Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

59 minutes ago, Champion Jet_2 said:

Ανέβηκαν στο σύστημα τα δρομολόγια του καλοκαιριού της HSW για τις γραμμές του Σαρωνικού με τα FC3,4,6 και τα aero.

Άρα και επίσημα η Hellenic δεν θα έχει βαπόρι στην γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

3 hours ago, cyclades_shipping said:

Άρα και επίσημα η Hellenic δεν θα έχει βαπόρι στην γραμμή.

 

2 hours ago, cyclades_shipping said:

Μακαρι αν ακούν εκεί στην Seajets να καλύψουν αυτο το κενό ,ειδικα οι επιστροφες και μεσημεριανές και απογευματινές είχαν πολύ καλές πληρότητες.

Απλα να σε ενημερωσω πως ο Σαρωνικος εχει συνεχομενη  αυξηση απο περσυ κ  για το Γεναρη ηταν πανω 21% απο το Γεναρη του 23!θα αφησει λοιπον κατι που παει απο μονο του καλα εχει λιγοτερα εξοδα λογω αποστασης κ μεγαλυτερα εσοδα γιατι  εχει καλυτερες πληροτητες να παει Ραφηνα να ανταγωνιστει αλλα 6 πλοια;;;

Link to comment
Share on other sites

Μα δεν αναφέρω γιατί μας άφησε η Hellenic σαφώς και είναι πιο κερδοφόρος ο Σαρωνικος και η γραμμή αυτη όμως δούλευε όποτε λέω ότι μπορεί άνετα η Seajets να το εκμεταλλευτεί.

στην Ραφηνα 4 ανταγωνίζεται.

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Απλά η απουσία ενός πλοιου σίγουρα θα επηρεάσει την κινηση  μιλάμε για 88 λιγότερες άφιξοαναχωρησεις τον μηνα για το καλοκαίρι.

*72 λιγότερες.

Και μην μας κάνει εντύπωση αν τα 35-40€ του εξπρές δεν γίνουν φετος(εφόσον δεν μπει άλλο ταχύπλοο στην πρωινή ζώνη)

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

22 minutes ago, margaritis24 said:

Εμενα μου δειχνει δε μπαινω στο Σαρωνικο σου κ γω δε δουλευω στη Ραφηνα σου

Γιατί ποιος θα εμπαινε στο Σαρωνικο; 
Η fast ferries ή η golden?

Link to comment
Share on other sites

Μα και να υπάρχει όντως αυτό το φημολογούμενο deal, και πάλι θα είχε το Superexpress να κοντράρει τοHS3 στο κατέβασμα και τη Seajets στο ανέβασμα, άρα δεν είναι Γιάννης είναι Γιαννάκης. Όταν τόσα χρόνια η GSF βάζει προσφορές για Τήνο και Μύκονο στο πρωινό δρομολόγιο για να γεμίσει το δικό τους, είναι αυτονόητο ότι δε γεμίζει και δεύτερο ταχύπλοο 700 επιβατών. Αν για κάποιο λόγο γέμιζε ικανοποιητικά το Fc3 τόσα χρόνια χωρίς να κατεβάζει τις τιμές όπως η GSF, ήταν λόγω μικρότερης χωρητικότητας (άρα γέμιζε πιο εύκολα) και ταχύτητας, στα οποία θα υστερούσε το HS3, ειδικά στο θέμα ταχύτητας. Οπότε ακόμα κι αυτούς τους 200-300 επιβάτες δεν θα τους έπαιρνε τόσο εύκολα. Εξάλλου αν γέμιζε το Fc3 και χρειαζόταν μεγαλύτερο πλοίο, θα έστελναν το Fc4 στη θέση του. 

Δεν καταλαβαίνω γιατί το γυροφέρνουμε τόσους μήνες, με το ζόρι να βγάλουμε συμφέρουσα τη δρομολόγηση απο Ραφήνα. Προσωπικά όταν είχε γραφτεί πως η εταιρεία σκόπευε να αντικαταστήσει το Fc3 με αυτό, μου είχε κάνει τεράστια εντύπωση. Μόνο σαν λύση ανάγκης θα μπορούσε να γίνει αυτό κατ' εμέ επειδή δεν τους βγήκε το βασικό τους πλάνο, και σε καμία περίπτωση επειδή θα είχε καμια τρελή επιτυχία.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Η γραμμή προ covid είχε αποδείξει ότι σηκώνει δύο ταχύπλοα στην πρωινή ζώνη. Μην ξεχνάμε ότι το καλοκαίρι του 2019 είχε τρία (Superrunner, Paros Jet και το ναυλωμένο από τη Fast Ferries Hellenic Highspeed) και είχανε δουλέψει καλά. Το FC3 δε μπόρεσε να καταστεί ανταγωνιστικό λόγω διαφόρων παραγόντων, όπως το γεγονός ότι δε δέχεται ΙΧ άρα αποκλείει ένα σημαντικό αριθμό ταξιδιωτών ή το γεγονός ότι είναι δύσκολο στο ταξίδι με καιρό. Ακόμα και άσχετος να είσαι από πλοία δύσκολα θα το επιλέξεις έναντι του Superexpress συγκρίνοντάς τα στις φωτογραφίες την ώρα που κάνεις κράτηση.

Ένα ταχύπλοο όπως το Hellenic Highspeed θα μπορούσε να εξυπηρετήσει περισσότερο κόσμο και να "τραβήξει" περισσότερο κόσμο στη γραμμή δημιουργώντας επιπρόσθετη κίνηση (από τα 200-300 άτομα του FC3). Άλλωστε η Seajets κατάφερε να γεμίζει ολόκληρο CJ1 με αναχώρηση 14:30 το μεσημέρι, πόσοι το περίμεναν αυτό; Σε αυτό που θα συμφωνήσω είναι ότι το Highspeed 3 είναι όντως ακατάλληλο να σταθεί επάξια στη γραμμή πρώτα απ' όλα λόγω ταχύτητας.

Link to comment
Share on other sites

Αρχικά και για την περίπτωση του Champion Jet 1 εδώ μέσα είχε γραφτεί ότι η αντικατάσταση  του Sifnos των 400 θέσεων που γέμιζε σπάνια ,στις 1000 θέσεις θα ήταν υπερβολή ,προφανώς και αυτη η δρομολόγηση δημιούργησε εξτρα κινηση που δεν υπήρχε το 2021 & 2022 μιας και το 2 μηνο Ιουλίο Αύγουστο αναχωρούσε γεματο ,ουσιαστικά η εταιρία και βγήκε κερδισμένη και η κινηση στην γραμμή ανέβηκε ,Δεύτερον αν δει κάποιος μέσα στο καλοκαίρι  ποσα οχήματα αποβιβάζουν το 2μηνο(τέλη Ιουν - Αυγ) ,τα πρωινα στην Τήνο θα πειστεί πιστευω πως αν εξαιρέσουμε την περίοδο των προσκυνητών ,ένα μεγάλο μέρος των επιβατών διαθέτει όχημα άνω των 70 ΙΧ το κάθε συμβατικό οπως και το Express ,για το pic δεν το συζητάω ακομα και τριψήφια νούμερα ,η Ραφηνα δεν είναι Πειραιάς με μέτρο κλπ ώστε να είναι εύκολο ένα καθαρά επιβατηγό πλοιο να γεμίσει Και δεν προσπαθούμε να βγάλουμε συμφέρουσα την γραμμή ,τα γεγονότα μιλάνε προ πανδημίας 2 ταχύπλοα Paros Jet & Superrunner με πολύ υψηλές πληρότητες(το HHS δεν το βάζω στην εξίσωση μιας και ήταν στην θέση του Αικατερίνη) Ενα ταχύπλοο λοιπόν οπως το HHS έχει πολλά να προσφέρει οπως και να καταφέρει να αυξήσει την κινηση αλλά και να βγει κερδοφόρο.

Θεωρούμε ότι η Seajets δεν εχει την δυνατότητα να κοντράρει και στο κομμάτι της προσφοράς την Golden και να το κατεβάσει στην κλασική τιμη των 40€ ; Επιπλέον είδη ανέβηκε στα ξαφνικά κατά 6€ η τιμη του Superexpress για Τήνο & Μύκονο.

* ήδη

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μ.Τεταρτη φαίνεται ότι το Queen με τα από την άφιξη στην Μύκονο θα φύγει για Ραφήνα όπου θα φτάσει ξημερώματα προκειτε να κάνει έκτακτο πρωινό Μ.Πεμπτη ;

Link to comment
Share on other sites

Κάποιος γνωστής να βοηθήσει.. Έχει ξανά τύχει σχεδόν 2 μήνες πριν το Πάσχα να εξαντλούνται εισιτήρια οχημάτων  στη γραμμή ; μπήκα για εισιτήρια(2/5) στο site της Golden και τα 2 πρωινα το ένα (express έχει μόνο για μηχανή) το Superferry περιορισμένες ,θα κάνει  τελικά πρωινό το Queen οπως έχουν αφήσει να εννοηθεί ;

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

Έκτακτο του Andros Queen Μεγαλη Πέμπτη πρωι : 07:05 από Ραφηνα για Άνδρο -Τήνο - Μύκονο ,07:05 έχει αναχώρηση και ο Θεολόγος για τα ίδια λιμάνια πως και το έβαλαν ακριβώς πάνω του ;

Link to comment
Share on other sites

Εν τελεί θα κάνει των 07:05 αντί του Θεολόγου και ο Θεολόγος  θα κάνει έκτακτο απογευματινό ενδεικτικά Μ.Πέμπτη απόγευμα έχει : 16:00 Superexpress ,16:45 Θεολόγος ,17:30 Queen ,18:15 Superferry και 19:15 Andros (τοπικο)

1 hour ago, hayabusagr said:

Λογικά επειδή θα γίνεται κόλαση λόγω της απεργίας της μ.Τεταρτης; 

Πάντως οι εταιρίες ακομα δεν έχουν καμια ενημέρωση από σωματεία ,σε περίπτωση απεργίας ενδιαφέρον θα έχει πως θα μεταφερθούν όλοι  αυτοί οι επιβάτες από την στιγμη που στις Κυκλαδες η πλειονότητα των αναχωρήσεων είναι το πρωι.

Link to comment
Share on other sites

Το Σάββατο 6/4 ο Θεολόγος θα κάνει έκτακτο πρωινό δρομολόγιο : Ραφηνα(07:30) - Άνδρο - Τήνο - Μύκονο ,προς εξυπηρέτηση των επιβατών του Fast Ferries Andros.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...