Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

μήπως υπάρχουν στοιχεία για τις μεταβολές των μεριδίων με την πάροδο του χρόνου? Είναι αυξανόμενα ή έχουν σταθεροποιηθεί?

Επειδή τα στοιχεία για το διάστημα 12 Μαρτίου – 30 Ιουνίου είχαν δημοσιευτεί:

Η Superfast έχοντας το 30% των συνολικών δρομολογίων (από 12 Μάρτη που ξεκίνησε) πέτυχε:

24% σε επιβάτες,

21% σε ΙΧ και

14% σε φορτηγά.

προκύπτει πως το διάστημα του καλοκαιριού (Ιούλιος – Σεπτέμβριος), τα μερίδια αγοράς της Superfast συρρικνώθηκαν. Το γεγονός πως μειώθηκαν σε απόλυτα μεγέθη, είναι απολύτως φυσιολογικό, αφού οι άλλες δύο εταιρείες αύξησαν τον αριθμό των δρομολογίων τους, κάτι που δεν μπορεί να κάνει το κόκκινο. Το γεγονός όμως πως μειώθηκαν και σε σχέση με το μερίδιο αγοράς επί των δρομολογίων που του αντιστοιχούν, είναι ένα ακόμα ανησυχητικό στοιχείο. Σε ένα βαθμό αυτό οφείλεται στο μικρότερο πρωτόκολλο (που παίζει ρόλο κυρίως τους καλοκαιρινούς μήνες), αλλά και στα ωράρια των δρομολογίων.

Πάντως εάν τα μερίδια παραμένουν σε αυτά τα επίπεδα...ίσως να έχει βάση η φημολογία για προσέγγιση και στη Σαντορίνη

Αυτός ο σχεδιασμός έχει την ίδια λογική που είχε και η προσθήκη της Σύρου-Μυκόνου στο δρομολόγιο της Χίου-Μυτιλήνης. Χωράνε όμως δύο καρπούζια στην ίδια μασχάλη;:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας δούμε πως διαμορφώθηκε η μεταφορική κίνηση και τα μερίδια αγοράς για το εννεάμηνο του 2009:

Μεταφορική κίνηση

Επιβάτες: 828.000 vs 887.000 -6.7%

Οχήματα: 124. 000 vs 122.000 +1.6%

Φορτηγά : 46.000 vs 57.000 -19,3%

Μερίδια αγοράς

Επιβάτες: 63,7% vs 68,8%

Οχήματα: 61,2% vs 60,9%

Φορτηγά : 42,8% vs 48,2%

Link to comment
Share on other sites

Μεταφορική κίνηση

Επιβάτες: 828.000 vs 887.000 -6.7%

Οχήματα: 124. 000 vs 122.000 +1.6%

Φορτηγά : 46.000 vs 57.000 -19,3%

Μετά τη σημερινή διευκρινιστική επιστολή της εταιρείας, τα νούμερα διαμορφώνονται ως εξής:

Επιβάτες: 828.000 vs 814.000 +1,7%

Οχήματα: 124. 000 vs 111.000 +11,5%

Φορτηγά : 46.000 vs 54.000 -14,5%

Μήπως ξέρουμε τα δρομολόγια της MINOAN, κατά πόσο αυξηθήκαν σε σχέση με το ίδιο διάστημα πέρυσι??

Για το εννεάμηνο η αύξηση των δρομολογίων δεν ήταν ιδιαίτερα σημαντική, περίπου 7-10%. Από το Σεπτέμβριο όμως και μέχρι σήμερα έχει γίνει μεγάλη αύξηση, αφού η Minoan εκτελεί 30% περισσότερα δρομολόγια σε σχέση με πέρσι, πιέζοντας έτσι ακόμα περισσότερο τη Superfast (με συνέπειες όμως και στα δικά της οικονομικά αποτελέσματα).

Link to comment
Share on other sites

Για εμενα η εταιρεια Attica group εκανε ενα μεγαλο λαθος με την αλλαγη ωρας του δρομολογιου απο 15.30 το εκανε 15.00.Αποτελεσμα αυτου εγω και πολλοι αλλοι Ναξιωτες (περιπου 150 παιδια σπουδαζουν κρητη)-Παριανοι που εχουν καποιες δουλειες δεν μπορουμε να ταξιδεψουμε με superfast.Αυτο συμβαινει γιατι η ανταποκριση απο κυκλαδες με blue star paros-naxos φτανει στον πειραια 15.00. Οσο καιρο ειχε το δρομολογιο 15.30 ηταν το καλυτερο δωρο που μπορουσε να μας κανει η εταιρεια γιατι δεν χρειαζοταν να περιμενουμε ως το βραδυ να φυγουμε και να ειμαστε την αλλη μερα το πρωι κρητη.ετσι η διαρκεια ταξιδιου απο Ναξο προς Ηρακλειο μεσω πειραια ηταν αρχικα περιπου 21 ωρες ενω με το superfast εγινε περιπου 14 ωρες!!αρκετα μεγαλη διαφορα..

Την περασμενη εβδομαδα που ανεβαινα πειραια με superfast,ημερα τεταρτη, η κινηση ειχε ως εξης:

φορτηγα 12

ΙΧ 5

επιβατες περιπου 200

Link to comment
Share on other sites

Είναι σίγουρο ότι οι ώρες δρομολογίων των πλοίων και οι τυχόν αλλαγές σε αυτές, κάποιους εξυπηρετούν και κάποιους άλλους όχι. Δεν νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε για "λάθος", αφού αυτή η αλλαγή σίγουρα κάποιο σκοπό είχε, μπορεί να έχασε κάποιους επιβάτες αλλά θα κέρδισε σε κάτι άλλο.

Οπωσδήποτε πάντως φίλε μου NIKOSNAXOS καταλαβαίνω και συμμερίζομαι τους λόγους που επικαλέστηκες. :)

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνω κ εγω με τον ΣΕΙΡΙΟ,η αλλαγη της ωρας εχει παντα κ ευχαριστημενους κ δυσαρεστημενους.

Την περασμενη εβδομαδα που ανεβαινα πειραια με superfast,ημερα τεταρτη, η κινηση ειχε ως εξης:

φορτηγα 12

ΙΧ 5

επιβατες περιπου 200

Ωρε μανα μου,ποσα 5Χ5 μπορουσαν να διοργανωθουν στα γκαραζ του:oΜε 28 μιλια μεση ταχυτητα και τετοια νουμερα σε οχηματα αναμενω να δω μεχρι ποτε θα αντεξει η ΑΤΤΙΚΑ...

Link to comment
Share on other sites

λογικα κατι αλλο θα ηθελε να πετυχει με την αλλαγη ωρας.αλλα αυτο που με προβληματιζει ειναι οτι και το superfast και το blue star ανηκουν στην ιδια εταιρεια.ενα τεταρτο βρε αδερφε να καθυστερουσε να φυγει δεν θα τρωγαμε ολη αυτη την ταλαιπωρεια.. :)

απογοητευτηκα και εγω με την χαμηλη κινηση που ειχε..σαφως ειναι ζημιωγωνο αυτη την στιγμη..για να δουμε πως θα παει..

Παντως ο ανταγωνισμος εχει και τα καλα του με εμας κερδισμενους..πρωτον γιατι ταξιδεψα με 20 ευρω και δευτερο ενας διπλος ελληνικος και ενα μπουκαλακι νερο στο superfast εχει 2.50 ενω στο blue star για ναξο 3.80!!!

Link to comment
Share on other sites

εγω και πολλοι αλλοι Ναξιωτες (περιπου 150 παιδια σπουδαζουν κρητη)-Παριανοι που εχουν καποιες δουλειες δεν μπορουμε να ταξιδεψουμε με superfast.
Οπότε εάν το SF XII πιάνει και στη Σαντορίνη θα βολευτείτε όλοι σας με τον καλύτερο τρόπο. Αντί για Πειραιά θα πηγαίνετε με το πρωινό BS στη Σαντορίνη και θα παίρνετε από εκεί το SF XII. Και θα γυρνάτε με το απογευματινό. Και με λιγότερο χρόνο και έξοδα.;) Που λέει και η διαφήμιση...κανείς δεν σας ταξιδεύει καλύτερα.:D
Link to comment
Share on other sites

....Ωρε μανα μου,ποσα 5Χ5 μπορουσαν να διοργανωθουν στα γκαραζ του...

Για να είμαι ειλικρινής την Πέμπτη 3-12-09, και το Φαιστός Palace άδειο ήταν. Νούμερα δεν γνωρίζω, αλλά στην άφιξη στο Ηράκλειο, οι καμπίνες Α που καθαρίζονταν ήταν ελάχιστες, ενώ αποβραδύς τα σαλόνια και τα αεροπορικά ήταν άδεια και τα restaurant χτύπαγαν μύγες. Τι να γίνει, εποχικότητα είναι αυτή, να γινόταν 4 μήνες πριν, ΟΚ, θα ήταν πρόβλημα...

Link to comment
Share on other sites

Πάντως μπορεί το ΧΙΙ να μην "ΤΙΓΚΑΡΕΙ" στα φορτηγά, νομίζω όμως ότι έχει αξιοπρεπή κίνηση στο roundtrip, δεδομένης πάντα και της εποχής φυσικά.

Προσωπικά εξακολουθώ να τους στηριζω σταθερά.

Link to comment
Share on other sites

Τα πράγματα έχουν γίνει πολύ δύσκολα για το κόκκινο καθώς έχει πλέον σταθεροποιηθεί στην τρίτη θέση και στα μερίδια των επιβατών. Τα έσοδα του πλοίου δεν είναι ικανά να καλύψουν ούτε καν τα λειτουργικά του έξοδα.

Link to comment
Share on other sites

αυριο η τις επομενες μερες θα προσπαθησω να εχω στα χερια μου την κινηση του πλοιου για την περασμενη εβδομαδα και θα σας την ανακοινωσω αναλυτικα για καθε ημερα ωστε να βγαλουμε καποια συμπερασματα.επισης απο τωρα εχω κανονισει να εχω τα νουμερα για τις ημερες των εορτων για να εχουμε ασφαλη συμπερασματα.

(τα νουμερα δεν θα ειναι τυχαια, θα τα εξασφαλισω απο πρακτορειο της blue star)

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Οπότε το ερώτημα είναι: μήπως στη συγκεκριμένη γραμμή 1 πλοίο δεν μπορεί να κάνει εξ ίσου καλά την δουλειά 2 πλοίων?
Το σημαντικότερο από αυτό το άρθρο είναι το η Superfast σκέπτεται να διπλώσει το Superfast XII στη γραμμή του Ηρακλείου.
Έχει μια λογική η δρομολόγηση του δεύτερου πλοίου στο Ηράκλειο. Είναι κάτι που δεν έχει δοκιμαστεί ποτέ στο παρελθόν από τους επίδοξους εκπορθητές της Κρήτης και στηρίζεται στη λογική πως αν θέλεις να κοιτάξεις στα μάτια τις δύο εταιρείες, θα πρέπει να παίξεις με τους δικούς τους κανόνες. Κοντός ψαλμός αλληλούια, το αργότερο μέχρι την άνοιξη, όλες μας οι απορίες θα λυθούν!
Δεν υποστηρίζω πως το “δίπλωμα” του δρομολογίου θα αποτελέσει τη λύση για την Superfast, αλλά όντως θα διορθώσει μερικά θέματα, όπως:

1. Θα ανταγωνίζεται επί ίσοις όροις τους άλλους δύο σε θέματα ωραρίων, καθώς τώρα το μεσημεριανό του δρομολόγιο είναι ασυνήθιστο για τους επιβάτες και άβολο για τα φορτηγά, ενώ στο βραδινό του, αναγκάζεται να αναχωρεί τελευταίος.

2. Μπορεί με ένα πλοίο το χειμώνα, να εκτελεί όσα δρομολόγια εκτελούν και οι άλλοι δύο, αλλά το καλοκαίρι, εκτελεί πολύ λιγότερα και οι συσχετισμοί αλλάζουν εντελώς.

Τα πράγματα έχουν γίνει πολύ δύσκολα για το κόκκινο καθώς έχει πλέον σταθεροποιηθεί στην τρίτη θέση και στα μερίδια των επιβατών. Τα έσοδα του πλοίου δεν είναι ικανά να καλύψουν ούτε καν τα λειτουργικά του έξοδα.
Μήπως το δίπλωμα των SUPERFAST είναι πλέον αναπόφευκτο? Διαφορετικά δεν βλέπω τι άλλο μπορεί να γίνει πλην της αποχώρησης.

Ακόμα και η προσθήκη της Σαντορίνης μοιάζει σαν "παρηγοριά στον άρρωστο".

Link to comment
Share on other sites

Οι Σαντορινιοί είμαι βέβαιος πως θα το στηρίξουν.Εντυπωσιάστηκαν από τα μεγάλα Blue star αλλά με αυτό(SUPERFAST xii) θα πάθουν πλάκα.Τον χειμώνα δεν συμφέρει οικονομικά η κίνηση αυτή,αν εξαιρέσει κανείς τις διακοπές των χριστουγέννων όπου τα 2/3 των μόνιμων κατοίκων μετακινούνται στην Αθήνα!Το καλοκαίρι όμως;

Edited by ΝΟΜΙΚΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Λοιπον, Νουμερα superfast XII απο 1/12 εως 9/12 Πειραιας-Ηρακλειο

.........επιβατες....ΙΧ.....φορτηγα.....μοτο

1/12 .....290.......51.......40.............5

2/12.....190........20.......45.............3

3/12.....260........35.......45.............5

4/12.....299........35.......47.............5

5/12.....225........20.......25.............3

6/12.....230........30.......30.............4

7/12.....250........33.......35.............5

8/12.....240........25.......50.............2

9/12.....260........40.......53.............3

Edited by NIKOSNAXOS
Link to comment
Share on other sites

Δεν τα βρισκω τοσο τραγικα τα πραγματα με την κινηση του κοκκινου, εφοσων τα παραπανω νουμερα ισχυουν. Υπολογισα μεσο ορο φορτηγων και ειναι 41 ανα ταξιδι. Στους επιβατες ειναι 249 και στα ΙΧ 32. Στα φορτηγα περιμενα πολυ χαμηλοτερα. Σε επιβατες και ΙΧ μπορει καλυτερα.

Link to comment
Share on other sites

Δεκέμβρη μήνα, χωρίς ακόμα να έχει αρχίσει η εορταστική περίοδος. Πολύ καλά θα έλεγα!

ΑΠό την πλευρά μου εύχομαι να ΜΗ διπλώσει το καράβι. Αυτη τη στιγμή η SF διαφοροποιειται απο τους άλλους με το ωράριο αναχωρήσεων, αν απλά έχουμε ενα ακομα βραδυνο δρομολόγιο στις 22:00 δεν αλλάζει τίποτα απολύτως για τον επιβάτη

Link to comment
Share on other sites

Ασχημα δεν ειναι αλλα αν σκεφτει κανεις οτι η ΑΝΕΚ κανει περιπου 100 φορτηγα ανα δρομολογιο και η Μινωικες κατι αναλογο καταλαβαινει κανεις οτι η διαφορα ειναι ακομα μεγαλη

Και επειδη εβαλες και τη σημερινη μερα δεν ειναι απιστευτα μικρο το νουμερο σε επιβατες απο τη στιγμη που δεν θα ταξιδεψει το ΦΑΙΣΤΟΣ?

Link to comment
Share on other sites

Αν αυτη την περιοδο ηταν στην Ανκονα θα κουβαλουσε ακομα λιγοτερο κοσμο ισως λιγα παραπανω φορτηγα και θα εκανε ταξιδι 20 ωρων και οχι 6 με οτι αυτο συνεπαγεται ;)

Link to comment
Share on other sites

Δεν τα βρισκω τοσο τραγικα τα πραγματα με την κινηση του κοκκινου, εφοσων τα παραπανω νουμερα ισχυουν. Υπολογισα μεσο ορο φορτηγων και ειναι 41 ανα ταξιδι. Στους επιβατες ειναι 249 και στα ΙΧ 32.

Καλά υπολόγισες τους μέσους όρους, τα έξοδα του όμως τα υπολόγισες; Γράφοντας στο προηγούμενο μήνυμα μου πως με τα έσοδα του αδυνατεί να καλύψει ακόμα και τα λειτουργικά του έξοδα, υπολόγιζα όλη την περίοδο της μέχρι τώρα δρομολόγησης, που είχε και τους καλούς καλοκαιρινούς μήνες. Με τα νούμερα αυτά του Δεκεμβρίου, δεν καλύπτεται σχεδόν ούτε το κόστος καυσίμων & πληρωμάτων, μιλάμε για το Superfast, όχι για το Superferry…

Σημείωση: Τα λειτουργικά έξοδα περιλαμβάνουν επίσης τις επισκευές, τις ασφάλειες, τα έξοδα λιμένων, τα αναλώσιμα κλπ Εκτός από αυτά τα κόστη, το πλοίο έχει να καλύψει έξοδα Διάθεσης και Διοίκησης (προμήθειες πρακτόρων, κόστος ξηράς, marketing, ενοίκια κλπ), τις αποσβέσεις του και φυσικά το κόστος των δανείων του.

Αν αυτη την περιοδο ηταν στην Ανκονα θα κουβαλουσε ακομα λιγοτερο κοσμο ισως λιγα παραπανω φορτηγα και θα εκανε ταξιδι 20 ωρων και οχι 6 με οτι αυτο συνεπαγεται ;)

Το επιχείρημα σου έχει μια λογική. Αυτή τη στιγμή η εταιρεία δεν έχει που αλλού να δρομολογήσει το πλοίο, δεν τίθεται καν το θέμα της Αδριατικής, όχι μόνο γιατί ούτε εκεί θα ήταν κερδοφόρο, αλλά γιατί το έχει αντικαταστήσει ήδη, οπότε δεν υπάρχει χώρος εκ των πραγμάτων. Διατηρώντας το (έστω και ζημιογόνο) στο Ηράκλειο, ροκανίζει τα κέρδη των ανταγωνιστών της αλλά αυτή η στρατηγική μόνο βραχυχρόνιο χαρακτήρα μπορεί να έχει.

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Και τα νουμερα του superfast XII απο Ηρακλειο-Πειραια απο 30/11 εως 8/12

.........επιβατες....ΙΧ.....φορτηγα.....μοτο

30/11...190........38.......47.............6

1/12 .....134.......19.......34.............1

2/12.....131........11.......36.............3

3/12.....255........13.......38.............3

4/12.....203........23.......35.............2

5/12.....155........30.......33.............1

6/12.....237........19.......19.............2

7/12.....223........13.......52.............6

8/12.....175........24.......47.............4

Ασχημα δεν ειναι αλλα αν σκεφτει κανεις οτι η ΑΝΕΚ κανει περιπου 100 φορτηγα ανα δρομολογιο και η Μινωικες κατι αναλογο καταλαβαινει κανεις οτι η διαφορα ειναι ακομα μεγαλη

Και επειδη εβαλες και τη σημερινη μερα δεν ειναι απιστευτα μικρο το νουμερο σε επιβατες απο τη στιγμη που δεν θα ταξιδεψει το ΦΑΙΣΤΟΣ?

Ναι αλλα απο οτι ακουσα το Κρητη ΙΙ νομιζω εφυγε πιο αργα ωστε να παρει και τους επιβατες του Φαιστος.Πιστευω αν ειχε βραδινο δρομολογιο το Superfast πιστευω αυτο θα επαιρνε ολο τον κοσμο;)

Edited by polmyt
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

Αυτο που ηθελα να πω(ισως και να μην το εξεφρασα σωστα) ειναι οτι το σημερινο δρομολογιο ειχε και αρκετο κοσμο απο το Παλατι.Οι κινητοποιησεις ηταν γνωστες απο χτες αρα πολλοι ειχαν δυνατοτητα επιλογης πλοιου.

Μου κανει εντυπωση παντως οτι τα νουμερα ειναι αρκετα πεσμενα απο Ηρακλειο.Και αυτο γιατι το SUPERFAST φευγει τελευταιο απο την Κρητη οποτε θα περιμενε κανεις να περνει κοσμο μιας και δεν υπαρχει η δικαιολογια οτι φευγει μεσημερι.

Link to comment
Share on other sites

Και εμενα με εντυπωσιαζει το γεγονος οτι εχει καλυτερη κινηση σε ολες τις κατηγοριες στο Πειραιας-Ηρακλειο και οχι στο αναποδο:eek:Και το λεω αυτο γιατι ειναι δυσκολο και για τις μεταφορικες να προλαβαινουν το μεσημεριανο δρομολογιο αλλα και για τους επιβατες(ποσο μαλλον οταν εχουν μαθει για χρονια με βραδινα δρομολογια).Παντως και γω τα περιμενα χειροτερα,παρολαυτα και χωρις να βλεπαμε αυτα τα νουμερα καταβαιναμε ολοι οτι το συγκεκριμενο πλοιο δεν 'βγαινει' στην συγκεκριμενη γραμμη.Τα παρακατω ειχα αναφερει στο Πειραιας-Χανια

Εγω τελικα αρχιζω να πιστευω,πως το πλοιο που ταιριαζε γαντι για να σπασει το μονοπωλειο της ΑΝΕΚ ηταν/ειναι το Ν.ΧΙΟΣ η ενα πλοιο αναλογων διαστασεων και χωρητικοτητας(και ταχυτητας φυσικα).Ενα τετοιο πλοιο θα ηταν ικανο να δουλευει καλα και τον χειμωνα αφου δεν χρειαζεται 100 φορτηγα για να γεμισει ουτε 2000+ επιβατες.15-20 φορτηγα να παιρνει και 1000 επιβατες και τα εξοδα του θα βγαζει και θα ανταγωνιζονταν ισαξια την ΑΝΕΚ.Πιστευω ηταν/ειναι ο μοναδικος τροπος,ωστε μια εταιρια να σταθει για καμποσο χρονικο διαστημα στα Χανια και μην μπαινει 'μεσα' σε αναλογια εσοδων/εξοδων.

Νομιζω οτι με τα παραπανω νουμερα που ειδαμε,ενα τετοιο πλοιο(ισως και τα νεα Blue Star)θα μπορουσε να κρατησει σε μια τοσο δυσκολη μαχη.

ΥΓ.Ευχαριστουμε και τον NIKOSNAXOS για τα περιφημα νουμερα,μαγκια του;)

Link to comment
Share on other sites

...Μου κανει εντυπωση παντως οτι τα νουμερα ειναι αρκετα πεσμενα απο Ηρακλειο.Και αυτο γιατι το SUPERFAST φευγει τελευταιο απο την Κρητη οποτε θα περιμενε κανεις να περνει κοσμο μιας και δεν υπαρχει η δικαιολογια οτι φευγει μεσημερι.
Και εμενα με εντυπωσιαζει το γεγονος οτι εχει καλυτερη κινηση σε ολες τις κατηγοριες στο Πειραιας-Ηρακλειο και οχι στο αναποδο:eek:

Εμένα πάντως παιδιά δεν με εντυπωσιάζει. Το αντίθετο μάλιστα, το βλέπω αρκετά λογικό. Στα δρομολόγια από Πειραιά, την ώρα που φεύγει, δεν υπάρχει άλλο πλοίο με προορισμό την Κρήτη για να το συναγωνιστεί, άρα όσοι θέλουν να φύγουν εκείνη την ώρα το προτιμούν "αναγκαστικά". Ενώ το βράδυ από Ηράκλειο, την ίδια περίπου ώρα φεύγουν και ΑΝΕΚ και ΜΙΝΩΙΚΕΣ.

Δεν είναι λογικό ??? Το μεσημέρι από Πειραιά "παίζει μπάλλα" μόνο του, ενώ το βράδυ από Ηράκλειο οι επιβάτες έχουν κι άλλες επιλογές.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...