Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1.1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ πως και δεν ξεκίνησε χθές, υποτίθεται είχε δρομολόγιο από Καβάλα για κάτω.

Στην θέση του Κόρσικα ξεκίνησε το ΣΑΟΣ 2 και οι Ψαριανοί έχασαν μία από τις λίγες ευκαιρίες για να δούν ταχύπλοο στο νησί τους.

Link to comment
Share on other sites

Την ίδια μέρα επρόκειτο να αποπλεύσει και το Σαμοθράκη για να μπει και αυτό στα δρομολόγια' date=' αλλά ύστερα από έλεγχο σε έκτακτη επιθεώρηση που του έγινε από το λιμεναρχείο Καβάλας, διαπιστώθηκαν κάποιες ελλείψεις λόγω παλαιότητας του πλοίου, τις οποίες επιδιόρθωναν οι ναυτικοί. Όπως δήλωσε ο λιμενάρχης Καβάλας Γιώργος Κασσανδρινός στο "Στούντιο 7", οι ελλείψεις που διαπιστώθηκαν δεν ήταν ιδιαίτερα σημαντικές και εύκολα μπορούσαν να αποκατασταθούν.[/quote']

Η απάντηση απο την εφημερίδα Εβδόμη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το πρώτο βήμα για να προκυρήξουμε τις άγονες γραμμές, αν και το Ψαρά-->Μεστά-->Αγ. Ευστράτιος είναι λίγο ανάποδα.

Πρόσκληση για Σύναψη Σύμβασης Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας.

Το Υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής προσκαλεί πλοιοκτήτες / πλοιοκτήτριες εταιρείες για εκδήλωση ενδιαφέροντος για σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την αποκλειστική εξυπηρέτηση των Δρομολογιακών Γραμμών, (α) ΜΥΤΙΛΗΝΗΣ – ΛΗΜΝΟΥ – ΘΕΣ/ΚΗΣ, (β) ΛΑΥΡΙΟΥ – ΨΑΡΩΝ – ΜΕΣΤΩΝ(ΧΙΟΥ) - ΑΓ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ – ΛΗΜΝΟΥ, (γ) ΛΑΥΡΙΟΥ – ΨΑΡΩΝ – ΑΓ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΥ – ΛΗΜΝΟΥ - ΚΑΒΑΛΑΣ διάρκειας τριών ετών, αρχομένη από 17-01-2009 .

Link to comment
Share on other sites

Μπορει κανεις να μας πει(μαντεψει)ποιες εταιριες και με ποια πλοια θα εκδηλωσουν ενδιαφερον:confused: Η ΣΑΟΣ δεν νομιζω αφου καλα καλα δεν μπορει υποστηριξει τις αγονες που ηδη εχει,μηπως η ΒΕΝΤΟΥΡΟ-ΝΕΛ ομως με κανενα ΤΑΞΙΑΡΧΗ...???

Τωρα το κατα ποσο θα ειναι εφικτο,το οποιο πλοιο,να πιανει Μεστα σε 20 μερες,θα πρεπει να γινει μια αυτοψια επιτοπου για να ξεδιαλυνουν ολες οι αμφιβολιες;)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πιθανά υποψήφια πλοία για τις άγονες του Βορείου Αιγαίου φαίνεται να είναι, η Πηνελόπη, ο Ταξιάρχης και κάποιο απο το σόι του καπτά Γάτου :P Για τη ΣΑΟΣ ούτε φωνή ούτε ακρόαση!

Link to comment
Share on other sites

2.Θα εκδηλωθει ενδιαφερον για την αγονη ΘΕΣ-(ΛΗΜΝΟΣ)-ΜΥΤΙΛΗΝΗ-ΧΙΟΣ με ενα εκ των ΧΙΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ(το πιο πιθανο ειναι με το πρωτο)για ενα δρομολογιο την εβδομαδα απο τις 10/1/2009.:eek:Μαλιστα οταν ο δημοσιογραφος ρωτησε ''δηλαδη θα συμμετασχει η HSW στον διαγωνισμο με τις αγονες?'',ο νομαρχης απαντησε πως ετσι ακριβως τους ειπε ο προεδρος της εταιριας.

Για να δουμε,θα συμμετασχει η HSW στις αγονες ,με ΠΗΓΑΣΟ βεβαιως,βεβαιως...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ο σχεδιασμός των δρομολογίων για τη Λήμνο

Σε νέο σχεδιασμό των ακτοπλοϊκών συνδέσεων της Λήμνου και του Αγίου Ευστρατίου προχώρησαν το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής με τους φορείς των νησιών. Στη σύσκεψη που έγινε χθες το πρωί, στη Μύρινα, στην αίθουσα συνεδριάσεων του Επαρχιακού Συμβουλίου της Λήμνου, συζητήθηκαν και εξετάστηκαν όλοι οι δυνατοί τρόποι, ώστε οι ακτοπλοϊκές συνδέσεις να ξεκινήσουν σε νέα βάση και με διαφορετικές προοπτικές για την απρόσκοπτη σύνδεση και των δύο νησιών με το Λαύριο, τη βόρεια Ελλάδα και τα άλλα νησιά.

Στη σύσκεψη που έγινε στη σκιά της απειλούμενης, από την Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία, σημερινής απεργιακής κινητοποίησης, ζητήθηκε κατ’ αρχήν από όλους τους φορείς να βρεθεί τρόπος ώστε το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής να προχωρήσει άμεσα στη λήξη της σύμβασης με την εταιρεία ΣΑΟΣ και το πλοίο «Παναγία Σουμελά», που εκτελεί τα δρομολόγια για Λαύριο και βόρεια Ελλάδα, όπως και να υπάρχουν απ’ ευθείας συνδέσεις των νέων δρομολογίων με το ταχύπλοο πλοίο και να υπάρξει ειδική μεταχείριση στο θέμα της μεταφοράς των φορτηγών, κυρίως από τη βόρεια Ελλάδα.

Οι φορείς ζήτησαν να υπάρξει δέσμευση από πλευράς των εταιρειών για τη μεταφορά των φορτηγών πλοίων από Καβάλα και Θεσσαλονίκη για Λήμνο, οι οποίες μέχρι σήμερα επιλέγουν να μεταφέρουν τα φορτηγά για Μυτιλήνη και τα άλλα νησιά του βορειοανατολικού Αιγαίου, αφήνοντας έκτος τα φορτηγά με προορισμό τη Λήμνο.

Ο γενικός γραμματέας Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστος Κουρούσης, παρουσιάζοντας στους φορείς τα νέα δρομολόγια, ανακοίνωσε ότι κατατέθηκε προσφορά από τη ΝΕΛ για πραγματοποίηση δύο δρομολογίων την εβδομάδα, με το πλοίο «Ταξιάρχης», το οποίο η εταιρεία θα μετατρέψει σε επιβατηγό οχηματαγωγό, ενώ αναφέρθηκε και στα δύο νέα δρομολόγια με ταχύπλοο από Λαύριο για Μεστά, Ψαρρά, Άγιο Ευστράτιο και Λήμνο, καθώς και στις νέες συνδέσεις - δύο από Θεσσαλονίκη, για Λήμνο και τα άλλα νησιά του βορειανατολικού Αιγαίου και τρεις από Καβάλα με την ίδια διαδρομή. Εκεί ζητήθηκε από τους φορείς, αντί για δύο δρομολόγια με ταχύπλοο, να γίνει ένα που να συνδέει απ’ ευθείας το Λαύριο με τον Άγιο Ευστράτιο και τη Λήμνο, ενώ μέχρις ότου λήξει η σύμβαση με την εταιρεία ΣΑΟΣ, το πλοίο «Παναγία Σουμελά» να εκτελεί τρία δρομολόγια από Λαύριο για Άγιο Ευστράτιο και Λήμνο.

Παρουσιάζοντας το συνολικό σχεδιασμό των δρομολογίων, ο γενικός γραμματέας Χρήστος Κουρούσης έκανε λόγο για 15 προσεγγίσεις την εβδομάδα από τα δύο νησιά για Λαύριο, βόρεια Ελλάδα και με τα άλλα νησιά
Παρουσιάσαμε τα νέα δρομολόγια, προσθέτουμε άλλα δύο με Θεσσαλονίκη και άλλα τρία με Καβάλα και ένα ταχύπλοο αντί για δύο για να μην πιάνει Ψαρρά. Όπως μας είπαν και οι φορείς των νησιών, ήταν ένας ικανοποιητικός σχεδιασμός και προγραμματισμός, αρκεί να εφαρμοστεί στη πράξη.»
Οι φορείς από την πλευρά τους αναφέρθηκαν στην κατάσταση που έχει δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια στο νησί και ζήτησαν στα νέα δρομολόγια να υπάρχει τακτική σύνδεση με σύγχρονα και αξιόπλοα πλοία. Οι φορείς, αν και σχολίασαν θετικά την πραγματοποίηση της σύσκεψης, αρκετούς μήνες πριν την έναρξη της θερινής περιόδου, ζήτησαν την άμεση εφαρμογή όλων των δρομολογίων που προβλέπει ο σχεδιασμός του υπουργείου. Ο δήμαρχος Μούδρου, Κώστας Αδαμίδης, μιλώντας στο «Ε» τόνισε: «Πολύ καθυστερημένα έγινε μια συνάντηση που θα έπρεπε να είχε γίνει πολλά χρόνια πριν. Θα πρέπει να υπάρξει ένας μακροχρόνιος σχεδιασμός για να μην υποφέρουμε άλλο από τις κάκιστες ακτοπλοϊκές συνδέσεις που έχουμε μέχρι τώρα. Ο αριθμός των νέων δρομολογίων είναι ικανοποιητικός αρκεί να δούμε καλή ποιότητα και ταχύτητα πλοίων, όπως αρμόζει σε πολίτες του 21ου αιώνα και όχι του Μεσαίωνα.»

Ούτε η Λέσβος δεν έχει σχεδόν τόσες προσεγγίσεις που τάζουν στη Λήμνο

Link to comment
Share on other sites

όχι τα 650 άτομα για θερινό/χειμερινό πρωτόκολλο ισχύουν.Όμως η εταιρία σε κανα μηνα προτείθεται να βγαλει το βαπόρι για επισκευή, εκτός κι αν πάρει νέα παράταση, κι ίσως το λύσουν τότε με την προσθήκη υδατοστεγών στο γκαράζ.

Ωστόσο δεν είμαι καθόλου σίγουρος αν μπορεί να πάρει την άγονη προκαταβολικά με την δέσμευση ότι θα λύσει το θέμα του πρωτόκολλου στην επικείμενη επισκευή.

Link to comment
Share on other sites

Mega Πλώρη....για την διεκδίκηση του πακέτου των 4 δρομολογίων της γραμμής απο Καβάλα & Θεσσαλονίκη ..:)

Για το Σ. ΒΕΡΑ το αποκλείω, αλλά για Mega........ΣΥΜΦΩΝΩ:)

Αυτή η γραμμή θέλει και ταχύτητα και μεγάλο πρωτόκολο.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με την ΕΡΤ το Β. Αιγαίο, από βδομάδα, θα χορτάσει από βαπόρια.:rolleyes:

Το αργότερο μέχρι την Δευτέρα το «Σαντορίνη Εξπρές» θα δρομολογηθεί στη γραμμή με την Βόρεια Ελλάδα ενώ από την Δευτέρα επίσης μπαίνει το πλοίο «Ταξιάρχης» στη γραμμή Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος – Λήμνος και στη γραμμή Λαύριο – Άγιος Ευστράτιος μέσω Σιγρίου
.
Link to comment
Share on other sites

Ορέστη, νομίζω ότι αυτά τα δρομολόγια του Ταξιάρχη είναι διαφορετικά από αυτά του Παναγία Σουμελά.

Επίσης, να μην ξεχνάμε ότι την άλλη βδομάδα θα ξεκινήσει (λέμε τώρα:rolleyes:) και το ΘΑΣΟΣ VIII.:confused:

[...]Τέλος, αξίζει να σημειωθεί ότι μέσα στην ερχόμενη εβδομάδα αναμένεται και η δρομολόγηση του πλοίου «Θάσος 8» της ναυτιλιακής εταιρείας ΑΕΘΣ, το οποίο θα εκτελεί καθημερινά δρομολόγια από Καβάλα για Λήμνο.

http://www.emprosnet.gr/emprosnet/economy/article.asp?cid=123&uid=2009021251791

Link to comment
Share on other sites

Το «Express Santorini» στη θέση του «Σαμοθράκη»

Λύση στα πρόβλημα που αντιμετώπιζαν νησιά του βορείου Αιγαίου, με την ακινητοποίηση του πλοίου «Σαμοθράκη», προωθεί το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας.

Σύμφωνα με πληροφορίες του TheSeaNation, το υπουργείο θα δρομολογήσει στη θέση του πλοίου «Σαμοθράκη», το επιβατηγό πλοίο «Express Santorini» της εταιρείας Hellenic Seaways και μετά την 25η Φεβρουαρίου στη θέση του «Express Santorini» θα εκτελεί δρομολόγια στη γραμμή Καβάλα-Θεσσαλονίκη-Σάμος -Ικαρία-Λήμνος, το επιβατηγό πλοίο «Πήγασος», επίσης της HSW.

«Προσπαθούμε να αντιμετωπίζουμε άμεσα το όποιο πρόβλημα παρουσιάζεται στην ακτοπλοΐα διότι η σταθερή ακτοπλοϊκή σύνδεση των νησιών με την υπόλοιπη χώρα, είναι υποχρέωση της πολιτείας και δικαίωμα των νησιωτών», δήλωσαν στο TheSeaNation κύκλοι του ΥΕΝ.

Link to comment
Share on other sites

Ειτε με το ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ ειτε με τον ΠΗΓΑΣΟ,η γραμμη επιτελους αναβαθμιζεται κατα την προσωπικη μου γνωμη.Αν και δεν εχω ταξιδεψει με κανενα απο τα δυο,πρεπει να ειναι αρκετα σκαλια πιο πανω απο το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ.Ελπιζω ειδικα ο ΠΗΓΑΣΟΣ να μεινει τουλαχιστον μεχρι το περας του καλοκαιριου κ ειμαι σιγουρος πως οι επιβατες θα εκτιμησουν το συγκεκριμενο σκαρι.

Link to comment
Share on other sites

Ουρές φορτηγών στο λιμάνι της Καβάλας

Πηγή: ΕΜΠΡΟΣΝΕΤ

Τα πρώτα προβλήματα αρχίζουν να διαφαίνονται και τα φορτηγά, που έχουν ξεπεράσει τα σαράντα, δημιουργούν ουρές στο λιμάνι της Καβάλας και οι φορείς περιμένουν μέσα στο Σαββατοκύριακο το νέο πλοίο να ξεκινήσει τα δρομολόγιά του.

Ήδη από προχθές, έφτασαν στο γραφείο του γενικού γραμματέα του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής, επιστολές διαμαρτυρίας, με πρώτο το Επιμελητήριο Χίου, το οποίο τονίζει «τα έντονα προβλήματα που αντιμετωπίζουν τα νησιά στη σύνδεσή τους με τα λιμάνια της βορείου Ελλάδας». Στην επιστολή του το Επιμελητήριο Χίου αναφέρεται στα 40 τον αριθμό φορτηγά, με προορισμό τα νησιά του Βορειοανατολικού Αιγαίου, που παραμένουν ακινητοποιημένα στο λιμάνι της Καβάλας, ενώ ζητά την άμεση αντικατάσταση του πλοίου «Σαμοθράκη» με άλλο και «αν είναι δυνατόν πιο σύγχρονο πλοίο ώστε να αποκατασταθεί η ομαλή εκτέλεση των ακτοπλοϊκών δρομολογίων».

Για αυτό το Μυτιλήνη αύριο θα συνεχίσει από τη Μυτιλήνη για Λήμνο Καβάλα

Link to comment
Share on other sites

τα προβληματα συνδεσης υπηρχαν γιατι δεν ειχαν νομαρχη σα το δικο μας !χι !χι!

δεν βλεπετε εμεις ταξιδευουμε απο θεσσαλονικη με ταχυπλοα!

περαν του αστειου ομως εκει που υπηρχε προβλημα ,σαν πολλα δεν σας φαινονται;και καλα;

μονο να μη μεινουν "ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΨΕΥΤΙΚΑ..."που λενε και οι Κατσιμιχαιοι

Link to comment
Share on other sites

Καμια νταλικα λεει δεν μπηκε στο ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ γιατι τους ξινισε οτι ειναι μικροB):eek: ΑΙΠΕ news

Πρόβλημα έχει δημιουργηθεί στις μεταφορικές εταιρείες, που διαμαρτύρονται για μικρή χωρητικότητα του «Express Σαντορίνη» που αντικατέστησε το «Σαμοθράκη».Στο λιμάνι της Καβάλας περίμεναν για φόρτωση 62 φορτηγά και το πλοίο μπορούσε να πάρει μόνο 17, οπότε μέσα σε κλίμα έντασης, οι μεταφορείς αποφάσισαν να μην φορτώνουν καμιά νταλίκα στο πλοίο και τα εμπορεύματα να παραμένουν εγκλωβισμένα στη Βόρεια Ελλάδα.
Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή συγνώμη, για να έχουμε καλό ερώτημα, το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ πόσα θα έπαιρνε; Αντί να κυνηγάνε τη ΣΑΟΣ και όποιον άλλον υπεύθυνο για την κατάσταση, δεν μπαίνουν στο ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ; Δεν το ξέραμε να φέρουμε κανα ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ, ή κανα ΠΑΛΑΣ να κάνει την άγονη! Έστω ένα MEGA EXPRESS:D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...