Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Ταχύπλοο η Seajets στη πρωινή ζώνη δεν πρόκειται να βάλει για κάποια χρόνια ακόμα. Το Flying Cat 3 δεν επρόκειτο να συνεχίσει πέρα τις 5 Σεπτεμβρίου, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Το Super Express θα έκοβε έτσι και αλλιώς τις προσεγγίσεις στη Νάξο και στην Ίο με το πέρας του καλοκαιριού και λόγω της βλάβης του ήταν πιο επιτακτικό για να μειωθεί η καθυστέρηση του.

Στο τμήμα Μύκονο Πάρο Σαντορίνη υπάρχει ήδη το Power Jet και το Worldchampion Jet, που θα αντικατασταθεί με ένα Champion Jet από τις αρχές Σεπτεμβρίου.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

34 minutes ago, proud_ionian said:

για να σταματουν και οι δυο, κατι θα βλεπουν

Λογικά ναι. Φέτος δεν είναι μια κανονική χρονιά με αυτές τις τιμές των καυσίμων (αλλά και των εισιτηρίων). Επίσης μην ξεχνάμε ότι σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία η Ραφήνα είναι κατω σε σχέση με πέρυσι. 

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Ταχύπλοο η Seajets στη πρωινή ζώνη δεν πρόκειται να βάλει για κάποια χρόνια ακόμα. 

Θα σταθώ σε αυτό , άρα θα περιοριστεί για ακόμα μια χρόνια στην απογευματινή ζώνη όπου θα υπάρχει : Andros Queen και Θεολόγος φέτος μάλιστα από ότι διάβασα στο forum δεν έβαλε οχηματωγωγο ταχυπλοο διότι υπήρχε το συμβατικό της Superstar του χρόνου πως θα δείξει τα δόντια της στους ανταγωνιστές θα βάλει οχηματωγωγο ( για να ανταγωνιστεί την golden ) η μόνο επιβατικό( όπως φέτος διότι η κίνηση θα καλύπτεται κυρίως από το Andros Queen  ;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως θεωρώ πως τα ΣΚ του Σεπτεμβρίου, ενδεχομένως κ μέχρι αρχές Οκτωβρίου σηκώνουν πρωινό ταχύπλοο. Θυμάμαι πάντα πολύ κόσμο να προτιμά το πρωινο ταχύπλοο για Τήνο (ειδικά ημερήσιοι προσκυνητες) κ Μύκονο. Μου έχει μείνει η εικόνα πρώτο Σάββατο του Οκτώβρη του 2019 να ταξιδεύω για Τήνο με το tera jet  κ να γίνεται της τρελής. Βέβαια άλλα τα κόστη των καυσίμων τότε 

Link to comment
Share on other sites

Παιδια τα ΣΚ του Σεπτεμβρίου/Οκτωβρίου η γραμμή δούλευε πάρα πολύ με υπερήλικες (πούλμαν από όλες τις πόλεις) που πηγαίνανε Τήνο για ένα βράδυ. Αυτά πλέον δεν υπάρχουν λόγω κορονοιού (οι περισσότεροι φοβούνται, αρκετοί "έφυγαν", άλλοι δεν μπορούν να πληρώσουν λόγω των αυξήσεων κλπ...) 

Θα έχει σίγουρα κίνηση αλλά δε θα είναι 2019 (όλο το Τέρα γεμάτο με κόσμο για Τήνο, 1600 άτομα). 

 

Link to comment
Share on other sites

Τα πεντε συμβατικα της Ραφήνας είναι υπέρ αρκετά για τη κίνηση από 5/9 και μετά. Στις ενδοκυκλαδικες συνδέσεις μόνο η σύνδεση Μυκόνου με Σαντορίνη που έκανε το super express ίσως λείψει, αν και βλέπω ακομα στο συστημα το wcj όλο το μήνα. 

Link to comment
Share on other sites

Η Τήνος που ξέρατε μας έχει χαιρετήσει τα τελευταία χρόνια και ειδικά φέτος. Το churching 😁 έχει πέσει κατακόρυφα, για διάφορους λόγους, και τα γκρουπ που έρχονται με πούλμαν εξυπηρετουνται πολύ καλά από τα συμβατικά της γραμμής. Αντίθετα υπάρχει πολύς νέος κόσμος αλλά και πολύ ψηλά ποσοστά σε ξένους πολλοί από τους οποίους χρησιμοποιουν το διεθνές αεροδρόμιο της Μυκόνου. Σίγουρα θα ήταν καλό να υπάρχει αλλά δε θα λείψει ιδιαίτερα ένα ταχύπλοο. 

Link to comment
Share on other sites

On 8/26/2022 at 7:48 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ταχύπλοο η Seajets στη πρωινή ζώνη δεν πρόκειται να βάλει για κάποια χρόνια ακόμα. Το Flying Cat 3 δεν επρόκειτο να συνεχίσει πέρα τις 5 Σεπτεμβρίου, όπως ήταν αρχικά προγραμματισμένο. Το Super Express θα έκοβε έτσι και αλλιώς τις προσεγγίσεις στη Νάξο και στην Ίο με το πέρας του καλοκαιριού και λόγω της βλάβης του ήταν πιο επιτακτικό για να μειωθεί η καθυστέρηση του.

Στο τμήμα Μύκονο Πάρο Σαντορίνη υπάρχει ήδη το Power Jet και το Worldchampion Jet, που θα αντικατασταθεί με ένα Champion Jet από τις αρχές Σεπτεμβρίου.

Τελικά όπως φαίνεται το FlyingCat3 θα παραμείνει στη γραμμή μέχρι τις 18.9 . Λογικά λόγω της πρόωρης αποχώρησης του Superexpress.

Link to comment
Share on other sites

Τελικά με το Super Express τί έγινε, γιατί σταματάει?

Λόγω της βλάβης ή καυσίμων και πεσμενης κίνησης?

Ή μήπως αμφότερα?

Αλήθεια λαμβάνουν αποζημίωση οι επιβάτες οι οποίοι είχαν κλείσει ήδη τα εισιτήρια τους?

 

Link to comment
Share on other sites

Οι επιβάτες του Superexpress έχουν ενημερωθεί με sms που αναφέρει οτι το δρομολόγιο θα μείνει ανεκτέλεστο απο 5/9 έως 18/9 και επιστρέφει τα χρήματα των εισιτηρίων στους επιβάτες.

Edited by pie
Link to comment
Share on other sites

Θετικό ότι θα συνεχίσει το FC3 στη γραμμή αλλά δε καταλαβαίνω γιατί του βάζουν τη Νάξο και όχι την Πάρο στο δρομολόγιο του ή τουλάχιστον να πρόσθετε την Πάρο μετά τη Μύκονο ή τη Νάξο. Η Νάξος έχει παραπλήσιες ώρες το WorldChampion στο κατέβασμα ενώ στο ανέβασμα θα έχει το Sifnos ενώ το πρώτο πλοίο από Μύκονο για Πάρο θα είναι το Power Jet το μεσημέρι.Το τμήμα Μύκονος Πάρος έχει σίγουρα πολύ κόσμο και τώρα που θα φύγει το Superexpress αναγκαστικά θα πηγαίνουν όλοι το μεσημέρι μιας και το πρωί δε θα υπάρχει κάποια επιλογή

Link to comment
Share on other sites

Από την Δευτέρα το  Flyingcat 3 θα αναχωρεί από την κανονικά 7:45 από την Ραφηνα αλλά θα αναχωρεί από την Νάξο 11:30 αντί για 11:20 με αναχώρηση 12:45 από Μύκονο άφιξη 13:10 Τηνο και αναχώρηση για Ραφηνα 13:30-15:25 , μάλλον λόγο του Sifnos Jet.

επισης τόσο αύριο τόσο και την Κυριακή το πλοιο έχει διαθέσιμη μόνο την Business,

Link to comment
Share on other sites

Σωστά έκαναν στη Hellenic και παρατείνουν τη δρομολόγηση του FC3.Ήταν το απολύτως λογικό. Εαν έχει υψηλές πληρότητες δε θα μου έκανε περιέργεια αν το αντικαθιστούσαν με το FC4. Εγώ επιμένω για τη Πάρο. Αρκετοί τουρίστες προτιμούν το πρωινό Μύκονος-Πάρος. Δε ξέρω όμως κατά πόσο εφικτό είναι αυτό μιας και για προσθήκη νησιού θα χρειαστεί έκτακτη δρομολόγηση και πρέπει να πάρει έγκριση από το υπουργείο.

Link to comment
Share on other sites

Από Δευτέρα 25/9 τέλος και ο Θεολόγος. Στο πρωινό η Αικατερίνη και το βράδυ το FF Άνδρος. 

Την εβδομάδα 25/9 - 30/9 ο Θεολόγος είναι εκτός δρομολογίων και τη θέση του παίρνει το FF Andros. 

Link to comment
Share on other sites

Από 1 Νοεβ - 4 Δεκεμβ μένουν στην γραμμή τρία συμβατικά Ekaterini P (7:30), Superferry (7:50) και Θεολόγος Π (17:30) από 5 δεκμβ - 10 Ίαν μόνο το Superferry (7:50 και το Θεολόγος Π (17:30) για αργότερα αναμένουμε 

Edited by cyclades_shipping
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Την εμφάνιση τους έκαναν τα δρομολόγια της gsf για το 2023 που είναι ακριβώς ίδια με πέρυσι 

Superexprees : 7:15 Ραφ Την Μυκ Παρ Ιο Θηρ ( Νάξο στην επιστροφή ) 

Superferry : 7:50 Ραφ Ανδ Την Μυκ 

τωρα αναμένουμε να δούμε και της Fast Ferries αλλά και της Seajets 

Προς το παρόν το Superexpress για το Πάσχα είναι εκτός αλλά δεν βλέπουμε και το Andros Queen 

Link to comment
Share on other sites

Το FC3 θα σταματήσει αυτό το ΣΚ δρομολόγια; Αύριο από Ραφήνα και στην επιστροφή μεθαύριο από τα νησιά προς Ραφήνα είναι γεμάτο. Ένα ΠΣΚ ακόμα άνετα θα μπορούσε να κάτσει

Link to comment
Share on other sites

Θα ήθελα να πω τη γνώμη μου ως συχνός χρήστης της γραμμής λόγω εργασίας (περίπου 50 διαδρομές το χρόνο από το 2018, δηλαδή προ και μετά κορωνοιού). Τα ΠΣΚ Σεπτεμβρίου και Οκτωβρίου η γραμμή χρειάζεται ταχύπλοο και μάλιστα Παρασκευή και Κυριακή διπλό δρομολόγιο. Δεν ξέρω πόσο είναι εφικτό για μια εταιρεία να το κάνει (κι ας μην έχει δρομολόγιο όλες τις μέρες αφού δεν έχει κίνηση τις καθημερινές) αλλά η πρόωρη απόσυρση φέτος του Super Express λόγω της βλάβης και η διακοπή του Flying Cat 3 δε βοηθούν. Και μόνο Τήνο - Μύκονο να κάνει, γεμάτο θα είναι.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...