Jump to content
Shipfriends

Φήμες αγοράς/πώλησης ΕΓ/ΟΓ


Recommended Posts

  • Replies 705
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Μονο να συνυπολογίσουμε ότι για το IVORY υπάρχει το αδιέξοδο του 2010 και δεν ξέρω κατά πόσο θα ενδιαφερθεί κανείς να το αγοράσει για να το δουλέψει.

Ακούγεται πάντως ότι μέχρι στιγμής, δεν έχει μπει στο πρόγραμμα τις εταιρίας.

Link to comment
Share on other sites

Να σας ενημερώσω ότι όταν γράφω κάποια είδηση για πώληση πλοίου, σημαίνει ότι όλο και κάποιος έχει ενδιαφερθεί, ασχέτος αν τελικά τ'αγοράσει ή όχι!!

Όσο για το τί θα γίνουν-λόγω SOLAS-να ενημερώσω τον αγαπητό giorgosz και όποιον ενδιαφέρεται, ότι οι ενδιαφερόμενοι που κοιτούν κατά καιρούς πλοία, δεν σημαίνει οτι θέλουν να τα ταξιδέψουν κιόλας! Έχω συναντήσει αρκετούς πελάτες, που ενδιαφέρονταν για πλοία που να μπορούν να τα μετατρέψουν σε εστιατόρια, σε καζίνο, κλπ!!

Link to comment
Share on other sites

Πλοιοκτήτης που δραστηριοποιείται στον τομέα της κρουαζιέρας στον Ελλαδικό χώρο (και όχι μόνο), στέλνει εντός του Φεβρουαρίου άτομα να επιθεωρήσουν το Costa Marina, προκειμένου-αν συμφωνηθεί-να προβούν στην αγορά του, με βλέψεις 7ήμερες κρουαζιέρες με Home port τον Πειραιά!!

Mακάρι να το δούμε κοντά μας!:)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου, ενα παλιο μετασκευασμενο κοντεινεραδικο δεν θα το ελεγα ακριβως αναβαθμιση αλλα τελος παντων οπως ειναι η αγορα, μακαρι να ερθει τελικα για να δουλεψει ο κοσμος εντος και εκτος πλοιου.

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

PIRAEUS SHYPYARD (1977)

Code

xxxx:confused:

Type

CAR PASSENGER FERRY

Speed: 18 knots

Loa Beam Draft

mt 96,30

ft 315,94 mt 15,00

ft 49,21 mt 5,30

ft 17,39

Guests

1031; cabins: 10

Engines

Quantità: 1; potenza: 4000 Hp; marca: STORK

Generatori

n°: 3; power:525 Kw

Services

* Self Service

* Cafeteria

Price

xxxx:confused:

Για να σας δώ τώρα ποιός θα βρεί το ανωτέρο πλοίο, που τόσο πολύ έχει αγαπηθεί απο κάποιους νησιώτες και λέγανε ότι δεν πρόκειται να πωληθεί αλλά τελικά βγήκε απο μεγάλο ιταλικό οίκο που αναλαμβάνει αγορές πλοίων απο Ελλάδα αυτού του μεγέθους και συνεργάζεται και με ελληνικά γραφεία (εξ'ού και βγάζουμε την είδηση:P;))

Link to comment
Share on other sites

PIRAEUS SHYPYARD (1977)

Engines

Quantità: 1; potenza: 4000 Hp; marca: STORK

Για να σας δώ τώρα ποιός θα βρεί το ανωτέρο πλοίο,

1977, 96 μετρα, μηχανες στορκ ειναι το ιονις. δεν ειναι κατι καινουργιο. απο οτι ξερω ειναι μονιμως σε brockers την τελευταια 10ετια.
Link to comment
Share on other sites

PIRAEUS SHYPYARD (1977)

Code

xxxx:confused:

Type

CAR PASSENGER FERRY

Speed: 18 knots

Loa Beam Draft

mt 96,30

ft 315,94 mt 15,00

ft 49,21 mt 5,30

ft 17,39

Guests

1031; cabins: 10

Engines

Quantità: 1; potenza: 4000 Hp; marca: STORK

Generatori

n°: 3; power:525 Kw

Services

* Self Service

* Cafeteria

Price

xxxx:confused:

Για να σας δώ τώρα ποιός θα βρεί το ανωτέρο πλοίο, που τόσο πολύ έχει αγαπηθεί απο κάποιους νησιώτες και λέγανε ότι δεν πρόκειται να πωληθεί αλλά τελικά βγήκε απο μεγάλο ιταλικό οίκο που αναλαμβάνει αγορές πλοίων απο Ελλάδα αυτού του μεγέθους και συνεργάζεται και με ελληνικά γραφεία (εξ'ού και βγάζουμε την είδηση:P;))

Συγνώμη αλλά στα στοιχεία αναγράφεται 1 μηχανή 4000 hp (engines quantita 1)

Link to comment
Share on other sites

προφανώς έχει γίνει λάθος φίλε 94867 και γενικότερα σε πολλά site των brockers τα στοιχεία πλοίων που αναρτώνται είναι στο περίπου.:o

Αλλά όπως είπε κι ο φίλος proud ionian το ΙΟΝΙΣ είναι πάντα σε brockers τα τελευταία χρόνια όπως και το σύνολο σχεδόν των πλοίων του Ιονίου.

Όλα έχουν την τιμή τους κι από την στιγμή που μια πρόταση θα είναι άκρως δελεαστική δεν αποκλείεται να πουληθεί το οποιωδηποτε βαπόρι.

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

1977, 96 μετρα, μηχανες στορκ ειναι το ιονις. δεν ειναι κατι καινουργιο. απο οτι ξερω ειναι μονιμως σε brockers την τελευταια 10ετια.

Μιας κι έλειπα σε επαγγελματικό ταξίδι το σαββατοκύριακο, ας απαντήσω έστω και καθυστερημένα!

Όταν πήγε το βαπόρι φίλε proud ionian για επισκευή-προσαρμογή στα ναυπηγεία, είχε βγεί απ'τα brockers και τώρα το ξαναβάλαν μετά απο καιρό

παράθεση:

προφανώς έχει γίνει λάθος φίλε 94867 και γενικότερα σε πολλά site των brockers τα στοιχεία πλοίων που αναρτώνται είναι στο περίπου.

Σωστά! Πάντα τα στοιχεία είναι στο περίπου και ο λόγος είναι πρακτικός κυρίως!

Link to comment
Share on other sites

Απο τη στιγμη που αλλαξαν βασικες προδιαγραφες στο πλοιο ειναι λογικο να βγηκε απο τους brokers.Σε αρκετους αξιολογους brokers τα στοιχεια αλλαξαν μεσα στο πρωτο μηνα απο τις αλλαγες

Link to comment
Share on other sites

Aς ρίξουμε και μια ματιά σε 2 πλοία που κάποτε μας αφορούσαν!;)

AKATUKI: Κάποτε μας είχε πληροφορήσει ο αγαπητός NHSOS XIOS ότι το πλοίο που θα ερχόταν για λογαριασμό της SAOS, βάφεται και ότι μάλλον πωλήθηκε. Να ενημερώσω οτι το πλοίο βρίσκεται ακόμα προς πώληση (μάλιστα κάποια Βορειοευρωπαική εταιρεία έδειξε κάποια στιγμή ενδιαφέρον) έναντι 15,000,000$USD

REGENT SKY: Για την πώληση του πλοίου, μεγάλος οίκος του εξωτερικού προσφέρει και τα σχέδια για το πώς θα γίνει το πλοίο όταν τελειώσει:eek: Ανάλογη φωτό έχω ανεβάσει στη Gallery για να πάρετε μια πρώτη ιδέα απ'το Regent Sky του μέλλοντος (αν-όταν και όποτε γίνει φυσικά:P)

Αυτά για την ώρα;)

Link to comment
Share on other sites

Οι φήμες που μας ανέφερε ο Π100 ότι θέλουν την SAOS να αρχίζει να πληρώνει εκτός από τα πληρώματα και διάφορους πιστωτές της, είναι γεγονός και γι'αυτό το λόγο από σήμερα πωλείται και επίσημα στην διεθνή αγορά και το πλοίο της ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ έναντι 12,600,000$USD + κάτι γραφειοκρατικά!

Επίσης, εαν βρεθεί αγοραστής και δώσει στη Louis 70,000,000$USD περίπου, τότε-δυστυχώς-θα αποκτήσει ένα απο τα πολύ καλά της πλοία το Cristal!!

Link to comment
Share on other sites

κατι ακουστικε οτι το ELLI T ΠΟΥΛΗΘΗΚΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΤΟΥΡΚΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΝΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ

H αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο μήνα, έχουν επιθεωρήσει τα πλοία της εταιρείας κάποιοι εκ του εξωτερικού, χωρίς-ακόμα-να έχουν κλείσει καμία συμφωνία για αγορά πλοίου!

Όσο για το PRINCESS T., οι φήμες που ακούγοντε το θέλουν να φέρει πολλές γυάλινες επιφάνειες πρύμα, τύπου Έλυρος και Εsmeralda, δίνοντας επίσης πολύ μεγάλη προσοχή στους εσωτερικούς του χώρους!!

Link to comment
Share on other sites

Γυάλινες επιφάνειες πρύμα (μεγάλη μετασκευή / πολύ χτίσιμο δηλαδή) συν τα μαγουλάκια για φίλιμα πλώρα, δόκιμο θα ήταν να δώσουν μεγάλη προσοχή και στο ταξίδεμα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ΤΑ ΜΑΓΟΥΛΑ ΤΗΣ ΠΛΩΡΗΣ ΘΑ ΦΤΙΑΧΝΟΥΝ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗ ΜΟΛΙΣ ΕΜΑΘΑ ΟΤΙ ΤΟ ΕΛΛΗ ΘΑ ΠΑΡΗ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ 15 ΜΑΡΤΗ ΑΛΗΘΕΙΑ Η ΨΕΜΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ

Link to comment
Share on other sites

Αν αληθεύει η πληροφορία που μας μεταφέρει ο coyote (μιας και το στο συγκεκριμμένο thread "ομιλούμε" περί φημών), και μιας και κανείς μας δεν νομίζω να πίστευε ότι υπήρχε οιαδήποτε πιθανότητα η ΝΕΛ να το εναρμονίσει με τους νέους κανονισμούς, χίλιες φορές καλύτερα να συνεχίσει να ταξιδεύει στην Μαύρη θάλασσα, παρά να το βλέπουμε στα ..."μαύρα" νερά της Ελευσίνας να σαπίζει για τα επόμενα δέκα χρόνια.

Μακάρι και το Χοζοβιώτισσα να έχει μία παρόμοια τύχη, από την στιγμή που είναι δύσκολο έως αδύνατο να το ξαναδούμε να ταξιδεύει στα νερά μας.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...