Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Mα πως δεν είναι ποσοτικό όταν αυτές οι παραπάνω ώρες σου στοιχίζουν οικονομικά με καμπίνες φαγητά και καφεδες?

Όταν δεν ήσουν αυθημερόν στο νησί σου αλλά την άλλη το πρωί που όσο και να κοιμόσουν στο βαπόρι το μονο που θα έκανες μετα ήταν να πας σπιτι σου να τακτοποιηθείς και να την ξαναπέσεις πάλι για ύπνο γιατί στο βαπόρι ύπνο της προκοπής σπάνια κανεις?

Ποιοτικό είναι μόνο για τους καραβολάτρες αλλά επειδή είμαστε η μειονότητα θα πρέπει να κρίνουμε τα πράγματα από την σκοπιά του απλού επιβάτη που δεν τον νοιάζουν οποιαδήποτε παράλια είτε ανατολικά είτε δυτικά , που οι μουσικές ,οι καφέδες-τα πρωινά με αυγα και μπεικον ή συκωτάκια πανέ θα προτιμούσε να τα φαει στο χωριό του κάτω από τον πλάτανο της κεντρικής πλατείας,...

Επίσης το ότι ήταν εκεί το ένα και το αλλο ερχόταν κι έφευγε ε αμα περίμενες την άφιξη του κανα μισαωρο σε κανα καφενειο ή κατεβαινες να φας σε μια ταβερνα να λιμαρεις λιγο τον χρόνο ε δεν νομίζω να ήταν και κανα βασανιστήριο.

Με την ίδια λογική οι χιώτες ,οι ικαριώτες, οι παριανοι...δεν θα εμπαιναν ποτε σε πλοιο αφου κανενα βαπορι δεν ειναι εκει να τους περιμενει.Δεν στεκουν αυτα

Ομολογω ότι τα ωραρια της hsw όταν πρωτοβγηκαν για χιο-μυτιληνη και ικαρια-σάμο τα είχα αντιμετωπίσει με μεγάλη επιφυλαξη έως και αρνητικά.Οταν όμως τα χρησιμοποίησα μου φανηκαν βολικότερα εναντι οποιουδήποτε.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Προσωπικά δεν χρησιμοποίησα ποτέ το δρομολόγιο των 00:30 από το νησί προς Πειραιά. Όταν μπορείς στις 22:00 να μπείς στο πλοίο, να πάρεις καμπίνα να κοιμηθείς, και να ξυπνήσεις στον προορισμό σου 06:30-07:00, δεν έχει νόημα να περιμένεις τα μεσάνυχτα προς 01:00 να φανεί το πλοίο για να πάρεις κάθισμα και να ξυπνήσεις στον Πειραιά σαν ανάποδο Γ. Συν το ότι καποιος πρέπει να σε κατεβάσει στο λιμάνι μες την μαύρη νύχτα και εαν έπαιρνες καμπίνα θα την πλήρωνες πιο ακριβά από το συμβατικό. Αντίστροφα, η οικονομική θέση των συμβατικών δεν ενδείκνυται, αφού μόνο Ελληνικά δεν ακούς στα σαλόνια. Ταξιδεύουν η Σάρα και η Μαρα, τώρα που άνοιξαν τα σύνορα.

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

Επίσης ο Μυτιληνιός είχε μάθει τόσα χρόνια ότι ταξίδι με πλοίο σημαίνει: μπαινω στο καραβάκι στις 7, πίνω 2-3 ωρίτσες κανα καφεδάκι και κάνω το socializing στα σαλόνια και μετά αποσύρομαι διακριτικά στην καμπινούλα και ξυπνάω χαλαρα στις 7 το άλλο πρωί.

Alcaeos, αυτό δεν είναι συνήθεια αλλά εμμονή (ή πιο σωστά τοπικισμός).:P;)

Τους μόνους που κέρδιζε η HSW από Μυτιλήνη ήταν τους νέους (τουρίστες, φοιτητές, φαντάρους) που δεν ήθελαν να πληρώνουν κρεβάτι, άντεχαν το 9 ωρο στην καρέκλα και τους βόλευε η βραδυνή αναχώρηση (προλάβαινες ένα τελευταίο καφεδάκι στην προκυμαία).

Όχι μόνο έχεις χρόνο για ένα καφεδάκι, είχες όλοι την ήμερα μπροστά σουB)

Link to comment
Share on other sites

Επισης και το Λεσβος-Πειραιας 22.00-07.00 μια χαρα ηταν...αλλα οι επιβατες φορουσαν ακομα τα 'γυαλια' με την τριηρη....

Μα ειναι δυνατον να συγκρινουμε το 18.00-06.30 με το 22.00-07.00:confused: Ακομα κι απο πλευρας τιμων καμπινας με 4 ωρες παραπανω στο πλοιο εφτανες να πληρωνεις το ιδιο,(καφεδακι-self service)γιατι κανα 20ευρω διαφορα ειχε η τετρακλινη σε σχεση με τα ΝΗΣΟΣ!Τωρα αν κανεις βολευεται με το μολις μπαινει στο πλοιο να κοιμαται παω πασοB)

Επισης ποιον χαλουσε,την ιδια μερα να φευγει και την ιδια μερα να φτανει?(12.30-21.30)Κι οποιος γουσταρει-ε να κανει 12ωρες και να κοιμαται σε καμπινα φθηνοτερα,δικαιωμα του.

Για μενα ειναι καθαρα θεμα ''κολληματος'' με την ΝΕΛ,που τα τελευταια χρονια φυσικα δεν υφιστανται η Ν.Ε Λεσβου αλλα μια αλλη εταιρια...

Νεοτευκτο-πολυτελες-τρελλα πιο γρηγορο και δεν θα το προτιμησω...?Ε οχι,δεν παιζει αυτο το σεναριο κι ας πληρωσω το κατι παραπανω;)

Παμε σε αλλα τωρα...Θα κλεισουμε λεει το λιμανι...,για μενα δεν ειναι λυση,αλλα καιρος ειναι να ξυπνησουμε λιγο και να μην παιζουμε τα παιχνιδακια αλλων...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Πω πω... πυρ κατά βούλησιν... πάμε να τα δούμε ένα ένα.....

Επειδή ο Μυτιληνιος είχε μάθει να κάνει 14-15 ώρες...
.....το θεωρώ παράλογο να προτιμούν 5-6 ώρες ταξιδιού παραπάνω επειδή έτσι έχουν συνηθίσει

Την καλοκαιρινή περίοδο οι ώρες ταξιδιού για Μυτιλήνη ήταν 12 με το Μυτιλήνη και 13 με το Θεόφιλος, απέναντι στις 10 του Χίος. Τέτοια νούμερα από ένα διακεκριμένο μέλος του forum....????

Όταν δεν ήσουν αυθημερόν στο νησί σου αλλά την άλλη το πρωί που όσο και να κοιμόσουν στο βαπόρι το μονο που θα έκανες μετα ήταν να πας σπιτι σου να τακτοποιηθείς και να την ξαναπέσεις πάλι για ύπνο γιατί στο βαπόρι ύπνο της προκοπής σπάνια κανεις?

Όταν φτάνεις 10 το βράδι στο λιμάνι της Μυτιλήνης, θέλεις μισή ώρα να βγεις από πλοίο,λιμάνι και πόλη και από μισή εώς μιάμιση ώρα οδήγηση για τον προορισμό σου αν δεν είναι η πόλη. Άρα φτάνεις στις 11-12 το βραδυ, μετά από ταξίδι 10 ωρών στην καρέκλα. Νομίζω ότι εδώ ισχύει αυτό που λες ότι "το μονο που θα έκανες μετα ήταν να πας σπιτι σου να τακτοποιηθείς και να την ξαναπέσεις πάλι για ύπνο". Η μέρα σου θα ξεκινήσει πάλι το επόμενο πρωί, ακριβώς όπως όταν φτάνεις στο λιμάνι στις 7!

Mα πως δεν είναι ποσοτικό όταν αυτές οι παραπάνω ώρες σου στοιχίζουν οικονομικά με καμπίνες φαγητά και καφεδες?

Ακομα κι απο πλευρας τιμων καμπινας με 4 ωρες παραπανω στο πλοιο εφτανες να πληρωνεις το ιδιο,(καφεδακι-self service)γιατι κανα 20ευρω διαφορα ειχε η τετρακλινη σε σχεση με τα ΝΗΣΟΣ!

Στο Νήσος Χίος δεν έχετε πάρει ποτέ καφέ?? :eek: Για το φαγητό ΟΚ, έστω ότι δεν τρωει ο κόσμος μέσα στο πλοίο (τι δεν τρωει δηλαδή κάθε φορά στο self service του Χίος γίνεται της πουτ@@@ς). Έλα όμως που και όσοι δεν τρωνε κάτι τσιμπάνε στην πόλη λίγο πριν μπει στο βαπόρι. Άρα αντί να το πληρώσεις το φαί στο βαπόρι το πληρώνεις έξω. B)

Η διαφορά τιμής είναι 20Ε στο ένα άτομο, 40Ε αν ταξιδεύεις με την κοπέλα σου, και 80Ε αν έχεις οικογένεια με 2 παιδιά..... ;) Εμείς ακόμα δεν είμαστε στην τελευταία φάση, αλλά πολλοί που προτιμούν το βραδινό δρομολόγιο το προτιμούν απλά επειδή είναι οικογενειάρχες, και όχι τοπικιστές....

αλλα οι επιβατες φορουσαν ακομα τα 'γυαλια' με την τριηρη....
Από παλιά το είχα δει το comment αυτό και χαίρομαι που το θυμίζεις. Τα "γυαλιά με την τριήρη" όσες φορές επιχείρησα να τα βγάλω, την επόμενη μέρα φορούσα το... "κολλάρο με την τριήρη" γιατί είχε πιαστεί το σβέρκο μου 9 ώρες στο αεροπορικό (ειδικά στο βραδινό ταξίδι). Στα τριηροκάραβα τις 9 από τις 12-13 ώρες τις πέρναγα οριζοντίως είτε σε καμπίνα είτε στρωματσάδα σε sleeping bag που επιτρέπεται. Ισως να είναι τοπικιστής όποιος θεωρεί ότι 9 ώρες ξαπλωμένος είναι καλύτερα από 9 ώρες στην καρέκλα.... τι να πω
Επισης ποιον χαλουσε,την ιδια μερα να φευγει και την ιδια μερα να φτανει?(12.30-21.30)Κι οποιος γουσταρει-ε να κανει 12ωρες και να κοιμαται σε καμπινα φθηνοτερα,δικαιωμα του.

Δεν λέμε κάτι διαφορετικό. Αυτό που προσπαθώ να εξηγήσω είναι ότι οι ταξιδιώτες της Μυτιλήνης έχουν πολλούς λόγους να γουστάρουν το δεύτερο.

Κάτι τελευταίο. Προσπαθήστε να δείτε τα πράγματα λίγο πιο σφαιρικά. 'Ολοι οι επιβάτες δεν είναι ίδιοι. Κάποιος είναι φαντάρος και θέλει απλά να πάρει το πρώτο καράβι που φεύγει από Γκασμαδία. Άλλος είναι τουρίστας και θέλει το τελευταίο για να μη χάσει 4 ώρες διακοπών. Άλλος έχει κάνει 3 εβδομάδες διακοπές και δεν τον νοιάζουν οι 4 ώρες. Κάποιος είναι back-packer και κοιμάται ακόμα και στο φουγάρο. Άλλος έχει 2 παιδιά και θέλει να τα κοιμήσει σε καμπίνα χωρίς να του στοιχίσει ο κούκος αηδόνι. Kάποιος είναι τοπικιστής και λέει "θα πάω με τη ΝΕΛ ο κόσμος να χαλάσει". Κάποιος άλλος (Χιώτης) τοπικιστής λέει "δεν θα πάω με τη ΝΕΛ ο κόσμος να χαλάσει." Επειδή ΕΣΕΙΣ ανήκετε σε συγκεκριμένη κατηγορία δε σημαίνει οτι ΟΛΟΙ σκέφτονται όπως εσείς και όποιος δεν το κάνει είναι αναγκαστικά τοπικιστής.

Ξαναλέω αυτό που επιχείρησα να πω και στην αρχή. Το παλιό δρομολόγιο του Χίος είχε συγκεκριμένο target group. Μπορεί να είχε το 50% της κίνησης, αλλά αυτό το 50% αντιστοιχούσε σε 80% Χιώτες και 20% Μυτιληνιούς (τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε όσες φορές ταξίδεψα με αυτό) κυρίως για τους λόγους που προανέφερα. Νομίζω είναι φυσικό η αλλαγή του δρομολογίου να προκαλεί 4 φορές περισσότερες αντιδράσεις στη Χίο.....

Και μια ερώτηση κρίσεως. Αφού οι Μυτιληνιοί διάλεγαν τη ΝΕΛ λόγω "τοπικισμού", τότε γιατί το Λισσός δεν πηγαινοέρχεται άδειο άλλά έχει πάρει πάνω κάτω την κίνηση του Θεόφιλου??? Οέο??

Edited by Alcaeos
Link to comment
Share on other sites

Headline από το chiosnews.com

Σύσκεψη συγκαλείται την ερχόμενη εβδομάδα στη Λέσβο, προκειμένου από κοινού οι Νομάρχες Λέσβου και Χίου να στηρίξουν τη Ναυτιλιακή Εταιρεία που θα δρομολογήσει ταχύπλοο στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης.

Link to comment
Share on other sites

Alcaeos συμφωνώ με αρκετά από αυτά που γράφεις στο τελευταίο σου μήνυμα και σίγουρα ο καθένας έχει τις προτιμήσεις του και δεν μπορούμε να κρίνουμε βάσει των δικών μας μόνο κριτηρίων. Μερικά σχόλια μόνο:

Τους μόνους που κέρδιζε η HSW από Μυτιλήνη ήταν τους νέους (τουρίστες, φοιτητές, φαντάρους) που δεν ήθελαν να πληρώνουν κρεβάτι, άντεχαν το 9 ωρο στην καρέκλα και τους βόλευε η βραδυνή αναχώρηση

Δεν κέρδισε και όλους όσους δεν θέλουν να ταξιδεύουν με πλοία κάποιας ηλικίας; Τους κατοίκους αλλά και τους επισκέπτες/τουρίστες του νησιού που επιλέγουν τους προορισμούς τους και βάσει της ποιότητας των πλοίων που είναι δρομολογημένα σε αυτούς;

Μα οι Μυτιληνιοί ποτέ δεν είδαμε τη HSW ως "μεσσία" που θα δώσει τέλος στην "τυρρανία" που ασκούσε η ΝΕΛ στους άμοιρους Χιώτες. Οπότε γιατί να αντιδράσουμε....?

Η δρομολόγηση του πλοίου δεν αναβάθμισε τη Μυτιλήνη σαν τουριστικό προορισμό, δεν διπλασίασε το capacity της γραμμής; Η ανάπτυξη του τουριστικού ρεύματος που επιτεύχθηκε, δεν είναι σημαντικός λόγος για να δυσανασχετήσουν οι Μυτιληνιοί οι οποίοι εκτός από κάτοικοι και άρα και επιβάτες, είναι και επιχειρηματίες ή γενικότερα ζουν σε σημαντικό βαθμό και από τον τουρισμό;

Μπορεί να είχε το 50% της κίνησης, αλλά αυτό το 50% αντιστοιχούσε σε 80% Χιώτες και 20% Μυτιληνιούς (τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε όσες φορές ταξίδεψα με αυτό)

Σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω πως ισχύει κάτι τέτοιο, αν ίσχυε τότε το πλοίο, ιδιαίτερα με τα σημερινά του δρομολόγια, δεν θα έφτανε μέχρι τη Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Εστριψα 2 τσιγαρα γιατι εχει να πεσει πολυ quote:D

Προσπαθήστε να δείτε τα πράγματα λίγο πιο σφαιρικά. 'Ολοι οι επιβάτες δεν είναι ίδιοι.
Μα οι Μυτιληνιοί ποτέ δεν είδαμε τη HSW ως "μεσσία" που θα δώσει τέλος στην "τυρρανία" που ασκούσε η ΝΕΛ στους άμοιρους Χιώτες.Οπότε γιατί να αντιδράσουμε....? Εμάς μας καίει που η εταιρεία "μας" (λέμε τώρα...) ετοιμάζεται για την αραπιά (και δεν δίνει χορηγία στον ΑΙΟΛΙΚΟ ). Μπροστά σ' αυτά τι να μας πουν οι αλλαγές δρομολογίων.....
Μιλώντας σοβαρά τώρα, το "συγχωρεμένο" δρομολόγιο της HSW είχε σχεδιαστεί με κύριο γνώρισμα την εξυπηρέτηση της Χίου.

Αυτο ρε φιλε Alcaeos ειναι το πιο σφαιρικα....Εμας μας νοιαζει μονο η ΝΕΛ? Κι απο που και ως που τα δρομολογια φτιαχτηκαν μονο για την Χιο:confused: 7 το πρωι μπορουσατε(οπως κ οι Χιωτες) να φτανετε Πειραια,9.30 το βραδυ στο νησι σας...Δηλαδη ΠΟΙΑ ειναι τα δρομολογια που θα ικανοποιουσαν και την Μυτιληνη?Πες μου ωραρια για να καταλαβω.

Από παλιά το είχα δει το comment αυτό και χαίρομαι που το θυμίζεις. Τα "γυαλιά με την τριήρη" όσες φορές επιχείρησα να τα βγάλω, την επόμενη μέρα φορούσα το... "κολλάρο με την τριήρη" γιατί είχε πιαστεί το σβέρκο μου 9 ώρες στο αεροπορικό (ειδικά στο βραδινό ταξίδι). Στα τριηροκάραβα τις 9 από τις 12-13 ώρες τις πέρναγα οριζοντίως είτε σε καμπίνα είτε στρωματσάδα σε sleeping bag που επιτρέπεται. Ισως να είναι τοπικιστής όποιος θεωρεί ότι 9 ώρες ξαπλωμένος είναι καλύτερα από 9 ώρες στην καρέκλα.... τι να πω

Και τα ΧΙΟΣ-ΜΥΚΟΝΟΣ εχουν καμπινες....Κι αν ειναι τα 20ευρω παραπανω(για λιγοτερες ωρες) που θελουν να γλιτωσουν καποιοι το αποδεχομαι.Τωρα για τα περι στρωματσαδας που λες,ΕΥΤΥΧΩΣ(ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ),που δεν αφηνουν να γινεται(τουλαχιστον στον ιδιο βαθμο)στην HSW....Εκει ειναι διαφορα αγαπητε μου,στο ενα πλοιο δεν εχεις που να πατησεις και στο αλλο εχεις την αναπαυτικη πολυθρονα σου(και ξερεις πως κ βολτα να πας θα την ξαναβρεις) κι ας σε πιανει το σβερκο σου το πρωι οπως λες..(με την στρωματσαδα ξυπνας δηλαδη μια χαρα...:rolleyes:)

Και μια ερώτηση κρίσεως. Αφού οι Μυτιληνιοί διάλεγαν τη ΝΕΛ λόγω "τοπικισμού", τότε γιατί το Λισσός δεν πηγαινοέρχεται άδειο άλλά έχει πάρει πάνω κάτω την κίνηση του Θεόφιλου??? Οέο??

Εμα οταν μιλαμε για κολληματα....το εννοουμε...η μαλλον η συνηθεια στον ανθρωπο δεν κοβεται ευκολα;) Να δουμε τι θα γινει αν η Μυτιληνη μεινει μονο με ΑΝΕΚ πως θα αντιμετωπιστει το θεμα...Εδω ειμαστε και θα δουμε...

Φιλικα παντα...:P

Link to comment
Share on other sites

Πω πω ρε παίδες ζαλίστηκα με τόσα quotes. Μου βγήκαν τα μάτια!:P

Ως επιβάτης/καραβολάτρης που δεν έχει καμία σχέση με Χίο και Μυτιλήνη άρα και με τη HSW και κυρίως τη ΝΕΛ θα σας πω με συντομία αυτά που παρατήρησα δύο συνεχόμενα καλοκαίρια που ταξίδεψα για τη Μυτιλήνη.

Και τα δύο μου ταξίδια ήταν με την HSW πήγαινε έλα. Πέρσι με το ΜΥΚΟΝΟΣ και φέτος με το ΧΙΟΣ. Όμως έχοντας ταξιδέψει και στο παρελθόν πολλάκις στη γραμμή, έχω μπει σε όλα τα βαπόρια της ΝΕΛ και στα ταχύπλοα και στα συμβατικά.

Το πρώτο πράγμα λοιπόν που παρατήρησα είναι ότι όταν φτάνει ένα βαπόρι της ΝΕΛ στη Μυτιλήνη από κάτω το περιμένει όλη η τοπική κοινωνία! Από μικροπωλητές και λιμενικούς (αυτονόητο) μέχρι στρατιές ταξί και λεωφορεία. Όταν έφτανε το άμοιρο το εκάστοτε ΝΗΣΟΣ, από κάτω ήταν μόνο οι επιβάτες που το περίμεναν για επιστροφή, τα ΙΧ αυτών, οι καβοδέτες και οι λιμενικοί. Ίχνος ταξί (παρά μόνο αν έφερναν κάποιον επιβάτη), ίχνος λεωφορείου γενικότερα παντελής έλλειψη υποστήριξης στους επιβάτες και κυρίως σε αυτούς που έρχονταν πρώτη φορά. Ακόμα και τα αγονόπλοια όταν έρχονταν, συγκεκριμένα το ΣΑΜΟΘΡΑΚΗ φέτος και το ΠΗΝΕΛΟΠΗ πέρσι, οι επιβάτες τους είχαν πολύ περισσότερες επιλογές. Στη Χίο πάλι είναι γεγονός ότι η άφιξη του ΝΗΣΟΣ αποτελεί εθνικής σημασίας συμβάν αλλά σε καμία περίπτωση δεν μιλάμε για τέτοια διαφορά αντιμετώπισης.

Άλλο πάλι γεγονός είναι ότι ρωτάνε φίλο μου στο νησί: "Τι ώρα έχει βαπόρι για Πειραιά" και η απάντηση ήταν: "Στις 18:00". Η ώρα του ΧΙΟΣ ούτε που αναφέρθηκε!

Δεν συζητώ τα κριτήρια που βάζει ο καθένας για να ταξιδέψει. Είναι κάτι υποκειμενικό άλλωστε. Ούτε μπορώ να κάνω κουμάντο στην τσέπη του αλλουνού.

Στο ΜΥΚΟΝΟΣ όχι μόνο πέρσι αλλά και γενικότερα στις αρκετές φορές που έχω ταξιδέψει με αυτό πραγματικά βαρέθηκα να βλέπω παντού αεροπορικά. Αναφώνησα ΕΛΕΟΣ! Αισθανόμουν ότι πνίγομαι...Στο ΧΙΟΣ είναι σαφώς καλύτερα τα πράγματα. Από κει και πέρα όμως η ποιότητα υπηρεσιών και γενικότερα το service των δύο αδελφών, είναι μακράν καλύτερα από ότι όλα τα πλοία της ΝΕΛ μαζί. Τον ΘΕΟΦΙΛΟ και τον ΤΑΞΙΑΡΧΗ εσωτερικά τα θεωρώ πλωτά αίσχη (ΠΡΟΣΟΧΗ μιλάω για εσωτερικούς χώρους και όχι για τα πλοία σαν σκαριά και εξωτερική εμφάνιση) και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ένα αξιοπρεπές βαπόρι για τα δεδομένα της εποχής που όμως έχει αφαιθεί στην τύχη του.

Όσο για το ΛΙΣΣΟΣ που ανέφερες φίλε alcaeos, προφανώς έχει σαρώσει τα φορτηγά αφού η ΝΕΛ τους βάζει μέσα μόνο με μετρητά και όσο για τους επιβάτες, αλοίμονο αν περίμεναν να φεύγουν μόνο τις 3 μέρες που αναχωρεί το ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Δηλαδή είναι σα να λέμε ότι αν φύγει και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ από τη γραμμή τότε δεν θα πρέπει να ταξιδεύουν ή να κάνουν πλούσια την Aegean...

Σε γενικές γραμμές η εντύπωση που μου δημιουργήθηκε κι εμένα είναι ότι άμα φέρουμε το ΝΤΑΛΙΑΝΑ με σινιάλα GA Ferries θα το επικηρύξουμε. Αν το φέρουμε με σινιάλα ΝΕΛ θα μπουκάρουμε όλοι μέσα. Το ίδιο και με το ΧΙΟΣ...Όσο φοράει τη δελφινόμορφη δεν μας χαλάει αλλά μας περνάει αδιάφορο. Αν όμως το έπαιρνε η ΝΕΛ και το άφηνε ακόμα και στα ωράρια που έχει σήμερα, τότε ξαφνικά θα γινόταν ο πύραυλος της γραμμής, το καλύτερο βαπόρι του Αιγαίου.

Είναι πολύ ωραίο και δίκαιο όχι απλά να ζητάμε αλλά να απαιτούμε καινούρια και γρήγορα (άρα και πιο πολυέξοδα) βαπόρια! Για να μείνουν όμως χρειάζεται στήριξη. Αλλιώς παφ....πάει...! Κανείς δεν τα δρομολογεί για την ψυχή της μάνας του!

ΥΓ: Όσο για τους υπνόσακους (ας το πούμε και ελληνικά:P) έχω να αναφωνήσω ΗΜΑΡTΟΝ! Εγώ σιχαίνομαι όχι να κοιμηθώ αλλά και να ακουμπήσω εκεί που έχουν πατήσει εκατομμύρια ζευγάρια παππούτσια/παντόφλες/πατούσες/σκυλοπόδαρα. Αλλά επειδή κάποιοι δεν θέλουν να πληρώσουν καμπίνα εγώ που θέλω να κάνω τη βόλτα μου, είμαι υποχρεωμένος να πατάω επί πτωμάτων και άμα πατήσω και κανέναν να βρω τον μπελά μου; Σε αυτό το θέμα συντάσομαι απόλυτα με ΜΙΝΟΑΝ - BLUE STAR - SUPERFAST - HSW (τουλάχιστον στα ΝΗΣΟΣ) και οποιαδήποτε άλλη εταιρεία απαγορεύει αυστηρώς και δια ροπάλου τέτοια κατάχρηση κοινόχρηστων χώρων στα βαπόρια της και επιπλέον λόγο να μπουρδουκλωθούν οι πάντες σε περίπτωση κινδύνου.

Όλα αυτά να ξαναπώ ότι τα λέω καθαρά από προσωπική μου εμπειρία και δεν θέλω να ανοίξω κανένα μέτωπο με κανέναν συμφορουμίστα!;)

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Kαλά για την στρωματσάδα ούτε συζήτηση.Το ότι οι μεγάλες εταιρίες την έχουν απαγορεύσει είναι ότι καλύτερο.Και μόνο που βλέπεις να την πεφτουν ανασκελα στο πατωμα ανθρωποι είναι ενα πολιτισμικό σοκ που σε παραπέμπει στην Τουρκία και στο ρητό όπου γης και πατρις.Χώρια που συναγωνιζόσουν άνετα τον Κουκοδήμο όταν περπατουσες στο βαπόρι μεσα.

Από εκεί και πέρα σε αυτά που λεει ο φίλος Αλκαίος.

Όταν φτάνεις σπίτι σου και μετα από μιαμιση ώρα οδηγηση στις 12 την νύχτα είναι μια καλή ώρα να τακτοποιηθείς και να πέσεις για ύπνο ξυπνώντας την επόμενη το πρωί μη φρεσκος φρεσκος.Εκτός πια κι αν ταξιδεύουν μόνο γερόντες που πέρνουν μισό ταβόρ το απόγευμα για να πέφτουν από τις 9 για ύπνο.

Για τις 9 ώρες στην καρέκλα.

Δεν ΄σε δένουν πισθάγκωνα με σχοινί και χειροπέδες και σε λύνουν στην Μυτιλήνη .Μπορείς να σηκωθείς να βγεις στο καταστρωμα να κανεις μια βόλτα, να κανεις βόλτα σε όλους τους χώρους πλην της διακεκριμένης, να πας να φας ,ή να παρεις τον καφε σουν και να τον πιεις έξω και θα γυρίσεις να την ξαναβρεις την θεση σου άδεια.Οπότε δεν πιάνεσαι εκτός κι αν είσαι ταμένος στην καρέκλα ή περιμένεις τον αρχικαμαρώτο να περάσει δίκην αξιωματικού φυλακής να κάνει εφοδία και να σε βρει στην καρεκλα.

Για την διαφορά της τιμής. Είναι και τι θέλεις και πως σου φαινεται να στα περνουν. Εγώ προτιμώ να μου τα πάρουν εξ αρχής παρά να μπω μέσα και να αρχισω να πληρώνω μέχρι και το τηλεκοντρολ της τηλεόρασης για να δω.

Επίσης είναι πρακτικά αποδεδειγμένο σε όλα τα πράγματα ότι το καινουριο και καλό είναι ακριβότερο από το παλιό.

Για το σέρβις εν πλω καλύτερα να μην το συζητήσουμε. Επί Στρίντζη η ελλένικ αναπτύχθηκε πάρα πολύ σε αυτό τον τομέα και πλησίασε την ΑΤΤΙΚΑ που για μένα ο Παναγόπουλος ήταν κορυφή.

Τα πραγματα τα βλέπουμε σφαιρικά κι από όλες τις πτυχές του θέματος .Μόνο που στους περισσότερους οποιαδήποτε δικαιολογία πέραν του τοπικισμού φαντάζει ατοπη.

Όσο για το ΛΙΣΣΟΣ.

Δεν είναι δυνατον το ΧΙΟΣ να εξυπηρετησει από μόνο του τα δυο νησιά ούτε μαζί με το Μυτιλήνη.Εκτός κι αν σκοπός είθναι να επιστρεψουμε στο παλιό καθεστώς που έκλεινες εισιτηριο από Μάρτη για Αυγουστο αλλιώς θα έπρεπε να πας να φυλας κατουρημενες ποδιές.

Link to comment
Share on other sites

Μετά την (χαμένη) ψήφο μου στην Πέιλιν...τώρα ψηφίζω Αλκαίο.:rolleyes:

Βρε παιδιά, για σταθείτε...κανένας δεν μίλησε για ΝΕΛ και HSW ούτε για Ν.ΧΙΟΣ και ΜΥΤΙΛΗΝΗ. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης εταιρειών και πλοίων. Υπάρχει όμως θέμα βολικών ωραρίων...μιλώντας για Μυτιλήνη. Πιστεύω ότι εάν ΔΥΟ Ν.ΧΙΟΣ είχαν τα ωράρια της ΝΕΛ δεν θα ετίθετο ζήτημα. Ούτε υπάρχει θέμα τοπικισμού...ουδείς είναι βλαξ να πάει αντίθετα με το συμφέρον του...μόνο και μόνο επειδή υπάρχει η τριήρης στο φουγάρο. Και αν δεχθούμε ότι πριν από3-4 χρόνια αυτό θα μπορούσε να ισχύει....τώρα επί Βεντούρη άντε να ισχύει σε ένα ποσοστό 5-10%. Το πρόβλημα πιστεύω ότι ξεκινάει από το ότι η HSW έχει γρήγορο πλοίο και πρέπει να έχει αυθημερόν επιστροφή. Είμαι απολύτως βέβαιος ότι εάν είχε 2 Ν.ΧΙΟΣ με 19-20 μίλια ταχύτητα...τα δρομολόγια της ΝΕΛ θα έβγαζε και αυτή.

Από εκεί και πέρα όσοι διαφωνούν με τα ωράρια της ΝΕΛ...πιστεύω ότι ασυναίσθητα κάνουν μια εσφαλμένη παραδοχή. Ότι όλοι ο επιβάτες είναι Λέσβιοι και μάλιστα Μυτιληνιοί και εάν δεν είναι έχουν ΙΧ ή κάποιος θα τους πάει/πάρει στο καράβι. Με πρόχειρα στοιχεία (από μνήμης) όλη η Λέσβος έχει περίπου 100 χιλιάδες κατοίκους και από αυτούς μόνο 30-40 χιλιάδες κατοικούν στη Μυτιλήνη ή στα προάστια (από αεροδρόμιο και Παγάνη, έως Μόρια και Παναγιούδα). Οι υπόλοιποι κατοικούν σε απόσταση 20-100 χιλιομέτρων από το λιμάνι. Χειρότεροι είναι οι αριθμοί (πάντα από μνήμης και κατ΄εκτίμηση) για τον τουρισμό. Πιστεύω ότι το 80% του τουρισμού κατευθύνεται εκτός Μυτιλήνης προς Πλωμάρι, Πολιχνίτο/Βατερά, Καλλονή, Πέτρα, Μόλυβο, Ερεσσό, Σίγρι κλπ. Και ερχόμαστε λοιπόν στα ερωτήματα:

Πως θα πάει η γιαγιά στην Άντισσα, άμα φθάσει στις 22.00 ή στις 04.10(λέμε τώρα)? Πως θα έρθει να πάρει το πλοίο των 22.00 ή των 06.45?

Ο έρμος ο τουρίστας πού θα πάει νυχτιάτικα? Έχετε οδηγήσει νύχτα στους επαρχιακούς δρόμους της Λέσβου? Μάλλον όχι και τόσο. Πηγαίνετε νύχτα μέχρι Ερεσσό ή από Καλλονή προς Πέτρα ή στις στροφές της Κλειούς και ελάτε να τα ξαναπούμε...άμα είστε τυχεροί και σε καμιά στροφή δε πέσετε πάνω σε τίποτε αδέσποτα γαϊδούρια.:eek:

Πως θα πάει αυθημερόν ο Μυτιληνιός στην Αθηνά για δουλειά ή ο Αθηναίος στη Μυτιλήνη? Μα φυσικά με ένα πλοίο με τα ωράρια της ΝΕΛ. Θα κοιμηθεί στην κρεβατάρα του (έτσι για να σκάσουν οι καρεκλάδες:D)...θα ρίξει το πρωινό του ξούρισμα, θα πιεί την καφεδιά του και θα έχει 10 ώρες στην διαθεσή του για να κάνει τις δουλειές...μέχρι να ξαναμπεί για να ξανακοιμηθεί:P

Καλά για την περίπτωση που υπάρχουν και παιδιά στη μέση...δεν το συζητάμε.

ΥΓ Οπότε Αλκαίε, ετοιμάσου...θα τα ακούσουμε ντουέτο:D

Link to comment
Share on other sites

Μα ΝΗΡΕΑ μου αν κάνουν τις δουλειές τους και όπως λες περιμένουν να ξαναπάρουν το πλοίο στις 19:00 θα χάσουν τον μεσημεριανό τους ύπνο:P:p:p

Οπότε καλύτερα το ΧΙΟΣ στις 12:30 που έφευγε για να κοιμηθούν στο βαπόρι:D:D

Link to comment
Share on other sites

Το πρόβλημα πιστεύω ότι ξεκινάει από το ότι η HSW έχει γρήγορο πλοίο και πρέπει να έχει αυθημερόν επιστροφή. Είμαι απολύτως βέβαιος ότι εάν είχε 2 Ν.ΧΙΟΣ με 19-20 μίλια ταχύτητα...τα δρομολόγια της ΝΕΛ θα έβγαζε και αυτή.

Nαι όμως έχουμε τώρα καινούρια σύγχρονα πλοία των 26 μιλίων με διαφορετικά ωράρια που ταιριάζουν καλύτερα στις πλευσιμες ωρες που κανει το βαπόρι.

Όσο για την παραδοχή και ΙΧ να μην έχουν θα έχουν κλείσει καποιο ταξί η θα παρουν το ΚΤΕΛ.Τώρα αν τυχαινει και δεν πανε οι ταξιτζήδες ή τα ΚΤΕΛ τοτε είναι πρόβλημα πέραν του πλοίου.

Από την άλλη ο έρμος ο τουρίστας θα οδηγήσει νυχτιατικα όπως θα οδηγησει για να βγει να πιει το ποτό του ή να παει για βραδινό φαγητό.Με αυτή την λογική ή θα έπρεπε να διακοπτεται η κυκλοφορία στους δρομους της Μυτιλήνης με την δύση του ηλίου ή θα έπρεπε πριν κυκλοφορησουν νυχτα να αγιάσουν τα αυτοκινητα τους με αγιασμό προερχόμενο από τον Αγιο Χριστόφορο Σπάτων.Για όλα υπάρχει η πρώτη φορά σιγουρα δεν ειναι οτι καλυτερο αλλα εν τελει όλοι έχουμε οδηγησει νυχτα και σε νησια με πολυ χειρότερους δρόμους από αυτούς της Μυτιλήνης.

Η γιαγιά θα την πάνε οι συγγενεις της η το ταξί ή αν ειναι ανημπορη και δεν συνοδεύεται δεν θα ταξιδέψει σε οποιαδηποτε ώρα κι αν εφευγε το βαπόρι.

Αν φευγει το βαπόρι στις 10 το βραδυ είναι τοσο δυσκολο να πας στο λιμάνι ή αν φευγει στις 7 παρά τέταρτο το πρωί?

Για τα τωρινά ωραρια ομολογώ ότι δεν είναι κι ότι καλύτερο για τους Μυτηλινιούς αλλά τα μέχρι τωρα ήταν ιδανικά.

Link to comment
Share on other sites

Να πω και εγώ κάτι ψιλά :D

Έχω ζήσει αρκετά χρόνια και στα δυο νησιά και έχω ταξειδέψει (φυσικά) αρκετές φορές. Μια και η συζύτηση περιπλέκετε πιο πολύ για τους ταξιδιώτες προς και από Μυτιλήνη. Με το παλιό ωραρίο της HSW η επίλογη μεταξύ 6 ή των 10, ήταν βάση των κριτηρίων του ποσού των χρημάτων που έχει θέλει να δαπανήσει ο καθένας, τις προτιμήσεις του σε ώρες αλλά και αν ήθελε να φτάσει στον Πειραιά φρέσκος ή όχι. Πιστεύω ότι το ίδιο ίσχυε πάνω κάτω και από Χίο προς Πειραιά. Θα σταθώ ιδιαίτερα στο "φρέσκος". Έχω κατέβει αρκετές φορές με το Μύκονος από Χίο προς Πειραιά. Προσωπικά κατάφερνα να "κοιμηθώ" 2-3 ώρες στην καρέκλα και το απότελεσμα ήταν να φτάνω Πειραιά με μια υποτονικότητα και κούραση. Πολύς κόσμος κατεβαίνει Αθήνα για να κάνει δουλιές. Πολλές φορές αρκετές δουλιές που έχουν ως ακόλουθο να τρέχεις αρκετά και γενικά να κουράζεσε. Εγώ όσες φορές είχα κατέβει με Μύκονος από Χιο προς Πειραιά ήμουν σαν κοτόπουλο την επόμενη μέρα. Προτιμάω χίλιες φορές να μπω στο αργό, να κάνω την βόλτα μου 2-3 ώρες και να κοιμηθώ 5 ώρες σαν άνθρωπος ώστε την επόμενη μέρα να μπορώ να σταθώ στα πόδια μου. Και εγώ είμαι νέος ακόμα και αντέχω. Οι γονείς μου όμως πχ δεν αντέχουν την καρέκλα για κανένα λόγο. Από εκεί και πέρα όμως αν ήθελες και διέθετες τα χρήματα έπαιρνες μια καμπίνα στο Χίος και ήσουν άνετα.

Στο δρομολόγιο της επιστροφής, το αργό με την άφιξη 4 η ώρα στην Χίο είναι σκότωμα. Και δεν επικεντρόνομε σε μένα που θα το αντέξω αλλά για τον κόσμο κάποιας ηλικίας, θα έφτανε στη Χίό 4, μέχρι να πάει σπίτι άντε να ξαπλώσει μια ώρα γιατί την επομένη έχει δουλειά. Το να πάρεις καμπίνα και να ξυπνάς 3-4 πάλι δεν είναι ότι καλύτερο. Οπότε είχες σαν πολύ καλή επιλογή να φύγεις 12:30 και μετά από 6 ώρες να είσαι σπίτι σου. Και πάλι όμως είχε το μειονέκτημα του ότι χάνεις μια μέρα δουλιά. (για μεροκαματάριδες μια μέρα είναι χαμένα χρήματα).

Για τους επιβάτες με προορισμό την Μυτιλήνη το να φτάσουν 7 η ώρα το πρωί είναι ιδανικό καθώς δεν χάνεις την μέρα σου.

Για τα καινούργια δρομολόγια της HSW πραγματικά για μένα απαράδεκτα προς Αθήνα. Χάνεις μια ολόκληρη μερα αν θέλεις να κάνεις δουλιες που σημαίνει μια μέρα (παραπάνω) ξενοδοχίο) αν δεν έχεις που να μείνεις.

Γένικα προσπαθήστε να δείτε την οπτική πλευρά του καθενός, τον προορισμό του, την ηλικία του και για το ποιο λόγο θέλει να ταξιδέψει. Το χειμώνα το 95% του κόσμου ταξειδεύει για να κάνει κάτι στην Αθήνα αν εξαιρέσουμε φοιτητές - φαντάρους.

Link to comment
Share on other sites

Συντάσομαι και εγώ στο πλευρό των alkaeos και ΝΗΡΕΑΣ,νομίζω πως το βραδυνό δρομολόγιο του Χίος βόλευε περίσσότερο απο τη ΝΕΛ άλλα το πρωινό πρός Λέσβο ήταν πλήρης αποτυχία και δεν βόλευε καθόλου αντίθετα βόλευε πολύ τη Χίο

Για μένα αυτό που χρειαζόταν αυτή η γραμμή ήταν δυο βαπόρια τύπου Χίος στις διαστάσεις του ΘΕΟΦΙΛΟΥ με πολλές καμπίνες,τα οποία θα αναχωρούσαν εναλλάξ απο πειραιά και απο μυτιλήνη 10,30 το βράδυ και θα έφταν στις 7 στο πειραιά,στα πρότυπα των γραμμών τις κρήτης αν αυτό το είχε κανει τότε η ΝΕΛ σημερα θα ήταν μέσα στις τρείς μεγαλυτερες εταιρείες του κλάδου πρός θλίψη των αντίνελικών:P

όσο για τα φουγάρα με τη τριήρη τα πράγματα δεν είναι απόλυτα και δεν έχουν σχέση με αυτά που παρουσιάζεται,υπάρχουν αυτοί που δεν γουστάρουν καθόλου τη ΝΕΛ,αυτοί που δεν τους αφορά τη χρώμα έχουν τα φουγάρα,και αυτοί που θεωρούν οποιοδήποτε πλοίο εκτός ΝΕΛ σαπιοκάραβο,πρόσφατα γνωστή μου μου είπε ότι προτιμάει να ταξιδέψει κολυμπώντας παρά με το λισσός και ασφαλώς πήγε με αεροπλάνο

Προσωπικά δεν ανήκω στη τελευταία κατηγορία αλλά φοράω το καπέλο και τα γυαλιά με τη τριήρη επειδή το γουστάρω και αυτό θα κάνω όσο θα υπάρχει,τι να κάνουμε είμαστε ΝΕΛίτες και σε όποιον αρέσουμε :P

Edited by Stefanos
Link to comment
Share on other sites

Στεφανε το κυκλικο δρομολογιο των ΝΗΣΟΣ δεν εβγαινε με διαφορετικα ωραρια στα 2 νησια.Και για μενα το 12.30 μεσημερι απο Πειραια ειναι πολυ νωρις αλλα μονο ετσι μπορουσαν να εξυπηρητεθουν με καλα ωραρια αφιξης η Χιος και η Μυτιληνη.Γιαυτο επιμενω πως τα προηγουμενα δρομολογια βολευαν και τους 2 και οχι μονο τους Χιωτες.Τωρα αν οι Μυτιληνιοι δεν γουσταραν η δεν εχουν συνηθισει να φτανουν βραδυ στο προορισμο τους,αυτο ειναι αλλο θεμα και δεν θα βρουμε ακρη.

Συμφωνω πως θα ηταν ακομα καλυτερα να υπηρχαν 2 ΝΗΣΟΣ(μεγαλυτερα η με περισσοτερες καμπινες δεν με απασχολει)με βραδυνα δρομολογια αλλα με μια διαφορα,να φτανουν 6 το πρωι Χιο και 8.30 Μυτιληνη;)

Τελος,ειλικρινα αντιλαμβανομαι πως ο καθενας σκεφτεται με τον δικο του τροπο και επιλεγει με κριτηρια που σε αλλους μπορει να μην αρεσουν.Δεν ειναι κακο να εισαι ΝΕΛΙΤΗΣ η αντι-ΝΕΛΙΤΗΣ,οπως δεν ειναι κακο να υποστηριζεις καποια ομαδα(ΟΣΦΠ-ΠΑΟ-ΑΕΚ).Το θεμα ειναι,να εισαι(οχι εσυ γενικα μιλαω)αντικειμενικος,να βλεπεις πιο σφαιρικα:D τα πραγματα και το μυαλο σου να πηγαινει και παραπερα...και εννοω,σκεφτηκε ποτε κανεις στην Μυτιληνη γιατι η ΝΕΛ κατεβασε τις τιμες μολις μπηκε το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,γιατι εβγαζε καλοκαιρινες κ αλλες προσφορες η γιατι εκανε ανακαινιση σε μερικα απο τα πλοια της??? Δεν νομιζω...,απ οτι καταλαβα η μονη σκεψη ηταν ''μπαινουμε στο βραδυνο πλοιο που εχει και κρεβατια να κοιμηθουμε...''

Τελοσπαντων,νομιζω τα αναλυσαμε ολα και ειναι σεβαστες ολες οι αποψεις.Αυτο που βλεπω μονο,ειναι οτι το ακτοπλοικο μελλον Χιου κ Μυτιληνης δεν θα ειναι κοινο κ το ξεκινημα θα κανει το Ν.ΧΙΟΣ..

Headline από το chiosnews.com

Σύσκεψη συγκαλείται την ερχόμενη εβδομάδα στη Λέσβο, προκειμένου από κοινού οι Νομάρχες Λέσβου και Χίου να στηρίξουν τη Ναυτιλιακή Εταιρεία που θα δρομολογήσει ταχύπλοο στη γραμμή Πειραιά - Χίου - Μυτιλήνης.

Ελπιζω να εννοουν ταχυπλοο συμβατικο...αλλα παλι που θα το βρουν:confused:,η μαλλον ποια εταιρια εχει να το διαθεσει:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Εάν δε φύγει σήμερα το Μυτιλήνη για δεξαμενισμό, θέλω να δέσει το Νήσος Χίος αντικριστά με Λισσος (στην Ακτή Ηετίωνα με τη πλώρη προς τα μέσα) και να φορτώνουν τα δυο πλοία μαζί. Το μπάχαλο που θα επικρατήσει, το φαντάζεστε.:rolleyes: Έκτος εάν δέσει το Νήσος Χίος στο κεφάλι της Ακτής Ηετίωνας.

Καθώς και τις ήμερες που θα πέφτει η αναχώρηση με του Μυτιλήνη.

Link to comment
Share on other sites

Έχουμε ξανακάνει αυτή τη συζήτηση πριν από 3 χρόνια, όταν ξεκίνησε η HSW στη γραμμή προσφέροντας ώρες δρομολογίων εντελώς διαφορετικές από τις καθιερωμένες. Τότε (και δικαίως) είχαν αναπτυχθεί όλα τα επιχειρήματα και οι προτιμήσεις του καθενός καθώς και οι προβλέψεις μας για την πορεία της δρομολόγησης.

Σήμερα τρία χρόνια μετά, η ίδια συζήτηση μόνο για φιλολογικούς λόγους έχει νόημα να γίνεται, καθώς η επιτυχία του πλοίου στη γραμμή έχει κριθεί στην πράξη και είναι αδιαμφισβήτητη, ενώ το τι πρόσφερε στα δύο νησιά το γνωρίζουν οι κάτοικοι, οι τοπικοί φορείς και οι επαγγελματίες της γραμμής.

Επίσης υπάρχουν κάποια στερεότυπα τα οποία, όχι εντελώς αδίκως, μεταφέρουμε πολλές φορές στις συζητήσεις μας: οι κρητικοί θέλουν καμπίνες, οι Μυτιληνιοί ταξιδεύουν νύχτα, οι Ικαριώτες δεν νοιάζονται για τα ωράρια κλπ. Όλα αυτά κρύβουν κάποιες δόσεις αλήθειες, αλλά λιγότερο ή περισσότερο εύκολα, αυτές οι συνήθειες/προτιμήσεις αλλάζουν, όταν προσφέρονται νέες και ποιοτικές λύσεις.

Πρόσφατο παράδειγμα η ΑΝΕΚ η οποία δεν επαναπαύτηκε ούτε στη συνήθεια των βραδινών δρομολογίων των κρητικών, ούτε στην προτίμηση τους για καμπίνες, ούτε στo Χανιώτικο “πατριωτισμό” τους για να αντιμετωπίσει το Αριάδνη, αλλά άλλαξε και πλοίο και ωράρια για να γίνει ανταγωνιστικότερη.

Link to comment
Share on other sites

όταν ξεκίνησε η HSW στη γραμμή προσφέροντας ώρες δρομολογίων εντελώς διαφορετικές από τις καθιερωμένες.

Σήμερα τρία χρόνια μετά,....η επιτυχία του πλοίου στη γραμμή έχει κριθεί στην πράξη και είναι αδιαμφισβήτητη,

Προφανώς, τότε κάτι δεν πάει καλά με αυτούς που έβγαλαν τα σημερινά δρομολόγια του Ν. ΧΙΟΣ...οι οποίοι έρχονται και "καταστρέφουν" τα παλιά δρομολόγια που καθιέρωσαν το πλοίο στη γραμμή. Εκτός και εάν είναι τόσο σίγουροι πιά ότι το μερίδιο του πλοίου στη γραμμή θα παραμένει ίδιο...όσα νησιά και να προσθέσουν στο δρομολόγιο...ό,τι ώρα και να φθάνει στη Χίο και στη Μυτιλήνη.

ΥΓ Και προς αποφυγή παρεξήγησης...ας βάλω συνοπτικά τις σημερινές απόψεις μου:

HSW-ΝΕΛ/ΑΝΕΚ=1-0

Ν.ΧΙΟΣ-ΜΥΤΙΛΗΝΗ/ΛΙΣΣΟΣ=1-0

δρομολόγια HSW-δρομολόγια ΝΕΛ/ΑΝΕΚ=0-1

Link to comment
Share on other sites

Εκτός και εάν είναι τόσο σίγουροι πιά ότι το μερίδιο του πλοίου στη γραμμή θα παραμένει ίδιο...όσα νησιά και να προσθέσουν στο δρομολόγιο...

Επειδή κανένας λογικός άνθρωπος δεν μπορεί να σκέφτεται τόσο αισιόδοξα, νομίζω πως η σωστή διατύπωση της σκέψης σου, αλλά και το στοίχημα για την εταιρεία, είναι αν τα επιπλέον έσοδα από τη Σύρο και τη Μύκονο θα είναι περισσότερα από τα διαφυγόντα της Χίου-Μυτιλήνης.

Link to comment
Share on other sites

Οι άνθρωποι της ΑΝΕΚ από τη μια πλευρά τρίβουν τα χέρια με το μερίδιο που τους αναλογεί στη γραμμή, που τους έκανε δώρο η ΝΕΛ και από την άλλη έχουν σηκώσει τα χέρια ψηλά με τους οδηγούς των φορτηγών, που δεν μπορούν να τους ελέγξουν.

Από τότε που επέβαλε η ΝΕΛ το “Cash for Travel” με τα φορτηγά, το Λισσος δεν έχει φύγει ποτέ με ελεύθερο χώρο στο γκαράζ (καθημερινές γιατί τη Κυριακή δεν έχω δει). Χθες για παράδειγμα να βλέπατε πως έδιναν τη μάχη ποιος θα πρωτομπει στο γκαράζ του Λισσος (έμειναν έξω γύρω στα 12 ΦΓ), παρά τις φωνές του «Άρχοντα της ΑΝΕΚ», που χαρακτηριστικά ανέφερε με αυτούς σηκώνει τα χέρια ψηλά, τόσα χρόνια στο λιμάνι πρώτη φόρα δε μπορεί να τους κάνει «ζάφτι»

Σε αντίθεση οι άνθρωποι της HSW παρόλο που χθες είχαν χώρο για 2 φορτηγά, σε κάποιους οδηγούς τους είπαν ότι δεν τους παίρνουν γιατί έχουν καθυστερήσει και δε μπορούν να τα μετακινούν σε κάθε λιμάνι (Σύρο Μύκονο).

Link to comment
Share on other sites

Πολυ κατατοπιστικο το ρεπορταζ σου Π100;),καταλαβαμε ετσι και για τις χτεσινες καθυστερησεις.Βεβαια στην ουσια το ΛΙΣΣΟΣ παιζει μονο του στα φορτηγα στην γραμμη,αφου τωρα λειπει το ΜΥΤΙΛΗΝΗ(κ οταν κ αν επιστρεψει(?) θα ειναι απαγορευτικο με το cash for travel οπως λες) και το Ν.ΧΙΟΣ πιθανον να γεμιζει απο οχηματα των Κυκλαδων.

Απο επιβατες καταφερες να δεις τιποτα:o? Συμφωνα με το ΑΙΠΕ

Την πλάτη γυρίζουν οι Χιώτες στο «Νήσος Χίος». Μετά τα νέα άγονα δρομολόγια του, πτώση της επιβατικής κίνησης σε ποσοστά πάνω από 65% ![/

Το πλοίο που κέρδισε τις εντυπώσεις από την πρώτη στιγμή της άφιξής του στο λιμάνι, τώρα με την αλλαγή των δρομολογίων δείχνει να χάνει σταθερά πλέον στις προτιμήσεις του επιβατηγού κοινού, σε ποσοστό που σε σχέση με τις περσινές επιδόσεις ξεπερνά το 65%.

Χαρακτηριστικά, όσο και απογοητευτικά για την πλοιοκτήτρια εταιρεία, είναι τα αριθμητικά στοιχεία των πέντε πρώτων δρομολογίων από και προς τη Χίο, αφού σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα δηλαδή από 1/11 - 5/11 στο πλοίο δεν μπήκαν ούτε οι μισοί από τους περσινούς επιβάτες.

Συγκεκριμένα, το 2007, το συγκεκριμένο διάστημα στο δρομολόγιο Πειραιάς- Χίος είχαν ταξιδέψει 1.328 άτομα έναντι 453 επιβατών το αντίστοιχο φετινό.

Δηλαδή μείωση της τάξης του 65,89%!

Μικρότερη αλλά εξίσου σημαντική είναι και η μείωση της «πελατείας» στο δρομολόγιο Χίου – Πειραιά αφού εκεί το ποσοστό μείωσης αγγίζει το 60%, μιας και οι 1.086 επιβάτες της περσινής συγκεκριμένης περιόδου τώρα μετά βίας έφθασαν τους 436. Δηλαδή μείωση της τάξης του 59,85%!

οποτε να υποθεσω party και στους επιβατες το ΛΙΣΣΟΣ...? Βρε την ΑΝΕΚ,θα εδραιωθει για τα καλα στην γραμμη...:rolleyes:

Edited by NHSOS XIOS
quote
Link to comment
Share on other sites

Εάν υποθέσουμε ότι θα δέσει στο τέλος Οκτώβριου το Μυτιλήνη για επισκευή, θα υπάρξει ένα κενό για ένα Ε/Γ-Ο/Γ στη γραμμή. Από τη στιγμή που δε φαίνεται να είναι ο Ταξιάρχης, για ποιον κτυπάει το καμπανάκι?? Μάλλον για το Πρέβελης. :)

Θα μου πείτε ότι το Πρέβελης μάλλον δε θα είναι έτοιμο τη 1 Νοέμβριου, από την αλλαγή του στροφάλου. Όντως είναι λιγάκι δύσκολο αλλά όχι ακατόρθωτο!!

Στα αποτελέσματα του ΣΑΣ υπήρχε αυτό το θέμα:

ΘΕΜΑ 6 Α) Τροποποίηση δρομολόγησης Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΡΕΒΕΛΗΣ» από

01/11/08 έως 31/10/09 και εκτέλεση δρομολογίων στη γραμμή

Πειραιά – Κυκλάδων αντί Πειραιά – Ρεθύμνου

Β) Δρομολόγια από 01-11-08 έως 22-12-08

ΟΜΟΦΩΝΑ ΘΕΤΙΚΗ ΕΩΣ 22-12-08

Μήπως τα δρομολόγια μέχρι τις 22/12/08 αφορούσαν τη γραμμή της Χίου Μυτιλήνη και όχι της Παροναξιας?? Γιατί ένα σενάριο λέει ότι το Λισσος θα δέσει μέσα στο Νοέμβριο για επισκευή περίπου ενός μηνός, για βγει πάλι το Δεκέμβριο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπον,το καινουργιο δρομολογιο του Ν.ΧΙΟΣ ειναι λουκουμι τελικα για οσους ταξιδευουν Μυτιληνη:D Χτες εγινε καινουργιο ρεκορ καθυστερησης!02.45-03.00 αφιξη στην Χιο,06.00(πουρνο-πουρνο) στην Λεσβο....Φανταζομαι και το 07.00 ειναι εφικτο και σε λιγες μερες θα γινει κι αυτο:P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...