Jump to content
Shipfriends

Lifelines ή άγονες


Recommended Posts

Γυρίζουν την πλάτη στις 12ετείς συμβάσεις για τα άγονα οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις.

Γύρισαν την πλάτη οι ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις στο μακρόπνοο σχέδιο του Μανώλη Κεφαλογιάννη για τη σύναψη συμβάσεων 12ετούς διάρκειας προκειμένου να καλυφθούν οι άγονες γραμμές. Σύμφωνα με πληροφορίες πολλές εταιρείες δεν κατέθεσαν προσφορές στον συγκεκριμένο διαγωνισμό αφού θεωρούν ότι ασύμφορη η υπογραφή μίας τέτοιας σύμβασης που…χάνεται στο βάθος του χρόνου. . .Προτίμησαν να καταθέσουν προσφορές για σύναψη συμβάσεων μονοετούς διάρκειας, όπως τους δίνει το δικαίωμα η προκήρυξη. Σύμφωνα με την προκήρυξη , τη σύμβαση 12ετούς διάρκειας μπορούν να συνάψουν επιβατηγά πλοία ηλικίας μέχρι οκτώ ετών. Σε μια δεύτερη κατηγορία εντάσσονται τα πλοία μεγαλύτερης ηλικίας, που θα μπορούν να δρομολογηθούν για 30 μήνες και στη συνέχεια να αντικατασταθούν, ενώ στην τρίτη κατηγορία εντάσσονται πλοία, που κάνουν συμβάσεις ενός έτους. Η εικόνα θα ξεκαθαρίσει μέχρι το τέλος της εβδομάδας, όταν η αρμόδια επιτροπή του YEN θα ανοίξει τις προσφορές και μέχρι τη Δευτέρα θα έχει συντάξει το πρακτικό της.

To ενδιαφέρον

Ενδιαφέρον, σύμφωνα με πληροφορίες εκδηλώθηκε από την Hellenic Seaways με το «Εξπρές Αθηνά», ηλικίας 33 ετών, και τη ΝΕΛ με το «Ταξιάρχης», 30 ετών.

Για τη γραμμή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Σάμος - Καβάλα εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από την HSW με το «Εξπρές Αθηνά» και τον Φώτη Μανούση με τα πλοία «Παναγία Σουμελά», ηλικίας 30 ετών, και «Σάος ΙΙ», που έχει ηλικία 5 ετών.

Στη γραμμή Θεσσαλονίκη - Σποράδες - Ηράκλειο εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από την G.Α. Ferries με το «Νταλιάνα», ηλικίας 35 ετών, και τη ΝΕΛ με το «Ταξιάρχης». Για τη γραμμή Πειραιάς - Ικαρία - Σάμος εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από την G.Α. Ferries με το «Μαρίνα», επίσης 35 ετών, ενώ στη γραμμή Αγ. Κωνσταντίνος - Σποράδες - Λήμνος κατά πάσα πιθανότητα θα δρομολογηθούν τα πλοία «Εξπρές Αθηνά» και «Σάος ΙΙ». Οι προσφορές αυτές είναι για την 3η κατηγορία του διαγωνισμού και αφορά πλοία μεγάλης ηλικίας και μισθώσεις ενός χρόνου. Οι επιδοτήσεις εδώ είναι αυξημένες κατά 5% σε σχέση με πέρυσι.

Ο μόνος ακτοπλόος που κατέθεσε φάκελο για τη 2η κατηγορία, δηλαδή επιδότηση για 30 μήνες με την προϋπόθεση ότι στη συνέχεια θα δρομολογηθεί νεότευκτο πλοίο, είναι ο Φώτης Μανούσης για τη γραμμή Λαύριο - Ψαρά - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Σαμοθράκη - Καβάλα, με το «Παναγία Σουμελά», ηλικίας 31 ετών. Για τη γραμμή των Κυθήρων εκδηλώθηκε ενδιαφέρον από το «Μυρτιδιώτισσα», ηλικίας 31 ετών.

Από το www.marinews.gr, από ότι φαίνεται κανείς δε θέλει να δρομολογήσει πλοία στις άγονες γραμμές με τα κριτήρια της 1ης κατηγόριας (μέχρι 8 χρόνων και ταχύτητα δοκιμών πάνω από 25 μίλια)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 927
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Να κρατησουμε απο τη παραπανω παραθεση οτι ο Μακης σκεφτεται την επαναδρομολογηση του Νταλιανα στο Αιγαιο.

Υ/Γ Ας τους πει καποιος οτι το Νταλιανα δεν ειναι 35 ετων

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τι λέει η ΑΝΕΣ για τον διαγωνισμό του υπουργείου Αιγαίου

Πηγη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Από την Aνώνυμη Nαυτιλιακή Eταιρεία Σύμης (ANEΣ) εκδόθηκε χθες η ακόλουθη ενημερωτική ανακοίνωση σχετικά με τον διαγωνισμό του υπουργείου Aιγαίου και Nησιωτικής Πολιτικής για την κάλυψη, με δρομολόγια πλοίων, των λεγόμενων «άγονων γραμμών»:

Σε απάντηση δημοσιευμάτων σχετικά με την διεξαγωγή του διαγωνισμού του Υπουργείου Αιγαίου για την εξυπηρέτηση των αγόνων γραμμών σας γνωρίζουμε τα παρακάτω :

Η Εταιρεία μας συμμετέσχε στο διεθνή μειοδοτικό διαγωνισμό που προκήρυξε το Υπουργείο Αιγαίου και Νησιωτικής Πολιτικής με την με αριθμό πρωτ. ΔΜ/Φ.231.01/8117 προκήρυξη του για την εξυπηρέτηση από 01.01.2007 των δρομολογιακών γραμμών Κως-Νίσυρος-Τήλος-Σύμη και επιστροφή, Ρόδος-Μεγίστη (Καστελόριζο) και επιστροφή.

Στις 20.11.2006 πραγματοποιήθηκε η αποσφράγιση των φακέλων του διαγωνισμού και υποψήφιοι για την κάλυψη των δρομολογιακών γραμμών ήταν :

1. Η εταιρεία «ΣΑΟΣ Α.Ν.Ε.Σ. » με το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ

2. Η εταιρεία «Α.Ν.Ε.Σ.» με το πλοίο ΠΡΩΤΕΥΣ

Στις 30.11.2006 τοιχοκολλήθηκε το πρακτικό συνεδρίασης της επιτροπής διεξαγωγής του διαγωνισμού σύμφωνα με το οποίο απορρίφθηκαν και οι δύο εταιρείες.

Ο λόγος που απορρίφθηκε η προσφορά της εταιρείας «ΣΑΟΣ» ήταν η μη προσκόμιση εκ μέρους της των στοιχείων δοκιμών ταχύτητας του πλοίου από το ναυπηγείο κατασκευής του αλλά αντ αυτού προσκομίσθηκε βεβαίωση από το τμήμα επιθεώρησης του Υ.Ε.Ν. βασισμένη σε υπεύθυνη δήλωση του πλοιάρχου ότι το πλοίο μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 20.5 κόμβων. Στην προκειμένη περίπτωση το τμήμα επιθεώρησης του Υ.Ε.Ν. απλώς αναφέρεται στο περιεχόμενο της υπεύθυνης δήλωσης του πλοιάρχου χωρίς όμως να το πιστοποιεί και να το αναγνωρίζει. Βεβαίως το έγγραφο αυτό με τον τρόπο και την μορφή που προσκομίστηκε δεν κάλυπτε ούτε τους όρους των νόμων ούτε της προκήρυξης και κατά την άποψή μας έπρεπε να θεωρηθεί ως μη υφιστάμενη.

Η ταχύτητα των 20.5 κόμβων του πλοίου είναι πολύ καθοριστική γιατί σύμφωνα με την προκήρυξη του διαγωνισμού η εταιρεία μπορεί κύρια με βάση το κριτήριο αυτό να συνάψει εξαετή σύμβαση εξυπηρέτησης των γραμμών και όχι τριετή που συνάπτεται στις περιπτώσεις εκείνες που η ταχύτητα είναι μικρότερη των 20.5 κόμβων. Επιπροσθέτως το ποσό που θα κληθεί να πληρώσει το ΥΠ.ΑΙ. ανά έτος είναι κατά περίπου 300.000 Ε αυξημένο σε σχέση με το ποσό που θα πλήρωνε για πλοίο με μικρότερη ταχύτητα. Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι σύμφωνα με την προκήρυξη του διαγωνισμού δεν εξετάζονται οι προσφορές των άλλων πλοίων που δεν μπορούν να αναπτύξουν το όριο των 20.5 κόμβων με αποτέλεσμα η εταιρεία «ΣΑΟΣ» που δήλωσε ότι το πλοίο της ξεπερνά το όριο της ταχύτητας να μπορεί να υποβάλει το μέγιστο επιτρεπτό μίσθωμα ελλείψει ανταγωνισμού και να συνάψει με τον τρόπο αυτό σύμβαση εξαετούς διάρκειας με το Υπουργείο Αιγαίου συνολικού ύψους περίπου 18.000.000 Ε.

Το ερώτημα λοιπόν που τίθεται και το οποίο θα μπορούσε να βάλει σε υποψίες τον οποιονδήποτε πολίτη είναι :

Μπορεί το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ πιστοποιημένα να αναπτύξει την ταχύτητα των 20.5 κόμβων; Εάν μπορεί τότε γιατί δεν υποβλήθηκαν τα στοιχεία από τις δοκιμές ταχύτητας που έγιναν κατά την αναγνώριση του πλοίου, τα οποία τηρούνται από την αρμόδια υπηρεσία του Υ.Ε.Ν. (τμήμα επιθεωρήσεων) και θα μπορούσαν να υποβληθούν αντί της υπεύθυνης δήλωσης του πλοιάρχου; Να σημειωθεί ότι για το δικό μας πλοίο το ΠΡΩΤΕΥΣ που είναι παλαιότερο από το ΣΑΟΣ ΙΙ υπάρχουν τα στοιχεία αυτά τα οποία παραλάβαμε με μία απλή αίτηση και τα υποβάλαμε μαζί με όλα τα άλλα απαραίτητα δικαιολογητικά.

Στην συνέχεια μετά την απόρριψη από την επιτροπή διαγωνισμού η εταιρεία «ΣΑΟΣ» υπέβαλε ένσταση επί της απόφασης της επιτροπής στην οποία ισχυρίζεται ότι είχε στην κατοχή της βεβαίωση ταχύτητας του ναυπηγείου κατασκευής του πλοίου ΣΑΟΣ ΙΙ με ημερομηνία έκδοσης 14/11/2006 την οποία όμως θεώρησε περιττό να υποβάλει στην επιτροπή. Στην περίπτωση βεβαίως αυτή είναι γνωστό στον καθένα ότι τα προβλεπόμενα από τον νόμο και την προκήρυξη στοιχεία πρέπει να προσκομίζονται από τον ενδιαφερόμενο και να υπάρχουν στον φάκελο κατά τον κρίσιμο χρόνο υποβολής και ελέγχου αυτού.

Και πάλι όμως δημιουργούνται εύλογα ερωτήματα :

1) Αφού η εταιρεία ΣΑΟΣ θεωρούσε περιττό να υποβάλει την βεβαίωση του ναυπηγείου για την ταχύτητα του πλοίου της, γιατί την ζήτησε μόλις μία εβδομάδα πριν (14.11.2006) από την διεξαγωγή του διαγωνισμού; Μήπως τελικά την ζήτησε μεταγενέστερα;

2) Γιατί το ναυπηγείο κατασκευής του πλοίου ΣΑΟΣ ΙΙ χορήγησε βεβαίωση για την ταχύτητα και όχι αντίγραφα από τα στοιχεία δοκιμών όπως ρητά ορίζει η προκήρυξη του διαγωνισμού; Μήπως το συγκεκριμένο ναυπηγείο δεν έχει τα στοιχεία αυτά λόγω αδυναμίας του να πιστοποιεί τέτοιες δοκιμές; Από την δική μας εμπειρία, μιας και κατασκευάσαμε ένα από τα πλοία μας στο ίδιο ναυπηγείο που κατασκευάστηκε και το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ το ναυπηγείο αυτό δεν είναι στελεχωμένο με το κατάλληλο επιστημονικό προσωπικό για να μπορεί να πιστοποιεί τέτοιες δοκιμές. Αυτό που γίνεται από όλα τα ελληνικά ναυπηγεία και είναι σύμφωνο με την ελληνική νομοθεσία είναι οι δοκιμές αυτές να πραγματοποιούνται παρουσία επιθεωρητών του Υ.Ε.Ν. οι οποίοι πιστοποιούν και συντάσσουν τις σχετικές εκθέσεις σύμφωνα με τις οποίες αναγνωρίζεται ένα πλοίο ως επιβατηγό.

3) Πως μπορεί να εξηγήσει η «ΣΑΟΣ» ότι η υπηρεσιακή ταχύτητα με την οποία εκτελούσε και εκτελεί δρομολόγια το πλοίο της ΣΑΟΣ ΙΙ δεν ξεπερνά τους 16 κόμβους;

Αποψή μας είναι ότι η προσπάθεια αλλά και προπάντων η επιμονή της εταιρείας «ΣΑΟΣ» να εντάξει το πλοίο της στην κατηγορία των πλοίων που μπορούν να αναπτύξουν ταχύτητα άνω των 20.5 κόμβων έχει αποκλειστικά ως στόχο όχι μόνο να κερδίσει τον διαγωνισμό αποκλείοντας τις άλλες εταιρείες που έχουν πλοία με πιστοποιημένη μικρότερη ταχύτητα αλλά και να πετύχει περισσότερα οφέλη συνάπτοντας σύμβαση μεγαλύτερης χρονικής διάρκειας (6ετής αντί 3τής) και υψηλότερες χρηματικές απολαβές από το Υπουργείο Αιγαίου.

Εμείς από την μεριά μας θεωρούμε θεμιτό μια εταιρεία να θέλει να αυξήσει τα οφέλη της εφόσον όμως ο τρόπος με τον οποίο προσπαθεί να το πετύχει δεν ξεπερνά τα όρια της παράβασης του νόμου κάτι για το οποίο έχουμε τις επιφυλάξεις μας, τις οποίες όμως είμαστε και έτοιμοι να άρουμε εάν προσκομισθούν στην επιτροπή διεξαγωγής διαγωνισμού τα στοιχεία δοκιμών ταχύτητας του πλοίου ΣΑΟΣ ΙΙ. Τα στοιχεία αυτά μπορεί να τα βρει εύκολα η εταιρεία ΣΑΟΣ υποβάλλοντας ένα απλό αίτημα στο τμήμα επιθεώρησης του Υ.Ε.Ν. και θα της παραδοθούν αυθημερόν.

Με τον τρόπο αυτό θα πείσουν εμάς αλλά κυρίως την επιτροπή και όποιον άλλο αρμόδιο, για την αλήθεια του περιεχομένου της υπεύθυνης δήλωσης του πλοιάρχου ότι το πλοίο ΣΑΟΣ ΙΙ μπορεί να αναπτύξει την ταχύτητα των 20.5 κόμβων. ’λλως όλα τα παραπάνω ερωτήματα θα συνεχίζουν να πλανώνται στο μυαλό του πιο καλόπιστου πολίτη πολύ δε περισσότερο στο μυαλό του αρμόδιου εισαγγελέα.

Με εκτίμηση

Το Δ.Σ. της Α.Ν.Ε.Σ.

Link to comment
Share on other sites

Γιατι δηλαδη το Παναγια Χοζοβιωτισσα δεν πιανει τους 20,5 κομβους? Αυτο γιατι να το αποκλεισουμε απο το διαγωνισμο?

Προσκομίσθηκε βεβαίωση από το τμήμα επιθεώρησης του Υ.Ε.Ν. βασισμένη σε υπεύθυνη δήλωση του πλοιάρχου ότι το πλοίο μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα 20.5 κόμβων.

Αθανατη Ελληνικη Ελλαδα, Θεικο μιλαμε! Προκειμενου να νιψουν τας χειρας τους Ναυπηγειο, ΣΑΟΣ και ΥΑΙ, δινεται μια βεβαιωση βασισμενη σε υπευθυνη δηλωση πλοιαρχου, ουτως ωστε οτιδηποτε και να συμβει ολοι οι εμπλεκομενοι στο ξεφτιλικι να πουν οτι "εμεις δεν ξερουμε, ετσι μας ειπε ο πλοιαρχος" και να παει εκει το μπαλακι. Μου θυμιζει στο δημοτικο σχολειο οταν καποιος εκανε μια αταξια και για να την γλιτωσει ελεγε "δε φταιω κυρια, ο Θανασακης μου ειπε να αναποδογυρισω τις καρεκλες" με τη δασκαλα να απαντα "δηλαδη αν σου ελεγε ο Θανασακης να πεσεις απ' το μπαλκονι θα πηγαινες?".

Σου δινουν την εντυπωση οτι ολοι αυτοι οι "υπευθυνοι" ζουνε σε κανενα παραλληλο συμπαν. Τοσο δυσκολο ειναι να υπολογισουν την ταχυτητα του πλοιου με βαση τις αφιξο-αναχωρησεις του στα λιμανια? Παλι καλα δηλαδη που εφαγε ακυρο ο διαγωνισμος διοτι στη ΣΑΟΣ ειναι ικανοι μεχρι και εισιτηριο ταχυπλοου να βαλουν στο ΣΑΟΣ ΙΙ, στις ιδιες τιμες με το Highspeed 5. Αναρωτιεμαι επισης τι ρητρες υπαρχουν σε περιπτωση (απιθανη, αλλα λεμε τωρα εμεις οι φαιδροι-εγκαθετοι) που οντως τελικα ο διαγωνισμος κατακυρωθει στο 20,5 κομβων(υπηρεσιακη, διοτι maximum χτυπαει παραπανω) ΣΑΟΣ ΙΙ αλλα τελικα διαπιστωθει εκ των πραγματων οτι δεν παει πανω απο 16. Προβλεπει ο νομος speed claims απο πλευρας Υπουργειου(εδω γελανε, υπαρχει αναρωτιεμαι εστω και ενας στο Υπουργειο Αιγαιου που να γνωριζει τι ειναι speed claim)?

Link to comment
Share on other sites

Εκείνο που είναι κατά την γνώμη μου άδικο είναι ότι πάνε να την δώσουν με το ζόρι στην ΣΑΟΣ.Το μόνο που έχει να ζηλέψει το ΠΡΩΤΕΥΣ από το ΣΑΟΣ ΙΙ είναι η ηλικία του και τίποτα άλλο.

Η ΣΑΟΣ έχει πριμοδοτηθεί με όλες τις άγονες στις οποίες κατέθεσε προσφορά.

Από την άλλη δεν βρίσκω τον λόγο να μην πριμοδοτηθεί και η κίνηση της ΑΝΕΣ μια εταιρία τοπική η οποία πήρε ένα αξιόλογο βαποράκι μετά κόπων,το δρομολόγησε εκεί κάτω,πήγε πολύ καλά ένα χρόνο και αν δεν την πάρει τελικά την άγονη θα αναγκαστεί να το πουλήσει μιας και το οικονομικό της εύρος είναι περιορισμένο.

Άσε κύριε Αριστοτέλη να δουλέψει και κανένας άλλος είναι κρίμα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η «ναυμαχία» ΑΝΕΣ και ΣΑΟΣ καλά? Κρατεί

Πηγη ΠΡΟΟΔΟΣ

Επιστολή, απάντηση στην εξώδικη δήλωση της εταιρίας ΑΝΕΣ, απέστειλε η «Saos Ferries» προς τους προέδρους της επιτροπής διεξαγωγής του ανοιχτού δημόσιου διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού του υπουργείου Αιγαίου και της επιτροπής εκδίκασης ενστάσεων-προσφυγών του ίδιου διαγωνισμού. Η ανοιχτή επιστολή της εταιρίας «Saos Ferries» αναφέρει μεταξύ άλλων τα εξής: «Από δημοσιεύματα στον τοπικό τύπο της Ρόδου με ημερομηνία 4.1.2007, με έκπληξή μας πληροφορηθήκαμε την αποστολή εξώδικης δήλωσης προς εσάς από την εταιρία ΑΝΕΣ ΑΕ αναφορικά με την δηλούμενη ταχύτητα του πλοίου ΣΑΟΣ ΙΙ.

Σύμφωνα με το δημοσίευμα, στην εξώδικη δήλωση επισυνάπτεται έγγραφο του ΥΕΝ/ΚΕΕΠ εκ του οποίου προκύπτει ότι δήθεν «η μέγιστη ταχύτητα του πλοίου είναι 19 κόμβοι», ενώ ταυτόχρονα αμφισβητείται η υπεύθυνη δήλωση του πλοιάρχου κ. Στέφανου Πονηρού, αφήνοντας σαφείς αιχμές για την αλήθεια των δηλούμενων σε αυτήν στοιχείων.

H μέγιστη ταχύτητα δοκιμών στο 110% ή 115% στις ισχύος των κύριων μηχανών του εκάστοτε πλοίου επιτυγχάνεται στιγμιαία υπό συγκεκριμένες καιρικές συνθήκες και με συγκεκριμένο φορτίο, σύμφωνα με τις μετρήσεις που γίνονται και βεβαιώνονται από το ναυπηγείο κατασκευής του πλοίου μόλις αυτό έχει ολοκληρώσει την κατασκευή του. Ρητά δε αναφέρεται στην προκήρυξη του διαγωνισμού ότι τα στοιχεία δοκιμών αφορούν την μέγιστη ταχύτητα δοκιμών ταχύτητας (max sea trials speed), η οποία μέγιστη ταχύτητα (υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες) προκύπτει από τις δοκιμές του ναυπηγείου κατασκευής του πλοίου.

Στο έγγραφο του YEN/KEEΠ που απεστάλη προς εσάς από την ANEΣ δεν γίνεται μνεία στην μέγιστη ταχύτητα δοκιμών του πλοίου, αντιθέτως στην κατανάλωση υπό την μέγιστη συνεχή ταχύτητα (service speed) του πλοίου, η οποία είναι 19 κόμβοι, και αποτελεί την μέγιστη υπηρεσιακή ταχύτητα που μπορεί το πλοίο να αναπτύξει για ταξίδι μεταξύ των εκάστοτε λιμένων. Δεν αποτελεί επομένως η ταχύτητα των 19 κόμβων την μέγιστη ταχύτητα δοκιμών, επί της οποίας προβλέπεται βάσει της προκήρυξης η προσκόμιση στοιχείων, αλλά μόνο την μέγιστη συνεχή υπηρεσιακή ταχύτητα, επί της οποίας η προκήρυξη δεν περιλαμβάνει κάποια πρόβλεψη.

Πρέπει να επισημανθεί ότι όλες οι σχετικές μετρήσεις που αναφέρονται στο αποσταλέν από την ANEΣ έγγραφο του YEN/KEEΠ για το πλοίο μας αφορούν δοκιμές κατανάλωσης και μόνον! Eκ των ανωτέρω προκύπτει η αναμφισβήτητη αλήθεια των περιεχόμενων στα έως τώρα προσκομισθέντα από εμάς έγγραφα πληροφοριών για το πλοίο μας ΣAOΣ II και αφετέρου το ψευδές και αβάσιμο των ισχυρισμών της εταιρείας ANEΣ A.E. η οποία ήδη από τις πρώτες ημέρες της έναρξης της διαδικασίας του ανωτέρω διαγωνισμού προβαίνει σε δόλιες και ποινικά διώξιμες ενέργειες, προκειμένου να αποτρέψει και να «αποθαρρύνει» την συμμετοχή μας στα επόμενα στάδια του διαγωνισμού, για τις οποίες επιφυλασσόμαστε στην άσκηση όλων των νομίμων δικαιωμάτων μας απευθυνόμενοι σε κάθε αρμόδια δικαστική και διοικητική αρχή.

Eλπίζοντας, ότι οι ανωτέρω επισημάνσεις μας θα συνδράμουν στην αποκατάσταση της αλήθειας και υπενθυμίζοντάς σας την πληθώρα των ελλείψεων του φακέλου δικαιολογητικών της εταιρείας ANEΣ με κορυφαία την έλλειψη ονομαστικοποίησης των μετοχών της, ώστε να είναι παραδεκτή η συμμετοχή της στον διαγωνισμό σύμφωνα με τους όρους της προκήρυξης, αναμένουμε την ορθή αξιολόγηση των δεδομένων και την δίκαιη και αμερόληπτη κρίση σας.

Mε εκτίμηση

Για την ΣAOΣ ANEΣ

Φώτιος Mανούσης»

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

<<an piasei to saos tin grami kai kanei ta idia kolpa opos ton agoydimo poy den empene mesa me kalo kairo kai pigainame stin ko kai to pane opos ton protea me 16 anti 19 milia proti antidrasi den taksideoume 2 to karabi den 8a denei sto limani kai an exei arosto poy prepei na paei rodo 8a to bazoyme mesa me barka alla den 8a denei>>

ayta einai logia apo ena somatio poy to opoio den exei kai tis kales sxeseis me tin annes kai ksesikonei eykola toys ntopioys an 8ymaste ti eixe ginei me tous giatroys poy egine kai erotisi sto nti mpeit me simiti kai karamanli aki tora toys blepo pio etoimoys me pio megales kinitopoihseis poy 8a ekpliksoyn

to nysi exei megali aykshsh toyrismoy kai fantastite otan den erxetai ntalika

fonazoyn bar & estiatoria kai ta loipa ta ktiria einai mikra kai den exoyn megaloys apo8ikeytikoys xoroys fantastite ti 8a ginei

Link to comment
Share on other sites

πηγη ΡΟΔΙΑΚΗ

http://www.rodiaki.gr/v2/index.asp?Details=1&ID=3953

Ενστάσεις θα καταθέσει η πλοιοκτήτρια εταιρεία

Αντιδράσεις προκάλεσε η απόφαση να αποκλειστεί από διαγωνισμό για άγονες ακτοπλοϊκές γραμμές, το πλοίο Σάος 2, με αποτέλεσμα η πλοιοκτήτρια εταιρία να ετοιμάζεται να καταθέσει ενστάσεις.

Ο διαγωνισμός έγινε στις 20 Νοεμβρίου και τα αποτελέσματα ανακοινώθηκαν τώρα. Σύμφωνα με αυτά, τις επιδοτήσεις του υπουργείου Αιγαίου για τις άγονες γραμμές που συνδέουν τη Ρόδο με άλλα νησιά της Δωδεκανήσου, πήρε το πλοίο Πρωτέας, το οποίο άλλωστε τις εκτελούσε ως τώρα. Όταν προκηρύχθηκε όμως ο διαγωνισμός, εκτός του Πρωτέα κατέθεσε συμμετοχή και το πλοίο Σάος 2, το οποίο δραστηριοποιούνταν ως τώρα στις Σποράδες και στη γραμμή Λαύριο - Λήμνο.

Η ιδιοκτήτρια εταιρία θεωρεί ότι άδικα αποκλείστηκε από το διαγωνισμό. Σύμφωνα με τον πλοιοκτήτη κ. Φώτη Μανούση, ο φάκελος που κατέθεσε ήταν πλήρης, έχοντας και την

υπεύθυνη δήλωση του καπετάνιου για την υπηρεσιακή ταχύτητα του σκάφους, που είναι 18 μίλια την ώρα. Του ζητήθηκε όμως βεβαίωση και από το ναυπηγείο, κάτι που δεν γίνεται σε παρόμοιους διαγωνισμούς. Ωστόσο, κατέθεσε και αυτό το έγγραφο, αλλά η επιτροπή το θεώρησε εκπρόθεσμο και δεν δέχθηκε τη συμμετοχή του πλοίου στο διαγωνισμό.

Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το νόμο, για τις πολυετείς συμβάσεις εξυπηρέτησης άγονης γραμμής, πρώτα εξετάζονται οι αιτήσεις συμμετοχής που κατατίθενται για πλοία έως 8 ετών και αν δεν υπάρχει κανένα, εξετάζονται αυτά που είναι έως 20 ετών. Έτσι, αν γινόταν δεκτή η συμμετοχή του Σάος 2, που ναυπηγήθηκε το 2000, αυτομάτως θα κέρδιζε το διαγωνισμό αφού θα ήταν το μοναδικό με αυτή την ηλικία. Έτσι, η Δωδεκανήσιοι χάνουν μια ευκαιρία να εξυπηρετούνται από νέο και σύγχρονο σκάφος.

Σύμφωνα με τον κ. Μανούση, θα κατατεθεί ένσταση στην αρμόδια επιτροπή, ενώ εξετάζει το ενδεχόμενο προσφυγής και στον εισαγγελέα.

Ο κ. Μανούσης δήλωσε ακόμη πως πριν από τον διαγωνισμό, στελέχη της εταιρίας του Πρωτέας τον επισκέφθηκαν και του πρότειναν συνεργασία, λέγοντας ότι δεν θα λάβουν μέρος στο διαγωνισμό αν αγοράσει το σκάφος τους. Ο ίδιος δέχθηκε να τους καταβάλει τα ίδια χρήματα που ξόδεψαν αυτοί για την αγορά του, αλλά η απάντηση ήταν ότι θα έπρεπε να τους δώσει τα διπλάσια και η συζήτηση σταμάτησε εκεί.

Στο Συμβούλιο της Επικρατείας η υπόθεση των ...άγονων «επιδοτήσεων»

PHGH PROODOS

http://www.proodos.net/main/news3.asp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

) Στοιχεία δοκιμών ταχύτητας του πλοίου από το ναυπηγείο κατασκευής του με τα οποία θα τεκμηριώνεται η μεγίστη

ταχύτητα την οποία είναι δυνατόν να επιτύχει το πλοίο σε ήρεμη θάλασσα (κατάσταση θάλασσας μέχρι 2 κατά Douglas),

χωρίς ρεύματα και με ένταση ανέμου μέχρι 4 Beaufort. Σε περίπτωση μετασκευής του πλοίου μετά τις δοκιμές αυτές, τα

στοιχεία αυτά θα πρέπει να είναι επικαιροποιημένα ανάλογα. Για το λόγο αυτό θα συνυποβάλλεται σχετική υπεύθυνη

δήλωση (άρθρου 8 του Ν. 1599/1986) του πλοιοκτήτη για το εάν το πλοίο έχει υποστεί μετασκευή.

Το παρόν δικαιολογητικό κατατίθεται μόνο από τους ενδιαφερομένους για συμμετοχή στις Κατηγορίες 1 & 2.

phgh yaig.gr

http://www.ypai.gr/repository/files/20070206_filemetafgr_epanprokiri.doc

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Η εκπληξη , κατα τη γνωμη μου , εγινε στα απογευματινα δρομολογια του Blue star

Απο 1-3 εως 10-6 θα εχουμε

Δευτερα - Παρασκευη

Πειραια - Παρο - Ναξο - Αιγιαλη - Αστυπαλαια

Τεταρτη

Πειραια - Παρο - Ναξο - Δονουσα - Αιγιαλη - Αστυπαλαια

Τριτη - Κυριακη

Πειραια - Συρο - Παρο - Ναξο - Ηρακλεια - Σχοινουσα - Κουφονησι - Καταπολα

Πεμπτη - Σαββατο

Πειραια - Συρο - Παρο - Ναξο - Θηρα

Απο 11-6 εως 9-9 θα εχουμε

Δευτερα - Παρασκευη

Πειραια - Παρο - Ναξο - Αιγιαλη - Αστυπαλαια

Τεταρτη - Σαββατο

Πειραια - Παρο - Ναξο - Δονουσα - Αιγιαλη - Αστυπαλαια

Τριτη - Πεμπτη - Κυριακη

Πειραια - Συρο - Παρο - Ναξο - Ηρακλεια - Σχοινουσα - Κουφονησι - Καταπολα

Καλοκαιρι χωρις απογευματινο Blue star για Σαντορινη και κομενη και η Καλυμνος

Απο τα δρομολογια τα φετινα κερδισμενα ειναι τα αγονα :D

Link to comment
Share on other sites

Αμοργός, Αστυπαλεα και Μικρες Κυκλαδες ειναι οι ευνοημενες. Αν δε κανω λαθος πρωτη φορα πηγαινει η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ στη μικρη Δονουσα, ενω ξαναμπαινει στην ακτοπλοια η Αιγιαλη Αμοργου που σχεδον ειχε απομονωθει πληρως αφου τα τελευταια χρονια σχεδον ολα τα βαπορια πηγαιναν Καταπολα. Για Καλυμνο δεν υπαρχει προβλημα αφου πλεον υπαρχει ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ αλλα και 2 Αγουδημο-καραβα.Ιος και Σαντορινη ισως ριχνονται λιγο (ειδικα η Σαντορινη) αλλα λογικα θα υπαρχει καθημερινο δρομολογιο του Αγουδημου προς τα εκει, οπως και το πρωινο ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ.

Link to comment
Share on other sites

Δέν ξέρω άν είναι off-topic αλλά μήπως τά δρομολόγια αυτά λαμβάνουν υπ'οψιν τους κανένα πλοίο προϊόν τής επιστημονικής φαντασίας;

Ετσι όπως τά βλέπω,το πλήρωμα δέν θα προλαβαίνη ούτε να ξυστή.

Link to comment
Share on other sites

Αμοργός, Αστυπαλεα και Μικρες Κυκλαδες ειναι οι ευνοημενες. Αν δε κανω λαθος πρωτη φορα πηγαινει η ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ στη μικρη Δονουσα, ενω ξαναμπαινει στην ακτοπλοια η Αιγιαλη Αμοργου που σχεδον ειχε απομονωθει πληρως αφου τα τελευταια χρονια σχεδον ολα τα βαπορια πηγαιναν Καταπολα.

Η Blue Star Ferries έχει ξαναπάει στη Δονούσα (με Blue Aegean και με το Blue Star Naxos/Paros εάν δε κάνω λάθος το 2002.

Όσο για την Αιγιαλη ο Αγουδημος πήγαινε δυο φορές το καλοκαίρι.

Εγώ έχω την εντύπωση θα είναι χειροτέρα τα πράγματα για τους μονίμους κατοίκους ων μικρών νησιών. Γιατί το Blue Star θα γεμίζει με τη Πάρο Νάξο και οι διαθέσιμες θέσεις θα είναι πολύ λίγες για τα άγονα νησιά. Αλλά και θα λείπει και η φτηνή λύση

Ετσι όπως τά βλέπω,το πλήρωμα δέν θα προλαβαίνη ούτε να ξυστή.

Δε βλέπω καμιά διαφορά με τις ώρες εργασίας του πληρώματος με τα δρομολόγια προς Σαντορίνη.

Link to comment
Share on other sites

Δε βλέπω καμιά διαφορά με τις ώρες εργασίας του πληρώματος με τα δρομολόγια προς Σαντορίνη.

Το πρωινό δρομολόγιο για Σαντορίνη έχει διάρκεια 8 ώρες και προσεγγίζει 3 λιμάνια ενώ το απογευματινό διαρκεί 9,5 ώρες και έχει από 4 έως 7 προσεγγίσεις.

Link to comment
Share on other sites

πηγη παλμος fm

Ασφαλιστικά μέτρα θα καταθέσει ο δήμος Σύμης κατά του υπουργείου εμπορικής ναυτιλίας και κατά της εταιρείας Blue Star Ferries για να μην υπογραφεί η σύμβαση για τις επιδοτούμενες γραμμές, δεδομένου ότι η εταιρεία δεν εξυπηρετεί τη σύνδεση του νησιού με τον Πειραιά με ένα δρομολόγιο την εβδομάδα, όπως προβλέπεται από την προκήρυξη.

Μιλώντας σήμερα στον ΠΑΛΜΟ ο δήμαρχος Σύμης Λευτέρης Παπακαλοδούκας επέρριψε ευθύνες για την κατάσταση που επικρατεί στην ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού με τον Πειραιά και στους βουλευτές, οι οποίοι όπως τόνισε, αδιαφορούν και δεν έχουν επιδείξει κανένα ενδιαφέρον.

«Αν δεν δοθεί άμεση λύση με την δρομολόγηση άλλων πλοίων της εταιρείας, όπως το ΠΑΡΟΣ και το ΝΑΞΟΣ, οι Συμιακοί θα καταθέσουν τα εκλογικά τους βιβλιάρια», κατέληξε ο κ. Παπακαλοδούκας.

Σύμφωνα όμως με ασφαλείς πληροφορίες του ΠΑΛΜΟΥ η εταιρεία Blue Star Ferries προτίθεται να δρομολογήσει ένα πλοίο για την εξυπηρέτηση του νησιού.

http://www.palmos-fm.gr/read.asp?show=Article&id=4872

Link to comment
Share on other sites

οι Συμιακοί θα καταθέσουν τα εκλογικά τους βιβλιάρια», κατέληξε ο κ. Παπακαλοδούκας.

Και που θα τα καταθέσουν τί σημαίνει:D , αφού από τις δημοτικές εκλογές του 2002 ψηφίζουμε με ταυτότητα.;):P

Μου φαίνεται περίεργο πάντως να δρομολογήσει η εταιρία κάποιο από τα "κορεάτικα goodys". Σκεφτείται μόνο πώς θα φτάνει ο κόσμος μετά από τόσες ώρες ταξιδιού..

Εκτός αν η εταιρία πάρει καινούριο πλοίο για τη γραμμή άμεσα.

Δυστυχώς εκτιμώ ότι λύση, από την Blue Star, δε πρόκειται να έρθει πριν το καλοκαίρι του 2008. Αν έρθει νωρίτερα θα είναι βέβαια το ιδανικότερο για τους Συμιακούς.

Αλήθεια ο καπτα-Μάκης μετά από πόσες ώρες φτάνει Σύμη?

Link to comment
Share on other sites

Αρχική Δημοσίευση από giorgosz

Αλήθεια ο καπτα-Μάκης μετά από πόσες ώρες φτάνει Σύμη?

ο καπτα-Μάκης δεν ερχεται πλεον και υπολογιζες απο 24 μεχρι 32 ωρες

δηλαδη 60 ευρο η καμπινα + 20 τα γευματα +10 οι καφεδες + 10 καμια μπυρα

η περιοδικο για να περασει η ωρα περιπου 100 μετα ξαναπας :)

με αεροπλανο φευγεις 8 απο συμη και εισαι αθηνα στις 12 και με 60 με 80 ευροB)

Link to comment
Share on other sites

το ταξιδη μετραει και προτιμαω τα πλοια αλλα αν περναει μονο 1 πλοιο και δεν υπαρχει ανταγονισμοςB)

χαλια ποιοτητα και υπηρεσιες και οικονομια στα πετρελαια με αποτελεσμα να μην ταξηδευει κανεις και αποτελεσμα να μην ερχεται πλεον πλοιο απο πειραια εγω εκανα σε ταξηδη που ελεγαν για συμη 18 ωρες που ηξερα οτι κανει 21 38 ωρες παρακαλω με το δημητρουλα

οταν υπηρχε η δανε ηταν ολα καλα 1 καλοκαιρι ειχαμε 5 δρομολογια με πειραια και το 1 μαλιστα ροδο συμη πειραια με το ροδος οπου εγινε ο πανικοσ απο κοσμο στην συμη

μιση ωρα κα8υστερει το πλοιο οταν περναει απο συμη για κω κ.τ.λ. μεχρι πειραια

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, σε εκλιπαρω για χαρη της ψυχικης μου υγειας(και ειμαι και σε κρισιμη ηλικια): Βαζε τελειες, χωριζε τις προτασεις και αρχιζε τις καινουριες με κεφαλαια. Θες να πεις καποια σοβαρα πραγματα που δεν γινονται κατανοητα απο τον τροπο που γραφεις...

Link to comment
Share on other sites

Αν η ανταποκριση μεσω Ροδου γινεται σε σωστες ωρες και δεν υπαρχει πολυωρη αναμονη στη Ροδο δεν καταλαβαινω ποιο προβλημα υπαρχει με τη Συμη. Αν π.χ. το ΜΠΛΟΥ ΣΤΑΡ φθανει Ροδο στις 8.30 το πρωι, το ΠΡΩΤΕΑΣ , το ΑΙΓΛΗ, το PRIDE ή οποιο αλλο πλοιο ειναι, να φευγει στις 9.00. Αν υπαρχει καθυστεριση στο μεγαλο απο Πειραια, το αλλο να περιμενει στη Ροδο. Το ιδιο και στην επιστροφη. Ειδικα αν προκειται για το υδροπτερυγο ΑΙΓΛΗ ο χρονος ταξιδιου θα αυξανει ΜΟΝο για μια ωριτσα.14 +1= 15 ωρες Πειραια- Συμη. Καθολου ασχημα δηλαδη.

Πάντως αν οι Συμιακοι δε συμβιβαζονται με τη λυση της ανταποκρισης και απο την αλλη η αρχαιολογικη υπηρεσια δεν επιτρεπει καμια παρεμβαση στο λιμανι (στο χωρο του ρολογιου, ετσι οπως ο φιλος Συμιακος μας εδειξε με σχεδια σε αλλο ποστ) ας παει ο Αγουδημος με ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ ή ΜΑΡΙΝΑ 1-2 φορες την εβδομαδα στο υπαρχον λιμανι να τελειωνει το θεμα. Πάντως επιμενω στο θεμα της ανταποκρισης αρκει να εχει σωστα ωραρια και ελαχιστο χρονο παραμονης του επιβατη στη Ροδο. Η Συμη θα εκμεταλλευτει ετσι το προνομιο να ειναι διπλα στη Ροδο. Χρεαιζεται παντως καθημερινα συνδεση Συμης-Ροδου με βαπορι που να παιρνει και οχηματα, φορτηγα, ΙΧ. Τα ταχυτπλοα δεν αρκουν.

Link to comment
Share on other sites

Η ανταπόκριση ναι μεν είναι μία λύση η οποία όμως επιβαρύνει επιπλέον την τσέπη του επιβάτη και δεν επιτρέπει την απευθείας από τον Πειραιά αποστολή δεμάτων και χύμα φορτίου.Πέρυσι από τον Πειραιά που ταξίδεψα με το ΡΟΔΑΝΘΗ για Ρόδο στην Σύμη αλλά και στην Τήλο και στην Νίσυρο βγήκε πολύ χύμα φορτίο.

Γενικά και η Σύμη χρειάζεται 1-2 δρομολόγια από Πειραιά που να την προσεγγίζουν στο ταξίδι για Ρόδο και στην επιστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Πιστεύω ότι οι Συμιακοί έχουν απόλυτο δίκαιο και καλά κάνουν που το διεκδικούν με κάθε τρόπο...αλλά τι να τους κάνει και ο Ζαγορίτης …να αναλάβει καπετάνιος στον Διαγόρα και να τον βάζει στη Σύμη? Τώρα τα περί μετεπιβίβασης στη Ρόδο και λοιπές ασκήσεις επί χάρτου…ας μη τα συζητάμε καλύτερα.

Από την άλλη πλευρά, νομίζω ότι η BSF πήρε μονομερώς την απόφαση να μην πιάνει στη Σύμη…χωρίς να υπολογίσει τις αντιδράσεις των Συμιακών και τις διαστάσεις που έχει πάρει το ζήτημα και τώρα τρέχει να μαζέψει (επικοινωνιακώς) τα ασυμμάζευτα…και να τάζει τρίτο και ευέλικτο πλοίο από του χρόνου. Μα, εάν χωράει και άλλο πλοίο στα Δωδεκάνησα…θα το βάλει η HSW. :D

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...