Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και θα βγαίνει οικονομικά το Κρήτη? Με τι θα γεμίζει? Η γραμμή δεν είναι Ηράκλειο. Εκτός αν τα Νήσος τελικά φεύγουν οπότε ότι βρουν θα στείλουν. Ευτυχώς που πήγε για σκραπ το Κύδων.

Link to comment
Share on other sites

Ομοίως κάποιο Κρητικάτσι σκέφτηκα ! ! ! :D Και 6 δρομολόγια, μήπως πάμε σε σιωπηρό μοίρασμα της πίτας μεταξύ ΝΕΛ και HSW ; Για να δούμε...

Link to comment
Share on other sites

Με αυτα τα δρομολογια δεν νομιζω οτι παμε σε μοιρασμα της πιτας.Αν μεινει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ σαν βαπορι θα σαρωσει,διαφορετικα θα ματωνουν και οι δυο.Το ΚΡΗΤΗ δεν ξερω ποσο καλυτερο ειναι απο το ΜΥΤΙΛΗΝΗ ωστε να κανει την διαφορα.

Εντωμεταξυ η μοναδικη λογικη που βλεπω στο να φευγουν ιδιες μερες αντι να ταξιδευουν εν αλλαξ ειναι να μεινει το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ ωστε να προσπαθησει η HSW να καταπατησει τη ΝΕΛ

Link to comment
Share on other sites

Ετοιμάστηκε και έπεσε πριν από κανα 2ωρο από την δεξαμενή τελικά το ΚΡΗΤΗ ΙΙ. Δύο πιθανότητες. ή Βενετία, ή ΒΑ Αιγαίο...

Το ΚΡΗΤΗ έχει λίγο αριθμό κλινών (νομίζω 400) οπότε πιστεύω ότι δεν θα έχει πρόβλημα. Απ' ότι διαβάζω κατά καιρούς, το ΧΙΟΣ έχει μερίδιο στα φορτηγά, αλλά όσα και να του βάλεις του ΚΡΗΤΗ, γκαραζ δεν γεμίζεις... Οπότε... καλομελέτα κι έρχεται....

Αν ΄βγει το σενάριο σου θα χαρεί πολύς κόσμος. Καλύτερο δώρο δε θα μπορούσε να περιμένει η ΝΕΛ. Και πλοίο αντιοικονομικό έρχεται στο Βόρειο Αιγαίο (αφού είναι υπερβολικό για τις ανάγκες της γραμμής) και υποδεέστερο του Νήσος οπότε κανείς δεν έχει λόγο να το προτιμήσει έναντι της ΝΕΛ. Όσον αφορά τα φορτηγά νάναι καλά ο Καλλιμασιάς. Το ένα νησί φορτώνει στο δικό του, το άλλο στα δικά του και όλοι χαρούμενοι.

Να μην μιλήσουμε για τα ωράρια. Οι χιώτες αγάπησαν τα Νήσος για τα ωράρια τους καταρχήν. Χωρίς αυτά και το Νήσος Χίος έχασε πολύ. Πόσο μάλλον οι δεινόσαυροι.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι τι θες να πεις οτι τα ΚΡΗΤΗ ειναι υποδεεστερα απο τον ΘΕΟΦΙΛΟ και το ΜΥΤΙΛΗΝΗ.Μια χαρα καραβια ειναι με περισσοτερα κρεβατια απο το ΧΙΟΣ και με πολλη καλο δρομο.

Edited by mpolo
Link to comment
Share on other sites

Δε νομίζω ότι βγαίνει τέτοιο συμπέρασμα από τα γραφόμενα μου. Να το ξαναπώ όμως προς αποφυγή παρεξηγήσεων:

Θεωρώ ότι η κίνηση και τα δεδομένα της γραμμής δεν είναι σε θέση να στηρίξουν τα Κρήτη. Μεγάλα πλοία, προφανώς και με ανάλογα λειτουργικά κόστη, σε γραμμή με μικρή κίνηση. Σήμερα το Νήσος πηγαινοέρχεται μισογεμάτο, τα Κρήτη με τι θα γεμίσουν?

Χώρια που τα ωράρια τους δεν τα κάνουν πιο ελκυστικά από το Μυτιλήνη. Η Hellenic, επί Στριντζη, αλλά και μετά την πατάτα με το Σύρο-Μύκονο και την αλλαγή ώρας, υπέφερε για να αποκτήσει καλό μερίδιο. Αν ξαναεπαναλάβει το λάθος, δε τη βλεπώ να επιβιώνει.

Εν κατακλείδι τα Κρήτη μια χαρά πλοία είναι αλλά όχι για τη γραμμή του Βορείου Αιγαίου. Λάθος μεγέθος, λάθος διαρρύθμιση.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

ΤΑ μοιράσανε και όλα καλά!!!!Το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ της HSW(??? )δεν ξέρω για πόσο ακόμα θα είναι στη γραμμή βέβαια.Όσο για το πλοίο που κρύβεται από πίσω και ΔΕΝ μας το λέει ο φίλος Nils βλέπω να αρχίζει από ΠΡΕ και να τελειώνει σε ΛΗΣ :P:D !!!!Μη δούμε και κανα άλλο όμως που ΔΕΝ το θέλουνε κάποιοι στα νησιά τους :ph34r: :ph34r: !!!!! Ιδωμεν......

Link to comment
Share on other sites

καλησπέρα!!

είμαι καινούριος στο φόρουμ και γράφω πρώτη φορά.

η νελ με δελτίο τύπου ημερομηνία 29/1/2011 (κυριακή) ανακοινώνει δρομολόγια του μυτιλήνη δευτέρα - τετάρτη - παρασκευή από μυτιλήνη/χίο και τρίτη - πέμπτη - κυριακή από πειραιά, βλ.www.nel.gr/index.asp?a_id=87&news_id=1052. στις 27/1 ανακοίνωνε ότι (μόνο) το δρομολόγιο της δευτέρας 30/1 από πειραιά θα εκτελεστεί την τρίτη 31/1.

αυτονόητη κίνηση για την εξυπηρέτηση των νησιών, αν νήσος χίος και μυτιλήνη έφευγαν μαζί, ουσιαστικά η σύνδεση με πειραιά θα ήταν 3 φορές την εβδομάδα (τα δρομολόγια λαύριο - μεστά σχεδόν και αυτά συμπίπτουν), οπότε η εξυπηρέτηση θα ήταν όπως της ικαροσαμίας με λιγότερο μόνο το μάκρος του ταξιδιού.

φοβόμουνα ότι η νελ θα κρατούσε τα δρομολόγιά της, με σκοπό να πάρει ότι μπορέσει από τους ταξιδιώτες του σαββατοκύριακου από πειραιά προς νησιά που λογικά είναι περισσότεροι από τους επιβάτες από τα νησιά προς τον πειραιά, αλλά και για λόγους γοήτρου, αφού έτσι είναι σαν να παραδέχεται ευθέως ότι υστερεί στον ανταγωνισμό.

αλλά καλύτερα και για την εταιρεία να είναι τις υπόλοιπες μέρες μόνη της.

δεν ξέρω ακόμα τι συνέπειες θα είχαν οι παράλληλες αναχωρήσεις για τα φορτηγά και τις μεταφορές, ίσως μπορεί να απαντήσει κάποιος πιο ειδικός.

λέτε να πρόλαβε το υπουργείο να πιέσει τις εταιρείες και να υποχώρησε η νελ ως πιο ευάλωτη στον ανταγωνισμό της γραμμής;

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια ειναι οτι κ εγω δεν εχω καταλαβει αν προκειται για μια ατυπη κοινοπραξια(που φωναζαν καιρο απο την Μυτιληνη)η απλα η ΝΕΛ τα εβαλε ετσι τα δρομολογια μολις βγηκαν του ΧΙΟΣ(η εστω να υπηρξε καποια παρεμβαση απο το υπουργειο που λες).

Το σιγουρο ειναι οτι με αυτα τα δρομολογια 'ζουν' και οι δυο αλλα επισης εξυπηρετουνται και καλυτερα οι κατοικοι των δυο νησιων.Τωρα να φωναξουμε η να αποκλεισουμε τα λιμανια επειδη χασαμε τα 25μιλια του ΧΙΟΣ,ειναι εκτος λογικης αν σκεφτουμε τι γινεται 'γυρω' μας.Ετσι κι αλλιως,απο παντα,ο Φεβρουαριος ηταν νεκρος μηνας για την ακτοπλοια αρα δεν ειναι τελειως παραλογο να βλεπουμε αυτες τις αλλαγες.

Το σημαντικο ειναι να μεινει το ΝΗΣΟΣ στην γραμμη,ελπιζω η ΑΝΕΚ να μην μας τα 'μαγειρεψει' διαφορετικα :wub:

ΥΓ1.Σχολιο: την αλλαγη των δρομολογιων του ΧΙΟΣ την αποφασισαν(παλι) ενα ωραιο πρωι? Γιατι αυτο που εβγαινε ειναι οτι τα δρομολογια θα εμεναν ως ειχαν.

ΥΓ2.Συνεχιζω να ελπιζω για κανε 'μπλε' απο την ανοιξη,ως ταιρι του ΝΗΣΟΣ παντα.

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

μου έκανε εντύπωση ότι το δελτίο τύπου βγήκε κυριακή. Δεν ξέρω αν στη νελ ή ο άδωνις συνηθίζουν να δουλεύουν τις κυριακές. από το δελτίο τύπου της παρασκευής καταλαβαίνει κανείς ότι δεν ήταν έτοιμο το μυτιλήνη την δευτέρα για την αντικατάσταση και για αυτό θα ξεκινούσε την τρίτη. άραγε ήθελαν λίγο χρόνο να το σκεφτούν;

προσωπικά θα μου λείψουν οι μεσημεριανές αναχωρήσεις από πειραιά και η απογευματινή κρουαζιέρα στο κεντρικό αιγαίο. (εδώ θέλω να πω ότι παρόλο που η συρομυκονία ήταν πατάτα για την εταιρεία, μία προσέγγιση στη σύρο πάντα αναβαθμίζει το ταξίδι από πλευράς κρουαζιέρας. αλλά ας μην πληρώνουν την κρουαζιέρα η εταιρεία και οι μυτιληνιοί.

υπομονή ως το πάσχα και τον ιούνιο!

από όσο μπορώ να εκτιμήσω, δεν νομίζω να φύγει το νήσος, εκτός αν η εταιρεία είναι σε δραματική οικονομική κατάσταση. η γραμμή έχει αρκετό ψωμί πέρα από τους κλασικούς μήνες ιουλ, αυγ και τον ιουν, σεπτ, οκτ λόγω μετακινήσεων, εγκαταστάσεων και μετακομίσεων των φοιτητών.

σχετικά με αν το νήσος χίος με τα πέντε δρομολόγια και τον ανταγωνισμό υπέρ του έμπαινε μέσα οικονομικά, μπορεί να σταθεί μία κοινοπραξία <span lang="en-US">bs – hsw </span>με δύο γρήγορα πλοία, αυξημένα λειτουργικά κόστη και την πελατεία μοιρασμένη; προσωπικά θα ήθελα να δω ένα πλοίο σαν τα πάρος/νάξος, αλλά με προορισμό την ραφήνα όχι τον πειραιά. στις σημερινές συνθήκες καλύτερα να κόβονται τα μίλια και τα έξοδα για τα πετρέλαια, παρά τα δρομολόγια.

Edited by proud_ionian
bbc
Link to comment
Share on other sites

Δεν ξερω αν ηταν προσυμφωνημενο αλλα θεωρω οτι δεν την επερνε την ΝΕΛ να κανει κατι αλλο.Ηταν δεδομενο οτι με αντιπαλο το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ και με παρομοια ωραρια, τα πλοια της ΝΕΛ ηταν καταδικασμενα να ταξιδευουν αδεια αφου ολο τον κοσμο θα τον επερνε το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ.Το μονο που θα μπορουσε να κανει αν φευγανε τα πλοια ιδιες μερες,θα ηταν να μπει σε ενα πολεμο τιμων αλλα οπως εχουμε ξαναπει τετοιες εποχες δεν κανουμε τετοια πραγματα.

Σιγουρα το να μην εχει αναχωρηση απο Πειραια την Παρασκευη και απο τα νησια την Κυριακη ειναι ενα μειον αλλα τουλαχιστον ετσι μοιραζεται καπως η κινηση και οπως ειπαμε εξυπηρετουνται και τα νησια καλυτερα

Link to comment
Share on other sites

ορθή επανάληψη του τελευταίου σημείου, σχετικά με τη BS:

Αν το νήσος χίος με τα πέντε δρομολόγια και τον ανταγωνισμό υπέρ του έμπαινε μέσα οικονομικά, μπορεί να σταθεί μία κοινοπραξία με δύο γρήγορα πλοία, αυξημένα λειτουργικά κόστη και την πελατεία μοιρασμένη;

προσωπικά θα ήθελα να δω ένα πλοίο σαν τα πάρος/νάξος, αλλά με προορισμό την ραφήνα όχι τον πειραιά. στις σημερινές συνθήκες καλύτερα να κόβονται τα μίλια και τα έξοδα για τα πετρέλαια, παρά τα δρομολόγια.

προτιμώ ένα BS ή ένα από τα ταχύπλοα της ΝΕΛ σε μία γραμμή Ραφήνα - Ψαρά - Μυτιλήνη να ανταγωνίζεται το αεροπλάνο, παρά να ματώσουν οι δύο εταιρείες για να βγάλουν από τη μέση τη Νελ, χωρίς καμία προοπτική της κοινοπραξίας για την επόμενη μέρα.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικη εκτιμηση μου ειναι οτι υπηρξε καποια συννενοηση ετσι ωστε να υπαρξει καποια συνεργασια στα δρομολογια της γραμμης.

ΥΓ1.Σχολιο: την αλλαγη των δρομολογιων του ΧΙΟΣ την αποφασισαν(παλι) ενα ωραιο πρωι? Γιατι αυτο που εβγαινε ειναι οτι τα δρομολογια θα εμεναν ως ειχαν.

Δεν είναι κάτι που έγινε έτσι ξαφνικά. Εάν θυμάστε όταν είχα πει ότι θα μειωνόντουσαν τα δρομολόγια του Νήσος Μύκονος πίσω το Σεπτέμβριο, είχα πει ότι πιθανόν να γινόταν το ίδιο και με το Νήσος Χίος. Έστω και με καθυστέρηση 3-4 μηνών έγινε πράξη. Και δεν γίνεται τώρα επειδή ο Φεβρουάριος είναι νεκρός μήνας (γιατί εάν ήταν έτσι θα ήταν μόνο για το Φεβρουάριο τα μειωμένα δρομολόγια) αλλά αυτά θα ισχύουν μέχρι τον Ιούνιο εκτός της περιόδου του Πάσχα.

Link to comment
Share on other sites

Απο τα Δηκτικα του Εμπρος

Στέλεχος της ΝΕΛ μάς έλεγε χθες ότι δεν υπάρχει καμμία συμφωνία με την Hellenic Seaways για τη διευθέτηση των δρομολογίων στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Ίσως πράγματι να μην υπάρχει ρητή συμφωνία, όμως φαίνεται ότι οι δύο εταιρείες αποφεύγουν, όπως ο διάολος το λιβάνι, τον ανταγωνισμό. Για τους κατοίκους της Λέσβου και της Χίου, το θετικό είναι ότι αναχωρεί κάθε Παρασκευή πλοίο από τα νησιά μας για τον Πειραιά.
Link to comment
Share on other sites

σε ευχαριστώ για τη σημείωση:τρίτη-πέμπτη από κερατσίνι τετάρτη-παρασκευή/σάββατο από μυτιλήνη.

Το Πελαγίτης πρέπει να έχει αλλάξει ημέρες που κάνει πλέον δρομολόγια προς τη Χίο Μυτιλήνη. Πρέπει να κάνει Τετάρτη και Παρασκευή από το Πειραιά, δηλαδή πάνω στις ήμερες που είναι το Νήσος Χίος

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Πριν είχε τις ήμερες που δεν είχε απογευματινές αναχωρήσεις από το Πειραιά (για να έχει καλύτερες πληρότητες) ενώ τώρα πάει στις ήμερες που θεωρητικά είναι καλύτερες για τα φορτηγά (Δευτέρα, Τέταρτη & Παρασκευή από Πειραιά)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...