margaritis24 Posted January 8, 2012 Posted January 8, 2012 το πλοιο λογω καιρου που εσπασαν οι καβοι ειχε ενα τετ τα τετ με την προβλητα!απο οτι ειδα δεν πηρε την kamewa απο κατω
Hastaroth Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 (edited) Eκεί που το έχουν πάντως δέν το βλέπω και πολύ ασφαλές.Aυτή την φορά μπορεί να μήν πήγε περίπατο,όμως ο χειμών δέν έληξε και έτσι και ξαναπιάσουν τίποτε αέρηδες το βλέπω να βγαίνη βόλτα στην μπούκα τού λιμανιού και ο Θεός να βάλη το χέρι του να μήν πάρη παραμάζωμα κανένα υδροπτέρυγο που Θα περνάη εκείνη την ώρα απ'την πλώρη του. υγ.Tα λιμανιάτικά του ποιός τα πληρώνει,αφού η εταιρία τού άρχοντος πτώχευσε; Edited January 9, 2012 by Hastaroth
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 9, 2012 Posted January 9, 2012 ...απο οτι ειδα δεν πηρε την kamewa απο κατω και να την "έπαιρνε", μικρό το κακό. Eχει κανείς την εντύπωση ότι πρόκειται να ξαναταξιδέψει, ή ότι θα την ξαναχρησιμοποιήσει έστω για να κάνει αυτοδύναμα το τελευταίο του ταξίδι ???
antonis molos Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 (edited) Aφιξη του πλοίου στην Eλλάδα και μετασκευή στο πέραμα. το γρήγορο της GA ferries ετοιμο να κατακτήσει τις ελληνικές θάλασσες. σήμερα, σκεπτόμενος την κατάσταση που επικρατεί, αναπολώ με νοσταλγία τα χρόνια που τα πλοία ερχοταν για μετασκευή και δρομολόγηση το ένα μετά το άλλο. τώρα το πλοίο περιμένει την τύχη του και οι εργαζόμενοι τα λεφτά τους. Edited January 24, 2012 by polmyt
.voyager Posted January 23, 2012 Posted January 23, 2012 (edited) 'Eτοιμο να κατακτήσει τις ελληνικές θάλασσες... 'Oπως και αυτή του Iονίου... Edited January 23, 2012 by .voyager
polmyt Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 (edited) Tι μετασκευη έκανε το πλοιο;απο καποιες φωτογραφιες που ειχα δει παλιοτερα στο σουηδο δεν θυμαμαι να ειχε ιδιαιτερες διαφορες εξωτερικα. Aυτο που εχω καταλαβει παντως ειναι οτι το πλοιο δεν δουλεψε ποτε σε καποια γραμμη με την ταχυτητα που μπορουσε να πιασει Edited January 24, 2012 by polmyt
proud_ionian Posted January 24, 2012 Posted January 24, 2012 στο πατρα σαμη δουλευε. τα περναγε ολα. στη σαμη ομως ετρωγε προστιμα για προκληση κυματισμου και εκοβε πολυ πριν με αποτελεσμα να κανει κανα 20λεπτο λιγοτερο απο το κεφαλονια
Panagia Ekatontapiliani Posted February 24, 2012 Posted February 24, 2012 Από ότι παρατήρησα το δεξιό βίντζι των κάβων στη πρύμη του Jetferry 1 έχει ξεκολλήσει από τη βάση του.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted May 26, 2012 Posted May 26, 2012 το πλοιο λογω καιρου που εσπασαν οι καβοι ειχε ενα τετ τα τετ με την προβλητα!απο οτι ειδα δεν πηρε την kamewa απο κατω Σήμερα που το παρατήρησα από κοντά, είδα ότι έχει φάει αρκετά μεγάλο στραπάτσο πρύμα αριστερά, από το τότε "τετ α τετ με την προβλήτα". Όσον αφορά την Kamewa, έχει μαζέψει πάνω τόσο στρείδι, μύδι και μπίχλα, που θα είναι θαύμα αν μπορέσει να ξαναδουλέψει.
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted June 13, 2012 Posted June 13, 2012 (edited) "Δόξες και τιμές" σήμερα για το ταχύπλοον στο shipspotting.com, αφού μία πρόσφατη φωτογραφία του από το λιμάνι του Πειραιά, έχει αναδειχθεί ως η "Most viewed ship photos in the last 24 hours" με 556 views μέχρι στιγμής. Διαβάστε αν θέλετε και τα (8) comments των μελών (στο κάτω μέρος της σελίδας), έχουν ενδιαφέρον. ShipSpotting.com © Stephen Reynolds Edited June 13, 2012 by ΣΕΙΡΙΟΣ
hsw giorgos Posted November 28, 2013 Posted November 28, 2013 Τι γίνεται με αυτό? Έχουμε κανένα νέο για το μέλλον του?
margaritis24 Posted May 16, 2014 Posted May 16, 2014 ειχε 2 ρυμουλκα πανω του που το εσπρωχναν λογω καιρου κ τον σπασμενων καβων του
.voyager Posted January 15, 2015 Posted January 15, 2015 Όσο αυτό σαπίζει, το αδελφάκι του ζει και βασιλεύει κι ετοιμάζεται να ξεκινήσει στο Labuan Bajo-Makassar και vice versa -που λέμε στο χωριό μου- ως PT Pelni. Δραστηριοποιήθηκε στο Cairnryan από το 1996 έως το 2000, ύστερα στην Ινδονησία, έπειτα χρησιμοποιήθηκε από το ναυτικό της Σρι Λάνκα και τέλος από την Pelni, κρατική εταιρεία στην Ινδονησία. Γενικά στην καριέρα ελάχιστα έμεινε ανενεργό.
express skiathos Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Κάποιο θεματάκι πρέπει να έχει το ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ, μιας και στο ais φαίνονται δίπλα του τα Ρ/Κ ΗΦΑΙΣΤΟΣ 2 και ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ VII.
minoan Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Και στο fb κυκλοφορουν αρκετες φωτογραφιες απο το χτυπημα
AQUA JEWEL Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 Μια από τα ίδια για το Jet Ferry 1, όποτε επικρατούν θυελλώδεις άνεμοι. Πάντως δεν έγινε γνωστό με ποιο πλοίο χτύπησε στην πρύμνη πάνω αριστερά την προηγούμενη φορά που του έσπασαν οι κάβοι.
Panagia Ekatontapiliani Posted February 1, 2015 Posted February 1, 2015 O ΟΛΠ ξαναβγάζει το πλοίο σε πλειστηριασμο στις 18/2/15 με τιμή εκκίνησης τα 986.400,00€
proud_ionian Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 νεα προκηρυξη εκποιησης για τον βαπορα. ανοιγμα των προσφορων στις 23.04.2015 (του αγιωργιού ανημερα) €789.210,00 τιμη εκκινησης. κλειστες προσφορες ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΖΕΤ ΦΕΡΡΥ 1 επαναλ.pdf
kerkini Posted April 2, 2015 Posted April 2, 2015 Η κατάστασή του να είναι άραγε τέτοια ώστε να προκύψει ενδιαφέρον, με δεδομένο ότι τα καύσιμα μειώθηκαν και είναι ξανά in τα ταχύπλοα ή παραμένει δυσοίωνο το μέλλον του;
papashark Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Το πρόβλημα δεν είναι στην τιμή εκκίνησης και στην κατάσταση του πλοίου. Αν θυμάμαι καλά, η απίθανη Ελληνική νομοθεσία, δεν απαλλάσσει το πλοίο στον πλειστηριασμό από τα βάρη προς το ΝΑΤ, που πολλές φορές είναι μεγαλύτερα από την αξία του πλοίου.Θα μου πείτε ακούγεται ηλίθιο, αισχρό και αντισυνταγματικό, αλλά δεν είναι ο μόνος παλαβός νόμος στην Ελληνική Ναυτιλία.
Petros P Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Μια χαρά το απαλλάσσει , απο τη στιγμή που βγαίνει σύμφωνα με το νόμο περί ναυαγίων
gtogias Posted April 20, 2015 Posted April 20, 2015 Γιατί είναι "ηλίθιο", "αισχρό" και "αντισυνταγματικό"? Πως θα προστατευτεί το ΝΑΤ και θα εισπράξει τα οφειλώμενα, αν όχι από την εκποίηση των περουσιακών στοιχείων της εταιρείας?
ΕΥΔΟΞΟΣ Posted April 21, 2015 Posted April 21, 2015 (edited) Σωστά, αν το καθε πλοίο μετα απο την κατάσχεση απαλλασσόταν των βαρών που είχε, τότε εννοείται δεν θα πλήρωνε κανεις. Edited April 21, 2015 by proud_ionian
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now