Jump to content
Shipfriends

Φήμες αγοράς/πώλησης ΕΓ/ΟΓ


Recommended Posts

Πάντως δύο ίδια RO-PAX (2500LM-24KT-500 PAX) που αναφέρει ο φίλος 94867 αγόρασε και η DFDS από τον κ. Γκριμάλντι...Μάλλον με τόσα πλοία που περιμένει είναι πολύ δύσκολο να βρει που θα τα δρομολογήσει και πουλάει συνέχεια τον τελευταίο καιρό...

Τα πλοία είναι του τύπου CORAGGIO...Πληροφορίες στο fakta http://www.faktaomfartyg.se/coraggio_2007.htm

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μετά τις εξελίξεις σε Μινωικές, ΑΝΕΚ και HSW, ο μεγάλος αντίπαλος όλων είναι η Attica/MIG. Σα δύσκολο μου φαίνεται να πουληθούν στον κύριο ανταγωνιστή τους. Πιό λογικό θεωρώ να τα έβλεπα στην Αδριατική με τα σινιάλα του Grimaldi ή των Μινωικών.

Μα δεν είναι ανταγωνιστές οι Blue Star και GNV που θέτει τα πλοία προς πώληση. Άλλο Grimaldi lines, άλλο GNV.

Link to comment
Share on other sites

Αυτά που πουλήθηκαν στην DFDS ήταν πράγματι της GNV. Αυτά που αναφέρθηκαν παραπάνω σε σχέση με την BSF δεν ξέρω. Πάντως και η GNV και η Grimaldi Lines έχουν πλοία υπό ναυπήγηση. Για το ότι είναι είναι διαφορετικές εταιρείες....τυπικώς είναι. Αλλά έχω την αίσθηση ότι έχουν στενούς δεσμούς, πολύ ισχυρότερους των συγγενικών. Είπαμε αίσθηση...

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

Φημολογείται έντονα ότι η Attica αγόρασε δύο Ro/Pax (2500 lane mtr-24 knots-500 pax) που φτιάχνονται για λογαριασμό της Grimaldi και πρόκειται να έρθουν μέσα στο 2008 με Blue Star φορεσιά στην Αδριατική.

Όντως τα δύο πλοία είναι προς πώληση εδώ και καιρό. Η παράδοση τους νομίζω όμως πως δεν είναι για το 2008 αλλά για το 2009-2010.

Αν τελικά αγοραστούν και δρομολογηθούν στην Αδριατική, θα είναι τα πρώτα νεότευκτα Ro-Pax, που σε αντίθεση με τα Pax-Ro που είναι δρομολογημένα, ανταποκρίνονται καλύτερα στις συνθήκες της εποχής που ευνοούν τα πλοία με χαμηλή κατανάλωση, μεγάλο garage και όχι ιδιαίτερα μεγάλο ξενοδοχειακό χώρο.

Link to comment
Share on other sites

Φαινεται πως η Ιαπωνια εχει χρυσο. :P Για να δουμε περα απο αυτα που εχουμε ηδη πει και αναλυσει θα ερθει κι αλλος σχιστοματης απο εταιρια του Αιγαιου; :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Διάβασα εις τον Διεθνή Τύπον :D ότι η Grandi Navi Veloci πουλάει τις ναυαρχίδες της LA SUPREMA και LA SUPERBA για περίπου 200 (ψωρο)εκατομμυριάκια ευρώ. Από εκεί και πέρα τα πράγματα είναι συγκεχυμένα...μιλάνε για Έλληνες ή Σκανδιναυούς αγοραστές ακόμα και για Βιετνάμ :eek: είδα! Αλλά νομίζω ότι είναι τελειωμένη η δουλειά και σε λίγες μέρες θα ανακοινωθούν επίσημα τα μαντάτα.

ΥΓ Λέτε νάρχονται και αυτά για Παροναξία ή για Ικαροσαμία? :D

Όρκο δεν παίρνω, αλλά η δουλειά πρέπει πράγματι να έκλεισε με στα 265 εκ. $

συυμφωνα με το FOSE & το Lloyd's List στραβωσε η δουλεια.

Link to comment
Share on other sites

Ο Μιχάλης Γελαντάλις γράφει σήμερα στην ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗ ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ για το θέμα των υπό αγορά πλοίων της BSF:

Εξαγορά πλοίων

Κοντά στην αγορά δύο πλοίων, που θα μπορούσαν να δρομολογηθούν άμεσα στη γραμμή της Αδριατικής, φέρεται να βρίσκεται η Attica Συμμετοχών. Πληροφορίες θέλουν τις συζητήσεις με την Grandi Navi Veloci να είναι σε αρκετά προχωρημένο στάδιο. Η τελευταία ιδρύθηκε το 1991, όταν χώρισαν επιχειρηματικά οι δρόμοι των αδελφών Γκριμάλντι και ο μεν Αλντο ανηφόρισε προς τη Γένοβα ο δε νεότερος τότε ανιψιός Εμμανουέλε έστησε τη δική του αρμάδα στη Νάπολη. Στην περίπτωση που προχωρήσει η συμφωνία με τους Γενοβέζους, η ελληνική εταιρεία υπολογίζεται να δαπανήσει περί τα 70-80 εκατομμύρια ευρώ για την εξαγορά.

Νέος «δάκτυλος» Γκριμάλντι...

Μ. ΓΕΛ.

Είναι δυνατόν τα 2 υπό ναυπήγηση πλοία (που λέει ο orestis παραπάνω) να είναι "άμεσα" παραδοτέα και να κοστίζουν "70-80 εκ ευρώ"?
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 3 weeks later...

Κάποιο πλοίο της ΑΝΜΕΖ ακούγεται έντονα ότι πουλήθηκε σε άλλη Ελληνική Ακτοπλοϊκή Εταιρεία.:confused:

Από τα 4 πλοία που έχει η ΑΝΜΕΖ, δηλαδή Διονύσιος Σολωμός, Ανδρέας Κάλβος, Αδαμάντιος Κοραής & Οδυσσέας Ελύτης. Εγώ θα πόνταρα τα λεφτά μου στον Οδυσσέα Ελύτη.;)

Λογικά η εταιρεία που μπορεί να το αγόρασε, ίσως να είναι ο Λεφακης (που ακούγεται ότι ψάχνει για πλοίο να διπλώσει το Φοίβο).:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

συμφωνα με την ακτοπλοϊκη μας παραδοση, καθε καλοκαιρι ο καπτα μακης πουλαει την εταιρεια του ή τα πλοια του en bloc (αναλογα το σεναριογραφο) και γνωστη και αγαπητη περιφερειακη εταιρεια φερνει βαπορι, απο τη χωρα του σουσι και του σακε, που τρεχει πολυ και εχει πολυ μεγαλο γκαραζ. ετσι και φετος . φετος μαλλιστα δεν το εχουν κλεισει απλα, αλλα εχει ηδη ειδοποιηθει και το πληρωμα που θα το παραλαβει.

Link to comment
Share on other sites

Ισως μεχρι το τελος του χρονου να εχουμε κοντα μας και το αδερφο του πλοιου που αγορασε η Endeavor Lines για δρομολογια στην Αδριατικη. Περισσοτερα αν κατσει η μπιλια στο μπλε. ;)

Link to comment
Share on other sites

Οχι εννοω το αδερφακι του. Που και αυτο δουλευει στην Κινα. Αλλα ακομα ειμαστε σε πολυ πρωιμο σταδιο για να πουμε κατι.

Εδω και μια φωτογραφια του απο την εποχη που δουλευε στην Ιαπωνια.

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Οι αγοραστες πηγαν ειδαν και απηλθαν αφου το διαμαντι εκτος απο τις μηχανες δεν ειχε τιποτα αλλο ιδιαιτερο. Και θελει αρκετα χρηματα για να γινει αξιολογη μοναδα οποτε πανε γι αλλα.

Link to comment
Share on other sites

Περισσοτερα αν κατσει η μπιλια στο μπλε. ;)

Ετσι για την ενεημερωση του κοινου, ποια εταιρεια ηταν?? Γιατι μπλε ετιαρειες ειναι πολλες!! Blue Star Ferries, Alpha Ferries, Saos Ferries, Nel Lines, G.A. Ferries, Hellenic Seaways, Ventouris Ferries.

Link to comment
Share on other sites

Μπίντες, γλάροι και λοιποί θαμώνες του λιμανιού θέλουν τη Sea Star πέρα από τα μέχρι τώρα κατορθώματά της, να έχει εξαγοράσει πλέον τη Salamis Lines αλλά και την Μυκονος ΑΝΕ. Κοινώς να έχει πλέον στην κατοχή όλα τα εν ενεργεία roro πλην του ΚΡΗΜΝΙΩΤΙΣΣΑ και του ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Τ.

Μπορούμε να επιβεβαιώσουμε ή να διαψεύσουμε τα παραπάνω λεγόμενα;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
quiz2

Ποιά μικρή Ελληνική εταιρεία βρίσκετε κοντά στην απόκτηση πλοίου που έφερε ένα πολύ "βαρύ" όνομα , αν και προς στιγμή τα πράγματα 'εχουν κολλησει???

στο εξωτερικο ειναι τωρα το βαπορι ή εδω;
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...