Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

διαβαζεται και αλλιως ;) 

θα παρακαλαμε να μεινει ο καλβος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πώς να μείνει όταν το ένα είναι 3ης κατηγορίας και το άλλο 2ης; Φαντάσου δλδ σε τι σημείο έχουμε φτάσει. Από τη Σκύλλα στη Χάρυβδη...

Share this post


Link to post
Share on other sites

μην ανησυχειτε. :rolleyes:

η μεταρρυθμιστικη μας κυβερνηση, ειχε υποσχεθει μεσω του Πλακιωτακη, οτι θα περασει διαταξη, που θα προβλεπει οτι αν μια εταιρια εκπεσει απο γραμμη δημοσιου συμφεροντος, να αποκλειεται απο ολες τις γραμμες δημοσιο συμφεροντος για καποια χρονια. 

Keep our Kalvos :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πιστεύω πως χωρίς αστεία ότι για λόγους επικοινωνιακής πολιτικής δεν θα του δώσουν την Σαμοθράκη.

Όποτε μήπως του δώσουν του Μανούση τη Π.Σ.Ι. για να του χρυσώσουν το χάπι ;

Δεν μπορεί έτσι στα κουτουρού να θυμήθηκε αυτή την επιδοτούμενη!!! 

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, kefalonia94 said:

Η μπάλα στη Levante τώρα, 

εχει καταθεσει φακελο η levante?

3 hours ago, Takisg said:

Δεν μπορεί έτσι στα κουτουρού να θυμήθηκε αυτή την επιδοτούμενη!!! 

προφανως και οχι.

ειτε κατι του εχουν ταξει ή ερχεται για να εκβιασει καταστασεις για τη σαμοθρακη.

προ καιρου, ο στανιτσας ειχε πει για πιθανοτητα να διεκδικησει τη γραμμη πλοιο που θα μπορει να παρει τριετη συμβαση.

λετε να ηξερε κατι ή αλλο να περιμενε και αλλο να του ερθει :P 

περα απο την πλακα, ακομη δεν πρεπει να εχουν παρει πρεφα στα νησια. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Άλλο τριετής άλλο διετής 😉
Προσωπικά πιστεύω πως η ΣΑΟΣ δεν θέλει να παίξει στο Ιόνιο. Θέλει απλώς να πιέσει να παίξει εκεί που μπορεί. Στα πλαίσια αυτής της πίεσης, όπου βρίσκει φως λέει να τρουπώσει. Περισσότερο μέτρο πίεσης μου μοιάζει παρά πραγματικό ενδιαφέρον, συμφωνόντας με το ένα μέρος της σκέψης του προλαλήσαντος.

Στα νησιά και να το πάρουν πρέφα, πρέπει να ξέρουν τι εστί ΣΑΟΣ. Ευχαριστημένοι με τον Κάλβο δεν ήταν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατά την άποψή μου δεν παίζεται έτσι η μπάλα!!! Πάντα πίσω από τέτοιες κινήσεις υπάρχουν και πολιτικές σκοπιμότητες!!! 

Πάντα οι εφοπλιστές έχουν και πολιτικές πλάτες ανάλογα με το κόμμα που βρίσκεται στην εξουσία.

Κι εκτός αυτού εάν καταθέση αίτηση για άγονη γραμμή και θεωρητικά έχει το (καλύτερο) πλοίο από θέμα πιστοποιητικών πιστεύω θα πάρει τη γραμμή,

όσο για το θέμα ότι κρίθηκε έκπτωτος θα το παρακάμψει δημιουργώντας Άλλη εταιρία με το ίδιο πλοίο!!! 1693781518_1.thumb.jpg.50b3e502124551cf867c7dba6fc996f8.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 11/22/2019 at 7:30 AM, enas chiotis said:

Επειδή είναι διαγωνισμός, και πιο συγκεκριμένα μειοδοτικός, μόνο σενάρια μπορούμε να κάνουμε και γι'αυτές τις γραμμές. Μπορεί να βρεθεί κάποιος να δώσει 1 ευρώ κάτω από το ανώτατο μίσθωμα και να μη χρειαστεί να φτάσουμε σε βαθμολογίες πλοίων. Μπορεί όταν εξετάζουν τα χαρτιά να διαπιστώσει η επιτροπή ότι λείπει το πιστοποιητικό του χυτροκαθαριστή του πλοίου και να πετάξουν έξω τη συμμετοχή. Μπορεί μετά την έκδοση των αποτελεσμάτων να έχουμε προσφυγές και φυσικά μπορεί η εταιρεία που θα πάρει τη γραμμή να πει φεύγω και ας καταπέσει η εγγυητική μου. Καταστάσεις που τις βλέπουμε χρόνια τώρα στα καθ'ημάς.

απο το περιβαλλον της levante (πλοιο, πρακτορεια, εταιρια) το κλιμα που βγαινει προς τα εξω, ειναι οτι θα συνεχιστει η παρουσια της στη γραμμη και την επομενη σαιζον, παρα την υποβολη φακελου και απο τη ΣΑΟΣ.  ισως διαβαζουν τον @enas chiotis:D

On 10/30/2019 at 3:48 PM, kerkini said:

Μέχρι 10/01:

με τα σημερινα δεδομενα, ο καλβος 10/1 κανει δρομολογιο και φευγει για επισκευη/ακινησια. ξανα μαζι μας το μαρτιο

μεχρι ωρας, επικρατεστερο σεναριο, ειναι δρομολογια για θιακι απο κυλληνη (lykoudis style)

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο την πραξη στη διαυγεια, βλεπουμε οτι, απορριφθηκε ο αντιπαλος και προκριθηκε η levante. υπσρχει το 10ημερο για τις προσφυγες και η οριστικοποιηση θα ειναι κατα τα τελη γεναρη. αυτα επι τις διαδικασιας.

επι της ουσιας, στις επιδοτουμενες γραμμες ακινησια κανεις μεχρι 60 μερες, δεν εχεις τις xtra 45.

οπως ειπα και παραπανω, αρχες μαρτιου αναμενεται να επιστρεψει.

 

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

μετα τα απαγορευτικα, αλλα και το σουσουρο που εγινε στα νησια για το πως διαμορφωθηκαν τα δρομολογια πριν και μετα,  

On 12/23/2019 at 5:13 PM, kerkini said:

Ωραίοι είναι εκεί στη Levante... Δεν έγιναν δύο μέρες δρομολόγια από και προς Ιθάκη και Σάμη από Πάτρα
Σήμερα κάνει Πόρο - Κυλλήνη, ξεκινώντας από Σάμη. Δεν έκαναν (μέρες που είναι) τον κόπο να κάνουν έκτακτο Πισαετό - Σάμη, αλλά ούτε και περίμεναν στη Σάμη να φθάσει το Ιόνιον Πέλαγος, να μπορέσουν να πάρουν κόσμο από Ιθάκη. Με σεβασμό στον ταξιδιώτη της Ιθάκης...

αλλα και μετα την κινηση του πελαγους για αυριο

5 hours ago, kerkini said:

Αύριο Χριστούγεννα θα γίνουν κατ' εξαίρεση δρομολόγια. 

εχουμε χριστουγεννιατικο δρομολογιο και πατρα

Quote

LEVANTE | Έκτακτη Ανακοίνωση
-----------------------------------

Στις 25/12/2019 θα εκτελεστούν επιπλέον επιβατικά δρομολόγια από Σάμη προς Πάτρα στις 08:00, από Πάτρα προς Σάμη στις 13:00, από Ιθάκη (Πισαετός) προς Σάμη στις 07:10, 17:15 και από Σάμη προς Ιθάκη (Πισαετός) στις 06:35, 16:45.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αυτά είχαν αναφερθεί σε κεφαλλονίτικες ειδησιογραφικές ιστοσελίδες, αλλά ένα χρόνο μετά, δεν μπορώ να θυμηθώ σε ποιές, ούτε μπορώ να ξέρω και να ελέγξω την εγκυρότητά τους. Ρωτάω λοιπόν, μήπως κάποιος ξέρει κάτι παραπάνω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

δημοσιευματα χωρις πηγη, ας τα κραταμε καλυτερα για το αρχειο μας

η επιδοτουμενη γραμμη ειναι πατρα σαμη ιθακη. εχει δικαιωμα ακινησιας 60ημερων 

On 2/1/2019 at 5:10 PM, Nikos_Chania said:

Αναρτήθηκε στη διαύγεια η σύμβαση ανάθεσης 

5998€ ανα δρομολόγιο από 04/02, 7 δρομολογια/εβδομάδα.

Τα δρομολόγια καθημερινά θα είναι:

Σάμη 6:35 - Πισαετός 6:55-07:10 - Σάμη 07:30-08:00 - Πάτρα 11:30-13:30 - Σάμη 17:00-17:15 - Πισαετός 17:35-17:45 - Σάμη 18:05

Την Δευτέρα 04/02 τα δρομολόγια του Ανδρέας Κάλβος θα ξεκινήσουν από την Πάτρα.

Από τιμές, 15,1€ ο επιβάτης για το Πάτρα-Σάμη και 49,8€ το ΙΧ, για το Πάτρα-Ιθάκη 15,1€ επιβάτης και 52,9€ το ΙΧ, για το Σάμη-Ιθάκη 2,2€ ο επιβάτης και 9,7€ το ΙΧ.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μάλλον αυτό είναι το δημοσίευμα που είχε κυκλοφορήσει στις ειδησιογραφικές σελίδες τότε. Στην σύμβαση ανάθεσης όμως δεν αναφέρεται ότι έχει δικαίωμα ακινησίας 60 ημερών. Από πού προκύπτει αυτό;

Share this post


Link to post
Share on other sites

απο τη νομοθεσια.

(τα εχουμε πει αναλυτικα στο θεμα των δρομολογησεων και στα θεματα των αλλων αγονων. με μια αναζητηση θα βρεις λεπτομερειες)

οσα εκτελουν συμβαση δημοσια υπηρεσιας δικαιουνται 60 μερες ακινησια, χωρις αντικατασταση, δεν δικαιουνται τις επιπλεον 45 μερες. οσο κανει ακινησια, δεν εισπραττει  επιχορηγηση. 

η προεκταση πορος πισαετος που κανει αυτην την περιοδο το κεφαλονια, δεν ειναι επιδοτουμενη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ευχαριστώ. Καλύφθηκα. Δεν είμαι τόσο καλός γνώστης, ούτε έχω μελετήσει αναλυτικά όλες τις συζητήσεις του Forum. Και με μία εταιρεία που δείχνει με κάθε αφορμή ότι κάνει αγγαρία, είνια ευλογο να υάρχει καχυποψία...

Share this post


Link to post
Share on other sites
25 minutes ago, Αίνος said:

 μία εταιρεία που δείχνει με κάθε αφορμή ότι κάνει αγγαρία, 

αυτο ειναι το μονο σιγουρο ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγγνώμη, αλλά μια εταιρεία που έχει επενδύσει στο Ιόνιο τόσα χρήματα, όσα άλλες δεν επένδυσαν σε δεκαετίες, κάνει αγγαρεία; 🤔

Αν αναφέρεστε στη γραμμή της Πάτρας συγκεκριμένα, εξυπηρετείται με πλοίο ανώτερο των απαιτήσεων της γραμμής, όσον αφορά τη ζήτηση. Πλέον αυτό είναι το δεδομένο και δεν επηρεάζεται από την καραμέλα ότι υποβαθμίζεται η γραμμή από την εταιρεία και ότι σπρώχνει κόσμο στην Κυλλήνη με τις κινήσεις της. Επαναλαμβάνω, και με Ράνερ και "τσάμπα" εισιτήριο, ο επιβάτης δεν... Get over it.

Share this post


Link to post
Share on other sites

το runner δεν ειχε καθολου τσαμπα εισητηρια. ειναι ενας απο τους λογους που χαντακωθηκε.

οσον αφορα τα υπολοιπα, θα σταθω στην προσφατη ληξη απαγορευτικου πριν τα χριστουγεννα, οπου οχι απλα δεν εγινε το (επιδοτουμενο) δρομολογιο για πατρα, αλλα πηγε πορο, για να κανει το δρομολογιο της κυλληνης, χωρις καν να πιασει θιακι να παρει τον κοσμο.

τα του καλοκαιριου τα ειπαμε τοτε

On 8/8/2019 at 11:04 AM, proud_ionian said:
  • πατρα σαμη ιθακη γενικως και ιθακη ειδικοτερα. η εταιρια παρισταται, απλα για να μην μπει αλλος. σε δυο πραγματα θα σταθω: i. στο οτι ο καλβος, σε χωρους επιβατων, ειναι μικρος για τον αυγουστο και δοκιμαζονται οι αντοχες επιβατων και πληρωματος. ii. παροτι το πλοιο κανει σχεδον καθημερινα δρομολογια για κυλληνη, δεν εχει σχεδιαστει για τις 7 hot εβδομαδες ενα δρομολογιο πισαετος σαμη κυλληνη ή (οπως περσυ) πισαετος πορος κυλληνη, με βραδυνη αναχωρηση απο κυλληνη, που θα εξυπηρετουσε και το θιακι και την κεντρικη κεφαλονια.

 

On 8/24/2019 at 12:39 PM, proud_ionian said:
  1. πατρα σαμη ιθακη τα ειπαμε και στο προηγουμενο ποστ, τα εχουμε πει και στα τοπικ των γραμμων και του καλβου. ο αντρικος ειναι καλος για 9 μηνες το χρονο, δεν ειναι ομως για κυριο πλοιο της γραμμης σε high season και για λογους χωριτικοτητας και για λογους ταχυτητας. η εταιρια γενικως εδειχνε οτι και τη γραμμη θεωρει αναγκαια αβαρια για να μην μπει αλλος, αλλα και οτι τους προορισμους (σαμη/βορεια κεφαλονια και ιθακη), τους εχει γραμμενους (για να μην πω αλλη λεξη απο χ:P). δεν μπορω να φανταστω αλλο λογο γιατι, αντι των συνεχομενων "εκτακτων" δρομολογιων του καλβου, ειτε μεσω πορου, ειτε απ'ευθειας, δεν υπηρχε ενα μονιμο δρομολογιο πισαετο σαμη κυλληνη, με αναχωρηση απο κυλληνη 21.00 που να πηγαινει σαμη πισαετο, ωστε να υπαρχει ενα δευτερο δρομολογιο. απο το θιακι ειδικα εχουν χασει πολλη κινηση προς λευκαδα και αστακο.

θα δουμε φετος τη high season πως θα παει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Από Λευκάδα:;; ΟΚ! Έχουμε στατιστικά κίνησης από Λευκάδα που να αποδεικνύει μάλιστα ότι επρόκειτο για δυνητικούς επιβάτες Πάτρας; "Βάσιμες" φήμες λένε ότι κάποιοι πήγαιναν Κέρκυρα και παίρνανε το Ζαναντού  😅 

Το Ράνερ είχε φτηνο εισιτήριο. Σε μία εβδομάδα του Αυγούστου δεν έφτανε ο Κάλβος, όπως δεν έφτανε και κανένα πλοίο σε καμια γραμμή στο Αιγαίο. Αν χρειαστεί μεγαλύτερο πλοίο για μεγαλύτερο διάστημα, να είστε σίγουροι ότι θα έρθει. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, .voyager said:

Συγγνώμη, αλλά μια εταιρεία που έχει επενδύσει στο Ιόνιο τόσα χρήματα, όσα άλλες δεν επένδυσαν σε δεκαετίες, κάνει αγγαρεία; 🤔

Αν αναφέρεστε στη γραμμή της Πάτρας συγκεκριμένα, εξυπηρετείται με πλοίο ανώτερο των απαιτήσεων της γραμμής, όσον αφορά τη ζήτηση. Πλέον αυτό είναι το δεδομένο και δεν επηρεάζεται από την καραμέλα ότι υποβαθμίζεται η γραμμή από την εταιρεία και ότι σπρώχνει κόσμο στην Κυλλήνη με τις κινήσεις της. Επαναλαμβάνω, και με Ράνερ και "τσάμπα" εισιτήριο, ο επιβάτης δεν... Get over it.

Με συγχωρείτε, αλλά ως αγγαρεία το παρουσιάζει, βασικά με το κεκαλυμμένο προσωπείο της ανιδιοτελούς προσφοράς στα νησιά, ότι και καλά μπαίνει μέσα που εξυπηρετεί χωρίς επιδότηση. (Έτσι παρουσιάζεται στα φιλικά μέσα της εταιρείας)

Αςτο κάνει λοιπόν με επιδότηση, αντί το ένα εκ των τεσσάρων να ανακαινίζεται (δε θα σταθώ στο κόψιμο της πίτας και στα κινητά της εταιρείας "μήλο") να ταξιδεύει με επιδότηση στη γραμμή την οποία έχει κερδίσει η εταιρεία του κι εξυπηρετώντας τους πολίτες των νησιών οι οποίοι πληρώνουν για σύνδεση με την Πάτρα.

Φυσικά η ζήτηση στο δρομολόγιο πέφτει, όταν υπάρχει ο ανταγωνισμός της Κυλλήνης σε παρεμφερείς ώρες, τα χει επισημάνει ο @proud_ionian.

Για έξι μήνες ο Κάλβος είναι καλός, για τους υπόλοιπους όμως, όχι.

Όσο για τα πολλά χρήματα που έχει επενδύσει ας αναλογιστούμε το πόσο έχει ανέβει η ποιότητα των υπηρεσιών την τελευταία 20ετια.

Το αγαπημένο Κεφαλονιά θεωρείται το δεύτερο καλύτερο πλοίο της γραμμής, το 1995 ήταν το καλύτερο. Τα χρόνια πέρασαν, η αξία του είναι αδιαμφισβήτητη, αλλά και η πρόοδος είναι απαραίτητη  Αυτό πρέπει να μας προβληματίζει. Όσο καλή δουλειά και να γίνει, ας μην ξεχνάμε ότι ο ίδιος ισχυρός ανήρ της εταιρείας κάποτε (ως ανταγωνιστής) ισχυριζόταν πως θα το αγόραζε για να το πουλήσει ως σκραπ. 

Υ.γ. Αυτά και άλλα, το κίτρινο δε μας κάνει αυτομάτως Lamporghini...

Edited by Villandry

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, .voyager said:

Από Λευκάδα:;; ΟΚ! Έχουμε στατιστικά κίνησης από Λευκάδα που να αποδεικνύει μάλιστα ότι επρόκειτο για δυνητικούς επιβάτες Πάτρας; "Βάσιμες" φήμες λένε ότι κάποιοι πήγαιναν Κέρκυρα και παίρνανε το Ζαναντού  😅 

Το Ράνερ είχε φτηνο εισιτήριο. Σε μία εβδομάδα του Αυγούστου δεν έφτανε ο Κάλβος, όπως δεν έφτανε και κανένα πλοίο σε καμια γραμμή στο Αιγαίο. Αν χρειαστεί μεγαλύτερο πλοίο για μεγαλύτερο διάστημα, να είστε σίγουροι ότι θα έρθει. 

@.voyager

δε χρειαζεται να γινομαστε βασιλικοτεροι του βασιλεως. 

δεν ξερω τι πληροφορηση εχεις για το ζαναντου, το μεγανησι ΙΙ παντως μια χαρα τα πηγε ιουλιο αυγουστο. το εχουν αναφερει και αλλοι εδω μεσα και μπορεις να ρωτησεις οποιον θες. επιβατες και ΙΧ για πατρα και αθηνα ειχε.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, proud_ionian said:

@.voyager

δε χρειαζεται να γινομαστε βασιλικοτεροι του βασιλεως. 

Ούτε τη μιζέρια και την ανουσιότητα που διέπει ανεπιστρεπτί τη ζωή  μας, χρειάζεται να αφήνουμε να μας καταβάλει, να παίζουμε τον ρόλο της νυχτερίδας στον γνωστό μύθο του Αισώπου και να κράζουμε αυτά που οι ίδιοι είμαστε, αλλά σε κάποιους συμβαίνει. Ορθολογικός είμαι, επειδή τυχαίνει να γνωρίζω πληρότητες και έχω επίσημο feedback των νησιωτών. Όσον αφορά την Λευκάδα, δεν έχουμε τέτοια και σαφή στοιχεία. Σε αυτά τα πράγματα δεν πάει βγαίνω και ρωτάω εδώ κι εκεί ή βασίζομαι στη γνώμη αυτών που μπαίνουν στο φόρουμ μόνο για να σχολιάσουν αρνητικά 😅 Σαφώς και θέλουμε κάποιοι το Κεφαλονιά Πάτρα, αλλά δεν είναι πλοίο που σηκώνει η γραμμή στα 23/24 του έτους, η κίνησή της οποία έχει διαφοροποιηθεί πριν τη Levante. Αν χρειαστεί, όποτε χρειαστεί, όποιο χρειαστεί, θαρρώ πως θα μπει.

Το άλλο μέλος πιο πάνω δεν έχει γνώση για την επιδότηση και μη των γραμμών Πάτρας και Κυλλήνης, αν πάει πιο πάνω θα πάρει τις απαντήσεις του.

Έχουμε καλομάθει με 5 πλοία σε 5 έτη, με Φιορ, με ανακαινίσεις και ρεκτιφιέ σε βάθος, πολύ πιο σημαντικά και σαφώς λιγότερο εμφανή από ένα καλό βάψιμο. Δεν γίνεται ταυτόχρονα να έχουμε και μίνι Color Hybrid στο Ιόνιο. Σε 6 και 7 χρόνια κανείς δεν ξέρει...

*Θα παρακαλούσα πολύ να μη σβηστούν τα παραπάνω, αρχή, μέση, κατακλείδα. Όχι για την "αυλή". Για τα μέλη ;)

Edited by .voyager

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υπάρχουν περιστατικά που η levante υπό το πρίσμα της οικονομικής της άνεσης θα μπορούσε να τα αποφύγει για να χτίσει μια καλύτερη εικόνα. 

Να σταθώ στο θεμα που είπε ο @proud_ionian με το απαγορευτικό που ο κάλβος πούλησε την άγονη για να κανει Πόρο Κυλλήνη. Μα δεν γίνονται αυτά. Έχεις σύμβαση για την γραμμή της Πάτρας, δεν μπορείς εκμεταλλευομενος την άνεσή σου να το βγάζεις ανεκτέλεστο και...κουρευτείτε εσείς.

Καλά τα βαπόρια, καλές οι επενδύσεις, καλές οι γιομάτες τσέπες, αλλά να επενδύσουμε και στον επιβάτη. Αυτός μας "θρεφει".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...