Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Posted
1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Το πλοίο που ακούγεται ότι θα έχει φέτος το καλοκαίρι στη Ραφήνα η Seajets είναι το Champion Jet 1.

Mε Πειραια εντός η όχι ;

  • Replies 2.5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Posted (edited)

Το πρωί όμως έχει Νάξος, Δήλος, Πάρος, HS4, Santorini Palace, Worldchampion, Μύκονος και Thunder που πιάνουν σε όλα τα νησιά του δρομολογίου εκτός από Άνδρο. Δεν θα ήταν καλύτερο να φεύγει πρωί από Ραφήνα και μεσημέρι από Πειραιά γιατί έτσι και οι τουρίστες που φθάνουν αργά το πρωί στο αεροδρόμιο θα προλαβαίνουν και θα είναι το μοναδικό ταχύπλοο από Πειραιά που φεύγει μεσημέρι. Επίσης έχει αφαιρεθεί και η Νάξος από το δρομολόγιο φαντάζομαι θέλουν να μειώσουν τις ώρες. 

Edited by polmyt
quote
Posted (edited)

Θα πέσει πάνω στο δρομολόγιο των -πλεον- φίλων Στεφάνου.

Λέγε με Super Express.

Edited by polmyt
quote
Posted

Εντύπωση μου κάνει ότι στην αρχική σελίδα της Fast Ferries άμα αναζητήσεις από Ραφήνα δεν σου έχει την επιλογή για Πάρο. 

Posted

Οριστικοποιήθηκε το Champion Jet 1 για την Seajets (αντί του αρχικά δηλωθέντος Tera Jet) που ξεκινάει την ερχόμενη Παρασκευή, μπήκε και στις μηχανές κρατήσεων. Για πότε πάει η έναρξη του Andros Queen μάθαμε τελικά;

  • 2 weeks later...
Posted

Πάντως το Champion Jet για απογευματινή ζώνη είναι αρκετά μεγάλο και με την έλευση του Andros Queen θεωρώ πως θα φανεί ακόμα περισσότερο, δεν χρειάζεται πάνω από 800 επιβάτες και 140ΙΧ ίσως αν παρέμενε το Champion Μύκονο Παροναξία να είχε μεγαλύτερη επιτυχία.

Posted

Το Naxos Jet είναι πολύ αργό για τέτοιο απαιτητικό δρομολόγιο, το Speedrunner συμφωνώ θα ταίριαζε περισσότερο στις ανάγκες της γραμμής. Πάντως, πέρα από το μεσημεριανό δρομολόγιο της Ραφήνας όπου φαντάζει μεγάλο, απορώ τι μαζεύει και στο πρωινό δρομολόγιο από Πειραιά δεδομένου ότι πρακτικά εξυπηρετεί μόνο την Πάρο (δε νομίζω ότι θα πάει κανείς Μύκονο μέσω Πάρου ενώ την ίδια ώρα έχει το Worldchampion και μετά έχει άλλα δύο ταχύπλοα, ένα απευθείας και ένα μέσω Σύρου). Και 500 άτομα να βάζει δε θα ναι πλήρως εκμεταλλεύσιμο. Επίσης, η αναχώρηση από Πάρο για Μύκονο τρακάρει πάνω στο jetάκι που έρχεται από Μήλο. Γιατί λοιπόν βγάλανε τη Νάξο από το πρωινό δρομολόγιο; Σίγουρα η εταιρία ξέρει καλύτερα. Θεωρώ ένας λόγος είναι ότι θέλανε στην επιστροφή να περνάει από Πάρο πριν το Δήλος.

Posted

Το Speedrunner θεωρώ τώρα που πιάνει και 33-34 θα ήταν ιδανικο,στο πρωινό από Πειραιά τουλάχιστον Παρο βγάζει γύρω στους 200+- και 20 περίπου ΙΧ

Posted

Πας γεματος Παρο με 59 ευρω οταν το Δηλος εχει 56😉,εισαι το 1ο πλοιο που παει απο Παρο Μυκονο ατα παλι γεμιζεις κ μετα παει κ Ραφηνα μεσημερι που ειναι πιο κοντα αεροδρομιο κ ειναι κ το 1 πλοιο γενικα που φθανει Αθηνα απο τα νησια σε επιστροφη!θες κατι αλλο;

Posted (edited)

από και προς Ραφήνα με 59€ για  Τήνο και 38€ για Ανδρο,και πάλι απο επιλογή είναι τελευταία οι περισσότεροι επιλεγουν είτε το αρκετά φθηνότερο Flyingcat ή κάποιο συμβατικό αν έχουν ΙΧ

Άποψη μου το πρόβλημα είναι οι τιμές των εισιτηρίων όσον αναφορά την Ραφήνα

Edited by cyclades_shipping
Posted (edited)

Μέχρι στιγμής το απογευματινό του fc3 παει πολύ καλά ειδικα οι επιστροφές 19:40 από Μύκονο και 20:10 από Τήνο πάνε πολύ καλά σήμερα από Τήνο έχει περίπου 120 επιβάτες ! μακαρι να συνεχίσει ετσι.

Edited by proud_ionian
  • 2 weeks later...
Posted

Η σημερινη επιστροφή του  fc3 το πρωί από τα νησια ήταν Sold Out.

 φέτος δουλεύει πολύ ανεβασμένο από ότι φαίνεται σε σχέση με πέρυσι.

θεωρω πως τα τελευταία 3 καλοκαίρια που δεν υπάρχει άλλο ταχυπλοο εκτός από το Superexpress στην πρωινή ζώνη,το έχει βοηθήσει αρκετά.

 

Αλήθεια γνωρίζει κάποιος  για ποσό θα εξακολουθήσει η Seajets να μην έχει πλοίο στην πρωινη ζωνη της Ραφηνας ;

Posted

Απ' ότι φαίνεται το πλοίο πάει καλά στις επιστροφές, άρα δεν έχει να κάνει με τον ανταγωνισμό στα πρωινά δρομολόγια από Ραφήνα (Superexpress). Eκεί ανταγωνίζεται ευθέως την Seajets η οποία φέτος είναι ενισχυμένη με το Champion Jet. Εάν όντως πάει καλά στις επιστροφές και ειδικά στη χθεσινή, νομίζω έχει να κάνει με το γεγονός ότι φέτος τις Παρασκευές και τις Κυριακές φτάνει πρώτο στη Ραφήνα και άρα το προτιμούν πολλοί τουρίστες που στη συνέχεια πετάνε από Αθήνα. 

Posted (edited)

Δεν πάει καλά μόνο στις επιστροφές αλλά και στο πρωινό και στο απογευματινό .Εγώ δεν το διατύπωσα σωστά.

Edited by cyclades_shipping
  • 3 weeks later...
Posted

Απόψε το δρομολόγιο των 22.45 από Ραφήνα εκτελείται από το FF Andros (αντί του Θεολόγος Π). Το δεύτερο θα κάνει αύριο τo πρωινό των 07.30 στη θέση του Andros αλλά και το δικό του απογευματινό κανονικά. 

Posted

Σήμερα το απόγευμα θα είναι το FF Andros, και όχι ο Θεολόγος όπως έγραψα πριν. Από αύριο φαίνεται να επανέρχονται στα κανονικά.

(ps Δε γνωρίζω το λόγο) 

Posted

Χωρίς να έχω κάτσει να παρακολουθήσω επισταμένως, θα κάνω μια μπακάλικη παρατήρηση για την κίνηση της γραμμής. Κι αναρωτιέμαι αν μπορεί κανείς να δώσει μια απάντηση με βεβαιότητα. Παρατηρώ τις τελευταίες ημέρες το Andros Queen στη Μύκονο και βλέπω πως μεταφέρει κάμποσες νταλίκες, τουλάχιστον 6-7 κάθε φορά. Αν είμαι σωστός στην παραπάνω παρατήρηση, αναρωτιέμαι τι έχει συμβεί. Έχει μειωθεί η αντίστοιχη κίνηση του Θεολόγου? Είναι έξτρα εποχική κίνηση και δεν την έχει πάρει το Andros Queen από το Θεολόγος Π? 'Η μήπως είναι κίνηση που έχει χάσει ο Πειραιάς και η Blue Star? Κάτι άλλο που είδα μεσοβδόμαδα την προηγούμενη εβδομάδα είναι πως σε προσέγγιση του Blue Carrier 1 από τον Πειραιά, έβγαλε μόνο 6 κομμάτια για τη Μύκονο. Όσες φορές το έχω δεί να προσεγγίζει στο νησί, είτε ιδίοις όμμασι, είτε διαδικτυακά, δε θυμάμαι ποτέ να έχει βγάλει λιγότερες από 15 νταλίκες. Να έχει σχέση αυτό με το τρίτο σενάριο?

Posted

Αποψη μου με βάση αυτά που βλέπω -διαδικτυακά καθημερινά σχεδόν-  είναι οτι  ΔΕΝ εχει πάρει κίνηση του ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π  και γενικά της FAST.

 

Posted

προς το παρόν το andros queen & το θεολόγος π παίρνουν πολύ κόσμο & νταλικες

από του χρόνου θα δούμε την πραγματική κίνηση γιατί θα έχει αποφασίσει ο κοσμος με ποιο πλοίο θέλει να ταξιδεψει

Posted

30/9 φαίνεται να σταματάει το Andros Queen,και μετά από λίγες μέρες και το Αικατερίνη,ενώ το express από 18/9 μόνο ΠΣΚΔ μέχρι 16/10 που σταματάει,δεν θα μου έκανε εντύπωση αν παρατείνει η SEAJETS την δίκη της δρομολόγηση όχι βέβαια με το champion  και χωρίς Πειραιά.

Btw το express από 18/9 Τηνο Μύκονο Πάρο.

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...