Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 7/18/2023 at 10:08 PM, Nick the Greek said:

Χωρίς να έχω κάτσει να παρακολουθήσω επισταμένως, θα κάνω μια μπακάλικη παρατήρηση για την κίνηση της γραμμής. Κι αναρωτιέμαι αν μπορεί κανείς να δώσει μια απάντηση με βεβαιότητα. Παρατηρώ τις τελευταίες ημέρες το Andros Queen στη Μύκονο και βλέπω πως μεταφέρει κάμποσες νταλίκες, τουλάχιστον 6-7 κάθε φορά. Αν είμαι σωστός στην παραπάνω παρατήρηση, αναρωτιέμαι τι έχει συμβεί. Έχει μειωθεί η αντίστοιχη κίνηση του Θεολόγου? Είναι έξτρα εποχική κίνηση και δεν την έχει πάρει το Andros Queen από το Θεολόγος Π? 'Η μήπως είναι κίνηση που έχει χάσει ο Πειραιάς και η Blue Star? 

 

On 10/6/2023 at 5:32 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Στις 16 Οκτωβρίου σταματάνε τρία πλοία από τη γραμμή (Superferry, Superexpress και Αικατερίνη Π). Οπότε από τις 17 Οκτωβρίου θα έχουμε στη πρωινή ζώνη μόνο το Andros Queen και στην απογευματινή το Θεολόγος Π.

Eκ του αποτελέσματος, μάλλον επρόκειται για επιπλέον εποχική κίνηση.

Είναι αυτό που λέμε και για τη Σαντορίνη: πως να έλθουν με εσένα, αν δεν μπορείς να διασφαλίσεις ότι θα είσαι συνέχεια εκεί (αναφέρομαι στην απογευματινή ζώνη).

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω ότι ήταν εποχική σύνδεση και δεν νομίζω να μην έχει παρουσία η εταιρεία και το απόγευμα . Απλα η ταυτόχρονη διακοπή δρομολογίων Superferry και Αικατερίνη Π δείχνει ότι οι δυο εταιρείες ενδεχομένως να βρήκαν πεδίο συνεννόησης για τα χειμερινά δρομολόγια .

Link to comment
Share on other sites

Ναι, αυτό ακριβώς έγινε. Στα νέα δρομολόγια που ξεκινούν από αύριο, δε θα είναι σταθερά τα 2 πλοία στο πρόγραμμά τους. Θα παίζουν εναλλάξ ανά βδομάδα. Δλδ τη μία βδομάδα θα είναι πρωί το QUEEN και απόγευμα το ΘΕΟΛΟΓΟΣ, ενώ την άλλη βδομάδα το αντίθετο. Δεν ξέρω βέβαια τι θα γίνει όταν αναγκαστικά θα πρέπει να βγουν ακινησία τα συγκεκριμένα καράβια, αλλά προς το παρόν ξεκινάμε έτσι. 😉😉

Link to comment
Share on other sites

Βλέπω μια άτυπη συνεννόηση μεταξύ των εταιρειών για να μην κάνουν άσκοπα δρομολόγια (θα υπήρχαν και άλλα πλοία μέχρι τέλος Οκτωβρίου), αλλά και να έχουν μερίδιο στα φορτηγά και οι δυο εταιρείες στην απογευματινή ζώνη.

Link to comment
Share on other sites

Ναι αλλα μιλαμε για υποχωρηση της Fast ferries εδω αφου εκεινη ειχε καθιερωση το απογευματινο των 17.30 με το Θεολογο να κανει παρτυ κ να φερνει αλλα 3 πλοια για την εταιρεια του,τωρα θα κανει εναλλαξ!γιατι;δε βρισκω το λογο

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, rafina-lines said:

Στα νέα δρομολόγια που ξεκινούν από αύριο, δε θα είναι σταθερά τα 2 πλοία στο πρόγραμμά τους. Θα παίζουν εναλλάξ ανά βδομάδα😉😉

Όπως είχε γραφτεί, είχα καταλάβει ότι το μπλε θα είναι μόνο πρωί. Με το rotation αλλάζουν τα δεδομένα. Για να γίνεται τέτοια συμφωνία, θα έχουν και οι δύο συμφέρον.

@Annivas Μίλησα για εποχική κίνηση, όχι για εποχική σύνδεση. Προφανώς είναι αλλιώς τα πράγματα.

Link to comment
Share on other sites

Ναι η αλήθεια είναι ότι μια συνεννόηση για τα χειμερινά δρομολόγια προκειμένου να μην αλληλοεξοντωθουν δυο εταιρείες οπωσδήποτε είναι άτυπο καρτέλ.

 

Ίσως και με λιγο περισσότερη σάλτσα αν βάλουμε και το πουμε μαφία η νονοί της ακτοπλοΐας βγαίνει ακομη πιο πιασάρικο 

Link to comment
Share on other sites

Αν από ότι φαίνεται υπάρχει μια συνεννόηση για τα χειμερινά δρομολόγια καλώς υπάρχει. Ο ανταγωνισμός έχει νόημα στο σημείο που δεν εξοντώνει ο ένας τον άλλον. Εξάλλου και οι δύο εταιρείες έχουν αποδείξει ότι δεν είναι τυχοδιώκτικες και ότι ενδιαφέρονται για την εξυπηρέτηση των νησιών με συνεχείς επενδύσεις.

Είναι βέβαια πολύ ενδιαφέρον το ότι γίνονται εναλλάξ τα δρομολόγια, είναι η πρώτη φορά που γίνεται κάτι τέτοιο. 

Link to comment
Share on other sites

59 minutes ago, Annivas said:

Ναι η αλήθεια είναι ότι μια συνεννόηση για τα χειμερινά δρομολόγια προκειμένου να μην αλληλοεξοντωθουν δυο εταιρείες οπωσδήποτε είναι άτυπο καρτέλ. 

Και ποιος σου λέει ότι μένουν σε αυτό? Το ότι ο ένας παίρνει τις ώρες του άλλου (με αμοιβαία συμφωνία προφανώς) είναι δείγμα ανταγωνισμού η δείγμα "προώθησης" της πελατείας από τη μια εταιρεία στην άλλη? Το ότι έχουν ίδιες τιμές και σε ο,τι κάνουν υπάρχει συνεννόηση είναι δείγμα ανταγωνισμού? Θα μας τρελάνεις? 🤣

Και όχι μόνο σε αυτή τη γραμμή, σχεδόν πουθενά δεν υπάρχει ανταγωνισμός, απλά κρατιούνται κάποια προσχήματα.... 

Link to comment
Share on other sites

Και τι πάει να πει "να μην αλληλοεξοντωθουν" κιόλας? Που ακούστηκε αυτό το πράγμα που το έχουν καραμέλα όλοι παντού όμως? 

Από πού ξεκίνησε?

32 minutes ago, giorgos_249 said:

 Το ότι ο ένας παίρνει τις ώρες του άλλου (με αμοιβαία συμφωνία προφανώς) είναι δείγμα ανταγωνισμού η δείγμα "προώθησης" της πελατείας από τη μια εταιρεία στην άλλη? 

Mεχρι και πλοίο (το σημερινό Superexpress) πήγαν να φέρουν μαζί οι 2 ανταγωνιστές, "Golden Fast Ferries", άλλο αν τα σπάσανε για λόγους που δεν μπορώ να γράψω δημόσια προφανώς.....🤣🤣🤣 

Ανατρέξτε στις πρώτες σελίδες του θέματος του Superexpress 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Θα γίνονται τα ίδια δρομολόγια που γινόντουσαν και τους υπόλοιπους χειμώνες, άλλα απλώς υπάρχει μια συνεννόηση να είναι και οι δυο ευχαριστημένοι.

Βασικά δεν είναι ακριβώς τα ίδια.... Στην πρωινή ζώνη η αναχώρηση θα είναι σύμφωνα με τη GOLDEN (7:50) και στην απογευματινή σύμφωνα με την FAST (17:30) ανεξάρτητα ποιο πλοίο κάνει το δρομολόγιο. Αντίστοιχα και οι αφίξεις. Το μεσημέρι το (οποιοδήποτε) πλοίο φτάνει στις 12:15 (ώρα FAST) και το απόγευμα στις 18:30 (ώρα GOLDEN).

Αυτό το πρόγραμμα ισχύει με τα 2 αυτά πλοία, QUEEN και ΘΕΟΛΟΓΟΣ που έχουν παρόμοια χαρακτηριστικά κυρίως για τα φορτηγά. Το πιο ενδιαφέρον θα είναι πώς θα διαμορφωθούν τα δρομολόγια όταν ένα από τα 2 πάει για ακινησία....

Τέτοιο πράγμα δεν έχει ξαναγίνει στη γραμμή μας μετά τη διάλυση της κοινοπραξίας τη δεκαετία του '90. Αυτό ακριβώς μου θύμισε το πρόγραμμα που στήθηκε....

Link to comment
Share on other sites

Και επί Hellenic Seaways είχαν αυτό το πρόγραμμα και έκαναν τραμπα τα πλοία για να κάνουν εναλλαγή στις διανυκτερεύσεις. Δεν ανέφερα τις ώρες των δρομολογίων αλλά ότι θα υπάρχουν δύο δρομολόγια την ημέρα στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, 2 δρομολόγια τη μέρα στη γραμμή έχουμε χρόνια τώρα.  Την πρωινή ζώνη την έπαιρνε η GOLDEN, και την απογευματινή η FAST.  Από κει και πέρα όμως, η κάθε εταιρία ακολουθούσε τα δικά της ωράρια.  Όταν πχ η FAST έφερε πέρσι το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ χειμώνα στη θέση του SUPERFERRY, αυτό αναχωρούσε 7:30 που ήταν η ώρα της εταιρίας, όχι 7:50.  Τώρα αυτό δε συμβαίνει, τα πλοία ακολουθούν κοινές ώρες.  Αυτή είναι η μεγάλη διαφορά, και για να γίνει αυτό σίγουρα έπεσε συνεννόηση μεταξύ τους.

Τέλος πάντων, το ενδιαφέρον θα είναι αν αυτό θα συνεχίσει, ή είναι κάτι προσωρινό για τα συγκεκριμένα πλοία...  Όταν πχ το ΘΕΟΛΟΓΟΣ αντικατασταθεί από το ΑΝΔΡΟΣ, σε τι ωράρια θα παίξει??  Θα εξακολουθήσουν να κάνουν τράμπα ανά βδομάδα??  Θα έχει ενδιαφέρον ο φετινός χειμώνας...  :D :D

Link to comment
Share on other sites

Κοινοπραξία σημαίνει η επίσημη ένωση δυο εταιρειών η παραπάνω με κοινό σκοπό . Συνήθως ο κοινός σκοπός είναι εμπορικός .

Εν προκειμενω στην ακτοπλοΐα όλες οι κοινοπραξίες είχαν κοινή εμπορική πολιτική και εκμετάλλευση στην οποία εκτός Των άλλων περιλαμβάνονται τα δρομολόγια και η κοινή έκδοση εισιτηρίων  . Τα έσοδα ήταν κοινά , τα operational έξοδα ειναι κοινά (καβοδετες , λιμανιατικα , Απορρίμματα … κλπ) και τα κέρδη διανέμονται ανάλογα με τα ποσοστά συμμετοχής.

Επισκευές , ανταλλακτικά , επιθεωρήσεις, συντηρήσεις , μισθοδοσίες …. κοκ ειναι εξοδα εκτός κοινοπραξίας 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...