Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Στο γκαράζ η ΑΝΕΚ δεν έχει χάσει σε φορτηγά σχεδόν τίποτα, γιατί καθημερινά που περνάω από το Πειραιά τα βλέπω να «ξεχειλίζουν». Τώρα σε επιβάτες και ΙΧ σίγουρα θα έχουν κάποια μείωση σε αυτές τις κατηγορίες γιατί σίγουρα η μείωση των ημερήσιων δρομολογίων θα τους έχει οδηγήσει στη μείωση αυτή αλλά και έξτρα χωρητικότητα που έχει η γραμμή με το Superfast XII σε σύγκριση με πέρυσι.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διανύουμε το εμπορικότερο δεκαήμερο του καλοκαιριού, συνεπώς κάτι τέτοιο είναι αυτονόητο και συμβαίνει και στις 3 εταιρείες. Από περιέργεια πάντως σε ποια δρομολόγια αναφέρεσαι; Γιατί εγώ βλέπω διαθεσιμότητα σε όλα.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιο λάθος κάνεις, αυτή τη στιγμή για 14/8 από Πειραιά προς Ηράκλειο το site της εταιρείας δίνει και καμπίνες και οικονομική θέση.

Link to comment
Share on other sites

Δικαίως οι Μινωικές διατηρουν τα πρωτεία στη γραμμή. Τα παλατια προσφέρουν αψογες υπηρεσίες σε ολους τους τομείς. Από την αλλη, η ΑΝΕΚ στηρίζεται στη συνήθεια και στο τοπικιστικό στοιχείο. Για να συγκινήσουν τους Κρητικούς βγάζουν ανακοινώσεις για το Κρητικό λάδι που χρησιμοποιούν στα εστιατόρια των πλοίων τους κλπ. Όμως αυτά δεν πρέπει να μας αρκούν εν έτει 2009. Το επιβατικό κοινό πρέπει να στηρίξει το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ. Δεν μπορεί να προτιμάμε το ΛΑΤΩ ή τα ΚΡΗΤΗ και να σνομπάρουμε το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ επειδη δεν ειναι των δικων μας Βαρδινογιαννεων... Αν τελικα το πειραμα αποτυχει και η ΑΤΤΙΚΑ αποσύρει το κοκκινο απο το Ηρακλειο, ο χαμενος δε θα ειναι ο Βγενοπουλος αλλα οι ιδιοι οι Κρητικοι που θα τους απομεινουν τα 30χρονα (και βαλε...) γιαπονεζικα της ΑΝΕΚ ως μονη εναλακτικη των παλατιων..Θα ειναι μεγαλο πισωγυρισμα και πρεπει να το σκεφτουν αυτο οι τακτικοι ταξιδιωτες της γραμμης.

Link to comment
Share on other sites

...Το επιβατικό κοινό πρέπει να στηρίξει το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ. Δεν μπορεί να προτιμάμε το ΛΑΤΩ ή τα ΚΡΗΤΗ και να σνομπάρουμε το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ επειδη δεν ειναι των δικων μας Βαρδινογιαννεων...αν η ΑΤΤΙΚΑ αποσύρει το κοκκινο απο το Ηρακλειο, ο χαμενος δε θα ειναι ο Βγενοπουλος αλλα οι ιδιοι οι Κρητικοι που θα τους απομεινουν τα 30χρονα (και βαλε...) γιαπονεζικα της ΑΝΕΚ ως μονη εναλακτικη των παλατιων...

Εν γνώσει των όσων έγραψα για την ανεπάρκεια του Λατώ, δεν αντιλαμβάνομαι αυτό το "Το επιβατικό κοινό πρέπει να στηρίξει το ΣΟΥΠΕΡΦΑΣΤ". Ο καταναλωτής δεν χρωστάει οτιδήποτε στον πάροχο υπηρεσιών ή προϊόντων-elementary. O πάροχος μέσω των υπηρεσιών του και του κόστους τους, οφείλει να κερδίσει το επιβατικό κοινό. Εξάλλου το Λατώ εμφανίζεται περιοδικώς και παροδικώς στο Ηράκλειο, οι ανέσεις/υπηρεσίες των Κρήτη Ι-ΙΙ δεν είναι δα και για πέταμα, ενώ η σχέση κόστους/οφέλους είναι θετική για τον μέσο επιβάτη της ΑΝΕΚ προς Ηράκλειο. Οπότε γιατί να πρέπει να στηριχθεί η Superfast εις βάρος της ΑΝΕΚ?

Link to comment
Share on other sites

Οπότε γιατί να πρέπει να στηριχθεί η Superfast εις βάρος της ΑΝΕΚ?

Να ξεκαθαρισω πως δεν εχω κανενα προσωπικο συμφερον, ουτε συνδεομαι με οποιονδηποτε τροπο με superfast, anek, minoan κλπ. Ταξιδευω πολυ συχνα στις Κυκλαδες αλλα σπανιοτατα στην κρητη οποτε δεν εχω καν οφελος ως απλος επιβατης. Πιστευω ομως πως οι τακτικοι επιβατες απο και προς Ηρακλειο για δικο τους οφελος θα πρεπει να αφησουν στην ακρη τα τοπικιστικα κριτηρια που πολλοι εχουν. Αυτο θα αναγκασει και την ΑΝΕΚ να ανανεωσει το στολο της κατι που εχει αργησει να γινει αφου δε νιωθει ιδιαιτερη πιεση. Αν ξεπεραστουν αυτα τα τοπικιστικα συμπλεγματα, θα λειτουργησει καλυτερα ο ανταγωνισμος στη γραμμη και τελικός κερδισμενος θα ειναι ο επιβατης..Σε καθε περιπτωση, θεωρω πως το κοκκινο προσφερει πολυ καλυτερες υπηρεσιες στον επιβατη απ οτι η ΑΝΕΚ αλλα αυτο ειναι καθαρα προσωπικη μου αποψη.

Link to comment
Share on other sites

Στα καθ' ημάς πάντως, θα πρέπει να παραδεχτούμε, ότι τα αποτελέσματα της δημοσκόπησης (μέχρι στιγμής τουλάχιστον), δεν μας δικαιώνουν...;)

Το "κόκκινο" σίγουρα δεν έχει "σαρώσει", για να είμαστε αντικειμενικοί, και μάλλον δύσκολα θα συμβεί κάτι τέτοιο.

(Και δεν θυμάμαι και τι είχα ψηφίσει... :confused:. Ή το πρώτο, ή το τελευταίο... :P:D)

Link to comment
Share on other sites

Τα μερίδια αγοράς του Ιουλίου που αναφέρονται στην Αξία του Σαββάτου νομίζω πως επιβεβαιώνουν την εκτίμηση μου για την πορεία της αγοράς:

Εταιρεία – Μερίδιο επιβατών – Μερίδιο Φορτηγών

Minoan: 65% - 41%

ANEK: 20% - 44%

Superfast: 15% - 15%

Edited by Orestis
Διόρθωση μεριδίων
Link to comment
Share on other sites

Αυτο πιστευω δείχνει πως πρωτον η SF δεν εχει πολυπετύχει στη γραμμη

και δευτερον οτι απώλειες (αναλογικα) είχαν και οι Μινωικες και η ΑΝΕΚ, αφού το status quo δεν εχει αλλάξει, δηλαδη μια αναλογια 1/2.5 για επιβατες και 1/1 για φορτηγα.

Link to comment
Share on other sites

δευτερον οτι απώλειες (αναλογικα) είχαν και οι Μινωικες και η ΑΝΕΚ, αφού το status quo δεν εχει αλλάξει

Βλέποντας το μήνυμα σου κατάλαβα πως έχω γράψει λάθος τα μερίδια, η ΑΝΕΚ δεν έχει 25% όπως αρχικά έγραψα, αλλά 20%, συνεπώς οι απώλειες της είναι πολύ μεγαλύτερες από των Μινωικών, αλλά σε αυτό συνέβαλε και το γεγονός της μείωσης των δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

το γεγονός ότι η ανεκ παραμένει δεύτερη και μάλιστα με μειωμένα δρομολόγια είναι μάλλον κακό σημάδι για τη souperfast μιας και ανταγωνίζεται τα δυο κρήτη, πλοία με πολύ χαμηλότερα στάνταρ πολυτελειας και ταχύτητας από το δικό της

Link to comment
Share on other sites

Γνωρίζει κάποιος αν τα πρωτόκολλα των πλοίων στη γραμμή είναι αυτά που αναφέρονται στις ιστοσελίδες των εταιρειών:

Παλάτια: 2.500

Κρήτη Ι-ΙΙ: 1.600

Superfast ΧΙΙ: 1.639

Επίσης πόσα κρεβάτια έχει το κόκκινο;

Link to comment
Share on other sites

Μην ξεχνάτε όμως ότι τα μερίδια αυτά τα επιτυγχάνει η SF απασχολώντας μόνο ενα καράβι στη γραμμή, με ο,τι αυτό συνεπάγεται σε λειτουργικά έξοδα, αποσβέσεις, δυνατότητα απασχόλησης πλοίων σε άλλες γραμμές, κλπ.

Link to comment
Share on other sites

Και πάλι τα νουμερα αυτα είναι μάλλον απογοητευτικά και ιδίως για τους επιβάτες. Στα φορτηγα να υποθέσω οτι δεν είναι και πολύ εύκολο να εμβολίσεις τους παλιούς με την πρωτη... Αλλά στους επιβάτες μόνο 15% Ούτε τους μισούς των παλατιών και μόλις λίγο παραπάνω από την ΑΝΕΚ.

Με αυτα τα νουμερα νομίζω οτι ειναι μετρημένες οι μέρες στο Ηράκλειο...

Link to comment
Share on other sites

Αφού ο Νήσος Χίος μου έλυσε την απορία σχετικά με το πρωτόκολλο και των αριθμό των κρεβατιών του Superfast ΧΙΙ, θα ήθελα να παρατηρήσω τα εξής:

Η διαφορά του πρωτόκολλου και η αναλογία κρεβατιών/θέσεων οικονομικής σε σχέση με τον ανταγωνισμό, έχει δύο συνέπειες:

Η πρώτη είναι η προφανής, καθώς σε σχέση με τα δύο Παλάτια, η διαφορά είναι πολύ μεγάλη, το Superfast XII χρειάζεται 3 διαδρομές για να προσφέρει το capacity που προσφέρουν οι Μινωικές με δύο.

Η δεύτερη συνέπεια είναι αυτή της τιμολόγησης στα πρωινά δρομολόγια. Σε ένα πλοίο με 1.600 άτομα πρωτόκολλο και 700 κρεβάτια, οι επιβάτες αναγκάζονται να κλείσουν καμπίνα ακόμα και σε πρωινό (στη συγκεκομμένη περίπτωση μεσημεριανό) δρομολόγιο. Αυτή άλλωστε είναι η βασική αιτία που παραδοσιακά, οι δύο εταιρείες της Κρήτης καθιέρωσαν σημαντικές εκπτώσεις στα πρωινά δρομολόγια. Στο κόκκινο όμως που τα μεσημεριανά του δρομολόγια δεν είναι έκτακτα αλλά καθημερινά, παρουσιάζεται έντονα αυτό το φαινόμενο.

Γι αυτό άλλωστε οι τιμές των κρεβατιών είναι 17% χαμηλότερες στο μεσημεριανό δρομολόγιο αλλά και πάλι υπάρχει πρόβλημα αφού μόλις εξαντληθούν οι θέσεις οικονομικής (36 ευρώ), οι επιβάτες θα πρέπει να πληρώσουν τιμές 55 με 75 ευρώ. Συνεπώς η σύγκριση των τιμών μεταξύ των 3 εταιρειών δεν είναι αυτή που φαίνεται με την πρώτη ματιά.

Link to comment
Share on other sites

Με την κίνηση πάντως που εμφανίζει το ΣΦ, με εξαίρεση συγκεκριμένες ημερομηνίες, δεν νομίζω να υφίσταται συχνό θέμα να μην βρει κάποιος deck...

Link to comment
Share on other sites

Η δεύτερη συνέπεια είναι αυτή της τιμολόγησης στα πρωινά δρομολόγια. Σε ένα πλοίο με 1.600 άτομα πρωτόκολλο και 700 κρεβάτια, οι επιβάτες αναγκάζονται να κλείσουν καμπίνα ακόμα και σε πρωινό (στη συγκεκομμένη περίπτωση μεσημεριανό) δρομολόγιο. Αυτή άλλωστε είναι η βασική αιτία που παραδοσιακά, οι δύο εταιρείες της Κρήτης καθιέρωσαν σημαντικές εκπτώσεις στα πρωινά δρομολόγια. Στο κόκκινο όμως που τα μεσημεριανά του δρομολόγια δεν είναι έκτακτα αλλά καθημερινά, παρουσιάζεται έντονα αυτό το φαινόμενο.

Με αφορμη την αναζήτηση που έκανα για εισητήρια για Κρήτη με ΣΦ, παρατήρησα ότι κάτι τέτοιο που αναφέρεις φίλε Orestis δεν πρέπει να ισχύει (στην παρούσα φάση και τουλάχιστον όχι για ικανο αριθμό δρομολογίων).

Ψάχνοντας λοιπον για τις μέρες του 15αυγουστου, πριν και μετα,, υπάρχει μεγάλη διαθεσιμότητα για Κρητη τόσο σε καμπίνες (που σχετικά προφανές) αλλά και σε deck. Και μιλάμε για pick season. Αντίθετα στο προς Πειραια δρομολόγιο, καμπίνες δεν πολυ υπάρχουν (όπως θα ήταν λογικό).

Πάντως σε σύγκριση με προηγούμενες χρονιές ομολογώ οτι τα πραγματα γιανα βρει κανεις εισητήρια είναι σχετικά πιο ήρεμα σε σχεση με παλιότερες εποχες, πράγμα που νομίζω δείχνει πως η γραμμή δεν είναι σε θέση να υποστηρίξει τρεις εταιρείες με τεράστια πλοία...

Link to comment
Share on other sites

Απογοητευτική η εικόνα σήμερα στην αναχώρηση του XII για Ηράκλειο. Ελάχιστοι επιβάτες στα καταστρώματα (μετρημένοι στα δάχτυλα.....), λίγα οχήματα στο πανω γκαράζ, γεμάτο κατά 3/4 το κάτω. Και να σκεφτεί κανείς ότι είμαστε κοντά στον 15αύγουστο όπου τα πλοία υποτίθεται οτι πρέπει να είναι γεμάτα. Αν συνεχίσει έτσι δεν το βλέπω και πολύ φωτεινό το μέλλον του XII στη γραμμή του Ηρακλείου.....:(

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...