margaritis24 Posted January 15, 2017 Share Posted January 15, 2017 Κοιτα να δεις!θα γεμιζει το δηλος με φορτηγα για σαντορινη που ετσι κ αλλιως στο πρωινο εβαζε μονο καμια 20 το πολυ για τα νησια!της παρο ναξου θα τα περνει το πατμος το απογευμα που κ αυτο δεν γεμιζει λογω αγονης..οποτε με τα φορτηγα το λυσαμε!τωρα για τον κοσμο οι ξενοι πανε με τα ταχυπλοα ητοι για το θελουν ητε γιατι τους τα κοβουν απο τα πρακτορεια για την προμηθεια.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Καλά μέχρι το καλοκαίρι μπορεί να κοτσαρουν ξανά τη Σαντορίνη στο δρομολόγιο του Blue Star 2!! Δεν πιστεύω ότι ο Παριανος και ο Ναξιωτης φορτηγατζης θα περιμένει να πάει με το απογευματινο Blue Star στα νησιά τους!! Ούτε το Δηλος θα γεμίσουν με φορτηγά για τη Σαντορίνη σε βάρος των άλλων νησιών!!! Φέτος θα υπάρχει και η επιλογή του Νήσος Σάμος που με το γκαράζ που έχει θα μπορεί να φορτώσει όλα τα φορτηγά της ημέρας σε ένα δρομολόγιο του!! Αρκεί βέβαια να καταφέρουν να κερδίσουν καμία μεταφορική στη Παροναξια γιατί η Blue Star έχει υπογράψει συμβόλαια αποκλειστικής μεταφοράς, με αποτέλεσμα να μην μπορούν να φύγουν εύκολα από το μαντρι!! Ενώ στη Σαντορίνη υπήρχαν και άλλες επιλογές οπότε δεν υπάρχει το ίδιο θέμα!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
AQUA JEWEL Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Προσωπικά πιστεύω πως είναι θέμα χρόνου να προστεθεί η Σαντορίνη στα δρομολόγια του Blue Star 2, εξάλλου το μαρτυράει η σημείωση με τις τροποποιήσεις Ιουνίου και Σεπτεμβρίου, όταν προσεγγίζει εκτάκτως για λίγα δρομολόγια και στην Ανάφη. Τα 50' παραπάνω στο δρομολόγιο της Πέμπτης ίσως φανερώνουν την προσθήκη της Σάμου για μία φορά την εβδομάδα αντί της Σαντορίνης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sg3 Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Τι κερδος μπορει να εχει απο 1 προσέγγιση την εβδομαδα στη σαμο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AEGEAN Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Μήπως είναι δυο οι προσεγγίσεις στη Σάμο και μία στη Σαντορίνη? Γιατί η διαδρομη Κως-Σάμος-Πειραιας είναι 223 μίλια ,ένω η διαδρομή Κως-Θήρα-Πειραιάς είναι 227 μίλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Champion Jet_2 Posted January 16, 2017 Share Posted January 16, 2017 Παιδιά στην Σαντορίνη δεν θα προσεγγίζει φέτος.Έχετε λίγο υπομονή και θα δείτε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Το ΣΑΜΟΣ δουλεύει πολύ την Σαντορίνη, 30 νταλικες μεσο όρο κατεβάζει και περίπου 500 επιβάτες.Ηδη στα φορτηγά εχει την μεγαλυτερη πιτα στο νησι,έχοντας ξεπεράσει κατά πολύ την Blue Star και κοβοντας μεγάλο μερίδιο και από το ΠΡΕΒΕΛΗΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pathfinder Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 πως να μην ξεπεράσει την BS αφού δεν έχουν αντίστοιχα capacities? Αν έχω καταλάβει καλά ήταν επιλογή της BS να μην δώσει φέτος τόση βαρύτητα στην Σαντορίνη. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Έχει πάρει και τα φορτηγά του Ταλως για τη Σαντορίνη!! Πάντως χθες νομίζω ότι έκανε ρεκόρ σε αριθμό φορτηγών στην αναχώρηση από το Πειραιά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted April 13, 2017 Share Posted April 13, 2017 Τη μεγαλυτερη ζημια την εχει παθει ο Πρεβελης ο οποιος εχει χασει μεγαλο μεριδιο.Αυτο διοτι το περασμενο Χειμωνα εβγαλε πολλα ανεκτελεστα δρομολογια λογω καιρου και γενικα δεν ηταν αξιοπιστος.Επισης στο Σαμος δινουν πολλες ανεσεις στους νταλικερηδες απο δωρεαν καμπινες μεχρι φαγητο.Οποτε ειναι λογικο να εχει τετοια κινηση.Τα φορτηγα που πηρε απο το Ταλως ειναι 3-4 νταλικες μιας συγκεκριμενης μεταφορικης,τα υπολοιπα ειναι βυτια που ουτως η αλλως δε ταξιδευουν με το Σαμος. Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgios express Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 19 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: .....Αυτο διοτι το περασμενο Χειμωνα εβγαλε πολλα ανεκτελεστα δρομολογια λογω καιρου και γενικα δεν ηταν αξιοπιστος.Επισης στο Σαμος δινουν πολλες ανεσεις στους νταλικερηδες απο δωρεαν καμπινες μεχρι φαγητο.Οποτε ειναι λογικο να εχει τετοια κινηση.... Διευκρινίζοντας ότι συμφέρον (οικονομικό εννοώ), δεν έχω από HSW, ΑΝΕΚ ή Attica, σκέπτομαι ότι καλό πράγμα είναι ο ανταγωνισμός, υπέρ του χρήστη/αγοραστή και είθε να πετύχει η δρομολόγηση, να έχει δουλειά και παραπάνω κόσμος. Όμως τον από Σεπτέμβριο και μετά, θα είναι το βαπόρι στην γραμμή (δεδομένου και του μεγέθους του για χειμερινή κίνηση) ή θα το βγάζει ο Π100 φωτογραφίες στο Πέραμα; Διότι από ανάλογα παραδείγματα, ή ένδοξη ακτοπλοΐα μας είναι πλούσια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lord Posted April 14, 2017 Share Posted April 14, 2017 Μια χαρά ειναι η κίνηση και το χειμώνα, αυτή η γραμμή δεν έχει λιμάνια και σε συνδυασμο με τους ασχημους καιρους δεν γινεται να υπάρχουν βαπορια τέτοιου μεγέθους, θα σφυριζουν και θα φεύγουν.Λιγο πίσω να πάει ο χρόνος και θυμηθείτε τι λέγανε για το ΔΗΛΟΣ ότι δεν θα είναι το χειμώνα πάρα μόνο το καλοκαίρι και τελικά το σήκωσε η γραμμή όλο τον χρόνο.Η διαφορά όμως είναι στις δυνατότητες που έχει γιατί είναι νέας γενιάς και δεν τα βρικσει σκούρα το χειμώνα στα ρεμετζα, που και αυτό είναι μεγάλο(145 μετρα).Το ΣΑΜΟΣ δεν θα είναι το χειμώνα, θα έρθει στην θέση του το ΧΙΟΣ(αν γυρίσει από τα ξενα) διαφορετικα το ΜΥΚΟΝΟΣ.Σκοπος της εταιρίας είναι να διπλωσει την γραμμή το επόμενο καλοκαίρι με το ΣΑΜΟΣ. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 (edited) Έκτακτο δρομολόγιο του Διονύσιος Σολωμός στις 18:00 από Πειραιά απευθείας για Σαντορίνη. Edited April 20, 2019 by speedrunner Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted April 20, 2019 Share Posted April 20, 2019 Ο οποιος εφυγε γεματος φορτηγα μεχρι τον καταπελτη Link to comment Share on other sites More sharing options...
MILTIADIS Posted May 13, 2019 Share Posted May 13, 2019 (edited) 2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said: Το Olympus πήρε τη γραμμή παρόλο την έντονη αντίδραση των ανταγωνιστών (ANEK, Blue Star Ferries και ΑΝΜΕΖ) Φανταζομαι οτι τους καιει η Σαντορινη τους 2 μεγαλους και το οτι μπορει να παρει το 40% των φορτηγων του νησιου σαν μεριδιο και οχι το Ρεθυμνο μιας και το δρομολογιο αυτο με τα ωραρια κ το πλοιο που θα το εξυπηρετει δεν ειναι καθολου ανταγωνιστικο προς τα λιμανια της Σουδας ή του Ηρακλειου. Edited May 13, 2019 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
margaritis24 Posted May 13, 2019 Share Posted May 13, 2019 Εννοειται οτι τους καιει η σαντορινη γιατι τα φορτηγα δε δουλευουν με συμβολαια στις ακτοπλοοικες οπως η παρος ας πουμε! Link to comment Share on other sites More sharing options...
basilis89 Posted September 27, 2019 Share Posted September 27, 2019 (edited) On 9/26/2019 at 3:58 PM, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Οι μεταφορικες της Σαντορινης δεν το στηριζουν.Προτιμανε Σολωμο(φετος πρεπει να δουλεψε πολυ καλα) και Πρεβελη που δινουν μεγαλυτερη πιστωση στις μεταφορικες.Οταν αυτα ειναι γεματα τοτε περισσευει κατι για το BC1 και αναλογα ρυθμιζονται τα δρομολογια του. Όπως Τ λέει ο φίλος νομικός είναι τα πράγματα! Κατέβηκα ένα άκυρο βραδυ στο Σολωμό και Τ μόνο που έβλεπες ήταν νταλίκες για Σαντορίνη! Και αυτό που μου είπε ένας οδηγός είναι ότι τους αναγκάζουν να βγάλουν τις καροτσες από το βράδυ για Τ επομενο πρωινό δρομολόγιο. Edited September 27, 2019 by proud_ionian move Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 12, 2019 Share Posted December 12, 2019 Η απολυτη δικαιωση για οσους αγωνιστηκαν για να δρομολογηθει αυτος ο καραβαρος.Ενα συγχαρητηρια σε ολους.Επιτελους το μονοπωλιο στη Σαντορινη σπαει και πρεπει να υποστηριχτει το ολο εγχειρημα.19.5 κομβοι στο χαλαρο ξεμουδιασμα.Σιγουρα εχει και αλλο αφου ταξιδευε με υπηρεσιακη 20+.Οταν ολοι το Χειμωνα εξαφανιζονται καποιοι τολμουν.Καλοταξιδο ναναι και καλοτυχο. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petros P Posted December 12, 2019 Share Posted December 12, 2019 1 hour ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said: Οταν ολοι το Χειμωνα εξαφανιζονται καποιοι τολμουν.Καλοταξιδο ναναι και καλοτυχο. Κρατάω μια πισινή...για μετα τις γιορτές.Τωρα ξαναυπάρχει κίνηση λογω εορτών και προιόντων. @Nikos_Chania & @MILTIADIS μπορουν να πούν τι και πώς σαν Κρητικόπουλα Link to comment Share on other sites More sharing options...
sarantatrio Posted December 12, 2019 Share Posted December 12, 2019 Μόνο μειονεκτημα των ωραρίων που βρίσκω εγώ είναι ότι ακολουθεί τον Πρέβελη από πίσω ενώ αν γινόταν το αντίθετο πιστεύω θα είχε αποσπάσει μεγαλύτερο μερίδιο. Διορθώστε με αν κάνω λάθος Link to comment Share on other sites More sharing options...
Villandry Posted December 12, 2019 Share Posted December 12, 2019 (edited) Με βάση τα λεγόμενα ατόμων στο φόρουμ, δεν υπάρχει θέμα ωραρίων, αφού τα φορτηγά (σουπερμάρκετ και η μεγαλύτερη μεταφορική, sic, είναι αυτοί που έχουν το πλοίο) θα προτιμήσουν αυτό κι όχι τις επιλογές Πρέβελης και Διονύσιος Σολωμός για να σπάσουν το μονοπώλιο. Επιπλέον, χωρίς να θέλω να το παίξω ο κακός της υπόθεσης, οι ταχύτητες αυτές που βλέπουμε ως τώρα είναι με άδειο το πλοίο, ας το δούμε και με 400 l.m. φορτηγά, τα γιαπωνεζικα ως συνήθως φορτωμένα χάνουν δρόμο (βλ. Από μικρά Επτάνησος, σόρρυ φαστ φερρις Άνδρος, Κεφαλονιά έως μεγάλα Μπλου Γκάλαξι, Γιουροπιαν εξπρές κ.α.) Edited December 13, 2019 by proud_ionian quote αντί reply Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aksyros Posted December 12, 2019 Share Posted December 12, 2019 Μακάρι να συνεχίσει έτσι. Και με λίγο καλύτερα ωράρια (ίσως και τιμές) για μήλο και Σαντορίνη θα αποσπάσει σε μεγάλο βαθμό και επιβάτες της blue Star (ειδικά στα βραδινά που φτάνει άγριες ώρες) και της anek. Όταν ένα μονοπώλιο σπάει μόνο καλό έχει να δώσει σε μια γραμμή. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted December 13, 2019 Share Posted December 13, 2019 Συγνώμη ρε παιδιά αλλά όταν στην Σαντορίνη δραστηριοποιούνται τρις εταιρίες (BS, ANEK, ZANTE) για ποιο σπάσιμο μονοπωλίου μιλάμε; Link to comment Share on other sites More sharing options...
nomikos Posted December 13, 2019 Share Posted December 13, 2019 Η Σαντορινη εχει τη περισσοτερη κινηση απο καθε αλλο νησι των Κυκλαδων Χειμωνα Καλοκαιρι και εξυπηρετειται καθημερινα μονο με ενα βαπορι.Η Ζαντε με 13 ωρες για Πειραια δεν υπολογιζεται ενω ο Πρεβελης 2 φορες την εβδομαδα.Αυτο τα λεει ολα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
speedrunner Posted December 13, 2019 Share Posted December 13, 2019 Όταν η Ζάντε φορτώνει 20 με 25 νταλίκες σε κάθε δρομολόγιο σίγουρα υπολογίζετε, και ούτε το Ολύμπους θα είναι καθημερινά, οπότε το σπάσιμο του μονοπωλίου είναι άτοπο, το ότι θα έχουν περισσότερες επιλογές ναι αυτό το ακούω!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now