Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Σήμερα πάντως που έτυχε να είμαι στο λιμάνι την ώρα του Δήλος είδα ότι είχε κατεβάσει τα πατάρια και γινόταν ένας χαμός απο τα ΙΧ.

Μην ξεχνάμε βέβαια ότι αυτές τις ημέρες κατεβαίνει και ολόκληρο το εποχικό προσωπικό της Σαντορίνης ώστε να ξεκινήσει την σαιζόν.

Link to comment
Share on other sites

Γενικά η Σαντορίνη έχει τεράστια κίνηση για Μάρτη μήνα και δεν έχω ξαναδεί ποτέ κάτι τέτοιο.

Χειροτερεύει η κατάσταση χρόνο με το χρόνο στο νησί.

Link to comment
Share on other sites

Απορώ πως και στα βραδινά της κοινοπραξίας για Ηράκλειο δεν κάνουν "έξτρα" προσέγγιση στην Σαντορίνη σε μερικά ή σε όλα τα δρομολόγια του Μάρτη μιας και η κίνηση είναι παραπάνω από την χωρητικότητα των πλοίων. 

Link to comment
Share on other sites

Αρχίζει και μικραίνει το Δήλος για την γραμμή... 

Αν από τον Μάρτη άρχισε το Διαγόρας τα έκτακτα για Σαντορίνη τότε δε μπορώ να φανταστώ το καλοκαίρι τι θα γίνει... 

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα είχα την τύχη να βρεθώ στο λιμάνι. Άλλο ένα έκτακτο δρομολόγιο του πλοίου προς αποσυμφόρηση των μεταφορών. Άφιξη περίπου στις 0725 περιμένοντας τον Σολωμό να αναχωρήσει ώστε να πάρει θέση. Στο γκαράζ δεν έπεφτε καρφίτσα, τα Φορτηγά ήταν μέχρι τον καταπέλτη.
Ανάμεσα στα φορτηγά και περίπου 100-120 ΙΧ ενοικιαζόμενα.

Link to comment
Share on other sites

Λάθος μήνα το αγόρασαν το Άνεμος. Μετά την παρέλαση του Οκτώβρη έπρεπε να το είχαν αγοράσει. Χάνει κίνηση με τόση νταλίκα στην αναμονή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
On 8/30/2023 at 10:21 PM, proud_ionian said:

Όσο για την κίνηση της Σαντορίνης, οι δικές μου πληροφορίες είναι ότι έφευγε από Αθηνιό με περίπου το 1/3 του γκαράζ με φορτηγά. Είναι τόση η κίνηση του νησιού που έχει ψωμί για όλους. Δεν ισχύει ότι δεν πάνε με την Attica και πάνε μόνο με ΑΝΜΕΖ και Άνεμο ;).

 

On 9/15/2023 at 5:11 PM, sarantatrio said:

Αναρτήθηκαν δρομολόγια μέχρι τέλη Οκτωβρίου στο facebook. Φαίνεται να κόβεται και η Ίος και η Σαντορίνη! 

 

On 9/15/2023 at 5:28 PM, proud_ionian said:

Και στο site έχουν αναρτηθεί.

Κόβει τη Σαντορίνη όπου σάρωνε και έπαιρνε τα φορτηγά από τη Blue Star?

Από όσα έχουμε δει κατά καιρούς και ειδικότερα φέτος, είναι ξεκάθαρο (κατά τη γνώμη μου πάντα), ότι το επαναλαμβανόμενο αξίωμα "τα φορτηγά της Σαντορίνης δεν πάνε με την Attica", δεν έχει βάση.

Η πίττα της Σαντορίνης είναι μεγάλη. Η μερίδα του λέοντος πηγαίνει στην Attica και ένα σεβαστό κομμάτι στο Σολωμό και παλιότερα και στο Πρέβελης. Οποιαδήποτε άλλη προσπάθεια (Olympus, Άνεμος κλπ) ναυάγησε στα ρηχά.

Γιατί; Διότι οι μεταφορικές θέλουν να ξέρουν ότι η εταιρία θα είναι εκεί όλο το χρόνο και ότι, οτιδήποτε και αν συμβεί, δεν θα τους κρεμάσει και θα βρουν θέση. Ποιος μπορεί να το διασφαλίσει αυτό; Η Attica που έχει μεγάλο στόλο και δεσπόζουσα θέση στη γραμμή και η ΑΝΜΕΖ η οποία έχει επιδοτούμενη γραμμή και αυτό διασφαλίζει τη συνεχή παρουσία της. Επιπλέον, ακριβώς λόγω της επιδότησης, η ΑΝΜΕΖ μπορεί να προσφέρει ελκυστικότερη τιμολόγηση. Δεν μου διαφεύγουν τα roro, αλλά αυτά απευθύνονται σε πολύ συγκεκριμένο κομμάτι της κίνησης.

Όλα τα άλλα που ακούμε, είναι κατηγορίας: "Γιατί έκοψε η Levante το Θεσσαλονίκη Σμύρνη, αφού το Smyrna πηγαινοέρχοταν γεμάτο;".;)

ΥΓ: Θυμίζω επίσης τα συνεχόμενα έκτακτα δρομολόγια της Άνοιξης και το επιτυχημένο πείραμα του BS1.

Link to comment
Share on other sites

Κάνεις δεν είπε πως η BS  δε πέρνει νταλίκες.Απλά οι άλλοι κουβαλούσαν περισσότερες.

Μια μεταφορική που εξυπηρετείται με το Σολωμό η παλαιότερα με Πρέβελης ή Όλυμπος,κάποιες φορές όταν αυτά είναι γεμάτα έβαζαν πχ ένα ή δύο κομμάτια σε BS.Όχι από επιλογή αφού είναι πιο ακριβά τα εισιτήρια αλλά από ανάγκη.Και για να τα χουν όπως σωστά αναφέρθηκε καλά με την εταιρεία αυτή.

Πολλές φορές έχω ακούσει ότι οποία μεταφορική έβαζε πολλά κομμάτια σε Πρέβελης,Όλυμπο και τώρα πρόσφατα στον Άνεμο,δυσκολευόταν να βρει θέση σε BS. 

Η διαφορά στη τιμή εισητηρίου BS με ΑΝΜΕΖ στις νταλίκες είναι 15 ευρώ το μέτρο αν θυμάμαι καλά.Σκεφτείται αν πχ βάζεις μια 9μετρη καρότσα,πόσα λεφτά είναι παραπάνω στο εμπόρευμα,που στη τελική καταλήγει στους νησιώτες.Όποια μεταφορική μπορεί να εξοικονομήσει αυτό το ποσό,το κάνει οφελώντας τη πελατεία της αλλά και τα οικονομικά της. 

Να θυμίσω βέβαια πως στον Πρέβελη οι οδηγοί των νταλικων είχαν δωρεάν κρεββάτι σε καμπίνα και μια μεγάλη έκπτωση στο φαγητό.

Και επίσης το BS1 φέτος δούλεψε περισσότερο με τις νταλίκες της Παροναξίας αποφορτίζοντας Νάξος,Δήλος για τα ιχ και λιγότερο με της Σαντορίνης.Σαντορίνη άντε να κατέβαζε 25-30 κομμάτια.Ο Σολωμός τόσα κατεβάζει κάθε φορά που κατεβαίνει,ομοίως και ο Πρέβελης παλαιότερα,με τη διαφορά ότι αυτοί κατέβαιναν και είχαν τον ίδιο αριθμό και το Χειμώνα.Για αυτό λέω πως οι μεταφορικές που προτιμούν BS τη προτιμούν από ανάγκη και όχι από επιλογή.

Να σημείωσε δε πως η Σαντορίνη έχει κοντά 15 μεταφορικές!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Σας γνωρίζουμε ότι λόγω δυσμενέστατων καιρικών συνθηκών θα γίνει περικοπή της προσέγγισης στη ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ στο αυριανό εγκεκριμένο δρομολόγιο Σάββατο 25/11/2023 από ΗΡΑΚΛΕΙΟ προς ΘΗΡΑ – ΠΕΙΡΑΙΑ και το δρομολόγιο θα εκτελεστεί ως κάτωθι:

Από ΗΡΑΚΛΕΙΟ στις 19:00 κατευθείαν για ΠΕΙΡΑΙΑ με άφιξη στον ΠΕΙΡΑΙΑ την Κυριακή 26/11/2023 στις 06:00.

Πηγή:C.C.L

Link to comment
Share on other sites

Φαίνεται πως απόψε γίνεται της νταλίκας το κάγκελο για τη Σαντορίνη. Εκτός από το Διονύσιος Σολωμός(1455 από Πειραιά στο γνωστό δρομολόγιο), το Blue Star Chios(1800 από Πειραιά επίσης στο γνωστό δρομολόγιο) και το Άγιος Γεώγιος(1900 από Δραπετσώνα), σήμερα έχουμε εκτάκτως και το Blue Star 2 στις 1800 από Πειραιά με το πλοίο μετά τη Σαντορίνη να συνεχίζει για Πάτμο, Λέρο, Κώ και Ρόδο. Αξιοσημείωτο πως το Blue Star 2 δίνει άφιξη 2345 στην Σαντορίνη ενώ το Blue Star Chios στις 0005.

Link to comment
Share on other sites

Κάπου διάβασα ότι υπάρχει γκρουπ από Σαντορίνη για Πάτμο. Επιστροφή την Δευτέρα . Φυσικά μιας και πάμε και έχει χωρητικότητα το γκαράζ, χώνουμε και φορτηγά από το αυριανό ανεκτελεστο λόγω καιρού.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Nick the Greek said:

Φαίνεται πως απόψε γίνεται της νταλίκας το κάγκελο για τη Σαντορίνη. Εκτός από το Διονύσιος Σολωμός(1455 από Πειραιά στο γνωστό δρομολόγιο), το Blue Star Chios(1800 από Πειραιά επίσης στο γνωστό δρομολόγιο) και το Άγιος Γεώγιος(1900 από Δραπετσώνα), σήμερα έχουμε εκτάκτως και το Blue Star 2 στις 1800 από Πειραιά με το πλοίο μετά τη Σαντορίνη να συνεχίζει για Πάτμο, Λέρο, Κώ και Ρόδο. Αξιοσημείωτο πως το Blue Star 2 δίνει άφιξη 2345 στην Σαντορίνη ενώ το Blue Star Chios στις 0005.

Εχει απαγορευτικο το σαββατοκυριακο 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
12 hours ago, Nick the Greek said:

Στις 0030 έπεσε απόψε ο καταπέλτης του Blue Star Chios στον Αθηνιό της Σαντορίνης, προερχόμενο καρφί από τον Πειραιά και με καθυστέρηση γύρω στα 25 λεπτά από την προβλεπόμενη ώρα αφίξεως. Επιβάτες δύσκολο να διακρίνω, δεν πρέπει να ήταν πάνω από λίγες δεκάδες πάντως. Από τροχοφόρα για έξω μετρήσαμε 58 ΙΧ, 5 επικαθήμενα ψυγεία(2 Λιουδάκης και 2 Φίλιππας) και 16 επικαθήμενα ξηρού φορτίου, σύνολο 21 κομμάτια. Η φόρτωση από τη Σαντορίνη ήταν καμιά 20αριά επιβάτες μαζί με 23 ΙΧ, 4 βανάκια, 2 μονά φορτηγά, 3 σιλοφόρα, 2 επικαθήμενα ψυγεία(από ένα Λιουδάκης και Φίλιππας) και 3 νταλίκες. Σύνολο 10 κομμάτια. Απόπλους ώρα 0130 και με 40 λεπτά καθυστέρηση για Ηράκλειο - Σητεία - Κάσο - Κάρπαθο - Ρόδο.

 

Δυο-τρεις διαπιστώσεις:

1ον) Το Χίος φαίνεται να υστερεί σε σχέση με το Πρέβελης όσον αφορά την διακίνηση φορτηγών. Το Πρέβελης (με δυο δρομολόγια την βδομάδα βέβαια, σε σχέση με τα τρία του Χίος) μετέφερε κάπου κοντά στα 30 τεμάχια/δρομολόγιο ενώ το Χίος κινείται στα 20/δρομολόγιο. Να είναι θέμα γκαράζ? Ποιός ξέρει... 

2ον) Με την πιθανή εκτίναξη των ναύλων από/προς Κρήτη-Σαντορίνη (ελέω μονοπωλίου από τον Ηλιό), φαίνεται πως το Χίος θα πολλαπλασιάσει την κίνησή του ως μοναδική φτηνή(σχετικά) -αξιόπιστη(στάνταρ δρομολόγια βρέξει-χιονίσει σε αντιδιαστολή με το Πρέβελης) -βολική (βραδινή αναχώρηση με πρωινή άφιξη) επιλογή για τους επιβάτες.

3ον) Δεν έχει πείσει ακόμα τους Σαντορινιούς. Με 10-12.000 μόνιμους κατοίκους στο νησί και με το Χίος ως η πιο φτηνή και γρήγορη επιλογή για Πειραιά, περίμενα τουλάχιστον τριψήφιο αριθμό επιβατών/δρομολόγιο. Αντ'αυτού κινείται κάπου στους 40 (+-10) επιβάτες/δρομολόγιο. Ποιός ξέρει και σε αυτή την περίπτωση... 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

1)Το Χίος είναι πιο ακριβό/μετρο σε σχέση με όταν ήταν το Πρεβελης, το οποίο έβαζε κατά μ.ο 40 για Σαντορινη και δεν έδινε αλλά μέτρα στο γκαράζ για τις μεταφορικές που η ζήτηση τους ήταν πολύ παραπάνω.Μην ξεχνάμε ότι είναι και το Άγιος Γεώργιος τώρα και έχει πάρει μεγάλο κομμάτι από την πίτα.

2) ισχύει ότι ακριβώς έχεις γράψει

3) Η Σαντορινη έχει πολύ παραπάνω μόνιμους κατοίκους (μάλλον τους περισσότερους στις κυκλαδες) έχουν συνηθίσει το πρωινό δρομολόγιο που φεύγει από τον Πειραιά στις 07:25 και φθάνει πιο νορμαλ ώρα και όχι τα μεσάνυχτα που φθάνει το Χιος.Παντως τα νουμερα του Χιος είναι καλά και δεν είναι κανονας οι 50 επιβάτες. Επίσης οπως γίνεται και με την Ρόδο οι περισσότεροι προτείμανε το αεροπλάνο καθώς είναι πιο φθηνό και με πολλές πτήσεις μέσα στην ημέρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...