Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Eκεί που το έχουν πάντως δέν το βλέπω και πολύ ασφαλές.Aυτή την φορά μπορεί να μήν πήγε περίπατο,όμως ο χειμών δέν έληξε και έτσι και ξαναπιάσουν τίποτε αέρηδες το βλέπω να βγαίνη βόλτα στην μπούκα τού λιμανιού και ο Θεός να βάλη το χέρι του να μήν πάρη παραμάζωμα κανένα υδροπτέρυγο που Θα περνάη εκείνη την ώρα απ'την πλώρη του.

υγ.Tα λιμανιάτικά του ποιός τα πληρώνει,αφού η εταιρία τού άρχοντος πτώχευσε;

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

...απο οτι ειδα δεν πηρε την kamewa απο κατω

και να την "έπαιρνε", μικρό το κακό. Eχει κανείς την εντύπωση ότι πρόκειται να ξαναταξιδέψει, ή ότι θα την ξαναχρησιμοποιήσει έστω για να κάνει αυτοδύναμα το τελευταίο του ταξίδι ???

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Aφιξη του πλοίου στην Eλλάδα και μετασκευή στο πέραμα. το γρήγορο της GA ferries ετοιμο να κατακτήσει τις ελληνικές θάλασσες. σήμερα, σκεπτόμενος την κατάσταση που επικρατεί, αναπολώ με νοσταλγία τα χρόνια που τα πλοία ερχοταν για μετασκευή και δρομολόγηση το ένα μετά το άλλο.

τώρα το πλοίο περιμένει την τύχη του και οι εργαζόμενοι τα λεφτά τους.

post-1854-0-43719800-1327354678_thumb.jp

post-1854-0-19045600-1327354698_thumb.jp

post-1854-0-67319700-1327354719_thumb.jp

post-1854-0-39688300-1327355026_thumb.jp

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Tι μετασκευη έκανε το πλοιο;απο καποιες φωτογραφιες που ειχα δει παλιοτερα στο σουηδο δεν θυμαμαι να ειχε ιδιαιτερες διαφορες εξωτερικα.

Aυτο που εχω καταλαβει παντως ειναι οτι το πλοιο δεν δουλεψε ποτε σε καποια γραμμη με την ταχυτητα που μπορουσε να πιασει

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
  • 3 months later...

το πλοιο λογω καιρου που εσπασαν οι καβοι ειχε ενα τετ τα τετ με την προβλητα!απο οτι ειδα δεν πηρε την kamewa απο κατω

Σήμερα που το παρατήρησα από κοντά, είδα ότι έχει φάει αρκετά μεγάλο στραπάτσο πρύμα αριστερά, από το τότε "τετ α τετ με την προβλήτα". Όσον αφορά την Kamewa, έχει μαζέψει πάνω τόσο στρείδι, μύδι και μπίχλα, που θα είναι θαύμα αν μπορέσει να ξαναδουλέψει.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

"Δόξες και τιμές" σήμερα για το ταχύπλοον στο shipspotting.com, αφού μία πρόσφατη φωτογραφία του από το λιμάνι του Πειραιά, έχει αναδειχθεί ως η "Most viewed ship photos in the last 24 hours" με 556 views μέχρι στιγμής.

Διαβάστε αν θέλετε και τα (8) comments των μελών (στο κάτω μέρος της σελίδας), έχουν ενδιαφέρον.

ShipSpotting.com

1580041.jpg

© Stephen Reynolds

Edited by ΣΕΙΡΙΟΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 5 months later...
  • 7 months later...

Όσο αυτό σαπίζει, το αδελφάκι του ζει και βασιλεύει κι ετοιμάζεται να ξεκινήσει στο Labuan Bajo-Makassar και vice versa -που λέμε στο χωριό μου- ως PT Pelni. Δραστηριοποιήθηκε στο Cairnryan από το 1996 έως το 2000, ύστερα στην Ινδονησία, έπειτα χρησιμοποιήθηκε από το ναυτικό της Σρι Λάνκα και τέλος από την Pelni, κρατική εταιρεία στην Ινδονησία. Γενικά στην καριέρα ελάχιστα έμεινε ανενεργό.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Μια από τα ίδια για το Jet Ferry 1, όποτε επικρατούν θυελλώδεις άνεμοι. Πάντως δεν έγινε γνωστό με ποιο πλοίο χτύπησε στην πρύμνη πάνω αριστερά την προηγούμενη φορά που του έσπασαν οι κάβοι.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Η κατάστασή του να είναι άραγε τέτοια ώστε να προκύψει ενδιαφέρον, με δεδομένο ότι τα καύσιμα μειώθηκαν και είναι ξανά in τα ταχύπλοα ή παραμένει δυσοίωνο το μέλλον του;

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το πρόβλημα δεν είναι στην τιμή εκκίνησης και στην κατάσταση του πλοίου. 

Αν θυμάμαι καλά, η απίθανη Ελληνική νομοθεσία, δεν απαλλάσσει το πλοίο στον πλειστηριασμό από τα βάρη προς το ΝΑΤ, που πολλές φορές είναι μεγαλύτερα από την αξία του πλοίου.

Θα μου πείτε ακούγεται ηλίθιο, αισχρό και αντισυνταγματικό, αλλά δεν είναι ο μόνος παλαβός νόμος στην Ελληνική Ναυτιλία.

Link to comment
Share on other sites

Γιατί είναι "ηλίθιο", "αισχρό" και "αντισυνταγματικό"?

Πως θα προστατευτεί το ΝΑΤ και θα εισπράξει τα οφειλώμενα, αν όχι από την εκποίηση των περουσιακών στοιχείων της εταιρείας?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...