Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πέρυσι ξεκίνησε αφού δεν υπήρχε αντικαταστάτης του ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ. Φέτος μιας και βρέθηκε, δεν πολυκαίγονται να το βγάλουν. Τώρα για την περίοδο του Πάσχα κι εγώ με την απορία είμαι τι θα γίνει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Από την G.A Ferries πηγάζει αισιοδοξία ότι το δε θα υπάρξει κάποιο πρόβλημα τη κατάσχεση του Jet Ferry 1 από τη τράπεζα Natixis και μέχρι το τέλος Μαΐου θα ξεκινήσει δρομολόγια στη γνώριμη γραμμή του.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η αισιοδοξία της εταιρείας για το JetFerry 1 μάλλον αποδεικνύονται φρούδες:confused:.

Σήμερα θα εκδοθεί από το τμήμα ασφαλιστικών του Πρωτοδικείου Πειραιά η απόφαση επί της αίτησης της εταιρείας Ιόνιον Πέλαγος -συμφερόντων Γεράσιμου Αγούδημου κατά της γαλλικής τράπεζας Natixis προκειμένου να οριστεί ως πρώτη τιμή εκκίνησης το ποσό των 4,6 εκατ. ευρώ στον πλειστηριασμό του πλοίου Jet Ferry που έχει οριστεί για τις 27 Μαΐου. Η πλοιοκτήτρια εταιρεία Iόνιον Πέλαγος ζητά η αξία του πλοίου να οριστεί στα 7 εκατ. ευρώ.

Πηγη: Mediashipping

Link to comment
Share on other sites

GA Ferries

Για τις 9 Ιουλίου αναβλήθηκε σύμφωνα με πληροφορίες ο πλειστηριασμός του πλοίου «Jet Ferry» της GA Ferries. Πάντως ο ιδρυτής της GA Ferries κ. Μάκης Αγούδημος βρίσκεται σε επαφές με τράπεζες προκειμένου να εξασφαλίσει κεφάλαια για την αντιμετώπιση των οικονομικών προβλημάτων που αντιμετωπίζει η εταιρεία.

Link to comment
Share on other sites

Στο Jetferry 1 εκτός από το πλήρωμα που είναι ναυτολογημένο από την εταιρεία, υπάρχει κάποιος βατσιμανης και από τη τράπεζα (Natexis). Σήμερα αναμένεται ακόμα μια συνάντηση μεταξύ της εταιρείας και της τράπεζας, για να γίνει κάποια προσπάθεια εύρεσης μιας λύσης (συμβιβασμός). Ενώ σήμερα αναμένεται να μετακινηθεί πάλι στη γωνία στα λεμονάδικα.

Link to comment
Share on other sites

εμενα με απασχολει πολυ τι θα γινει με το πληρωμα.. μακαρι οι ανθρωποι να μην χασουν τις δουλειες τους ειναι κριμα.. και ολο αυτο το αγχος της αβεβαιοτητας... ειναι αδικο

Link to comment
Share on other sites

Ενώ σήμερα αναμένεται να μετακινηθεί πάλι στη γωνία στα λεμονάδικα.

Τελικά σήμερα μεθόρμισε πίσω στη γωνία των Λεμοναδικων.

μήπως ξέρεις κανένας πόσα φορτηγά έπαιρνε το Jet Ferry 1, όταν ήταν στον Άγιο Κωνσταντίνο στη γραμμή των Σποράδων??

Το Jet Ferry 1 παίρνει γύρω στα 180ΙΧ συνολικα στο γκαράζ. Για μεγαλα οχηματα έχει 160 γραμμικά μέτρα για φορτηγά (μέχρι 20tons) & λεωφορεία στη μεση του γκαραζ.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η τιμή για το αν είναι καλή ή όχι σε τέτοιες περιπτώσεις πάει σε συνάρτηση με τις υποχρεώσεις που έχει το πλοίο, κοινώς τις ετεροχρονισμένες οφειλές.Μπορεί να είναι η τιμή εκκίνησης στα 3,5 εκατ. αλλά αν για παράδειγμα έχει άλλα 6-7εκατ οφειλες απο εδώ κι από εκεί τότε δεν είναι καλή.

Για Πάτρα Σάμη Ιθάκη δύσκολο το βλέπω να υπάρξει ενδιαφέρον. Πρώτον οι Στριντζαίοι ενδιαφέρονται ή αγόρασαν το superfery ii και δεύτερον σε αυτή την γραμμή δεν μπόρεσε να σταθεί λόγω των περιορισμών ταχύτητας που του επέβαλαν τα λιμεναρχεία για τα απόνερα.

Έτσι ενώ ήταν ταχύπλοο και σαν ταχύπλοο το πλήρωνες η διαφορά με το ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ σε ώρα ταξειδιού ήταν μικρή κι ο κόσμος δεν το προτιμούσε.

Πάντως εγώ πιστεύω ότι κάτι θα κάνει ο καπτα Μάκης και τελικά θα μπορέσει να το κρατήσει.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Για Πάτρα Σάμη Ιθάκη δύσκολο το βλέπω να υπάρξει ενδιαφέρον. δεύτερον σε αυτή την γραμμή δεν μπόρεσε να σταθεί λόγω των περιορισμών ταχύτητας που του επέβαλαν τα λιμεναρχεία για τα απόνερα.

Από τότε όμως έχουμε σημαντικές μεταβολές στις υποδομές του λιμανιού της Σάμης. Και άλλες οι αντιδράσεις για τα απόνερα του Αγούδημου και άλλες για του Στρίντζη! ;)

Προφανώς δεν έχω ούτε καν φήμη ακούσει. Μια σκέψη έκανα.

Πάντως εγώ πιστεύω ότι κάτι θα κάνει ο καπτα Μάκης και τελικά θα μπορέσει να το κρατήσει.

Ή τέλος πάντων να μη φύγει για τα ξένα.

Link to comment
Share on other sites

Για τις αντιδράσεις που ενδεχομενως να διαφέρουν ανάλογα με τον αν είναι Στρίντζης ή Αγούδημος συμφωνώ απόλυτα.

Όμως το θέμα δεν εήταν μόνο στην Σάμη αλλά και στην Πάτρα όπου για 1 ώρα περίπου όσο το πλοίο πλέει στον πατραικό η ταχύτητα για όλα τα πλοία την θερινή περίοδο περιοριζεται στα 15 μιλια κάτι που σκοτώνει το ταχύπλοο.

Link to comment
Share on other sites

ταχύτητα για όλα τα πλοία την θερινή περίοδο περιοριζεται στα 15 μιλια κάτι που σκοτώνει το ταχύπλοο.

Αυτο δεν ειναι προβλημα ετσι κι αλλιως η ταχυτητα του πλοιου απο οσα θυμαμαι ειναι λιγο πανω απο τα 20-22 μιλια. Το βασικο ερωτημα ειναι μετα απο τοσους μηνες αδρανειας σε τι κατασταση βρισκεται μηχανικα-ξενοδοχιακα και κατα ποσο μπορει να δρομολογηθει αμεσα.

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι σε ολον τον πατραικο 15 μιλια. καμια σχεση. look here

σε μια γραμμη που υπαρχει αναγκη για μεγαλο γκαραζ και χωρητικοτητα σε φορτηγα και που πρωτοκολο χτυπα αυγουστο πασχα και 2-3 τριημερα, το jetferry δεν εχει θεση;) για τη γραμμη τα εχω πει πολλες φορες στο thread της γραμμης.

αφειστε που δεν ειχε καλο εξαερισμο τουλαχιστον τοτε (δειτε πρωτα ποστ του thread)

το jetferry θα μπορουσε να καλυψει γραμμες με εποχιακη κινηση οπως εκανε ως τωρα, αλλα οχι να αποτελεσει το βασικο πλοιο μιας γραμμης με αναγκες σε γκαραζ

ΥΓ: στη γραμμη δε σταθηκε για τους λογους που ειπα, αλλα και γιατι ποτε δεν εμεινε για μεγαλο διαστημα. 2 αυγουστους και ενα πασχα θα μπορουσα να πω επιγραμματικα

Link to comment
Share on other sites

Αυτο δεν ειναι προβλημα ετσι κι αλλιως η ταχυτητα του πλοιου απο οσα θυμαμαι ειναι λιγο πανω απο τα 20-22 μιλια.

Μόνο 22; Γιατί εγώ θυμάμαι πως είχε 30+ ; Έχει αλλάξει κάτι από όταν πέρασε από το Ιόνιο;

το jetferry θα μπορουσε να καλυψει γραμμες με εποχιακη κινηση οπως εκανε ως τωρα, αλλα οχι να αποτελεσει το βασικο πλοιο μιας γραμμης με αναγκες σε γκαραζ

Μα για τέτοιο ρόλο σκέφτομουν και εγώ! Για τρίτο πλοίο της εταιρείας!

ΥΓ: στη γραμμη δε σταθηκε για τους λογους που ειπα, αλλα και γιατι ποτε δεν εμεινε για μεγαλο διαστημα. 2 αυγουστους και ενα πασχα θα μπορουσα να πω επιγραμματικα

Πιστεύω ότι έπαιξαν ρόλο και άλλοι δύο παράγοντες:

1. Δύσκολα θα έφευγαν οι πελάτες από τους Στριντζαίους, κάτι που ακόμα ισχύει.

2. Διαφημίστηκε ως γρήγορο, ότι θα έκανε 1.30 ώρα Πάτρα - Σάμη έναντι 2.30 του Κεφαλονιά (ώρες που έλεγαν οι εταιρείες τους). Έτσι ίσως να είχε ελπίδες Όμως με τους περιορισμούς στην ταχύτητα, έκανε τελικά 2.15 ίσως και παραπάνω, οπότε έχασε του ουσιαστικό ίσως για τον πολύ κόσμο πλεονέκτημά του

Link to comment
Share on other sites

Για τον ερχόμενο Σεπτέμβριο μεταφέρεται ο πλειστηριασμός για τον πλοίο «Jet Ferry» της εταιρείας G A Ferries του κυρίου Γεράσιμου Αγούδημου καθώς στον πρώτο πλειστηριασμό δεν εμφανίσθηκε κανείς ενδιαφερόμενος. Το πλοίο βγήκε σε πλειστηριασμό, με δικαστική απόφαση, λόγω οφειλών της πλοιοκτήτρια εταιρείας προς τράπεζες έναντι του ποσού των 4,5 εκατ. ευρώ.

Πληροφορίες αναφέρουν ότι από την πλευρά του κυρίου Αγούδημου καταβάλλονται προσπάθειες να βρεθούν τα αναγκαία χρήματα ώστε το «Jet Ferry» να μην βγει σε πλειστηριασμό εκ νέου και να επιστρέψει στον έλεγχο του ιδίου.

theseanation.gr

Link to comment
Share on other sites

μεχρι τοτε ορεστη θα κανουμε ερανο για preservation:D

ο kerkini παντως εχει δικιο. το 2000 ταξιδευε γυρω στους 30 κομβους. εφευγε 20.00 απο πατρα και στο δρομο περναγε πολλα απο τα γρηγορα της αδριατικης (κοκκινα, fossen κλπ)

Link to comment
Share on other sites

αν καταλαβα καλα υπαρχουν οφειλες σε αυτους και παραμενουν στο πλοιο για να εισπραξουν δεδουλευμενα. το ρεπορταζ δεν αναφερει κατι, αλλα προφανως και δεν προκειται για ναυτολογημενους.;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...