Jump to content
Shipfriends

Θεόφιλος (ΙΜΟ 7362108)


Recommended Posts

  • Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Το καλοκαιρι ειχε γινει τοση φασαρια,οτι η ΝΕΛ οφειλε να γυρισει τον ΘΕΟΦΙΛΟ στην αγονη και τωρα το υπουργειο θα τους εγκρινει την δρομολογηση του για Χιο-Μυτιληνη :huh:

Μια απο τα ιδια και τωρα...μηπως αυριο το ΣΑΣ δεν δωσει παλι την εγκριση :blink:

Δευτέρα, 17 Οκτωβρίου 2011 11:33

Με ένα πλοίο συνεχίζεται η εξυπηρέτηση της γραμμής Πειραιάς -Χίος -Μυτιλήνη αφού μετά το πρόβλημα που προέκυψε με το πλοίο European Express η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου δεν έχει δρομολογήσει ακόμα πλοίο στη γραμμή. Αύριο συνεδριάζει το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών προκειμένου να εξετάσει μεταξύ άλλων το αίτημα της εταιρείας για δρομολόγηση του πλοίου Θεόφιλος στη γραμμή, πιθανόν από την Παρασκευή. Σύμφωνα με πληροφορίες το αρμόδιο Υπουργείο αντιδρά σ' αυτή την πρόταση αφού το συγκεκριμένο πλοίο εάν επιστρέψει, πρέπει να δρομολογηθεί στην άγονη γραμμή σύνδεσης των νησιών με τη Βόρειο Ελλάδα για την οποία έχει σύμβαση.

Η εταιρεία φαίνεται απρόθυμη να επιστρέψει το πλοίο Θεόφιλος στη γραμμή αυτή, η οποία έχει πολύ μεγαλύτερες απαιτήσεις από το πλοίο που θα την εξυπηρετεί αφού τα δρομολόγια είναι συνεχή και αδιάκοπα και το συγκεκριμένο πλοίο αρκετά ταλαιπωρημένο.

http://www.era-aegean.gr

Link to comment
Share on other sites

Πάντως το επιχείρημα του "Υπουργείου" έχει μια βάση νομίζω. Βέβαια πρέπει να δει κανείς τι επακριβώς αναφέρει η συμφωνία - καθώς και να γνωρίζει και κάποια dessous :) αλλά παντως ότι υπάρχει μια λογική υπάρχει.

Link to comment
Share on other sites

Θεοφιλάρα εγκρίθηκε.....

Eπιτέλους !!! Διότι όπως και να το κάνουμε, μία λαχτάρα την είχα να ξαναδώ το ιστορικό πλοίο στην φυσική του γραμμή. Την οποίαν βεβαίως βεβαίως, αναβαθμίζει αναντίρρητα με την επάνοδον του σε αυτήν.

Και μιας και είναι βέβαιον πλέον ότι επανέρχεται, μήπως γνωρίζουμε και το πότε ??? Γιατί ακόμα δεμένο το βλέπω το παπόρι στο ντοκ 3 του Πειραιά.

Σημ. Μήπως γνωρίζουν οι φίλοι εκ Μυτιλήνης (άιντες, για σας οι χαρές και τα πανηγύρζα !!!), αν έχει οργανωθεί κάποια επίσημη πρώτη υποδοχή του πλοίου, κάποιος αγιασμός, δεξίωσις, κάποια κοπή κορδέλας εγκαινίων ίσως ???

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Εμπρός για ταξίδια Χίος Μυτιλήνη ανάλογα σε διάρκεια με την δεκαετία του 80. <_<

Σε ταχύτητα και πολυτέλεια υπερείχαν τα παλιά Νήσος Χίος, Σαπφώ, Αρίων, Όμηρος μέχρι και το πρόσφατο Λισσός. :P

Κρίμα που διαλύθηκε πάντως το Λισσος γιατί του "τα έριχνε" όπου τον έβρισκε στο Β.Αιγαίο. ^_^

Στα σοβαρά τώρα, όταν η ΝΕΛ έφερνε "το POLLUX του Βεντούρη" την άνοιξη του 95 και ταξιδεύοντας μαζί του από το πρώτο του ταξίδι από Μυτιλήνη για Χίο Πειραιά, το πλοίο εσωτερικά ήταν ήδη παλαιό..

Link to comment
Share on other sites

το πλοίο εσωτερικά βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση για την ηλικία του και σίγουρα υπάρχουν άλλα νεότερα πλοία που θα ζήλευαν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται............

Link to comment
Share on other sites

εαν προλαβαινανε να βαλουνε και τις κυλιομενες θα ημουν αρκετα ευχαριστημενος...παντως εχει γινει καλη δουλεια στο εσωτερικο λιγους μηνες πριν φυγει για τα δρομολογια που ηταν να γινουν μεταξυ Αλβανιας και Ιταλιας και δεν εγιναν ποτε.....για το "κατω"μερος δεν παιρνω ορκο.... :P

Link to comment
Share on other sites

Από την στιγμή που "το πλοίο εσωτερικά βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση για την ηλικία του και σίγουρα υπάρχουν άλλα νεότερα πλοία που θα ζήλευαν την κατάσταση στην οποία βρίσκεται" φίλε Nils, ποσώς μας ενδιαφέρει η κατάσταση στο "κάτω" μέρος του (σιγά τα λάχανα) και πολύ περισσότερο το ότι δεν προκάνανε (όπως έλεγε και ο Χαρίλαος) να βάλουν τις κυλιόμενες.

Εξ άλλου στην Μυτιλήνη, και με βίντσια να τους ανεβάζουν έναν-έναν πάνω στο βαπόρι, και πάλι ευτυχείς θα είναι, αρκεί βέβαια να ατενίζουν την τιμημένη τριήρη στο τιμημένο φουγάρο.

Link to comment
Share on other sites

εαν προλαβαινανε να βαλουνε και τις κυλιομενες θα ημουν αρκετα ευχαριστημενος...παντως εχει γινει καλη δουλεια στο εσωτερικο λιγους μηνες πριν φυγει για τα δρομολογια που ηταν να γινουν μεταξυ Αλβανιας και Ιταλιας και δεν εγιναν ποτε.....για το "κατω"μερος δεν παιρνω ορκο.... :P

Ξεπερνώντας τις κυλιόμενες που θα ήταν σαφέστατα μια διευκόλυνση προς άπαντες (και ιδίως όσους για διάφορους λόγους τους κατεβαίνει η ψυχή αγκομαχώντας στις -πάμπολλες ομολογουμένως- σκάλες του Θεόφιλου) η ταπεινή μου άποψις είναι ότι το "από κάτω" για να μην πω "το από μέσα και κάτω" είναι απειρως πιο σημαντικό από τα σαλόνια του. Τι να το κάνω να έχει καινούργιους καναπέδες και να σέρνεται με 15 μίλια ;

Ευελπιστώ να έχουν γίνει τουλάχιστον τα βασικά, τόσο κάτω από την ίσαλο γραμμή, όσο και μηχανικά. Είπαμε, λόγω της...πολυετίας μπορεί (καραβολατρικά) να μας αρέσει ο μπάρμπας, αλλά όλα τα πράγματα έχουν ένα όριο. Αν είναι να ταξιδεύει, πολύ ευχαριστως, αλλά επειδή ήδη έχει ταλαιπωρήσει και έχει ταλαιπωρηθεί αρκετά, πρέπει να φροντίσουν το βαπόρι στα σημεία που πονάει. Και αυτά δεν είναι τόσο τα σαλόνια του... ;)

Edited by kyr1
Link to comment
Share on other sites

Και πριν από λίγο έφυγε για το πρώτο του ταξίδι στην κλασσική του γραμμή, μετά από πολύ καιρό. Καλά ταξίδια σε επιβάτες, καλό κουράγιο σε πλήρωμα και μακάρι να προσφέρει απρόσκοπτα τις υπηρεσίες του. :)

Link to comment
Share on other sites

Λογω του ατυχηματος αποσυρθηκε απο τη γραμμη,με αφορμη ενα αλλο ατυχημα ξαναμπηκε στη γραμμη 2.5 χρονια μετα.

Για μενα αυτη η δρομολογηση εχει καραβολατρικο ενδιαφερον και μονο.Οτι δηλαδη βλεπουμε ενα παλιο βαπορι να συνεχιζει να ταξιδευει.

Απο κει και περα μπορει να εχει πολλα καλα,γκαραζ,χωρους κλπ που εχουμε συζητησει και παλιοτερα, μπορει την εταιρεια του να τη βολευει να το ταξιδευει και απο τη στιγμη που της το επιτρεπουν καλα κανει εδω που τα λεμε,αλλα απο την πλευρα του επιβατη ειναι σαφως υποβαθμιση.Πιο αργο και με χειροτερους χωρους και με πολυ βεβαρημενο παρελθον με βλαβες και ατυχηματα

Και για να λεμε και την αληθεια μπορει για μενα και για μερικους ακομα να ειναι απο τα αγαπημενα μας αλλα ειναι το βαπορι που αγαπηθηκε λιγοτερο απο ολα τα βαπορια της ΝΕΛ απο τον κοσμο.Απο τη μερα που το πηρανε,ποτε θα φυγει ακουγα αλλα παρολαυτα ειναι ακομα εδω.

Για την ιστορια χτες πηγαινε περιπου με 15.5-16 μιλια,και παλι καλα να λεμε ενω επιασε μεχρι 18.5 εξω απο τη Μυτιληνη,εκει πρεπει τα ρευματα να δουλεψανε καλα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά το πλοίο φαίνεται σε πολύ καλή κατάσταση καθώς έχουν βαφτεί τα πάντα και γενικώς γυαλίζει. Εντύπωση μου έκανε ότι ήταν ανοιχτός ο αριστερός καταπέλτης για τους επιβάτες! Αν διατηρίσει του 17-17,5 κόμβους θα είναι θετικό... Αρνητικό που πέσαμε από τους 22 του european αλλά τουλάχιστον παραμένει το Ν. Χίος.

Περισσότερα την Τρίτη που θα ταξιδέψω μαζί του.. (αν πάρω την άτιμη την άδεια :P )

Link to comment
Share on other sites

Εξωτερικά το πλοίο φαίνεται σε πολύ καλή κατάσταση καθώς έχουν βαφτεί τα πάντα και γενικώς γυαλίζει. Εντύπωση μου έκανε ότι ήταν ανοιχτός ο αριστερός καταπέλτης για τους επιβάτες! Αν διατηρίσει του 17-17,5 κόμβους θα είναι θετικό... Αρνητικό που πέσαμε από τους 22 του european αλλά τουλάχιστον παραμένει το Ν. Χίος.

Περισσότερα την Τρίτη που θα ταξιδέψω μαζί του.. (αν πάρω την άτιμη την άδεια :P )

γιατί πήγαινε το Γιουρόπαν 22???

Σιδερένιος λοιπόν ο theo και εύχομαι να είναι η τελευταία φορά που το λεμε....

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι ολα τα πλοια της ΝΕΛ στην γραμμη,τον τελευταιο καιρο(μετα το καλοκαιρι),πηγαιναν με 17-18 το πολυ οποτε αν ο Φλιουφλιουφελ :P φτανει να περναει τα 16 δεν υπαρχει μεγαλη διαφορα στο χρονο ταξιδιου.

Το πιο σημαντικο βεβαια ειναι οτι αυτοι που θα ταξιδευουν με το πλοιο δεν θα το επιλεγουν σιγουρα με βαση την ταχυτητα η τα 'πολυτελη' σαλονια του αλλα με διαφορετικα κριτηρια : νομιζοντας οτι εχει φτηνο εισητηριο/κρεβατια,φευγει απογευμα απο Πειραια κ φτανει πρωι Μυτιληνη,ειναι της ΝΕΛ κλπ κλπ :D

Link to comment
Share on other sites

Πάντως απόσο έχω δει και απ'όσο περίμενα τα πάει σαφώς καλύτερα. Είχα έναν φόβο ότι θα σέρνεται πάλι με 14-15 μίλια, αλλά πάει καλύτερα. Αυτή τη στιγμή με 17,8. Οψόμεθα για τη συνέχεια ^_^

Link to comment
Share on other sites

Είχα ακούσει τη προηγούμενη εβδομάδα ότι ο Θεόφιλος έβαλε υδραυλικές μπουκάλες για να σηκώνει τα πέδιλα του καταπέλτη και δεν το πίστευα. Έτσι χθες κάνοντας μια εθιμοτυπική επίσκεψη στο Θεόφιλος διαπίστωσα ότι είναι αλήθεια!! Τέρμα πλέον ο κόπος και ο χρόνος που χρειαζόντουσαν οι ναύτες για να σηκώσουν όλα τα πέδιλα των καταπελτών!!! Βεβαια δεν ξέρω κατά πόσο θα κρατήσει γιατί μου φάνηκε αρκετά πρόχειρη δουλειά!!! Έχουν από μια υδραυλική μπουκάλα σε κάθε καταπέλτη και υποτίθεται ότι έχουν ενώσει τα πέδιλα με λαμακια από κάτω έτσι ώστε να έρχονται όλα μαζί. Αλλά στις άκρες των πέδιλων που έχει κάτι εγκοπές είδα να έχουν ψιλή αλυσίδα για να τα συγκρατεί (ανά δυο).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...