Jump to content
Shipfriends

Η μαχη του Χανδακα


Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;  

2 members have voted

  1. 1. Ποιος θα παρει το Καστρο του Χανδακα και τι θα παρουν οι υπολοιποι;

    • Το κοκκινο θα σαρωσει:p
    • Palace for ever. If something works, you don't have to fix it;)
    • ANEKατσι. ΚΡΗΤΗ Ι/ΙΙ ή οτι αλλο γουσταρει ο μπαμπης σαλβαρακης να βαλει:D
    • None of the above. Μπορει στο τελος ολοι να ειναι μια οικογενεια:cool:

This poll is closed to new votes


Recommended Posts

απλα το θεωρω λιγο ρεζιλικι για τα παλατια να τα προσπρνουν τα κρητη , τωρα με ανεκ ξερεις οτι και να γηνει 8,5 αντε 9 ωρες απο την αλλη με τις μινωικες δεν ξερεις μπορει να ειναι απο 5 και 3/4 εως 9,5 ωρες. αυτο που μου αρεσει πολυ στην ΣΦ ειναι οτι λεει 6.5 αλλα ειναι μεσα και η μανουβρα στο λιμανι, ξερεις ακριβος και το λεπτο αφιξης , πραγμα που την κανει μοναδικη.

με την ευκαιρια να πω οτι οι τιμες στο φοιτητικο εχουν μεγαλη διαφορα ΣΦ σε Α4 26 ευρω και ανεκ σε ΑΒ4 32 ευρω αν θυμαμαι καλα

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 390
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όπως φύγαμε μετά την λήξη του απαγορευτικού στις 3/1/10

Στο ΦΑΙΣΤΟΣ ΠΑΛΑΣ πάντως απ'όπου και η φωτό δεν έπεφτε καρφίτσα από τον κόσμο :D

post-3195-128326985946_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εγώ από την άλλη τα βλέπω κάπως διαφορετικά τα πράγματα.Καλό είναι όταν υπάρχει ανταγωνισμός οι επιβάτες οι απλοι που κάνουν συχνά ταξιδια να προτιμουν όλα τα πλοία.Ετσι και στην ΄Ραφήνα το ΑΚΟΥΑ δεν έμπαιναν μέσα ποτέ (όχι μονο όταν είχε θάλασσα) και τωρα που έφυγε και ξεμειναν χειμωνιάτικα έχουν πιάσει και φωναζουν.

Το Ηράκλειο δεν θα την πατήσει ποτέ έτσι.Αλλά μπορεί να συρικνωθουν κάποια στιγμή τα δρομολόγια με αποχωρηση καποιου πλοίου και σε περίοδο αιχμής για να βρεις εισιτήριο θα πρέπει να ψάχνεις μπάρμπα στην ακτή Κονδύλη.

Προτιμήσεις ειναι φυσιολογικό να έχουμε, αλλά μια βόλτα κι από τα υπόλοιπα ειδικά στους αδυναμους παίκτες δεν θα έβλαπτε ποτέ.

Link to comment
Share on other sites

Όπως όλοι ξέρουμε στην Ελλάδα αφού πεινάσεις, μαγειρεύεις!

Έτσι κ στην μάχη του Χάνδακα (για να είμαστε και στο topic) θα γεμίσουν κόσμο τα ΠΑΛΑΣ και όταν δεν βρίσκεις εισητήριο θα πας στα ΚΡΗΤΗ. Οι SFriends θα είναι σταθεροί! Γενικά η απογοήτευση των φίλων της ΑΝΕΚ είναι μεγάλη με τα παλιά καράβια. Όλοι παραπονιούνται για την κατάσταση των ΚΡΗΤΗ Ι & ΙΙ όπως φαντάζομαι και στα Χανιά με το ΛΑΤΩ. Το συνήθειο βέβαια δύσκολα κόβεται οπότε όταν δεν βρίσκεις εισητήριο λες δεν δοκιμάζω και τα ΚΟΚΚΙΝΑ; Όταν και εάν φύγουν βέβαια δεν θα υπάρχει η επιλογή οπότε θα λες μετά γιατί να μην τα είχα δοκιμάσει όταν ήταν εδώ! Πρόγραμμα της ΑΝΕΚ για αλλαγή πλοίων δεν νομίζω να υπάρχει. Πάλι ο Grimaldάκης δεν έχει αποφασίσει τι θέλει ακριβώς (θα αλλάξει το στόλο των ΜΙΝΩΙΚΩΝ με μεγαλύτερα πλοία που έχουν λιγότερα λειτουργικά έξοδα για να σταθούν και με λίγο κόσμο αλλά κ με πολύ περισσότερο; θα σηκωθεί και θα φύγει; θα βάλει και άλλο παλάτι στο Αιγαίο; κανείς δεν ξέρει κ όλοι κάνουμε εικασίες). Η SUPERFAST θα μείνει; Θα φύγει; Θα βάλει δεύτερο; (έστω και μπλε τελοσπάντων; )

Σίγουρα ο ανταγωνισμός χρειάζεται απλά οι εποχές των νέων παραγγελιών (εγώ παράγγειλα 5 αφού ο άλλος παράγγειλε 4) έχει περάσει. Η κρίση είναι παντού και φυσικά και οι 3 εταιρείες θα κοιτάξουν πρώτα την τσέπη τους και μετά τους πελάτες τους.

Είμαι από μικρός φανατικός Μινωικός. Αλλά ταξίδεψα και με τις υπόλοιπες εταιρείες και όχι όταν δεν έβρισκα εισητήριο μόνο ή μόνο μια φορά. Για δοκιμή με όσα πλοία έχουν περάσει από Ηράκλειο. Όπως φαντάζομαι πολύς κόσμος το κάνει αυτό.

Αλλά στην "δική" σου εταιρεία ένα λάθος το συγχωρείς. Στην "αντίπαλη" δεν το συγχωρείς με τίποτα

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι; Τι πάει να πει "είμαι Μινωικές";

Θεωρώ ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές είναι που τελικά στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό. Ασφαλώς δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα αλλά μιλάω γενικά

Link to comment
Share on other sites

Μια αλλαγή για την ΑΝΕΚ στη γραμμή του Ηρακλείου που για μένα η μόνη λογική εξήγηση είναι να ότι η ΑΝΕΚ ένα πλοίο καλύτερο στη γραμμή του Ηρακλείου ένεκα του σκληρότερου ανταγωνισμού!!

Link to comment
Share on other sites

Να ρωτήσω κάτι; Τι πάει να πει "είμαι Μινωικές";

Θεωρώ ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές είναι που τελικά στρεβλώνουν τον ανταγωνισμό. Ασφαλώς δεν αναφέρομαι προσωπικά σε εσένα αλλά μιλάω γενικά

Θα πει ότι αγαπάω μια εταιρεία. Είτε είναι οι Μινωικές είτε είναι οποιαδήποτε εταιρεία. Αυτό δεν με επηρεάζει όμως στο να ταξιδέψω και με τις υπόλοιπες...

Link to comment
Share on other sites

Με νικητές τους επιβάτες και τις μεταφορικές εταιρείες έληξε ο πρώτος γύρος της «μάχης της Κρήτης» ή πιο συγκεκριμένα της μάχης στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο, όπως προκύπτει από τα πρώτα συγκεντρωτικά στοιχεία των ακτοπλοϊκών εταιρειών.

Minoan Lines του ομίλου Grimaldi, ANEK και Superfast Ferries του ομίλου Attica group από τις 13 Μαρτίου 2008 έχουν αποδυθεί σε μία «μάχη» στη γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο, καταφέρνοντας ωστόσο να «χάσουν» και οι τρεις, με τους χρήστες των υπηρεσιών τους να είναι οι απόλυτοι νικητές.

Αποτέλεσμα της σύγκρουσης είναι φορτηγά 13 μέτρων να ταξιδεύουν με 160 ευρώ ή και λιγότερο όταν πέρυσι τον ίδιο καιρό η τιμή κυμαινόταν στα 450 ευρώ. Επίσης στη μάχη προσέλκυσης φορτηγών έχουν ριχτεί και άλλα μέσα όπως «ευκολίες» πληρωμής κ.λπ.

Παράλληλα δεκάδες χιλιάδες επιβάτες ταξιδεύουν με 19 ή 20 ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή και οι τρεις ακτοπλοϊκές εταιρείες ετοιμάζονται να γράψουν ζημίες σε μία από τις πιο κερδοφόρες γραμμές.

Με τα μέχρι στιγμής στοιχεία η Minoan Lines με δύο πλοία αλλά και διπλά δρομολόγια ορισμένες ημέρες της εβδομάδας και τη χειμερινή περίοδο κατάφερε να συγκρατήσει τις δυνάμεις καθώς κατέκτησε περίπου το 61-63% της επιβατικής κίνησης, το 40% περίπου των φορτηγών και το 60% περίπου των Ι.Χ.

Στη δεύτερη θέση η ΑΝΕΚ, επίσης με δύο πλοία ή και τρία ορισμένες φορές και επίσης κάποια πρωινά δρομολόγια, πέτυχε μερίδια αγοράς 19% περίπου στους επιβάτες, 43% στα φορτηγά και 25% στα Ι.Χ. οχήματα.

Στην τρίτη θέση με ένα πλοίο η Superfast ferries του ομίλου Attica η οποία κατέκτησε μερίδια 18% περίπου στους επιβάτες, 17% στα φορτηγά και 15% στα Ι.Χ. οχήματα.

Σημειώνεται ότι η γραμμή Πειραιάς-Ηράκλειο είναι μία γραμμή που εξυπηρετεί 1,4 εκατ. επιβάτες, 210 χιλιάδες Ι.Χ. και 120.000 φορτηγά. To 2009 οι επιβάτες αυξήθηκαν κατά 100.000, με τη Superfast ferries να καρπούται το μεγαλύτερο μέρος της αύξησης αυτής και την ΑΝΕΚ να ακολουθεί, καθώς η Minoan εμφάνισε μία μικρή αύξηση σε αριθμό επιβατών σε σχέση με το 2008.

Αντιθέτως ο αριθμός των μεταφερόμενων φορτηγών μειώθηκε κατά 10.000 περίπου σε σχέση με το 2008 λόγω της οικονομικής κρίσης.

Το κρίσιμο θέμα όμως και για τρεις εταιρείες στη συγκεκριμένη γραμμή είναι αν η αύξηση του αριθμού των επιβατών κατά 100.000 περίπου στη διάρκεια του 2009, έφερε και αύξηση εσόδων κάτι που μένει να φανεί στα αποτελέσματα έτους.

Όπως εκτιμάται ωστόσο, η σημαντική πτώση της τιμής των ναύλων σε επιβάτες και κυρίως φορτηγά μάλλον μείωση εσόδων έφερε παρά αύξηση ενώ είναι ζητούμενο είναι εάν κάποια από τις άλλες δυο εταιρείες -με δεδομένο ότι η Superfast Ferries γράφει ζημίες- θα είναι κερδοφόρα στη συγκεκριμένη γραμμή.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η επιλογή της Minoan Lines να απαντήσει στη Superfast με διπλά δρομολόγια, ακόμη και τώρα που θεωρείται χαμηλή περίοδος, έχει σαν αποτέλεσμα να μειώνεται η επιβατική και μεταφορική κίνηση στο πλοίο της Superfast.

Ωστόσο την ίδια στιγμή τα δύο δρομολόγια της Minoan Lines «μοιράζονται» την υπόλοιπη κίνηση με αβέβαιο οικονομικό όφελος αφού οι επιβάτες ή τα φορτηγά δεν διπλασιάζονται σε αντίθεση με τα έξοδα (δύο δρομολόγια). Η απόφαση αυτή της Minoan θα αποτυπωθεί όπως είναι φυσικό και στα αποτελέσματά της.

Από την άλλη πλευρά οι δυο εταιρείες με έδρα την Κρήτη (ANEK, Minoan) θεωρούν ότι η κίνηση της Attica να δρομολογήσει το Superfast XII στη γραμμή, ήταν «αιτία πολέμου» την οποία δεν μπορούσαν να την αφήσουν αναπάντητη.

Επιμένουν δε ότι η «μάχη» αυτή θα λήξει με την υπαναχώρηση της Attica, γεγονός ιδιαίτερα δύσκολο δεδομένων και των γενικότερων συνθηκών που επικρατούν στην αγορά των ferries (πωλήσεις πλοίων με ζημία, κ.α.) αλλά και των οικονομικών δυνατοτήτων που έχει αυτή την περίοδο η Attica μετά και την αύξηση του μετοχικού της κεφαλαίου που της προσδίδει μία συνολική ρευστότητα άνω των 60 δισ. ευρώ.

Περισσότερα στη Ναυτεμπορική

Link to comment
Share on other sites

Σίγουρα οι κερδισμένοι σε μια γραμμή που υπάρχει σκληρός ανταγωνισμός είναι ο πελάτης (είτε είναι ο απλός επιβάτης ή οι μεταφορικές εταιρείες).

Συγκεκριμένα, το «ΕΥΡΩΠΗ ΠΑΛΑΣ» απέπλευσε από Ηράκλειο στις 22:20 χθες με προορισμό τον Πειραιά, με 398 επιβάτες, 83 Φ/Γ και 74 Ι.Χ.Ε.

Βλέποντας όμως τη χθεσινή κίνηση του Ευρώπη Παλλάς από το Ηράκλειο του Πειραιά βλέπω ότι η κίνηση στους επιβάτες είναι πολύ χαμηλή για τα δεδομένα που γνώριζα για τις Μινωικές. Μέχρι πέρυσι η συνηθισμένη κίνηση της σε επιβάτες ήταν από 800-1000 άτομα το χειμώνα.

Link to comment
Share on other sites

Μακαρι να μεινει το superfast στην γραμμη...μακαρι να το στηριξουν περισσοτερο οι Ηρακλιωτες οι φοιτητες και οι μεταφορικες εταιρειες.Απο οταν επεσαν σε ξενα χερια τα Μινοικα δε θελω ουτε απεξω να περναω!!

Αν και απο οτι ακουσα ειναι πολλα τα εκατομμυρια που μπηκε μεσα το superfas .πιστευω εναν χρονο ακομα θα το κρατησουν, αν περασει και αυτη η χρονια ετσι προβλεπω να φυγει και να ακολουθησουν μεγαλες αλλαγες ως προς την ανακαταταξη των πλοιων της εταιρειας σε σχεση με τους προορισμους. Ιταλια δεν το βλεπω να γυρναει με τπτ.Αν δεν πουληθει το βλεπω στα δωδεκανησσα και ενα εκ των ΒS1 και BS2 στις κυκλαδες μαζι με ενα απο τα καινουρια.

Σεναρια επιστημονικης φαντασιας αλλα...ποτε δεν ξερεις!!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Παρατηρωντας τα βραδυνα δρομολογια της Μινοαν απο Πειραια-Ηρακλειο τα πλοια της ταξιδευουν κοντα στα γνωστα μιλακια της προ σουπερφαστ εποχης...22-23 δλδ.Πρεπει να εχει ζοριστει και η Μινοαν για τα καλα, οχι οσον αφορα την κινηση αλλα οσον αφορα τα πετρελαια.ξερει καποιος να μας πει περιπου ποσο καινε τα Μινοικα σε ενα δρομολογιο και ποσο το σουπερφαστ?νομιζω καπου το ειχα ξαναδιαβασει αλλα δεν θυμαμαι που.

Link to comment
Share on other sites

Εδω θα βρεις τις καταναλωσεις.Ειναι αληθεια οτι τα παλατια καταπινουν πολυ μπεζινα κ αμα εχουν και ημερισια τωρα μεσα στον χειμωνα,μαλλον θα κλαιει τα φραγκα του ο κυρ Μανωλιος.
Link to comment
Share on other sites

για να το πουμε πιο απλα τα παλλας οταν πλεουν με την υπηρεσιακη τους ταχυτητα (28-30) καινε 11τονους την ωρα!οταν πανε με την οικονομικη (22-25)καινε 8τονους...

παντως προχτες το κοκκινο εφερε 80κοματια απο κατω κ απο οτι πηρε το αυτι μου κατεβηκε στελεχος εταιριας στην κρητη για να βαλει χερι στις μεταφορικες!!!

Link to comment
Share on other sites

για να το πουμε πιο απλα τα παλλας οταν πλεουν με την υπηρεσιακη τους ταχυτητα (28-30) καινε 11τονους την ωρα!οταν πανε με την οικονομικη (22-25)καινε 8τονους...

παντως προχτες το κοκκινο εφερε 80κοματια απο κατω κ απο οτι πηρε το αυτι μου κατεβηκε στελεχος εταιριας στην κρητη για να βαλει χερι στις μεταφορικες!!!

80 κομματια?θα προσπαθησω να το διασταυρωσω !!αυτο ειναι ειδηση!!!:)

Αν κρατησει η superfast στην κρητη στο τελος μπορει να υποχωρησει η Μινοαν οσον αφορα την συχνοτητα των δρομολογιων,ΠΣΚ δλδ πρωινα και βραδυνα.δεν την συμφερει.

Link to comment
Share on other sites

'Εχει ενδιαφέρον να παρακολουθήσουμε μέρα την μέρα τις λυσσαλέες μάχες μεταξύ ΑΤΤΙΚΑ και ΜΙΝΩΙΚΩΝ.

Εδώ καιι 1-2 μήνες η ΑΤΤΙΚΑ άρχισε να έχει πρωτοσέλιδη διαφήμιση στις μεγάλες Ηρακλειώτικες εφημερίδες, ενώ αρχικά δεν είχε καθόλου. Οι ΜΙΝΩΙΚΕΣ είχαν πάντα πρωτοσέλιδες διαφημίσεις

Και εδώ αρχίζουν τα ωραία αυτής της εβδομάδας.

Τετάρτη 3/2 έχουν και οι 2 διαφημίσεις τυπικές με τα δρομολόγια τους.

Πέμπτη 4/2 οι Μινωικές πιάνουν στον ύπνο την ΑΤΤΙΚΑ:D και διαφημίζουν προσφορές Φεβρουαρίου με οικονομική 19, κρεβάτι 37 και ΙΧ 49

Παρασκευή 5/2 η ΑΤΤΙΚΑ αντεπιτίθεται με χειμερινές προσφορές 19-36-48 ...

1h030210.jpg

1h040210.jpg

1h050210.jpg

Link to comment
Share on other sites

Την πιο σκληρή περίοδο διανύει αυτό το διάστημα ο ανταγωνισμός καθώς:

1. Διανύουμε έτσι κι αλλιώς την περίοδο με τη μικρότερη επιβατική κίνηση συνεπώς η διαθεσιμότητα είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΑ μεγάλη, καθώς έχει αυξηθεί περίπου κατά 60% :eek: σε σχέση με την περσινή αντίστοιχη περίοδο.

2. Οι Μινωικές εξακολουθούν μέσα στο καταχείμωνο να εκτελούν πρωινά δρομολόγια: Εκτιμώ πως οι πληρότητες τους πρέπει να έχουν μειωθεί σημαντικά, αλλά δείχνουν πως δεν είναι διατεθειμένες να δουν τα μερίδια αγοράς τους να μειώνονται.

3. Η ΑΝΕΚ έχει δρομολογημένο ένα από τα καλύτερα πλοία της: Μπορεί η κίνηση αυτή να έγινε επειδή το Ελ. Βενιζέλος ήταν δύσκολο να ανταποκριθεί με την ταχύτητα του στη συγκεκριμένη γραμμή, αλλά η δρομολόγηση του Έλυρος πιέζει ακόμα περισσότερο την Superfast και εκτιμώ πως ιδιαίτερα το Πάσχα θα συμβάλει στη διεύρυνση της διαφοράς των μεριδίων μεταξύ των δύο εταιρειών.

4. Οι προσφορές και οι μειώσεις τιμών συνεχίζονται (για να μην πω εντείνονται).

5. Το πετρέλαιο είναι 60% ακριβότερο σε σχέση με πέρσι.

Link to comment
Share on other sites

Την πιο σκληρή περίοδο διανύει αυτό το διάστημα ο ανταγωνισμός καθώς:

Όμως Ορέστη...παρόλο που αντικειμενικά η ΑΤΤΙΚΑ είναι σε δυσμενέστερη θέση από τους άλλους δύο...έχω την αίσθηση ότι οι ανταγωνιστές της είναι περισσότερο αγχωμένοι και νευρικοί από την ίδια. Είναι άραγε μόνο δική μου εντύπωση?:confused:

Link to comment
Share on other sites

Όμως Ορέστη...παρόλο που αντικειμενικά η ΑΤΤΙΚΑ είναι σε δυσμενέστερη θέση από τους άλλους δύο...έχω την αίσθηση ότι οι ανταγωνιστές της είναι περισσότερο αγχωμένοι και νευρικοί από την ίδια. Είναι άραγε μόνο δική μου εντύπωση?:confused:

Φυσικα και ειναι αγχωμενοι και δεν ειναι μονο δικη σου εντυπωση ;) ..η attica εχει το κεφαλαιο να καλυψει τις οποιες ζημιες προς το παρον.Απο την αλλη η ΑΝΕΚ και η ΜΙΝΟΑΝ φοβουνται μαλλον το μελλον και σκεφτονται την περιπτωση που καταφερει το superfast να εδρεωθει τελικα.Τι θα κανουν σαυτη την περιπτωση??Χρειαζεται ομως να γινει κατι τετοιο γιατι τοσο καιρο η ΑΝΕΚ εχει αφησει την γραμμη με καλα πλοια μεν αργα δε..και οι ΜΙΝΟΙΚΕΣ το ειχαν δει μονοπωλειο και σε πηγαιναν πειραια με 21 μιλια!

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα πάντως λόγω της χθεσινής απεργίας δεν είδα το ΕΛΥΡΟΣ να έρχεται νωρίς! Γύρω στις 9 ξεφόρτωνε!

Σίγουρα και οι 3 εταιρείες ζορίζονται άσχημα.

Αν κ δεν είναι "η γωνιά του κουτσομπόλη" εδώ, σύντομα θα έχουμε ανακατατάξεις κ όχι μόνο για τα δρομολόγια του Ηρακλείου, αλλά και της Ιταλίας που ασχολούνται και οι 3 εταιρείες :eek:

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...