΧΙΟ-ΜΥΤ-ΒΟΛΟ και Δε 24.00: ΒΟΛΟ-ΜΥΤ-ΧΙΟ-ΠΕΙ.

Το 1998, κάθε Σάββατο στις 20.00: ΠΕΙ-ΜΥΤ-ΒΟΛΟ και Δε 01.00 ΒΟΛΟ-ΜΥΤ-ΧΙΟ-ΣΥΡΟ-ΑΝΔΡΟ-ΠΕΙ.

Link to comment
Share on other sites

Ήταν η επιδοτούμενη που ξεκινούσε από Πειραιά μέσω Παροναξιας, Ικαροσαμίας, Χίο-Μυτιληνη-Λήμνο-Καβάλα και μετά κατέβαινε Σποράδες-Βόλο. Αυτά για το καλοκαίρι (ποιάς χρονιάς δε θυμάμαι ακριβώς,ίσως το 2000).Τον χειμώνα κόπηκε η προσέγγιση στην Καβάλα και ερχόταν κατευθείαν Σποράδες και μετά κόπηκες τελείως το δρομολόγιο. Στην αρχή με το ΜΙΛΕΝΑ και μετά με το ΝΤΑΛΙΑΝΑ. Επίσης, το 1997 ήταν το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ από Βόλο, αλλά δεν πήγαινε Χίο-Μυτιληνη αλλά στο Ηράκλειο μέσω Κυκλάδων.

Edit: ΝΗΡΕΑ, έχεις δίκιο. Και θυμήθηκα τώρα ένα καλοκαίρι που έπαιζε και το ΑΛΚΑΙΟΣ στη γραμμή, γιατί είχε κάνει ένα έκτακτο προς Σκιάθο.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...