Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Copy paste τα θερινά δρομολόγια του 23 θα κάνει και το 24 ίσως (χωρίς να είναι σίγουρο) με κάποιες μικρές αλλαγές. Έτσι έμαθα που ρώτησα σε Καβάλα και Θεσσαλονίκη.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 872
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ταξίδεψα πριν λίγες ημέρες με το Διαγόρας για πρώτη φορά από την Χίο για τον Πειραιά. Το ταξίδι ήταν κομπλέ (με 2 μποφόρ αυτό μας έλειπε να μην είχε καλό ταξίδι) αρκετά γρήγορο και ήσυχο μπορώ να πω, δεν έτριζε όπως τα Σάμος και Ρόδος, όλο το κατάστρωμα με τα στρογγυλά παράθυρα (δεν θυμάμαι νούμερο ή 5 ή 6) είναι ένα σαλόνι με 2 Flocafe και ένα σελφ σερβισ εστιατόριο. Στο τελευταίο κατάστρωμα έχει καμπίνες μπροστά και πίσω έχει μερικές αρχαίες θέσεις αεροπορικού τύπου (πιο πολύ σε ΚΤΕΛ θύμιζαν παρά σε αεροπλάνο). Λίγοι χώροι γενικά να περπατήσεις εξωτερικά και τα σαλόνια γεμίζουν γρήγορα. Σε χρόνο έφτασε κομπλέ χωρίς κάποια καθυστέρηση ή αργοπορία στο δέσιμο. Πρόταση μου, ένα μικρό λίφτινγκ στα σαλόνια.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, piraeus ships spotting said:

, όλο το κατάστρωμα με τα στρογγυλά παράθυρα (δεν θυμάμαι νούμερο ή 5 ή 6) είναι ένα σαλόνι με 2 Flocafe και ένα σελφ σερβισ εστιατόριο

Το deck με τους πολλούς κοινοχρηστους είναι το 6! Στο 7 είναι οι περισσότερες καμπίνες και τα αεροπορικά όπως είπες. Να αναφέρω απλά ότι καμπίνες έχει και στο deck 5 πλώρα 

Edited by pilot
Link to comment
Share on other sites

Αυτό είναι αλήθεια,δεν διατίθενται προς πώληση, όποιοι προλάβουν και όποιοι τις ανακαλύψουν πάνε με εισιτήριο οικονομικής 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Κάποια βλάβη πρέπει να βασανίζει το πλοίο καθώς μετά τη Μύκονο και κατω από την Ικαρια πλέει με 13,4. Ας ελπίσουμε να μην είναι κάτι σοβαρό, γιατί και με το Κρήτη off είναι ήδη πολύ οριακά ο όμιλος από πλοία…

Link to comment
Share on other sites

Αν δεν κάνω λάθος, τη διαδρομή Μύκονο - Αγ. Κύρηκο την κάνει σε 4 ώρες σύμφωνα με το σύστημα.

Δεδομένου ότι η απόσταση είναι στα 54 ν.μ. μήπως η ταχύτητα του πλοίου είναι υπολογισμένη σε αυτό το σκέλος του δρομολογίου να είναι τόση;

Link to comment
Share on other sites

56 minutes ago, gpap2006 said:

Μωρέ μπράβο. Ξεπερνά τον δέκα χρόνια νεότερο Διαγόρα. Τα 900 γραμμικά μέτρα του πρεβελης όμως μάλλον κρίνονται λίγα για να μπει αυτό ως τρίτο πλοίο φέτος στα Δωδεκάνησα και να μείνει ο αστεριωνας Ηράκλειο. 

Αν έμπαινε στην αγονη του ΒΑ Αιγαίου που κάνει ο Διαγόρας το καλοκαίρι και ο Διαγόρας έμπαινε Κρήτη;

Link to comment
Share on other sites

Το πρωτόκολο έιναι το θέμα ή το γκαράζ;

Ο Διαγόρας το καλακαίρι είναι μικρός για Πειραιά Χίο Μυτιλήνη, θα είναι επαρκής για το Ηράκλειο;

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω το πιο σωστό είναι να πάει ο Διαγόρας σαν 3ο πλοίο στα Δωδεκάνησα (με τη βοήθεια του blue carrier 2), το πρέβελης να τον αντικαταστήσει και ο αστερίων μένει ηράκλειο.

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, nomikos said:

Τις μοκέτες του Διαγόρα λογίζουμε;Εγώ θυμάμαι πως στον Διαγόρα οι οροφές των σαλονιών τρίζουν από το vibration και δε μπορείς να καθίσεις από τη φασαρία!Νομίζεις ότι θα πέσουν.

Το ταξίδεμα του Πρέβελης δε το έχει,την άπλα του Πρέβελης εσωτερικά δε την έχει όπως επίσης το πλωριό σαλόνι του Πρέβελης δε το έχει.

Αεροπορικά είναι τα ίδια,καμπίνες τα ίδια..

Πάντως εγώ που ταξίδεψα με το Διαγόρα με καλό και κακό καιρό,  αλλά και στις δύο περιπτώσεις με κόσμο αρκετό, γκαράζ και τις δύο φορές φουλ, επιβάτες σχεδόν πρωτόκολλο αποκόμισα πολύ θετικές εντυπώσεις.

Από πλοίο και πλήρωμα. 

Καλύτερες από το πολυδιαφημισμένο Σάμος.

Θεωρώ άδικο ένα πλοίο που στέκεται με επιτυχία σε μία πρωτοκλασατη γραμμή να θεωρείται υποδεέστερο ενός πλοίου που δεν ήταν επαρκές σε μία επιδοτούμενη γραμμή με αρκετά χαμηλότερη κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Φίλος που ταξίδεψε πέρυσι με το πλοίο από Θεσσαλονίκη για Χίο και αντίστροφα μόνο αρνητικά σχόλια δε μου είπε. Πεντακάθαρο σε όλους τους χώρους με το μοναδικό μειονέκτημα τη μη απόδοση του κλιματισμού σε κάποιο σαλόνι λόγω καύσωνα. Χρειάζεται ανεμιστήρες οροφής στο εξωτερικό μπαρ που βρίσκεται ανάμεσα στα φουγάρα. 

Link to comment
Share on other sites

Κι εγώ η αλήθεια είναι ότι όσες φορές έχει τύχει να ταξιδέψω (όχι σε κατάσταση πρωτοκόλλου)  μόνο καλά λόγια έχω να πω. Και στον καιρό έχει καλή συμπεριφορά και ωραία σαλόνια έχει και μεγάλες καμπίνες έχει και ωραία καταστρώματα έχει. 

Link to comment
Share on other sites

Ομοίως έχω πολύ καλές εντυπώσεις από όσες φορές έχω ταξιδέψει και μη ξεχνάμε ότι παρά τα χρόνια του δεν έχει ποτέ σχεδόν απασχολήσει τους επιβάτες του με μηχανική βλάβη.

Link to comment
Share on other sites

Το vibration στο πρυμνιο σαλόνι δε το έχει παρατηρήσει κανένας σας;Και τη φασαρία που τρίζουν οι οροφες;

Ούτε καφές δε στέκεται στο τραπέζι. 

Εσωτερικά συμφωνώ πως είναι αρκετά καλό,ιδιαιτερα απο τα μαγαζια και πλωρα όμως δεν απέχει πολύ από το Πρεβελης.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Φίλε μου Νομικέ, εσωτερικά απέχει πολύ απο το Πρέβελης. Βασικά, στο μόνο που απέχει πολύ. Στα άλλα (γκαράζ, καμπίνες, ταχύτητα) κουτσά-στραβά είναι κοντά το ένα με το άλλο. 

Link to comment
Share on other sites

Με το πλοιο ταξιδεψα τελος Αυγουστου του 2023 απο Μυτιληνη για Λημνο.

ΟΚ,καλοκαιρι ηταν ,πρωινο ταξιδι ηταν ,δεν εκατσα και ιδιαιτερα μεσα.Δεν μπορω να πω ομως οτι θυμαμαι κατι ιδιαιτερο απο vibration.Οχι οτι δεν ειχε καθολου ,αλλα δεν ηταν κατι που μου εκανε ιδιαιτερη εντυπωση.

Link to comment
Share on other sites

Μια χαρά πλοίο το Διαγόρας. Βέβαια, σε συνθήκες πρωτοκόλου είναι ζόρικα τα πράγματα, 

Link to comment
Share on other sites

Σε συνθήκες πρωτοκόλου δεν ξέρω κανένα πλοίο που να μην ζορίζεται. Ο Διαγόρας όμως είναι τίμιο καραβάκι. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...