Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

Τραυματισμος ναυτικου στην Μυρινα.

Το Λιμεναρχείο Μύρινας ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, ότι κατά την εκτέλεση πρυμνοδέτησης του Ε/Γ–Ο/Γ «ΘΕΟΦΙΛΟΣ» Ν. Μυτιλήνης 35 το οποίο εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο (Βαθύ – Χίος – Μυτιλήνη – Λήμνος – Θεσσαλονίκη), τραυματίστηκε 22χρονος ναυτικός (ναυτόπαις).

Συγκεκριμένα ο ανωτέρω τραυματίστηκε κατά τη διαδικασία πόντισης της άγκυρας.

Ο 22χρονος διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα στο Γενικό Νοσοκομείο Λήμνου όπου παραμένει νοσηλευόμενος.

Προανάκριση διενεργείται από το Λιμεναρχείο Μύρινας.

http://www.hcg.gr

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

  • 2 weeks later...

και ναι η ΝΕΛ μας καραφλιαζει ΠΑΛΙ..''κοβει'' απο το αλλο Σαββατο το δρομολογιο του ΘΕΟΦΙΛΟΣ απο Πειραια προς Χιο Μυτιληνη κ.α.!!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Της δεξιας πραγματικα το χασα στο τσακ..γιατι περιμενα..περιμενα...και πανω που το κλεισα γιατι τραβαω πολλα βιντεακια μαζι και τα ενωνω για καλυτερη επεξεργασια..τσουπ την εριξε..κριμα..εν τω μεταξυ μου εκανε εντυπωση που εδεσε εκει γιατι περιμενα το Πατμος..αλλα ευτυχως πηγε εκει..παρα τα χρονια του παντως μια χαρα γρηγορα την εκανε τη μανουβρα του

Link to comment
Share on other sites

πολλα. Προβλήματα πάλι με το κλιματισμό στο πλοίο δεν ενδιαφέρεται κανείς. Κατάντια. Για τη νελ

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Οπως μου ειπε καποιος φιλος π ταξιδεψε τις μερες με τον χαλασμενο κλιματισμο(βασικα οι μερες πρεπει να εγιναν βδομαδες),κοιμοντουσαν σε τετρακλινη καμπινα ολοι με τα εσωρουχα και με ανοιχτη την πορτα για να μην σκασουν...

Διαβαζω στο σημερινο πρωτοσελιδο της ΑΛΗΘΕΙΑΣ

Δηλαδη ο κλιματισμος,μετα απο 2-3 επιθεωρησεις που εγιναν στο πλοιο πριν κανα μηνα,παραμενει ανυπαρκτος blink.gif

Μετα απο 2 χρονια δηλαδη ο κλιματισμος παρουσιαζει τα ιδια προβληματα? Ευτυχως που του εβαλαν κυλιομενες :D (οι οποιες παιζει να κοστισαν και 5 εκατομυρια ευρω :P;))

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτό το απολειφάδι απ'το κουτί τού χαλάει την εμφάνιση.Αφού την κάναν που την κάναν την δουλειά,γιατί δέν το έκοψαν όλο το αυθαίρετο;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως αυτό το απολειφάδι απ'το κουτί τού χαλάει την εμφάνιση.Αφού την κάναν που την κάναν την δουλειά,γιατί δέν το έκοψαν όλο το αυθαίρετο;

Το αφήσαν καθαρά για αεροδυναμικούς λόγους :P από τα 30 και πάνω το βιδώνει για να μην πλανάρει στις στροφές :D
Link to comment
Share on other sites

Είναι πραγματικά κρίμα για τους επιβάτες που ταξιδεύουν αλλά και το πλήρωμα που εργάζεται στο πλοίο να υπάρχει πρόβλημα με τον κλιματισμό ..και ακόμα πιο κρίμα για τα τόσα πολλά χρήματα που δαπανήθηκαν για να βελτιωθεί με τις κυλιόμενες αλλά και την αφαίρεση του κουτιού και δεν δώθηκε βάση εκεί που πονάει το πλοιο ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες που είναι το πρόβλημα του κλιματισμού

Link to comment
Share on other sites

το κουτι δεν κοπηκε για να γινει ομορφος ;)

Mήπως ο 37χρονος υπερβάπορ έχει κανα θεματάκι με το stability και δεν βγαίνει πλέον το Amax; Kαι προκειμένου να μπούνε σε έξοδα για sponsons (με ότι αυτά συνεπάγονται σε χρήματα, χρόνο και ενδεχομένως ταχύτητα), κόβουνε το κουτί;

κοβεις κουτι, προσθετεις και λιγο ερμα και ερχεσαι στα ισα σου.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Αν ένα πλοίο είναι ευσταθές,όσο και να αλλάξουν οι κανονισμοί πάντα ευσταθές θα είναι.Αν το πλοίο ήταν ασταθές με το κουτί,τόσα χρόνια που ταξίδευε θα είχε μπατάρει κάποια στιγμή.

Αλλωστε,το κουτί δέν το έβαλαν έτσι χωρίς σχεδιασμό,υπολογισμούς κλπ.Αυτοί που αποφάσισαν την μετασκευή κάτι ήξεραν,φαντάζομαι,διαφορετικά θα το άφηναν άνευ κυτίου,όπως ήταν και το ΦΑΙΔΡΑ (τών Μινωικών) που ήταν αδελφάκι του.

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι ετσι χασταροθ.

οι κοινοτικες οδηγιες για τη "στοκχολμη", το eurosolas, αλλα και η "διαβαθμιση" της ευσταθειας με βαση τον τυπο του A-max, εχουν αλλαξει πολλα πραγματα (θυμιζω οτι στον τυπο παραγοντες αναμεσα σε αλλα ειναι το μεσο υψος κυματος, οι πλευρικες επιφανειες, το βαρος φορτιου στη μια πλευρα κλπ).

το εχουμε συζητησει εκτενως κατα καιρους, ειδαμε πλοια να βαζουν sponsons, αλλα να βαζουν πορτες στο γκαραζ, αλλα να πηγαινουν για κοψιμο πριν την ωρα τους.

αναλογα με το ετος κατασκευης υπηρχε και προθεσμια εφαρμογης.

η αφαιρεση του κουτιου (οπως εχουμε πει 4-5 φορες) ηταν η φτηνοτερη λυση για να εναρμοσθει στους κανονισμους

Link to comment
Share on other sites

καλα τα λες proud. απλα να συμπληρωσω οτι τα αγγουρια για τα παλια βαπορια ειναι η εφεδρικη πλευστοτητα με κατακλισμενα καποια διαμερισματα απο νερο.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Πολύ το νοσταλγήσε ο τύπος το πλοίο και ανεβάζει βίντεο τις τελευταίες μέρες ..πάντως θα θέλα να έβλεπα κανα βίντεο από το εσωτερικό του τότε για να σιγκρίνω τι διαφορές και τι αλλαγές γίναν όταν ήρθε στην Ελλάδα

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...