Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το υπέρβαρο φορτηγό έχει ελεχθει πριν την είσοδο στο πλοίο με τη ζύγιση του που είναι υποχρεωτική στα λιμάνια της ενδοχώρας, γιατί στα λιμάνια των νησιών δεν γίνεται κάτι τέτοιο!! Εαν είναι υπέρβαρο το φορτηγό θεωρητικά δεν φορτώνεται στο πλοίο μιας και δεν υπάρχει το ζυγολόγιο (υπάρχει περίπτωση να ταξιδέψει με υπεύθυνη δήλωση του οδηγού ότι δεν είναι υπέρβαρο σε περίπτωση που δζυγεν προλαβαίνει να πάει στη πλάστιγγα 

 

Ας πούμε βέβαια ότι αυτά είναι τρίχες γιατί απλά δεν υπάρχει κράτος και έλεγχος... Στο Πειραιά πχ, φορτώνεις, πάς στην πλάστιγγα στα χιώτικα (που χάνει και κάνα 500άρι κιλά) κατά τις 1700, παίρνεις το χαρτί,  βγαίνεις, πας Ρέντη φορτώνεις κάνα τόνο ακόμα , και γυρνάς στις 2100 παρά κάτι, και φεύγεις "Κύριος".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Νομίζω ότι υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο χρονικό όριο που ζυγιζεται το φορτηγό πριν μπει στο πλοίο!! Έχω τύχει να ξανά στέλνουν φορτηγό να ζυγιστει πριν την φόρτωση του, επειδή το ζυγολογιο ήταν αρκετές ώρες νωρίτερα από την ώρα της φόρτωσης του στο πλοίο

Link to comment
Share on other sites

Μήπως θα έπρεπε επίσης και η πλάστιγγα να "ανοίγη" γιά να δεχτή φορτηγά πρός ζύγισιν σε μικρότερο χρονικό διάστημα πρίν την αναχώρηση τού εκάστοτε πλοίου,ώστε να μήν υπάρχη επάρκεια χρόνου να βγή το φορτηγό απ'το λιμάνι γιά να πάη να πάρη κι'άλλο φορτίο;

 

(Θα έλεγα επίσης ότι θα έπρεπε να υπάρχη και δεύτερη πλάστιγγα εκτός από την υπάρχουσα στα "χιώτικα",ώστε να μήν δημιουργήται συνωστισμός,αλλά λεφτά δέν υπάρχουν και πρέπει να είμεθα λιτοδίαιτοι πλέον).....

 

Αφελής ερώτηση:υπάρχει άραγε έγγραφο,το οποίο να φέρεται εις γνώσιν τού πλοιάρχου (και να το υπογράφη αυτός),όπου θα φαίνεται το συνολικό βάρος όλων τών οχημάτων που έχουν φορτωθεί στο βαπόρι;

 

Δεύτερη αφελής ερώτηση:αυτή η πλάστιγγα στα "χιώτικα",υπάρχει κάποια πιστοποιημένη εταιρία που την διακριβώνει (δηλαδή ελέγχει άν λειτουργή σωστά και δίνη το βάρος τού ζυγιζομένου φορτίου με ακρίβεια);Γιατί άμα "χάνει και κάνα 500άρι κιλά" όπως γράφει παραπάνω ο redhellgr,αυτό σημαίνει ότι μπορεί εγώ στο φορτηγό μου να'χω φορτώσει και κανέναν ελέφαντα παραπάνω στα μουλωχτά.........

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

Στο λιμάνι του Πειραιά υπάρχουν τρεις πλάστιγγες!! Μια στα 200αρια, μια στα Χιώτικα και μια στου Βασιλειάδη. Η πλάστιγγα στα Χιώτικα λένε ότι χάνει κάποια κιλά (γύρω στα 50 κιλά) και με καμία σχέση με τα 500 κιλά που ανέφερε ο Redhellgr. Το ζυγολόγιο των φορτηγών αναφέρει το ακριβές βάρος των φορτηγών αλλά το παίρνει το λιμεναρχείο και όχι το πλοίο. Λογικά οι πλάστιγγες πρέπει να παίρνουν πιστοποίηση κάθε χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Το σενάριο που παρέθεσα παραπάνω είναι ακριβέστατο. 'Ωρες και κιλά. Συνέβη Αύγουστο 2013. 

 

Η μόνη λύση είναι να αλλάξει η όλη νοοτροπία. Μέτρηση και μετά αποκλεισμός σε "ειδικό χώρο" . Να μην μπορείς με φορτηγό να πας πουθενά. Ή να μπεις στο πλοίο ή να φύγεις να πας σπίτι σου/στην εταιρία. Και αν θες να ξαναμπείς στον "ειδικό χώρο", μέτρηση ξανά... Ή απλά αποδεκτή μέτρηση να είναι μόνο η εντός ... μισαώρου.

 

Αμφιβάλλω βέβαια και για το σημαντικόν του πράγματος , ως προς την ασφάλεια του πλοίου. Ακόμα και ένας τόνος παραπάνω εδώ και ένας εκεί δεν φέρνει την καταστροφή. Εξυπηρετεί λαμογο-συμφέροντα φορτηγατζήδων και μεταφορικών εταιριών ναι, αλλά ούτε ανατρέπει , ούτε βυθίζει πλοία...

 

 

... μια στου Βασιλειάδη...

 

Στην οποία δεν πάει κανείς γιατί αν είσαι οριακός - αλλά πράγματι εντός ορίων - , σε βγάζει υπέρβαρο... Γενικά όλες, δείχνουν διαφορετικές μετρήσεις στο ίδιο φορτηγό.

Link to comment
Share on other sites

Το σενάριο που παρέθεσα παραπάνω είναι ακριβέστατο. 'Ωρες και κιλά. Συνέβη Αύγουστο 2013. 

 

Η μόνη λύση είναι να αλλάξει η όλη νοοτροπία. Μέτρηση και μετά αποκλεισμός σε "ειδικό χώρο" . Να μην μπορείς με φορτηγό να πας πουθενά. Ή να μπεις στο πλοίο ή να φύγεις να πας σπίτι σου/στην εταιρία. Και αν θες να ξαναμπείς στον "ειδικό χώρο", μέτρηση ξανά... Ή απλά αποδεκτή μέτρηση να είναι μόνο η εντός ... μισαώρου.

 

Αμφιβάλλω βέβαια και για το σημαντικόν του πράγματος , ως προς την ασφάλεια του πλοίου. Ακόμα και ένας τόνος παραπάνω εδώ και ένας εκεί δεν φέρνει την καταστροφή. Εξυπηρετεί λαμογο-συμφέροντα φορτηγατζήδων και μεταφορικών εταιριών ναι, αλλά ούτε ανατρέπει , ούτε βυθίζει πλοία...

 

 

 

Στην οποία δεν πάει κανείς γιατί αν είσαι οριακός - αλλά πράγματι εντός ορίων - , σε βγάζει υπέρβαρο... Γενικά όλες, δείχνουν διαφορετικές μετρήσεις στο ίδιο φορτηγό.

Ως πρός τον αποκλεισμό τού φορτηγού σε ειδικό χώρο μετά την ζύγιση,συμφωνώ απολύτως.Διαφορετικά,είναι σάν να σού ζυγίζουν την βαλίτσα στο αεροδρόμιο στο counter τής εταιρίας και μετά να σού την ξαναδίνουν γιά να την πάρης μαζί σου στο κυλικείο πρίν την επιβίβαση.

 

Ο "ένας τόννος παραπάνω¨εδώ κι'εκεί ενδεχομένως μπορεί να βυθίση και το πλοίο,άν δέν έχη φορτωθεί σωστά.Πάντως προκαλεί αύξηση στην κατανάλωση καυσίμων,ειδικώς δέ όταν πολλοί τόννοι παραπάνω έχουν φορτωθεί "εδώ κι'εκεί" μέσα στο βαπόρι,εν αγνοία,βεβαίως,τών υπευθύνων του πληρώματος (αφού τα ζυγολόγια τα παίρνει το λιμεναρχείο και δέν δίνει αντίγραφα στους πλοιάρχους).

 

Τέλος,άν όλες οι πλάστιγγες δείχνουν διαφορετικές μετρήσεις στο ίδιο φορτηγό,μάλλον οι υπεύθυνοι τού λιμεναρχείου θα έπρεπε εδώ και καιρό να έχουν ανησυχήσει.....

Edited by Hastaroth
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Που ειναι ο φαρος??? οεο που ειναι ο φαρος...????.που ειναι ο φαααρος...οεο που ειναι ο φαααρος? B)

1 Χρονος χωρις τον κοκκινο ... και το κομματι που εχει μεινει καθε μηνα διαλυεται και λιγο πιο πολυ...

 

Ηρεμήστε παιδιά.Πολλοί διαγωνισμοί "προωθούνται" με ταχύτητα όντος που ζεί σε πλανήτη με υγρό υδρογόνο,άν και αφορούν προμήθειες υγείας,απ'τίς οποίες εξαρτώνται ζωές ασθενών,κι'εσείς θέλετε να σάς φτιάξουν φάρο σε πέντε μέρες;Απαιτητικοί είστε εκεί κάτω στον Πειραιά..... :)

 

Εγώ βλέπω να παραμένη ο σιδηρούς τρίπους με το μπουρδελοφάναρο καμμιά διετία ακόμη....

 

(Πάντως λεφτά υπάρχουν,το είπε και ο ΟΛΠ Α.Ε).

 

Μάλλον έφτασε η ώρα της ανακατασκευής του φάρου ,αφου στις 27/2/2015 ανέβηκε ο διαγωνισμός ..24/3/15 ηταν η καταλληκιτκή

23/2 είχα ανεβάσει άρθρο για το φάρο...Τι να πώ?Τυχαίο??

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στα "άδυτα" του "Κοιμισμένου γίγαντα" του Πειραιά που τρυπώσαμε πριν λίγους μήνες. Εικόνες από το δεύτερο υψηλότερο κτίριο της χώρας που έχει τη "ρετσινιά" της Χούντας, δεν ολοκληρώθηκε ποτέ και "στοιχειώνει" το μεγαλύτερο λιμάνι μας.

http://www.vice.com

Edited by proud_ionian
λινκ
Link to comment
Share on other sites

Μάλλον έφτασε η ώρα της ανακατασκευής του φάρου ,αφου στις 27/2/2015 ανέβηκε ο διαγωνισμός ..24/3/15 ηταν η καταλληκιτκή

23/2 είχα ανεβάσει άρθρο για το φάρο...Τι να πώ?Τυχαίο??

 

Αρη έγινε διαγωνισμός... τώρα αν πήγε κανείς δε ξέρω...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

στα πλαισια της ευραπαικης ημερας θαλασσας, ο ΟΛΠ παρουσιαζει την τελικη μορφη του μουσειου εναλιων αρχαιοτητων, που θα στεγαστει στο παλιο σιλο στο λιμανι του πειραια.

 

837027_Screen_Shot_2015-05-29_at_5.30.27

 

να δουμε ποτε θα υλοποιηθει το project, γιατι σερνεται απο το 2010

Link to comment
Share on other sites

Ρωτάω εδώ και συγχωρέστε με αν υπάρχει (αλλά δεν το βρήκα) κάποιο σχέδιο του Πειραιά με τις μπίντες και την αρίθμηση τους. Είδα κάτι σχετικό στην γέφυρα ενός πλοίου και θα ήθελα να ήξερα αν υπάρχει και απο ποιον εκδίδεται.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μην φας γλαρο οτι θα ειναι ετοιμη κιολας!! Σε αυτη τη κατασταση ειναι απο το Μαιο!!! Εγω προβλεπω να τελειωνει το καλοκαιρι και να μην ειναι ετοιμη!!! Το πιο πιθανο ειναι ετοιμη οταν θα δεσουν τα ταχυπλοα για να ξεχειμωνιασουν, που θα χρειαστουν αυτη τη θεση

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Υπαρχει καποιο θέμα με τους πιλότους ; Μου φαινεται οτι μια η το πολυ 2 πιλοτινες βγαίνουν ..

Ηρθε πριν λιγο και εδεσε στο Νέο Μολο

Σήμερα το Σαντορίνη , περίμενε και αρκετή ώρα για να παει ΝΜΔ ( λογικα ως εξωτερικού , δεν παίρνει πιλότο; ) και επίσης περίμενε μεχρι και το Thomson majesty να βγει στις 18.20 ενώ ηταν σχεδόν στη κίτρινη απο τις 17.30. Απορία ψαλτου ειναι πιο πολυ γιατι ειχα ακούσει και διαβάσει στο διαδίκτυο οτι εχουν θέματα με τα πετρέλαια

Επίσης η θέση πανω ακομα φτιάχνεται ....

Επιπλέον Τα σίδερα που απέτρεπαν την είσοδο στο τζετ φερυ τωρα χρησιμεύουν ως απλωστρες για τα ρούχα των αθίγγανων που ειναι κάτω απο τον ταινοδρομο και πανω απο τη μικρή παραλία των λιπασμάτων ...

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

η πωληση του ΟΛΠ σε ιδιωτες επενδυτες, συνεπεγεται και την παραχωρηση σε αυτους και μεγαλου μερους του θαλασσιου/παραλιου μετωπου καθως και χερσαιων περιοχων.

 

κατα το ΤΑΙΠΕΔ, αυτο ειναι απαραιτητο προκειμενου να υλοποιησει ο μελλοντικος στρατηγικος εταιρος τα σχεδια αναπτυξης του λιμανιου.

 

(θυμιζω οτι το εναλλακτικο μοντελο ιδιωτικοποιησης, που ειναι πιο συνηθες διεθνως και εδω υποστηριζε ο μαρινακης, αλλα και μερος του ΣΥΡΙΖΑ, ειναι η "πωληση" δραστηριοτητων και η παραχωρηση προβλητων σε περισσοτερους του ενος παροχους, με την κυριοτητα να παραμενει στο δημοσιο).

 

στο σχεδιο της efsyn.gr με κιτρινο ειναι οι περιοχες που παραχωρουνται στον αγοραστη του ΟΛΠ και με... μελιτζανι τα μελλοντικα κρηπιδωματα.

 

post-1817-0-77555200-1444742900_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Τι θέλει να κάνει ο επενδυτής ή η μελέτη του ΕΜΠ που αναφέρει το άρθρο ειναι αυτο? Γιατι κάτι μου θυμίζει απο ένα αφιέρωμα που είχε κάνει κάποτε το γνωστό καραβολατρικό περιοδικο στον καθηγητη που επιτηρούσε τη μελετη...


Update: Η ΕΦ.ΣΥΝ. ως φωνή της αριστεράς που είναι ,πήρε το σχέδιο απο την ιστοσελίδα του "αριστερού" Δημου Κερατσινίου Δραπετσώνας..

 

οπως  θα λέγανε και οι συγχωριανοι μου , I hold small bucket

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...