polmyt Posted May 30, 2011 Author Share Posted May 30, 2011 (edited) Εξαιρετικα!!! Ειδαμε και παθαμε για να φυγει το ΛΙΣΣΟΣ που τοσα του σουραμε οι περισσοτεροι αυτα τα 2.5 χρονια που ηταν στη γραμμη,για να μας ερθει ξανα ο ΤΕΟ, ο οποιος ειναι σε σαφως χειροτερη κατασταση εσωτερικα, αρκετα πιο αργος και με ενα μεγαλο στουκο πριν 3 χρονια Edited May 30, 2011 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Φιλε Πολμυτ σε βρισκω υπερβολικο. Το Θεοφιλος ειναι ενα πλοιο με εξαιρετικους και πολυ ανετους χωρους μοντερνους και πληρως ανακαινισμενους. Επισης το οτι ειχε ενα καλο τρακο πριν καποια χρονια σημαινει οτι αρκετες λαμαρινες απο κατω εχουν αντικατασταθει και ειναι σε καλη κατασταση. Δυστυχως δε μπορω να πω οτι ειναι απο τα ταχυτερα του στολου αλλα αυτο στις μερες μας δεν αποτελει προβλημα καθως δουλεια δεν εχουμε οποτε δε μας αγχωνει αν θα φαμε μερικες μερες απο την αδεια μας αφου οι διακοπες μας ειναι απεριοριστες. Ασε που επιτελους θα ξαναζησουμε αυτη την ευχαριστη αισθηση του θαλασσινου ταξιδιου. Να σου θυμισω επισης οτι το Θεοφιλος ειναι στιβαρο ευρωπαικο σκαρι και δεν κουναει στον καιρο αρα δε θα χρειαζεται να κανει ψηλωματα και να χανει επιπλεον χρονο. Με λιγα λογια καλη διαθεση να υπαρχει. ΑΑ και να μην ξεχασω ειναι μπλε λεει ΝΕΛ και εχει την τριηρη Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΝΗΡΕΑΣ Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 (edited) Συμφωνώ με όσα είπε ο Neptune, πράγματι θα αποτελέσει το εφαλτήριο για την τουριστική ανάπτυξη του ΒΑ Αιγαίου. Το μόνο κακό που βρίσκω είναι ότι άκουσα κάτι φήμες ότι θα επιτρέπεται το κάπνισμα σε όλους τους χώρους ανεξαιρέτως. Αλίμονο στους αντικαπνιστές... Edited May 30, 2011 by ΝΗΡΕΑΣ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nils Holgersson Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 τελικα το κανε το θαυμα της παλι η Nel..οπως παντα απροβλεπτη.πραγματι ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ γυρναει στην γραμμη Πειραιας-Χιος-Μυτιληνη και ο θεος βοηθος.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Δηλαδή (για να καταλάβω) θα μπει στη θέση του European ή θα ταξιδεύουν και τα 3 της ΝΕΛ στη γραμμή τώρα το καλοκαίρι? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Chania Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Την ίδια απορία έχουμε gpap... αυτή η ΝΕΛ πρέπει να είναι διχασμένη προσωπικότητα... δεν ξερω... χαράς σ' αυτόν που θα την πάρει... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Juanito Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Μηπως ομως γραμμη του εννοει ο Juanito την αγονη Καβαλα-Σαμος? Αφου το EUROPEAN επιστρεφει στα δρομολογια μεσα στην βδομαδα...υποτιθεται Aκριβώς αυτήν την γραμμή εννοούσα φίλε NHSOS XIOS. Εκτός απροόπτου για εκεί πάει .. ήδωμεν Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 Το μόνο κακό που βρίσκω είναι ότι άκουσα κάτι φήμες ότι θα επιτρέπεται το κάπνισμα σε όλους τους χώρους ανεξαιρέτως. Αλίμονο στους αντικαπνιστές... Τώρα για αστείο το λές η σοβαρά? Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 παιδια ψυχραιμια λιγο be cool be groovie. μην το βαλουμε και πατρα ancona Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted May 30, 2011 Share Posted May 30, 2011 (edited) φτού γ@μ**ο και έλεγα ότι θα έκανα και κανένα ταξιδάκι μαζί του τι να πει κανείς...ευτυχώς να πω ? σίγουρα εκείνοι που το αποφάσισαν κάτι ήξεραν εγώ ποντάρω στο σενάριο το βαπόρι να κάνει κανένα 10ημερο δρομολόγιο αν δέσει κανένα για μικρο μαζέματα και μετά δέσιμο και με την πρώτη καλή ευκαιρία πούλημα και αν δεν έρθει κοντά είναι και η Τουρκία. Edited May 31, 2011 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 Μεσα σε ολη αυτη τη συζητηση να πουμε και οτι το πλοιο εχει πεσει απο τη δεξαμενη και εχει επιστρεψει στη θεση που ειχε στο Νεο Μολο Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr1 Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Για την αμέσως προηγούμενη γραμμή που υπηρετούσε, το βαπόρι είναι αποδεκτό και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες οι μεγάλοι χώροι του αποδείχθηκαν πολύ εξυπηρετικοί. Το ακανθώδες ζήτημα όμως είναι να μην πηγαίνει πιο αργά και απ τη χελώνα ώστε να μην υπάρχουν καθυστερήσεις και παράπονα. Επίσης όποια ζητήματα υπήρχαν (πχ με τον κλιματισμό) ευκαιρία είναι να φτιαχτούν τώρα για να μην αναθεματιζει ο κόσμος πάλι. Πάντως δε λέω, είναι βάπορας ο Θεόφιλος αλλά για μένα εσωτερικά πάσχει, και η ηλικία του φαίνεται. Να υπήρχε και μια κυλιόμενη σκάλα μέσα να πω οκ, αλλά τουλάχιστον σου προσφέρει αφειδώς τη χαρά του step ! Τέλος πάντων, αυτό που μετράει είναι να μη βασανιζει τον κόσμο πηγαίνοντας σούρνοντας και σουρνόμενος... Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted May 31, 2011 Author Share Posted May 31, 2011 (edited) Αποδεκτο δεν ηταν σε καμια περιπτωση κατα την αποψη μου.Τα παραπονα ηταν παρα πολλα για ολους τους λογους που προανεφερες και το μονο θετικο ηταν οτι μπορουσε να αποροφησει τον κοσμο.Αυτο ομως σε καμια περιπτωση δεν το κανει αποδεκτο.Πιστεω οτι ετσι και επανελθει, οι γκρινιες απο τους Λημνιους,ειδικα αν παει στην αγονη,θα ακουστουν ως το Καστελοριζο Edited May 31, 2011 by polmyt Link to comment Share on other sites More sharing options...
gpap2006 Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Αν κρατούσε μια σταθερή ταχύτητα γύρω στους 17 κόμβους, δεν νομίζω να ήταν ακατάλληλο για τη άγονη που έκανε και πέρσυ το καλοκαίρι. Αλλά την έχει? Link to comment Share on other sites More sharing options...
kyr1 Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Μα και εγώ με αυτό το προαπαιτούμενο της ταχυτητας μιλούσα εννοείται.Αλλιώς βράσε όρυζα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NHSOS XIOS Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 Παιδια δεν ειναι μονο η ταχυτητα,ειναι πολλα αλλα που δεν φαινονται ουτε στο AIS ουτε και με γυμνο ματι.Παρτε τηλεφωνο τον RINA και ρωτηστε ποσες ελλειψεις βρηκε στο πλοιο τον προηγουμενο καιρο που ηταν να το αναλαβει Το καλυτερο δρομολογιο για το πλοιο ειναι Aliaga η Alang direct. Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted May 31, 2011 Share Posted May 31, 2011 αυτό ακριβώς που λέει ο φίλος από πάνω !! είναι τόσα ποια που νομίζω ήταν κάτι παραπάνω από παράλογο σε τέτοιους καιρούς να ρίξεις λεφτά σε αυτό το βαπόρι από που να αρχίσω και που να τελειώσω.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Συφωνώ απολύτως Νικόλα αλλά γιατί να πέσουν τόσα λεφτά στην Νερομαρία που ήταν σε πολύ χειρότερη κατάσταση ?Αυτό πάλι δεν μπορώ να το καταλάβω Link to comment Share on other sites More sharing options...
mpolo Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Και εγω με την σειρα μου θα συμφωνησω με τον opelmanos.Ριξανε καπου στο 1,5 εκατομυριο(καπου εδω μεσα εχει αναφερθει)σε ενα ναυλωμενο πλοιο 100 μετρων μετα απο παροπλισμο 2 ετων και στουκο.Και εγω με το φτωχο μου το μυαλο λεω αν τα ειχαν ριξει στον Θεοφιλο αυτα τα χρηματα το καραβι δεν θαγινοτανε αστερι. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 (edited) Ενοείται ότι θα γινόταν αστέρι .!!Ξέρεις τι είναι 1.5 εκατομύρια ευρώ για τον Θεόφιλο ?.Τον αλλάζεις τα φώτα μηχανικά και σου βγάζει άλλα 10 χρόνια ζωής Edited June 1, 2011 by opelmanos Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 1, 2011 Author Share Posted June 1, 2011 Το θεμα ειναι οτι καλως ή κακως δεν τα ριξανε τα λεφτα και τωρα δεν γινεται να τα ριξουν,οποτε οτι και να λεμε δεν θα αλλαξει κατι.Το βαπορι ειναι μπαχαλο και οι δικες μου πληροφοριες λενε πως ειναι ακομα πιο αγνωριστο εσωτερικα και απο οταν ηρθε για την ακινησια του. Απο κει και περα ομως για μενα το θεμα δεν ειναι να ριξουν λεφτα σε ενα τελειωμενο βαπορι οπως ο ΤΕΟ επειδη κανανε το λαθος και ριξανε λεφτα στο ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.Τροπους να βγει η εταιρια απο το αδιεξοδο επρεπε να βρουν και με βαπορια οπως ο ΘΕΟΦΙΛΟΣ δυστυχως δεν γινεται Και γω θα θελα να δω ενα απο τα αγαπημενα μου πλοια ξανα οπως το θυμομουν πριν απο 15 χρονια αλλα δεν γινεται κατι τετοιο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Κάνεις λάθος !Ο βάπορας με μια καλή συντήρηση μηχανικά θα πετάει ,εσωτερικά παραμένει βάπορας έχει αξιοπρεπέστατο ξενοδοχειακό για την ηληκία του και ακόμα μπορεί να προσφέρει αρκετά.Να μού λεγες για την Πηνελοπάρα να το καταλάβαινα Όταν με το καλό ξανάρθει Μυτιλήνη θα σου αφιερώσω και φωτό Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted June 1, 2011 Author Share Posted June 1, 2011 εσωτερικά παραμένει βάπορας έχει αξιοπρεπέστατο ξενοδοχειακό για την ηληκία του και ακόμα μπορεί να προσφέρει αρκετά. Περι ορεξεως κολοκυθοπιτα Αν εσενα σου αρεσει ετσι οπως ειναι τωρα εσωτερικα οκ.Εξακολουθω να επιμενω παντως σε αυτα που ειπα.Οπως και να χει ομως,οσο και να θελω να το βλεπω για παντα λογω συναισθηματισμου προτιμω να ταξιδευω με κατι πιο νεο παρα με το χιλιοταλαιπωρημενο ΤΕΟ Link to comment Share on other sites More sharing options...
maniac Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Κάνεις λάθος !Ο βάπορας με μια καλή συντήρηση μηχανικά θα πετάει ,εσωτερικά παραμένει βάπορας έχει αξιοπρεπέστατο ξενοδοχειακό για την ηληκία του μάλλον έχεις μείνει λίγο πίσω..δεν θέλω να σε στεναχωρήσω ! πρώτον το βαπόρι μετά απ όλα αυτά δεν θα το ξαναδείς ποτέ πάνω απο 15-15.5 μίλια απλό.να στο πω και αλλιώς,ένας ποδοσφαιριστής αν πάθει ρίξη χιαστών ποτε(όσο καλός και να είναι)δεν θα ξανα παίξει την μπάλα που έπαιζε πριν δεύτερον μπορεί λέω μπορεί εσωτερικά να είναι χάλια μαύρα αλλά μαζεύετε αν υπάρχει όρεξη τρίτον είναι πολλά που δεν τα βλέπεις-ουμε- όπου εκεί....άστο καλύτερα με απλά λόγια το βαποράκι καλά τα πήγε όλα αυτά τα χρόνια αλλά νομίζω ότι κάπου εδώ ήρθε η ώρα του...πριν έρθει η δική μας Link to comment Share on other sites More sharing options...
opelmanos Posted June 1, 2011 Share Posted June 1, 2011 Φίλε Νικόδημε άλλο τα έμβολα τα στρόφαλα και οι άξονες μιας μηχανής βαποριού και άλλο ο χιαστός και οι προσαγωγοί του ποδοσφαιριστή Δεν συγκρίνονται οι άνθρωποι με τα πλοία ,τα βαπόρια είναι λαμαρίνες και σίδερα και φτιάχνουν ότι και να πάθουν αρκεί να υπάρχει το χρήμα και η διάθεση που στην περίπτωση του Θεόφιλου πιστεύω ότι το χουν βοηθήσει και το χουν κρατήσει ζωντανό μέχρι σήμερα !!!Από κεί και πέρα αν πηγαίνει με 15 μίλια που κι αυτό δεν το ξέρουμε τότε είναι μεγάλη σπατάλη και μόνο να το βάψουν!!.Ασ περιμένουμε και θα δούμε Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now