Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

Το οτι είχε οχήματα στο άνω κατάστρωμα νομίζω ειναι μια κατάκτηση... Δεν θυμαμαι προσωπικά να χρειαζόταν να χρησιμοποιηθεί το άνω κατάστρωμα...

Γνωρίζει κάποιος αν τα πρωτόκολλα των πλοίων στη γραμμή είναι αυτά που αναφέρονται στις ιστοσελίδες των εταιρειών:

Παλάτια: 2.500

Κρήτη Ι-ΙΙ: 1.600

Superfast ΧΙΙ: 1.639

Τελικά έχουν όπως τα γραφεις με εξαίρεση την ΑΝΕΚ που έχει πρωτοκολλο 1490 άτομα

Edited by proud_ionian
2 σε 1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ας δούμε και τα τελευταία νέα απο το μέτωπο:

Χτες το βράδυ είχαμε αναχώρηση του ΧΙΙ απο Ηράκλειο. Η εικόνα των γκαράζ του και γενικά η κίνησή του δεν ήταν και η καλύτερη δυνατή. Το καράβι δεν πρέπει να βγάζει ούτε τα έξοδα για τα πετρέλαια του με την κίνηση που έχει. Άστα να πάνε:(

Στις 17:30 σήμερα το απόγευμα είχαμε την άφιξη του ΚΝΩΣΟΣ με μισάωρη καθυστέρηση καθώς είχε φύγει στις 11:30 απο Ηράκλειο λόγω αυξημένης επιβατικής κίνησης. Το πλοίο ήταν γεμάτο μέχρι καταπέλτη ενώ και στους επιβάτες πλησίαζε πρωτόκολλο:D

Η διαφορά στη κίνηση των δύο πλοίων είναι εμφανέστατη. Αν συνεχίσει έτσι το ΧΙΙ δε μπορώ να πω οτι βλέπω και πολύ λαμπρό το μέλλον του στη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τις ανακοινώσεις των εταιρειών για τα οικονομικά αποτελέσματα α' εξαμήνου, τα μερίδια έχουν ως εξής:

Οι Μινωικές έχοντας το α' εξάμηνο το 39,5% των ταξιδιών πέτυχαν:

61,7% σε επιβάτες,

58,7% σε ΙΧ και

44,7% σε φορτηγά.

Η Superfast έχοντας το 30% των συνολικών δρομολογίων (από 12 Μάρτη που ξεκίνησε) πέτυχε:

24% σε επιβάτες,

21% σε ΙΧ και

14% σε φορτηγά.

Στα αποτελέσματα της ΑΝΕΚ που είδα δεν είχαν μερίδια, αλλά είναι περίπου ό,τι μένει από τις άλλες δύο. Οπότε υποθέτω ότι έχει το 30,5% των δρομολογίων και:

14,3% σε επιβάτες,

20,3% σε ΙΧ και

41,3% σε φορτηγά.

Όπως σωστά επισημαίνει κι ο Ορέστης, τα μερίδια της ΣΦ ξεκινούν μετά της 12/3, οπότε δεν υφίσταται η παραπάνω υπόθεση!

Επιπρόσθετα, σύμφωνα με ανακοίνωση των Μινωικών, κατά τους δύο πρώτους μήνες του β' εξαμήνου (δηλαδή Ιούλιο-Αύγουστος που είναι και οι πλέον σημαντικοί) σημειώνεται περαιτέρω αύξηση τόσο στη διακίνηση επιβατών όσο και Ι.Χ. αυτοκινήτων.

Συγκεκριμένα (από άλλη πηγή) τον Ιούλιο τα μερίδια (για ΙΧ δε βρήκα) ήταν:

Μινωικές: 65% σε επιβάτες και 41% σε φορτηγά

Superfast: 15% σε επιβάτες κι επίσης 15% σε φορτηγά

ΑΝΕΚ: 20% σε επιβάτες και 44% σε φορτηγά

Edited by nikosdet
Link to comment
Share on other sites

Η αναγωγή που κάνεις για τα μερίδια της ΑΝΕΚ δεν είναι σωστή καθώς τα μερίδια των Μινωικών αφορούν εξάμηνο, ενώ της Superfast μόνο για το διάστημα 12 Μαρτίου – 30 Ιουνίου, συνεπώς δεν μπορείς να τα προσθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Η αναγωγή που κάνεις για τα μερίδια της ΑΝΕΚ δεν είναι σωστή καθώς τα μερίδια των Μινωικών αφορούν εξάμηνο, ενώ της Superfast μόνο για το διάστημα 12 Μαρτίου – 30 Ιουνίου, συνεπώς δεν μπορείς να τα προσθέσεις.

Ναι, έχεις δίκιο!!

Το σκέφτηκα όταν το έγραψα και έψαξα λίγο παραπάνω. Μερίδια έχει βρει κανείς; Πάντως όντως αδίκησα την ΑΝΕΚ καθώς πριν τον ερχομό του ΣΦ είχε 30%+, όπως άλλωστε και οι Μινωικές αρκετά παραπάνω. Οπότε η μερίδα έχει αρκετά διαφορετικό μέγεθος.

Πάντως δε νομίζω τα νούμερα στην πραγματικότητα να είναι πολύ διαφορετικά από την υπόθεση μου σε ΙΧ και φορτηγά, εκτός προφανώς από τους επιβάτες που νομίζω είναι γύρω στο 20%.

Link to comment
Share on other sites

Το ερώτημα όμως είναι....γιατί είναι τόσο απογοητευτικά τα ποσοστά του SF...ακόμα και στους επιβάτες? Και ας πω τον λόγο για τον οποίο εγώ προσωπικά θα προτιμούσα τις Μινωικές. Ως πλοία και εταιρείες τις θεωρώ ισάξιες. Οπότε η επιλογή μου γίνεται καθαρά με βάση τα δρομολόγια και τις τιμές. Βασική μου απαίτηση είναι να ταξιδεύω βράδυ και να φθάνω πρωί. Συνεπώς στο Π-Η θα προτιμήσω Μινωικές. στην επιστροφή μου είναι αδιάφορο ποιό από τα δύο θα πάρω. Εάν όμως πάρω το SF θα χάσω την έκπτωση επιστροφής...οπότε θα ξαναπροτιμήσω για οικονομικούς λόγους και πάλι τις Μινωικές. Και δεν μιλάω για 2-3 ευρώ, αλλά αυτή η έκπτωση μπορεί να είναι της τάξεως των 50 ευρώ (2κλινη+ ΙΧ). Αν και συνολικά θα πληρώσω ακριβότερα στις Μινωικές, αλλά φθηνότερα από το εάν επιστρέψω με SF. Εντέλει, θα προτιμήσω Μινωικές γιατί ταξιδεύουν νύκτα και φθάνουν πρωί. Οπότε το ερώτημα είναι: μήπως στη συγκεκριμένη γραμμή 1 πλοίο δεν μπορεί να κάνει εξ ίσου καλά την δουλειά 2 πλοίων? Και μη μου πείτε ότι υπάρχει το προηγούμενο της Χίου-Μυτιλήνης, όπου το ΜΥΚΟΝΟΣ σάρωσε αμέσως τα πλοία της ΝΕΛ, Πιστεύω ότι και εκεί εάν αντί για το ΜΥΤΙΛΗΝΗ και τον ΘΕΟΦΙΛΟ υπήρχαν 2 πλοία ισάξια του...και αυτό δεν θα είχε καμία τύχη.

Απομένει λοιπόν να δούμε τις επόμενες κινήσεις στο Ηράκλειο. Να σηκωθεί να φύγει η ΑΤΤΙCA από την Κρήτη είναι δύσκολο...είναι πολύ νωπές ακόμα οι δηλώσεις "ήρθαμε για να μείνουμε" και συνεπώς υπάρχει θέμα γοήτρου και αξιοπιστίας. Οπότε θα πρέπει να κάνει κάποια εντυπωσιακή κίνηση για να αναστρέψει την κατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

Παραλληλα ακτός από την έπτωση επιστροφής, οι Μινωικές έχουν πλέον (και μέχρι το τελος του έτους) έκτπωση 20% στους κατόχους "εν πλω", που είναι πάρα πολλοί. Οπότε και οικονικά για αυτους δεν υπάρχει λόγος να φύγουν απο την εταιρεία...

Αλλωστε μην ξεχνάμε οτι το ημερίσιο δρομολόγια, με εξαίρεση αυτους που ταξιδευουν deck είναι κακό,καθώς χανουν μια εργάσιμη μέρα αν είναι εργαζόμενοι, ή μια μερα σπίτι αν είναι φοιτητες!

Link to comment
Share on other sites

...Να σηκωθεί να φύγει η ΑΤΤΙCA από την Κρήτη είναι δύσκολο...είναι πολύ νωπές ακόμα οι δηλώσεις "ήρθαμε για να μείνουμε" και συνεπώς υπάρχει θέμα γοήτρου και αξιοπιστίας. Οπότε θα πρέπει να κάνει κάποια εντυπωσιακή κίνηση για να αναστρέψει την κατάσταση.

Εκεί που η MIG είναι δυνατή είναι ο πόλεμος τιμών. Το έκανε στην αρχή με το (όποιο τέλος πάντων) πάγωμα τιμών των Blue Star και συνέχισε εντυπωσιακότερα με το γάλα και το γιαούρτι ΔΕΛΤΑ. Τι περιθώρια έχει η ΑΤΤΙΚΑ (με την ANEK να κουβαλάει το 44% των φορτηγών και τις Μινωϊκές άλλα τόσα), δεν γνωρίζω. Αλλά λεφτά υπάρχουν και απ΄ ότι φαίνεται δεν τελειώνουν.

Link to comment
Share on other sites

Ας μην ξεχναμε οτι ακομα ειναι πολυ νωρις για να βγαλουμε νικητες και ηττημενους και ειναι δυσκολο να εκτιμησουμε αν θα εγκαταλειψει η ΑΤΤΙΚΑ την προσπαθεια στο Ηρακλειο(στην δημοσκοπηση δευτερη επιλογη σε ψηφους ειναι οτι θα τα κανουν 'πλακακια' οι εταιριες μεταξυ τους;))

Σιγουρα μεχρι στιγμης η SUPERFAST δεν εχει παρει την κινηση που θα ηθελε η θα περιμενε αλλα αυτο για μενα δικαιολογειται απολυτα με βαση οτι Α.ο κοσμος εχει-ειχε συνηθισει σε συγκεκριμενα ωραρια ταξιδιου και χρειαζεται να περασει καποιος χρονος ωστε να 'βολευτουν' καποιοι κ με τα δρομολογια του κοκκινου.Β.Υπαρχουν ισαξια πλοια,επομενως τα κριτηρια για τον επιβατη περιοριζονται στα τιμολογια η τον τοπικο χαρακτηρα καθε εταιριας.Γ.Τελος,οι μεταφορικες=φορτηγα,εχουν υπογραψει μακροχρονια συμβολαια με τις 2 Κρητικες(και ισως χρωστανε και καποια σεβαστα ποσα σε αυτες)οποτε το κοκκινο ειναι λογικο να παιρνει οτι περισσευει.

Μ αυτα και μ αυτα,η ΑΤΤΙΚΑ 'αιμοραγει' στο Ηρακλειο κι οσο υπαρχουν φιαλες αιματος(ρευστο)θα κρατιεται στην ζωη....,να δουμε βεβαια μεχρι ποτε:(

ΥΓ.Εγω παντως και φουσκωτη βαρκα να ειχα,δεν θα την εβαζα ποτε σε δρομολογια στην Κρητη....μακρια απο κει:D

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απόσπασμα από σημερινό άρθρο της Ναυτεμπορικής:

Και οι τρεις μεγάλες ακτοπλοϊκές εταιρείες πριν λάβουν τις όποιες αποφάσεις τους μελετούν πολύ καλά το παράδειγμα της Attica στην Κρήτη. Και τούτο γιατί μπορεί μέχρι στιγμής η Attica να χάνει χρήματα στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο όμως χάνει λιγότερα όπως λέγεται από το να παρέμενε το Superfast XII στην Ιταλία. Ταυτόχρονα πιέζει και τα οικονομικά αποτελέσματα της Minoan Lines και της ΑΝΕΚ. Η Minoan Lines για να απαντήσει στην Attica προχώρησε σε μία επιθετική πολιτική τιμών, ως ένα βαθμό υπερβολική όπως λέγεται, η οποία είχε θετικά αποτελέσματα σε ό,τι αφορά τα μερίδια αγοράς, αλλά πίεσε τα έσοδα.

Πάντως σύμφωνα με τα πλέον πρόσφατα στοιχεία (αρχές Σεπτεμβρίου) στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο η Minoan Lines διατηρεί το 66% των επιβατών, το 66% των Ι.Χ. και το 40% των φορτηγών. Η ΑΝΕΚ ακολουθεί με μερίδιο 17% περίπου σε επιβάτες, 20% σε Ι.Χ. και 42% περίπου στα φορτηγά. Η Attica group έχει μερίδιο 17% περίπου σε επιβάτες, 14% σε Ι.Χ. και 17% σε φορτηγά. Οι ΑΝΕΚ και Minoan έχουν δυο πλοία στη γραμμή η κάθε μία και η Attica Group ένα πλοίο.

Και οι τρεις εταιρείες εξετάζουν τόσο τα μερίδια όσο και την αποδοτικότητα των πλοίων, στοιχείο που θα καθορίσει σε κάθε περίπτωση τις επιλογές τους για το μέλλον.

Link to comment
Share on other sites

1. Τα φορτηγά θα καταλάβουν ότι "η SF ήρθε για να μείνει"

2. Διευκολύνονται απίστευτα όσοι θέλουν να εκδίδουν μετ' επιστροφής από άλλο λιμάνι.

3. Ενισχύεται η γενικότερη παρουσία της εταιρείας στο νησί.

Link to comment
Share on other sites

Δεν λέμε κάτι διαφορετικό, το 1 & το 3 αφορούν τα φορτηγά, ενώ το 2 αφορά μια περιορισμένη κατηγορία επιβατών, την οποία συναντούμε κυρίως το καλοκαίρι και όχι τους επόμενους “δύσκολους” 8 μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Ναι, δε διαφώνησα μαζί σου, απλώς υπερθεμάτισα :)

Επίσης, η "γενικότερη παρουσία" δεν αφορά μόνο τα φορτηγά. Είναι ΠΟΛΥ βασικό για τους ντόπιους(ειδικά για όσους μένουν σε χωριά) να συνηθίσουν στα νέα πλοία.

Επίσης, εξυπακούεται πως ενδεχόμενη δρομολόγηση του XI στα Χανιά θα "σαρώσει" και όλο τον κόσμο του Ρεθύμνου. Με δεδομένο μάλιστα ότι η απόσταση Πειραιάς - Σούδα είναι περίπου 20-30 λεπτά μικρότερη, αλλά και η απόσταση Σούδα - Ρέθυμνο είναι επίσης 20-30 λεπτά μικρότερη, η εταιρεία μπορεί να ελπίζει σε πολύ μεγάλη ανταπόκριση από το φοιτητόκοσμο

Link to comment
Share on other sites

οσο φοιτιτοκοσμο και να παρει δε βγενει , αν το εισητηριο ειναι 20 ευρω τοτε στην εταιρια πανε μετα τις κρατησεις 16- 17 ευρω 1000 φοιτητες να μπουν μεσα μιλαμε για 16000 στην καλυτερη και οι μερες των μαζικης φυγης των φοιτητων ειναι χριστουγεννα πασχα και καλοκαιρι . δε μπορει λοιπον να ελπιζει καθε μερα να εχει 1000 φοιτητες η και επιβατες με κανονικο εισητηριο. η μονη λυση ειναι τα φορτιγα και αυτα δυσκολα θα τα παρει

οι μινωικες και οι ανεκ κρατανε τα φορτιγα γερα στα χερια τους με ακαλυπτες επιταγες και λιγμενες συναλαγματικες. οι μεταφορικες ειναι ομηροι τουςκαι οσο δεν υπαρχει πληρωμη και η σουπερφαστ υποσχεται οτι θα μηνει αλλα κανεις δεν μπορει να το εγγυηθει λογο του παρελθοντος με τα χανια , οι μεταφορικες δεν αλλαζουν εταιρια.

ελπιζω να αλλαξει αυτο και να παρει το μεριδιο που ανοικει σ'αυτη την εταιρια.

πιστευω οτι καλυτερο ειναι να δρομολογηθει και το 11 στο Ηρακλειο ετσι ωστε να φανει οτι ηρθε και θα μηνει.

Link to comment
Share on other sites

Για εμάς τους καταναλωτε το ιδανικό θα είανι το XI να πάει στα Χανιά. Το να έρθει άλλο ένα "ζευγάρι" βραδινών αναχωρησεων στο Ηράκλειο δε μας προσφέρει κάτι, αντιθέτως αν αποκτήσουμε την επιλογή για ημερήσια αναχώρηση από Πειραιά ΚΑΘΕ μέρα, καθώς και για πολύ νυχτερινή αναχώρηση από Κρήτη είναι στην ουσία "μια ακόμα επιλογή".

Link to comment
Share on other sites

....Επίσης, εξυπακούεται πως ενδεχόμενη δρομολόγηση του XI στα Χανιά θα "σαρώσει" και όλο τον κόσμο του Ρεθύμνου. ...

Οι εξελίξεις του τελευταίου 7μήνου νομίζω ότι καταδεικνύουν πως η εποχή των σαρωμάτων δεν είναι ακριβώς αυτή που διανύουμε :D.

....οι μινωικες και οι ανεκ κρατανε τα φορτιγα γερα στα χερια τους με ακαλυπτες επιταγες και λιγμενες συναλαγματικες. οι μεταφορικες ειναι ομηροι...

Αν οι περίφημες Μεταφορικές, δεν εξέδιδαν ακάλυπτες επιταγές και ληγμένες συναλλαγματικές δεν θα ήταν εύκολο να συλληφθούν όμηροι από ΑΝΕΚ και Μινωϊκές. Ή κάνω λάθος? ;)

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάντως το SFΧII έφυγε με γεμάτο το κάτω γκαράζ ( είχε χώρο για 2-3 ακόμα φορτηγά) και φαινόταν να έχει κ κάποια φορτηγά επάνω....
Ευκαιρία να αποκτήσει και η ΑΤΤΙΚΑ μερικές επιταγές και συναλλαγματικές:rolleyes:....και να συσφίξει δεσμούς με την τάξη των Κρητικών μεταφορέων. Πάντως η (μάλλον σοβαρή) βλάβη του ΚΡΗΤΗ Ι θα πρέπει να ήρθε λουκούμι στην ΑΤΤΙΚΑ που (ως φημολογείται) ετοιμάζεται για κατά μέτωπο επίθεση στην Κρήτη. Σε αντίθεση με την ΑΝΕΚ που της ανατρέπει τον σχεδιασμό και δυσκολεύει τους επιχειρηματικούς ελιγμούς.
Link to comment
Share on other sites

μακαρι να αποκτησει και η αττικα σοβαρο μεριδιο στα φορτιγα γιατι ειναι ο μονος τροπος να μηνει στη γραμμη.καλυτερα 2 παρα μια και πολυ καλυτερα 3 απο 2εταιριες.

δυστυχως η αττικα δε τα καταφερε στους επιβατες και τα ιχ τοσο καλα που θα ηταν και το δυνατο της χαρτι για να μηνει και μαλιστα με τοση διαφημιση.

οσο για τα παλια πλοια θυμαμαι τη φωτια του κνωσος το 2003 που εμεινε εκτος κοντα 3 μηνες δεν αλλαξε κατι ομως στη γραμμη, οι μινωικες δεν εχασαν την πρωτια ουτε με τον δαιδαλο που αντικατεστησε για σχετικα μεγαλο διαστημα το κνωσος και μαλιστα οι ανεκ ( μαλλον σκοπημα) διπλα του εριξαν το ελ βενιζελος, αλλα και παλι το ονομα μινωικες για το Ηρακλειο αρκει ( ακομα και παντοφλα να βαλουν παλι πρωτο θα ερθει). τωρα για 5 μερες οτι δεν θα εχει δρομολογια η ανεκ δεν λεει κατι ,κοντα 40 χρονια ειναι καθημερινη και με συνεπεια η συνδεση και αυτο ξερουν ολοι οτι δε θα αλλαξει, οσο για τα φορτιγα η θα πανε με τα ro-ro η θα προτημισουν οι ανεκ να προοθηθουν με μινωικες,

που ανεκαθεν ειχαν σχεση οι δυο αλλα τωρα και με τις δοσεις νομιζω εχουν ερθει πολυ κοντα.

πιστευω οτι ουτε βαρκα να μη μηνει απο ανεκ η μινωικες στη κρητη μετα απο 40 χρονια σχεδον μονοπωλιου ,θα μπορουν να ελεγχουν τα φορτηγα

παντος ελπιζω στην ελευθερια των μεταφορικων και να ειναι οντος μια ευκαιρια για την αττικα να μπορεσει να ειναι κερδοφορα στο ηρακλειο και καποια στιγμη να ερθει μια σχετικη ισορροπια και στους 3 παιχτες της γραμμης

Link to comment
Share on other sites

Πώς μιλάμε για μεταφορικές που βρίσκουμε δικαιολογίες ότι είναι "όμηροι" όταν αφενός όπως σωστά ειπώθηκε οι μεταφορικές έκδοσαν ακάλυπτες επιταγές κτλ, οπότε λογικό είναι να παραμένουν στις 2 εταιρείες και αφετέρου όταν ολόκληρο κόκκινα έχει 17% σε επιβάτες;!;! Αν δεν είναι αυτό κατάντια, τι είναι; Να έχεις ίδια ποσοστά σε επιβάτες με την ανεκ που με τα συγκεκριμένα πλοία δεν μπορεί να αγγίξει ποιότητα, άνεση και ταχύτητα τους άλλους 2;

Προφανώς και τα φορτηγά μπορούν αν σώσουν την κατάσταση, αλλά μετά από τόση διαφήμιση και μεγάλα λόγια το 14% και 17% δεν μπορεί παρά να αποτελεί μία τρανή απόδειξη αποτυχίας.

Βέβαια για να μην είμαστε άδικοι πρέπει να δώσουμε κι άλλη πίστωση χρόνου στην εταιρεία για να έχουμε πιο αξιόπίστα αποτελέσματα σε βάθος χρόνου, αλλά το θέμα είναι ότι τα ποσοστά του κόκκινου όχι μόνο δε βελτιώνονται αλλά αντιθέτως πέφτουν! Πέρασε και το καλοκαίρι που οι τουρίστες δεν έχουν συναισθηματικούς δεσμούς με Μινωικές και ΑΝΕΚ και εκεί το κόκκινο πάλι απέτυχε!

Η αλήθεια είναι ότι οι συνθήκες σαφώς και δεν ήταν ιδιαίτερα ευνοϊκές για το κόκκινο με τέτοιο ανταγωνισμό και τις μακροχρόνιες σχέσεις εμπιστοσύνης, αλλά είναι κρίμα ένα τέτοιο πλοίο να μην μπορεί να αποδώσει ό,τι θεωρητικά μπορεί να κάνει εύκολα.. Βέβαια δεν ξέρω αν ακόμη και με τέτοια απογοητευτικά μερίδια η Άττικα είναι κερδισμένη μιας και η γραμμή είναι τεράστια από κίνηση και money! ;)

Link to comment
Share on other sites

...οσο για τα παλια πλοια θυμαμαι τη φωτια του κνωσος το 2003 που εμεινε εκτος κοντα 3 μηνες δεν αλλαξε κατι ομως στη γραμμη, οι μινωικες δεν εχασαν την πρωτια ουτε με τον δαιδαλο που αντικατεστησε για σχετικα μεγαλο διαστημα το κνωσος .....

Η φωτιά είχε εκδηλωθεί στο γκαράζ του Κνωσός Palace και όχι στο παλιό Κνωσός (σκέτο), άρα δεν ισχύει αυτό που λες για παλιά πλοία

Link to comment
Share on other sites

Η φωτιά είχε εκδηλωθεί στο γκαράζ του Κνωσός Palace και όχι στο παλιό Κνωσός (σκέτο), άρα δεν ισχύει αυτό που λες για παλιά πλοία

Στο Κνωσός Παλλάς εννοεί κι ο φίλος φαντάζομαι! Βέβαια δε νομίζω να έλειπε για 3 ολόκληρους μήνες από τη γραμμή! Πάντως ακόμη κι έτσι το Δαίδαλος δεν υστερούσε ιδιαίτερα από τους τότε ανταγωνιστές τους (υπερτερούσε και σε πολλά).

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως δε θέλω με τίποτα να φύγει η SF. ΑΝΕΚ και Μινωικές μπορεί να έχουν μεγάλη διαφορά ως ποιότητα πλοίων αλλά λίγο πολύ προσφέρουν μια αναχώρηση νωρίς το βράδυ.

Με τη SF θεωρώ ότι η διαφορετικότητα στο ωράριο ωφελεί τον καταναλωτή.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...