kyr1 Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Kαι αν δεν μπορει να παρει νεο πλοιο ,θα ηταν κατα τη γνωμη μου πολυ λογικοτερο να ριξει αυτα τα λεφτα στο μυτιληνη ή στο european τα οποια ειναι σε σαφως καλυτερη κατασταση ωστε να αντεξουν μερικα χρονια ακομα ακριβώς αυτό ! και επιπλέον επειδή θα πρέπει να υπάρξει κάποια απόσβεση της όλης επένδυσης, δεν πιάνω ακριβώς το σκεπτικό που έχουν εκεί στη νελ. Έπειτα, αν η ταχύτητα τους ένοιαζε τόσο δε θα έκοβαν το δρόμο στο European ούτε και (ειρήσθω εν παρόδω) στο μυτιλήνη. κι αν εν έτει 2011 έκοψαν δρόμο στα πλοία στη βασική τους γραμμή ελέω οικονομίας πετρελαίου, τι τους κάνει να πιστεύουν ότι το καλοκαίρι του 2012 θα είναι τόσο καλά τα πράματα ωστε να επιτρέπουν στο θεόφιλο να πηγαίνει με 20 μίλια ; (λέμε τώρα) και τέλος η σκέψη ν αυξήσουν το δρόμο στα βαπόρια δείχνει ακριβώς το πόσο λανθασμένη ήταν η επιλογή τους πέρσι όταν είχαν ένα πλοίο πιο γρήγορο που τα πήγαινε καλά και του κουτσούρεψαν αυτό το θετικό του χαρακτηριστικό. οψόμεθα. ας σταματήσει για την ετήσιά του ο βάπορας, να δούμε και ποιο θα τον αντικαταστήσει, και θα δούμε για τις εξελίξεις...
opelmanos Posted January 2, 2012 Posted January 2, 2012 Ένα άλλο πράγμα που π΄ρεπει να αλλαχτεί στο πλοίο η έστω να επισκευαστεί είναι η τσιμινιέρα του η οποία είναι τίνγκα στην σαπίλα και δεν ξέρω κατά πόσο ακόμα θα μπορέσει να αντέξει
Stefanos Posted January 4, 2012 Posted January 4, 2012 (edited) όλη αυτή η φιλολογία με το αν το πλοίο θα πάει 18-19 η 20 μίλια νομίζω ότι δεν είναι η ουσία,και στο κάτω κάτω το ότι βγήκε μια ανακοίνωση που είπε αυτό δεν σημαίνει ότι θα γίνει κίολας,το θέμα είναι ο πλοιοκτήτες να καταλαβαίνουν τι είναι τεχνικά εφικτό και τι όχι ώστε να κανονίζουν την επιχειρηματική δράση τους και στη συνέχεια αυτά που ανακοινώνουν,δεν γίνεται όμως να ακούς ακόμα και απο επίσημα χείλη ότι ο θεοφιλος μπορεί να πάει 20 μίλια αν κόψει το κουτί η ότι ένα πλοίο που σχεδιάστηκε με max ταχύτητα 19 κόμβους θα παέι 20 γιατί ακόμα και ένας πρωτοετής φοίτητης του πολυτενείου μπορεί να καταλάβει ότι αυτά δεν στέκουν,και ας μην είναι τζιμάνι στην πρόωση.... για να μη χανουμε την ουσία όμως και τα μίλια πιστευώ πως αργά η γρηγορα μυτιλήνη-theo θα ξαναβρεθούν μαζί,απλά ο theo θα είναι λίγο πιο ανανεωμένος στο ξεναδοχείο του,αυτό θα είναι το νέο και όχι η ταχύτητα που θα πηγαίνουν Edited January 4, 2012 by Stefanos
Nils Holgersson Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 πρεπει να θεωρειται σχεδον σιγουρο, οτι το αυθαιρετο του ΜπαρΜπα τεο στην ακινησια του, θα γινει παρελθον....α ρε Φαιδρα ξαναζωντανευεις....
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 Eλα ..... (ξέρετε τώρα) στον τόπο σου !!! Tώρα στα γεράματα ??? Bρε λες να το αγαπάνε πολύ, και αντί να το στείλουν όλο για διάλυση, να ξεκινάνε να το κόβουνε .....λίγο λίγο ???
Nikos_Chania Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 αφελής εγώ ρωτάω τι κέρδος θα έχει... λεφτά θα δώσει, χωρητικότητα θα μειώσει.
Nils Holgersson Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 κοβοντας το αυθαιρετο θα τους μειωσει και το πρωτοκολλο......αλλα ειπαμε οι μυτιληνιοι ειναι σαν τους Γαλατες....χαχαχαχαχαχα
margaritis24 Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 μα κ τωρα παει με μειωμενο πρωτοκολλο για να μην εχει κ πολυ πληρωμα!
Nils Holgersson Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 τωρα θα χει μειωμενο πρωτοκολλο και με την βουλα!!!
NHSOS XIOS Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 η αφαιρεση του κουτιου εχει την ιδια σημασια νομιζω με την αλλαγη βολβου στο superferry=οικονομια.στο τελος παντως δεν αποκλειεται να τους βαλουν και υδροδυναμικες φορεσιες στα υφαλα ,οπως φορουν οι συγχρονοι κολυμβητες,μηπως και περιορισουν ακομα περισσοτερο την καταναλωση.
NIKOSNAXOS Posted January 15, 2012 Posted January 15, 2012 προσπαθουν να βγαλουν απο τη μυγα ξυγκι..ελεος!
opelmanos Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 Περιμένετε Πρώτα να βάλουν μΠρός τα οξυγόνα να κόβουν και μετά ξαναμιλάμε!
Jimmys Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 τελος του μηνα δεσιμο μαλλον, το κουτι φευγει επισης τοποθετηση κυλιομενης....
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 στις 30/1/12 λένε ότι θα δέσει ο θεόφιλος
Stefanos Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 (edited) η αφαιρεση του κουτιου εχει την ιδια σημασια νομιζω με την αλλαγη βολβου στο superferry=οικονομια.στο τελος παντως δεν αποκλειεται να τους βαλουν και υδροδυναμικες φορεσιες στα υφαλα ,οπως φορουν οι συγχρονοι κολυμβητες,μηπως και περιορισουν ακομα περισσοτερο την καταναλωση. ένας καλύτερος βολβός είναι αποδεδειγμένο ότι θα βοηθήσει την αντίσταση-ταχύτητα κατανάλωση,η αφαίρεση όμως μιας υπερκατασκευής που ούτε καν είναι στη πλώρη ώστε να κοντράρει ο αέρας πάνω της,δεν υπάρχει καμιά τεκμηρίωση ότι θα βοηθήσει,το μόνο πράγμα που ίσως καταφέρουν είναι να έρθει η διαγωγή του πλοίου εκεί που ήταν όταν ναυπηγήθηκε αφού θα αφαίρεθεί βάρος και ίσως αυτό χωρίς να είναι πάλι σίγουρο να βοηθήσει κάπως.γενικάπάντως όλη αυτή η ιστορία με το κουτί μου θυμίζει την άλλη ιστορία με το φουγάρο του european που του έκοβε 2 μίλια όπως λέγανε κάποιοι Edited January 16, 2012 by Stefanos
Neptune Posted January 16, 2012 Posted January 16, 2012 ΕπΕιδη δΕν Ειμαι παιδι του δημοτικου να μου λΕνΕ οτι βγαζουν το κουτι για να παρΕι 2 μιλια το βαπορι και να το τρωω ουτΕ μπορω να πιστΕψω οτι το βγαζουν ΕπΕιδη θΕλουν να μΕιωσουν το πληρωμα (και τωρα μΕιωμΕνο Ειναι) μηπως οι καμπινΕς ΕκΕι Εχουν κανα θΕμα μΕ ακαυστα υλικα και το πηρανΕ τωρα χαμπαρι ή θΕλουν κατι ασυμφορο (καμια ανανΕωση στο συστημα πυροσβΕσης ας πουμΕ) και ΕιπανΕ προκΕιμΕνου να ριξουμΕ λΕφτα ας βγαλουμΕ το κουτι?
George Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 Kάθομαι και διαβάζω τόσες μέρες αναλύσεις επί αναλύσεων για τον THEOFILO και πραγματικά δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή όχι... Xωρίς λοιπόν να είμαι ναυπηγός και χωρίς να είμαι στέλεχος της NEL για να ξέρω τι στο καλό κάνουν, αλλά αρνούμενος να πιστέψω ότι αφενώς τους έπιασε ο πόνος να μετατρέψουν τη γριά σε miss Hellas και αφεταίρου ότι με την αφαίρεση του κουτιού ειδικά το συγκεκριμένο βαπόρι θα πιάσει ταχύτητες που δεν έπιασε ούτε σαν νεοναυπηγούμενο σκέφτομαι και λέω: Mήπως ο 37χρονος υπερβάπορ έχει κανα θεματάκι με το stability και δεν βγαίνει πλέον το Amax; Kαι προκειμένου να μπούνε σε έξοδα για sponsons (με ότι αυτά συνεπάγονται σε χρήματα, χρόνο και ενδεχομένως ταχύτητα), κόβουνε το κουτί;
Stefanos Posted January 17, 2012 Posted January 17, 2012 έχω ακούσει απο έγκυρη πηγή ότι η διοίκηση της εταιρείας πιστεύει πως για το πρόβλημα της ταχύτητας του πλοίου φταίει το κουτί επειδή έτσι έχει ενημερωθεί τώρα ποιο σπουργίτακι τους έκανε την ενημέρωση...σκέφτητε λίγο και κρίνετε..... δεν αποκλείεται βέβαια να υπάρχει και κάποια άλλη αιτία με πιθανότερη αυτή που λέει ο neptune,γιατί δύσκολα να γλύτωνε τα sponsons με το κουτί που δεν είναι και τόσο βαρύ πιά.άσε που αν ήταν θέμα stability θα έπρεπε ήδη να είχε έναρμονιστεί
gpap2006 Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 σήμερα δένει και να δούμε πότε θα πάρουν μπρος τα νυστερια και τα μαχαιρια που θα κοψουν το κουτί του μπάρμπα..
opelmanos Posted January 30, 2012 Posted January 30, 2012 Δεν θα κοπεί όλοκληρη η μετασκευή ..Δύο ντεκ μόνο
NHSOS XIOS Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Ε,αυτα τα 2 ντεκ ειναι το κουτι Για να δουμε πως θα διαμορφωσουν τον χωρο εκει πανω,μπαρακι με ανεμοθωρακες αλα ΝΗΣΟΣ η μηπως καμπριολε και ελικοδρομιο... Το ονειρο παντως καθε αρρωστου με τον ΘΕΟΦΙΛΕΛ(κ εγω αναμεσα σε αυτους)ηταν να δει το πλοιο χωρις την πολυκατοικια πισω.Εβλεπες το ΦΑΙΔΡΑ και καταλαβαινες ποσο ασχημη ηταν η μετασκευη στον ΤΕΟ,εχανε ολη την γοητεια του.Ετσι θα ειναι κουκλι,αν το εβαφαν και λευκο θα ηταν ακομα καλυτερο. Τελος,με βαση το παρακατω σχεδιο,θα μενει(λογικα)με 230 καμπινες(500 κρεβατια) αν αφαιρεσουμε κι αυτες κατω απο το γκαραζ.που δεν χρησιμοποιουνται.
opelmanos Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Ε,αυτα τα 2 ντεκ ειναι το κουτι Μάλον δεν είσαι σωστά διαβασμένος ..η υπερκατασκευή του κουτιού του ξεκινάε απο το καπνιστήριο του πληρώματος και των αξιωματικών στις καμπίνες 100 άρια !!!!τα ντέκ λοιπόν της προσθήκης του κουτιού είναι 3 και όχι 2 !!!το καλύτερο θα ναι να γίνει σκέτο ελικοδρόμιο τα 4 μπάρ που διαθέτει στο εσωτερικό του είναι υπέρ αρκετά για να καλύψουν τις ανάγκες του καλοκαιριού !
polmyt Posted January 31, 2012 Author Posted January 31, 2012 Οντως συγκρινοντας παλιες φωτο, τα deck που εχουν προστεθει ειναι τρια και οχι δυο.Παρολαυτα ομως στη συνειδηση μας σας αυθαιρετο ολοι εννοουμε τα δυο deck που ξεχωριζουν. Τεσπα κατσε να δουμε αν πραγματι θα γινουν οι αλλαγες γιατι πολλα εχουμε ακουσει και δεν εχουν γινει
Panagia Ekatontapiliani Posted January 31, 2012 Posted January 31, 2012 Ο Θεόφιλος είναι δεμένος στο Ν.Μ. Δραπετσωνας
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now