Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

O δ/νων συμβουλος της Blue Star μιλησε στην εφημεριδα/ραδιο ΑΛΗΘΕΙΑ.Εδω το ηχογραφημενο αποσπασμα.

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε δελτίο Τύπου «το πλοίο θα εκτελεί πέντε κυκλικά δρομολόγια την εβδομάδα ενώ υπάρχει και η δυνατότητα καθημερινής δρομολόγησης προς Χίο και Μυτιλήνη, εφόσον υπάρξουν αυξημένες συγκοινωνιακές ανάγκες.

Το ολοκαίνουργιο «BlueStarPATMOS», ναυπηγήθηκε στα ναυπηγείαDaewoo Shipbuilding & Marine Engineering CoLtd της Ν. Κορέας και αναμένεται να παραδοθεί στην εταιρεία στις 12 Ιουνίου 2012, με ημερομηνία άφιξης στην Ελλάδα και έναρξη δρομολογίων, το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου.

Τα χαρακτηριστικά του πλοίου είναι:

Ολικό μήκος 145,90 μ. – πλάτος 23,20 μ. – Βύθισμα 5,70 μ. – Ταχύτητα 26 μίλια/ώρα. Δυνατότητα μεταφοράς 2.000 επιβατών και 450 Ι.Χ. αυτοκινήτων ή 55 φορτηγών και 150 Ι.Χ.

Η δρομολόγηση του πλοίου δεν καλύπτει μόνο τις τρέχουσες συγκοινωνιακές ανάγκες, αλλά και τις ανάγκες των επιβατών για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών», καταλήγει το δελτίο Τύπου της εταιρείας.

Το ενδιαφέρον της εταιρείας για τη συγκεκριμένη γραμμή επιβεβαίωσε πριν από λίγο σε συνέντευξή του στο "Ράδιο ΑΛΗΘΕΙΑ" o Δ/νων Σύμβουλός της, Μιχ. Σακέλης.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Επιβεβαιωνεται η κοινοπραξια/συνεργασια με την HSW

ΥΓ.Σημερα ξεκιναει το ΧΙΟΣ τα καλοκαιρινα δρομολογια με τα 25μιλια...που απ οτι φαινεται θα κρατησουν 1μηνα...

(που τα περιμένω πώς και πώς!!)

Αν είναι να χάσουμε τις αναχωρήσεις 12.30 από Πειραιά και έστω το ένα πρωινό 9.30 (από Χίο) του Σαββάτου (μαζί και τα 25 μίλια), συγγνώμη αλλά αυτό δεν είναι αναβάθμιση της γραμμής.

Είναι άλλο να ταξιδεύεις 6 ώρες ημέρα και άλλο 8 ώρες νύχτα (μιλάω για το Πειραιάς - Χίος) και ας είναι με το πιο σύγχρονο βαπόρι του κόσμου.

Και να μην ξεχνάμε και το κόστος: άλλο ενός εισιτηρίου deck ή οικονομικής και άλλο της καμπίνας.

Και με τις αυξήσεις που μας ήρθαν το Πάσχα, το κόστος π.χ. για μια 4μελή οικογένεια καθίσταται απαγορευτικό.

Απλά, θα έχουμε το οξύμωρο που ελεγε ο Π100, "κανείς δεν μας ταξιδεύει πιο αργά με ολοκαίνουρια καράβια" και δεν θα υπάρχει καμία προοπτική σε καιρούς δύσκολους να γίνει πιο προσιτό το εισιτήριο.

Link to comment
Share on other sites

κ σε αυτο θα παιξει ρολο κ η τιμολογιακη πολιτικη της μπλου σταρ μιας κ το ΠΑΤΜΟΣ θα εχει πολλα κρεβατια τα οποια δεν ξερω αν θα γεμισουν πολλες φορες μες στο χειμωνα

Link to comment
Share on other sites

Κατα δευτερο,σημερα βγηκε μια πολυ 'ωραια' ανακοινωση απο την διοικηση της εταιριας για το φημολογουμενο εγκλημα της Blue Star.

Σε πρώτη ανάγνωση φαίνεται ότι έχει δίκιο η ΝΕΛ, αλλά υπάρχει μια πολύ ουσιώδης διαφορά με τις άλλες περιπτώσεις. Στις άλλες περιπτώσεις δεν υπήρχε "λαϊκή στήριξη" των αιτημάτων, καθώς η ΑΝΕΚ και η Blue Star διατηρούν καλές σχέσεις με τις τοπικές κοινωνίες ή τουλάχιστον με τους επίσημους εκφραστές της κοινής γνώμης. Αντίθετα η ΝΕΛ, και κυρίως με αφορμή τις άγονες του Β. Αιγαίου, έχει έρθει πολλές φορές σε σύγκρουση και με τις τοπικές κοινωνίες και με τους τοπικούς άρχοντες...με αποκορύφωμα τα όσα έγιναν στη Λήμνο με το ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ και με τις αγωγές στο Δήμαρχο..με τον οποίο συμπαρατάχθηκε και η ΠΕΔ Β Αιγαίου και η οποία -εάν δεν απατώμαι- προ μηνός είχε υποβάλλει αίτημα στη Blue Star για δρομολόγηση πλοίου. Το δε Επιμελητήριο Χίου έστειλε επιστολή στο υπουργείο ζητώντας την έγκριση της δρομολόγησης του Πάτμος, και νομίζω ότι και ο Δήμαρχος Χίου είναι υπέρ. Και με βάση αυτά τα αιτήματα των τοπικών φορέων, νομίζω ότι υπάρχει η τυπική αιτιολογία, ώστε το ΣΑΣ να εγκρίνει την δρομολόγηση. Και εδώ που τα λέμε...και με το χέρι στη καρδιά...ακόμα και το τυπικώς απόλυτο δίκαιο να έχει η ΝΕΛ...ποιος θα μπορούσε να αρνηθεί την δρομολόγηση του νεώτερου πλοίου της ακτοπλοϊας σε μια γραμμή, στην οποία υπάρχουν ακόμα δρομολογημένα πλοία 35-40 ετών? Προσωπικά προβλέπω έγκριση κατά πλειοψηφία.

ΥΓ Η θέση της HSW για το ζήτημα ποια να είναι άραγε, να υποθέσω θετική?

Link to comment
Share on other sites

ΥΓ Η θέση της HSW για το ζήτημα ποια να είναι άραγε, να υποθέσω θετική?

Νομιζω οτι απο την στιγμη που ακουσαμε την ΝΕΛ να 'χτυπιεται' για την φημολογουμενη δρομολογηση του ΠΑΤΜΟΣ και την HSW να σιωπα,μπορουμε να καταλαβουμε το σκηνικο που θα διαμορφωθει στην γραμμη ;)

Εμενα παντως με εντυπωσιαζει το γεγονος οτι η ΝΕΛ αναφερεται στην ανακοινωση στην δρομολογηση του ΚΕΝΤΕΡΗ :eek: (εχει παρει ηδη την εγκριση απο το ΣΑΣ).Τι πιο λογικο να βαλω δευτερο συμβατικο στην γραμμη,οπως παλια με βραδινα δρομολογια,παρα το ταχυπλοο που θα μου κοστιζει ακριβα με τα πετρελαια αλλα και θα εχει ακριβο εισητηριο για τους επιβατες?

Με αλλα λογια η ΝΕΛ δεν κανει τις σωστες/λογικες κινησεις και περιμενει απο το ΣΑΣ και το υπουργειο να την ξελασπωσουν?

Link to comment
Share on other sites

οταν η νελ , τα τελευταια χρονια παραπαιει, κανει σπασμωδικες κινησεις,δεν φροντιζει ,οπως παλια τουλαχιστον, τα βαπορια της και απαξιωνει τον επι χρονια πελατη της επιβατη, λογικο ειναι να ελθουν αυτες οι εξελιξεις....προσωπικα πιστευω στην δημιουργια joint service μεταξυ ελλενικ και μπλου σταρ....καπου εκει τα πραγματα σκουραινουν για την παλαι ποτε κραταια νελ....

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι μετα τις εκλογες τα νεοτερα

Στην επόμενη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ), αναμένεται να εξεταστεί τελικά το αίτημα της Blue Star Ferries της attica group, για δρομολόγηση τού νεότευκτου πλοίου της, Blue Star Patmos, από 5 Ιουλίου, στη γραμμή Πειραιάς-Χίος-Μυτιλήνη.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το συγκεκριμένο αίτημα, μαζί με άλλα ακτοπλοϊκά αιτήματα, θα εξεταστούν στις 22 Ιουνίου.

Η σημερινή συνεδρίαση του ΣΑΣ, που ξεκίνησε στις 10 το πρωί και ολοκληρώθηκε στις 6 το απόγευμα, διεξήχθη σε τεταμένο κλίμα, καθώς η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου θεωρεί εκπρόθεσμο το αίτημα τής Blue Star Ferries, ενώ πηγές από την εταιρεία δεν αποκλείουν προσφυγή στη Δικαιοσύνη και στην Επιτροπή Ανταγωνισμού.

Η NEL, σε ανακοίνωσή της, τονίζει ότι τη συγκεκριμένη περίοδο δεν υφίστανται δρομολογιακές ανάγκες στη συγκεκριμένη γραμμή, στην οποία δραστηριοποιούνται ήδη έξι πλοία.

Έξω από την αίθουσα, όπου επραγματοποιείτο η συνεδρίαση, είχαν συγκεντρωθεί εργαζόμενοι της NEL εκφράζοντας την έντονη διαμαρτυρία τους.

ΠΗΓΗ: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Link to comment
Share on other sites

Το συμπερασμα ειναι πως η ανελ εβγαλε τα ματια μονη της, ολα αυτα τα χρονια. Αντι να κοιταξει στο σπιτι της (χιο, μυτιληνη, λημνο) να εχει πολυτελη πλοια (οχι απαραιτητα παλατια ή μπλε αστερια), αλλα πλοια τυπου ελυρος, εκμεταλλευτηκε το συναισθημα και τον τοπικισμο των κατοικων, χωρις η ιδια να ανταποδωσει την σχεση αυτη. Και τωρα, τι? Σιγα - σιγα θα ερθει το τελος. Διοτι δεν υπαρχει περιπτωση να αντεξουνε 3 εταιρειες στη γραμμη. Εδω στο πειραιας - ηρακλειο απο 3 μεινανε δυο, εστω και με κοινοπραξια.

Και δευτερον, επειδη η ανελ δεν ειναι ανεκ! Η ανεκ ειναι δικτυωμενη στα σασ και στα υπουργεια και δεν αφηνει αλλον να μπει στα "νερα" της....

Link to comment
Share on other sites

Λιγα ακομα για το χτεσινο ΣΑΣ.

Άναψαν τα αίματα στη χθεσινή συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, κατά τη συζήτηση του αιτήματος της Blue Star Ferries να δρομολογήσει το «Blue Star Patmos» στη γραμμή Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη. Η απόφαση δεν αναμενόταν να εκδοθεί πριν από τις 6 το απόγευμα.

Καλά πληροφορημένες πηγές αναφέρουν ότι η Blue Star παρουσιάστηκε με όλα τα κορυφαία της στελέχη. Στοιχείο που δείχνει την πολύ μεγάλη σημασία που δίνει στη γραμμή αυτή.

Δυναμική όμως ήταν και η παρουσία τής ΝΕΛ, η οποία αρχικά έθεσε θέμα μη σύννομης σύστασης του Συμβουλίου. Συγκεκριμένα επικαλέστηκε ότι η κυβέρνηση είναι υπηρεσιακή και το Συμβούλιο δε νομιμοποιείται σε αυτήν τη φάση να λαμβάνει αποφάσεις, ακόμη και αν αυτές έχουν γνωμοδοτικό χαρακτήρα.

Στη συνέχεια, όταν η συζήτηση μπήκε στην ουσία του θέματος, η ΝΕΛ ανέπτυξε τα επιχειρήματα που έθεσε και στη χθεσινή ανακοίνωσή της. Δηλαδή ότι η Blue Star έχει δημιουργεί μονοπωλιακές καταστάσεις στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα. Τόνισε ότι δημιουργεί προσκόμματα στη δραστηριοποίηση της ΝΕΛ στα Δωδεκάνησα, ενώ ανέφερε ότι η γραμμή υπερκαλύπτεται από τα υπάρχοντα πλοία, καθώς έχει μειωθεί αισθητά η επιβατική κίνηση και οι μεταφορές φορτηγών.

Ακόμη, έδειξε ότι είναι διατεθειμένη να δώσει αυτήν τη μάχη μέχρι τέλους και θύμισε ότι στο παρελθόν και άλλες εταιρείες προσπάθησαν να πάρουν τη γραμμή από τη ΝΕΛ, αλλά δεν τα κατάφεραν.

:rolleyes:

http://www.emprosnet.gr

Link to comment
Share on other sites

το θεμα ειναι μην αντιδρασει η μπλου σταρ κ με την δρομολογηση δευτερου πλοιου στην γραμμη γιατι το ΔΗΛΟΣ δεν το βλεπω στις κυκλαδες μετα της 15 σεπτεβρη ;)

Link to comment
Share on other sites

Και ΠΑΤΜΟΣ και ΔΗΛΟΣ και ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ συν τα γερόντια της ΝΕΛ και όλα αυτά στην αρχή της χειμερινή σεζόν; :huh: Δεν νομίζω Τάκη ότι τα έχουν τόσο χαμένα πια...

Link to comment
Share on other sites

Συνεχιζεται η ενημερωση για ολα οσα εγιναν στο τελευταιο ΣΑΣ.Αυτα που φαινεται να εχουν ειπωθει ειναι καφενειακου επιπεδου(σαν να συζηταει καποιος οπαδος για την ομαδα του) :ph34r:

Αποφασισμένη να δώσει μέχρι τέλους τη μάχη για τη διατήρηση της γραμμής Πειραιάς - Χίος - Μυτιλήνη είναι η ΝΕΛ, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλός της, Ιωάννης Αβραντίνης, στην τελευταία συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών.

Μάλιστα, προειδοποίησε την Blue Star ότι θα την «πατήσει» όπως η ΑΝΕΚ, που πίστευε ότι μπορεί να πάρει τη γραμμή από τη ΝΕΛ, και το μόνο που θα καταφέρει είναι να γράψει μεγάλες ζημίες.

Η ΝΕΛ θεωρεί ότι η γραμμή έχει επαρκή εξυπηρέτηση αυτή την εποχή, με βάση τα δεδομένα της επιβατικής κίνησης και του μεταφορικού έργου που υπάρχει για αυτοκίνητα και φορτηγά. Αλλά και με βάση τα πλοία που δραστηριοποιούνται στη γραμμή, δύο επιβατηγά/οχηματαγωγά, το «Νήσος Χίος» και το «European Express», και το οχηματαγωγό «Πελαγίτης».

Κατά τη διάρκεια της συνεδρίασης του ΣΑΣ, η ΝΕΛ υποστήριξε ότι η σύνθεση του Συμβουλίου είναι παράνομη, ότι το «Blue Star Patmos» δεν έχει όλα τα απαραίτητα έγραφα για να ξεκινήσει δρομολόγια, ότι το πλοίο θα κινείται με μικρότερη ταχύτητα και έχει τις μισές καμπίνες από όσες το «European Express». Επιπλέον ειπώθηκε πως στη γραμμή πρόκειται να δρομολογηθεί και το «Αίολος Κεντέρης», για να καλύψει τις ανάγκες περιόδου υψηλής κίνησης.

Κατά την εκτίμηση του κ. Αβραντίνη, λέει πολλά το ότι η Hellenic Seaways, που διαθέτει πλοίο στη γραμμή, δεν εξέφρασε καν γνώμη για το αίτημα της Blue Star Ferries. Κι αυτό, τη στιγμή που από τη δρομολόγηση του «Νήσος Χίος» στη γραμμή, η εταιρεία έγραψε ζημίες 8,5 εκατ. ευρώ.

«40 χρόνια μαζί…»

Η ΝΕΛ θεωρεί ότι η είσοδος στη γραμμή ενός νεότευκτου πλοίου, το μόνο που θα φέρει είναι μεγαλύτερες ζημίες για όλες τις εταιρείες. Ωστόσο, δεν πρόκειται να εγκαταλείψει τη γραμμή, γιατί οι σχέσεις της με το επιβατικό κοινό των νησιών διαρκεί εδώ και 40 χρόνια και δεν πρόκειται να διαρραγεί όσα πλοία και αν δρομολογηθούν.

Επίσης ο κ. Αβραντίνης υποστήριξε ότι η ΝΕΛ είναι η μόνη εταιρεία που ζητάει την εφαρμογή του ελεύθερου ανταγωνισμού σε όλες τις γραμμές, θέλοντας να καταδείξει ότι δε συμβαίνει το ίδιο με την Blue Star και αφήνοντας αιχμές για τη δημιουργία μονοπωλιακών καταστάσεων στις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα. Επίσης άφησε αιχμές κατά υπηρεσιών του Υπουργείου Ανάπτυξης που οφείλουν στη ΝΕΛ περισσότερα από 10 εκατ. ευρώ για άγονες γραμμές τις οποίες εξυπηρετεί η εταιρεία. Μάλιστα, προσέθεσε ότι τα έσοδα που έχει η εταιρεία από τις συγκεκριμένες άγονες γραμμές, το μόνο που κάνουν είναι να καλύπτουν το κόστος των καυσίμων.

Επίσης η ΝΕΛ υποστήριξε πως σειρά αιτημάτων για δρομολόγηση πλοίων της δεν εγκρίθηκαν από το ΣΑΣ το προηγούμενο διάστημα, με αποτέλεσμα να συνεχιστούν οι μονοπωλιακές καταστάσεις σε πολλές γραμμές. Στη συνέχεια ζήτησε να μην εγκριθεί η δρομολόγηση του «Blue Star Patmos» για τους ίδιους λόγους που δεν εγκρίθηκε η δρομολόγηση του «Olympia Palace» στη γραμμή Πειραιάς - Χανιά.

Περί συμφωνίας

Ο πρόεδρος του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, Νίκος Λίτινας, κατά τη συζήτηση του θέματος προσπάθησε να δει αν υπάρχουν δυνατότητες να συμφωνήσουν οι δύο εταιρείες σε ένα πλαίσιο που η μία δε θα θίγει τα συμφέροντα της άλλης, χωρίς να αποκλειστεί καμμία από τη γραμμή. Ωστόσο, έγινε σαφές πως τέτοια προοπτική δεν υπάρχει.

Η Blue Star, από την πλευρά της, προσπάθησε να καταρρίψει τα επιχειρήματα της ΝΕΛ για τη δημιουργία μονοπωλιακών καταστάσεων σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα και για δυσμενή μεταχείρισή της από τις αρμόδιες κρατικές αρχές. Υποστήριξε δε, ότι δεν μπορούσε να καταθέσει νωρίτερα το αίτημα για τη δρομολόγηση του πλοίου, καθώς είχαν εμφανιστεί τεχνικά προβλήματα κατά τη διάρκεια της κατασκευής του. Τα προβλήματα αυτά ξεπεράστηκαν πριν από ένα μήνα και γι’ αυτό το αίτημα κατατέθηκε τώρα.

http://www.emprosnet.gr

Link to comment
Share on other sites

Μάλιστα, προειδοποίησε την Blue Star ότι θα την «πατήσει» όπως η ΑΝΕΚ, που πίστευε ότι μπορεί να πάρει τη γραμμή από τη ΝΕΛ, και το μόνο που θα καταφέρει είναι να γράψει μεγάλες ζημίες.

Τότε πολύ κακώς αντιδράει η ΝΕΛ και δεν αφήνει την Blue Star να αυτοκαταστραφεί...

Link to comment
Share on other sites

Για μενα ειναι η ΝΕΛ εχει απολυτο δικιο στο ζητημα των Χανιων διοτι δεν γινεται το ΣΑΣ να προστατευτει συγκεκριμενες γραμμες/εταιριες και σε αλλες περιπτωσεις να κανει κανει τα στραβα ματια.

Ολα τα αλλα ομως που λεγονται ειναι απλα για να δημιουργουν εντυπωσεις στον απλο κοσμο που δεν ασχολειται με την ακτοπλοια.

Εχει υπογραψει η ΝΕΛ κανα συμβολαιο οτι πρεπει να ειναι για παντα στην γραμμη Χιου-Μυτιληνης? Οχι. Το οτι εξυπηρετει τα δυο νησια επι σειρα δεκαετιων σημαινει μηπως οτι δεν πρεπει να ερθουν αλλες εταιριες στην γραμμη? Οχι και παλι.

Ειναι δικαιο να μπαινει η ΝΕΛ στις Σποραδες/ΙκαροΣαμια για την αρπαχτη του καλοκαιριου και αδικο να μπει η Blue Star την ιδια περιοδο στην γραμμη της?

Τα 40χρονια σχεσης με τους επιβατες Χιου/Μυτιληνης εχουν παει περιπατο με την πολιτικη της εταιριας τα τελευταια 10 χρονια.Να πουμε μηπως για τις τιμολογιακη πολιτικη που εφαρμοζουν η μηπως οτι εχουν αφησει την βασικη τους γραμμη με ενα πλοιο εδω και ποσους μηνες....Για τις αγονες δε,που ολο τις εγκαταλειπουν γιατι τους ζημιωνουν...αλλα δεν τις αφηνουν ποτε,το εργο της ΝΕΛ στο Β.Αιγαιο(υπο την ανοχη του υπουργειου)το εχουμε δει σε ολες τις διαστασεις του με ΘΕΟΦΙΛΟ,ΠΗΝΕΛΟΠΗ,ΤΑΞΙΑΡΧΗ,AQUA MARIA.

Καλα ηταν(για σενα)αγαπητη ΝΕΛ τοσα χρονια,τωρα ερχεται η σειρα των αλλων.Το μονοπωλειο δεν μας χαλαγε 30χρονια αλλα τωρα που ετοιμαζονται να το κανουν οι επομενοι φωναζουμε γιατι ξερουμε οτι ερχεται το τελος μας.Ε,δυστυχως η ευτυχως,ολα τα πραγματα σε αυτη την ζωη εχουν αρχη και τελος.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω απολυτα με τα λεγομενα του φιλου NHSOS XIOS.Η ΝΕΛ δειχνει με τις αντιδρασεις της να εχει χασει την μπαλα,εχοντας καταλαβει οτι αμα μπει και η Blue Star στην γραμμη βγανει οριστικα ο ορός που την κρατουσε στην ζωη τον τελευταιο καιρο.Ολοι ξερουμε οτι πλεον καμια γραμμη στην Ελλαδα δεν χωραει ανταγωνισμους με την κατασταση που επικρατει,και για να βγει πλεον μια εταιρια πρεπει να παιζει μονη της μπαλα και ουτε κατα διανυα με 1-2 ακομα την στιγμη μαλιστα που ο στολος ειναι ξεπερασμενος.Δυστηχως το μεγαλο ψαρι τρωει το μικρο και αυτο θα γινεται παντα,κανει αλλωστε μπαμ ποιες εταιριες ειναι καλα δικτυομενες και κανουν οτι και οποτε γουσταρουν κουμαντο στο Αιγαιο.Απο εκει και περα οπως ειπα και πιο πανω εχει χασει την μπαλα η ΝΕΛ που επικαλεστηκε ακομα και για 40 χρονια σχεση με το επιβατηγο κοινο,η οποια ηταν μονοπωλειο και θα μπορουσε αντι να εκμεταλευοταν τον τοπικισμο της γραμμης για να τα τσεπωσει καλα,να εκανε μια αξιοπρεπη ανανεωση στολου και να βρισκοταν σε πολυ καλυτερη θεση σημερα.

Link to comment
Share on other sites

Πιστευω οτι το θεμα ειναι πιο περιπλοκο στη γραμμη της Χ-Μ απ οτι στων Χανιων.Τα Χανια ειναι μια μεγαλυτερη αγορα(η δευτερη αν δεν απατωμαι στην Ελλαδα)η οποια μονοπωλειται απο μια και μονο εταιρεια η οποια πολλες φορες χρησιμοποιει και μη υγιη μεσα για να διατηρει αυτη της την μονοκαθεδρια.

Στη Χιο-Μυτιληνη απο την αλλη δραστηριοποιουνται ηδη 2 εταιρειες,οι οποιες ατυπως εχουν μοιρασει και προσαρμοσει αναλογα με την κινηση τα δρομολογια τους κατα ορθο κατα την αποψη μου τροπο ωστε να μην σφαζει η μια την αλλη.Σαφως λοιπον αν κατεβει τωρα ως μαννα εξ ουρανου η Μπλου Σταρ να διεκδικησει μεριδιο ως τριτος παικτης σε μια γραμμη με ηδη μειωμενο λογω κρισης τζιρο περα του οτι θα μπουν και οι 3 μεσα ειναι πολυ επικινδυνο ο πιο αδυναμος να''σπασει''.

Εγω λοιπον αν ημουν στο Σ.Α.Σ θα ψηφιζα κατα της δρομολογησης του ΠΑΤΜΟΣ στη γραμμη.Και αναγνωριζω τα τεραστια λαθη που εχει κανει η διοικηση της ΝΕΛ.Αναγνωριζω ομως περισσοτερο την υπαρκτη κριση και το γεγονος οτι η Μπλου Σταρ δεν ειναι καμια ταπεινη και περιφρονημενη εταιρεια,αλλα μια εταιρεια που μονοπωλει τα Δωδεκανησα και επι σειρα ετων παρεχει τις υπηρεσιες τις με τιμες φαρμακειου.Δεν θα ξεχνουσα επισης το γεγονος οτι το συγκεκριμενο πλοιο το προοριζε για τα Δωδεκανησα,αρα οφειλε πρωτα απ ολα να βρει τον τροπο να το βαλει εκει βγαζοντας ενα απο τα αλλα μπλου σταρ.Θεμα μη υπαρξης ανταγωνισμου στη γραμμη της Μυτιληνης αλλωστε δεν υφισταται απο τη στιγμη που υπαρχει εκτος της ΝΕΛ και η HSW στην γραμμη οπως ειπα και παραπανω.Εκτος και αν εχουν σχεδιασει με το που μπει το ΠΑΤΜΟΣ να φυγει το ΝΗΣΟΣ αλλα αυτο δεν μπορει να το ξερει κανεις αυτη τη στιγμη..

Link to comment
Share on other sites

.Δεν θα ξεχνουσα επισης το γεγονος οτι το συγκεκριμενο πλοιο το προοριζε για τα Δωδεκανησα,αρα οφειλε πρωτα απ ολα να βρει τον τροπο να το βαλει εκει βγαζοντας ενα απο τα αλλα μπλου σταρ

Με την λογική αυτή η Blue Star θα έπρεπε απλά να πουλήσει το Πάτμος ή κάποιο απο τα άλλα της πλοία επειδή αυτό δεν θα είχε κάποια γραμμή. Πρέπει να καταλάβουμε ότι ο κόσμος είναι αυτός ο οποίος χάνει περισσότερο. Πιθανή δρομολόγηση του καινούργιου Πάτμος μόνο αναβάθμιση θα προσέφερε στην γραμμή. Έχει διαφορά το να αποφεύγετε το φαινόμενο των καλοκαιρινών αρπαχτών και το φαινόμενο του να εξυπηρετούνται γραμμές απο όχι και τόσο νέα καράβια και τα νέα καράβια να μήν βρίσκουν κάποιο ρόλο στην χώρα μας. Με την λογική ας κρατήσουμε όλα τα υπερήλικα καράβια στη χώρα μας, ας απαγορεύσουμε την δρομολόγηση νέων καραβιών μόνο και μόνο για να διατηρήσουμε στη ζωή εταιρείες που έχουν βρεθεί σε αυτήν την κατάσταση λόγω κακής διαχείρισης. <_<

Link to comment
Share on other sites

Ακριβως!Επρεπε να πουλησει η' να δεσει η΄ να ναυλωσει καποιο απο τα πλοια που ειναι σημερα στα 12νησα.

Στο θεμα των αρπαχτων που σαφως την πρωτοκαθεδρια εχει η ΝΕΛ σαφως και το ΣΑΣ θα επρεπε νωριτερα να ειχε αναλαβει τις ευθυνες του και να μην εδινε εγκρισεις.

Δεν ειμαι υπερ των παλαιων πλοιων κ αυτο νομιζω οτι-γενικα-απο τα γραφομενα μου φαινεται. ;) Αλλα να αγοραζουμε καινουρια οταν ξερουμε τι θα τα κανουμε και υπαρχει μια πραγματικη αναγκη.

Στη γραμμη της Μυτιληνης αλλωστε υπαρχει ξαναλεω και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ για οποιον(οπως και εγω)δεν γουσταρει τα 35χρονα ΝΕΛοπλοια..

Link to comment
Share on other sites

Aν και το θέμα των Δωδεκανήσων είναι off topic, εμένα η άποψή μου είναι πως η γραμμή είναι εκεί. Όποιος θέλει να ζητήσει να δρομολογήσει βαπόρι μπορεί. Δεν είδα κανέναν όμως να ζητάει και το ΣΑΣ να μην τα εγκρίνει. Το ίδιο και στις Κυκλάδες. Τι φωνάζουν λοιπόν περί μονοπωλείων. Του ΝΗΣΟΣ ΡΟΔΟΣ η δρομολόγηση εγκρίθηκε κανονικότατα από το ΣΑΣ (με έναρξη δρομολογίων Ιούνιο για να μην ξεχνιόμαστε) αλλά το πλοίο δεν τα κατάφερε και έφυγε νύχτα. Η ΝΕΛ πήρε έγκριση για δύο Ro/Ro τα οποία δρομολογήθηκαν και τώρα βρίσκονται μεταξύ παροπλισμού και ημιναυλώσεων... Όταν η BS έφερε για πρώτη φορά το μεγάλο BS στα Δωδεκάνησα είχε να ανταγωνιστεί δύο εταιρίες (ΔΑΝΕ και GA Ferries). Και όμως μακροπρόθεσμα και οι δύο πλήρωσαν τις επιλογές τους και εγκατέλειψαν.Το ίδιο και στις Κυκλάδες. Εμφανίστηκαν τα Blue Star και όλη η παλιά φουρνιά πλοίων σιγά σιγά πήρε το δρόμο για τα αποδυτήρια.

Επίσης στις Κυκλάδες και συγκεκριμένα για την Παροναξία στην οποία αναφερόμαστε, ανταγωνισμός το καλοκαίρι υπάρχει με τα HS και με κάτι ΠΡΕΒΕΛΗΣ κτλ που πάνε καρφί στη Σαντορίνη. Εδώ ολόκληρο ΝΗΣΟΣ ΜΥΚΟΝΟΣ έκανε Παροναξία για 2-3 μήνες και αυτό δεν ξαναπάτησε. Αλλά και στις δύο γραμμές που αναφέρονται η συγκεκριμένη εταιρία είναι εκεί 365 μέρες το χρόνο με 2 δρομολόγια τη μέρα πολλές φορές και δεν εμφανίζεται σαν κομίτης να παίρνει τον αφρό. Το τι κάνει με τις τιμές της είναι θέμα που αφορά τους επιβάτες της γραμμής και τους επαγγελματίες και σε καμία περίπτωση τη ΝΕΛ και την κάθε ΝΕΛ.

Και στην τελική για μένα ρόλο δεν θα πρέπει να παίζει μόνο ο αριθμός των δρομολογημένων πλοίων αλλά και πολλά άλλα. Στα Χανιά έφαγαν πόρτα τα ΠΑΛΑΣ γιατί και καλά υπερκαλύπτει τη γραμμή το ΛΑΤΩ :blink: . Στη Χίο Μυτιλήνη δηλαδή να φάει πόρτα το BLUE STAR PATMOS (ότι καλύτερο και νεότερο θα έχουμε στα ελληνικά νερά σε μερικές εβδομάδες) για να προστατευθεί ο γνωστός εις πάσει ΘΕΟΦΙΛΟΣ που σε δύο δρομολόγια θα πιάνει Χίο μέσω Ικαρίας και Σάμου... Δεν θέλουμε μονοπώλεια από τη μία αλλά δεν θέλουμε και ανταγωνισμό. Κοινώς δεν ξέρουμε τι θέλουμε!

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι υπερ των παλαιων πλοιων κ αυτο νομιζω οτι-γενικα-απο τα γραφομενα μου φαινεται. ;) Αλλα να αγοραζουμε καινουρια οταν ξερουμε τι θα τα κανουμε και υπαρχει μια πραγματικη αναγκη.

Φίλε Μιλτιάδη όταν αγοράζεις ένα πλοίο , ναι πρέπει να ξέρεις σε πια γραμμή θα το βάλεις. Όταν όμως παραγγέλνεις ένα πλοίο το οποίο θα παραδωθεί 2 χρόνια μετά, μέσα στο χρονικό περιθώριο αυτό πολλά πράγματα έχουν αλλάξει. Ποτέ δεν νομίζω ότι θα μάθουμε για ποία γραμμή έφτιαχναν το πλοίο. Μπορεί και να περιμένανε ότι όλο και κάποιο κανόνι θα πέσει από καμιά εταιρεία και ότι θα κάλυπταν την θέση εκείνη :P

Link to comment
Share on other sites

Αλλα να αγοραζουμε καινουρια οταν ξερουμε τι θα τα κανουμε και υπαρχει μια πραγματικη αναγκη.

Στη γραμμη της Μυτιληνης αλλωστε υπαρχει ξαναλεω και το ΝΗΣΟΣ ΧΙΟΣ για οποιον(οπως και εγω)δεν γουσταρει τα 35χρονα ΝΕΛοπλοια..

Συγνώμη εάν κάτι δεν κατάλαβα καλά, αλλά δεν βρίσκω καμιά λογική σε αυτή την άποψη. Δεν υπάρχει πραγματική ανάγκη για ανανέωση του στόλου της συγκεκριμένης γραμμής? Τότε να πετάξουμε στο πυρ το εξώτερο όποιον αποπειράται να εκσυγχρονίσει τον οποιονδήποτε τομέα της παραγωγής ή των υπηρεσιών.

Link to comment
Share on other sites

Κατά την ταπεινή μου άποψη αυτό είναι έτερον εκάτερον. Εννοείται ότι η ανάγκη για καινούρια και ανώτερα πλοία είναι διαρκής και αδήριτη. Ένα το κρατούμενο. Από κει και έπειτα πρέπει όμως να πούμε ότι 1) οι εταιρείες που σέβονται τον εαυτό τους πριν προχωρήσουν σε οποιαδήποτε παραγγελία κάνουν έναν ενδελεχή έλεγχο της αγοράς για το ποια θα είναι (πιθανώς) η κατάσταση στα χρόνια που θα έρθουν. Και σε εγχώριο επίπεδο και ενδεχομένως και σε παγκόσμιο - όταν μιλάμε για επενδύσεις τέτοιου μεγέθους- Και 2) από κει και έπειτα επειδή οι μπίζνες (ή επιχειρηματικότητα) ενέχουν και το ρίσκο (γιατί όλα είναι μια ζαριά) ακόμα και οι αισιόδοξες προβλέψεις μπορούν να διαψευστούν. Τώρα το τι οικονομοτεχνική έρευνα έγινε όταν έπεσαν οι παραγγελίες δεν είμαι σε θέση να το ξέρω, όμως είναι γεγονός ότι παρόλο που οι ενδείξεις (σε οικονομικό επίπεδο) ήταν πολλές τα προηγούμενα χρόνια προφανώς το team της εταιρείας δεν επείσθη ότι τα χειρότερα (τα πολύ χειρότερα) έρχονται. Και τα αποτελέσματα νομίζω τα βλέπουμε. Από κει και έπειτα, στη βιωσιμότητα μιας εταιρείας δεν μετράνε μόνο τα καινούρια ή τα παλιά πλοία αλλά και σε ποια γενικότερη οικονομική κατάσταση βρίσκεται. Έτσι λοιπόν, η μπλου σταρ έχει να λύσει τον διπλό γρίφο του τι θα κάνει τους νεότευκτους βάπορες το χειμώνα, αλλά και να βρει τους απαραίτητους πόρους για την εξυπηρέτηση των "ανοιγμάτων" που έχει...

(και μεταξύ μας δεν νομίζω ότι σκοπός της εταιρείας είναι να εκσυγχρονίσει τον τομέα της ακτοπλοϊας. ;) Σε μεγαλύτερα κέρδη προσβλέπει -απόλυτα φυσιολογικό- μέσω μιας οδού από την οποία οι πελάτες έχουν να κερδίσουν σαφώς περισσότερα απ'ότι με τα γηραιά αλλά αξιόμαχα 40χρονα πλοία της ακτοπλοϊας μας.) Λυπάμαι που βγήκα εκτός θέματος, αλλά το ένα φέρνει το άλλο. ^_^

Από κει και έπειτα για να επιστρεψω στα της γραμμής, για μένα υπάρχει πάντα το ναι μεν αλλά. Ευπρόσδεκτο το Πάτμος εννοείται, αλλά ο ακραίος ανταγωνισμός μόνο κακό κάνει. Και να κλείσει η ΝΕΛ που τόσο διακαώς επιθυμούν κάποιοι, και να μείνουν τα Χίος - Πάτμος (λέμε τώρα) στη γραμμή νομίζετε ότι αν στο μεσοδιάστημα τα οικονομικά των εταιρειών έχουν κουρελιαστεί ακόμα περισσότερο αυτό δεν θα επηρρεάσει (με οποιοδήποτε τρόπο) την εξυπηρέτηση της γραμμής ; Εδώ φτάσαμε Ιούνιο, υπάρχει ένα δρομολόγιο μέρα παρά μέρα, με ταχύτητες "οικονομικές" και τα εισιτηρια όχι ακριβώς "χάρισμα" και πάλι, λόγω της κίνησης, της κρίσης, των πετρελαίων και όλων μαζί και απ'ότι βλέπουμε οι εταιρείες πάνε ασθμαίνοντας...Πολύ φοβάμαι δηλαδή μήπως στο όνομα της μη ύπαρξης μονοπωλίου οδηγηθούμε ακριβώς σ'αυτό...

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...