Jump to content
Shipfriends

Κρήτη I (IMO 7814046)


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 479
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Από μέσα έμαθα ότι οδεύει για τελευταίον ασπασμόν! 

Ο καιρός θα δείξει.

Κανένα νέο απο τις μπάντες εκεί του μεγάλου λιμανιού;

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
5 hours ago, Villandry said:

Το Κρητη Ι είχε πάει Δωδεκάνησα τότε.

Δεν νομίζω αν υπήρχε φωτογραφία στην gallery από εκείνη την περίοδο, οπότε να η ευκαιρία

Και φοβάμαι ότι η επόμενη photo-op θα περιλαμβάνει και ένα ρυμουλκό στην πλώρη, αντιλαμβάνεσθε τι εννοώ...

Link to comment
Share on other sites

Και τι ντοκουμέντο.., ένας μονοτίμονος δεινόσαυρος 192μέτρων με μπαταριστές μηχανές στο μέσα λιμάνι της Καλύμνου. Με λαδιά μεν αλλά μπήκε και εξυπηρέτησε. Αν ξαναμπεί το Κρήτη στην γραμμή, θα ξυπνήσει όμορφες αναμνήσεις στους Καλύμνιους. Τελικά μόνο το Κρήτη έμπαινε στο μέσα λιμάνι ή γενικά χωράνε οριακά τέτοια πλοία στο λιμάνι τους αλλά δε μπαίνουν για να "μην παίρνουν τα λιμάνια τους αέρα"..? 

Link to comment
Share on other sites

Έχω την αίσθηση, με πάσα βέβαια επιφύλαξη το αναφέρω, ότι ήταν η μόνη φορά που το Κρήτη 1 μπήκε στο μέσα λιμάνι λόγω ιδανικών συνθηκών (λάδια, άπνοια). Όλες τις άλλες φορές έμπαινε στο έξω 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
On 2/24/2024 at 2:56 AM, Taxidiotis said:

Άκουσα πως παει προς ντανα Ελευσίνας μεριά 

 

On 2/24/2024 at 12:08 PM, Αρακλειανός said:

Αν πάει Ελευσίνα, στα ναυπηγεία θα πάει, 

Που μεθόρμισε εν τέλει;

Link to comment
Share on other sites

Με μία μικρής κλίμακας συντήρηση το Κρήτη 1 μπορεί να βγει ως ρο-ρο 2-3 μήνες το καλοκαίρι.Ολόκληρη Αττικα σίγουρα μπορεί να αλλάξει μερικές λαμαρίνες του,σιγά.

Εδώ πριν 3 χρόνια ο βάπορας ταξίδευε στην Ιταλία και χτυπούσε 20+ για τη GNV.

Link to comment
Share on other sites

Δεν καταλαβαινω γιατι εχει δημιουργηθει αυτη η ιδεα οτι το πλοιο μπορει να βγει σαν ρορο οικονομικα αλλα για να βγει ρο παξ χρειαζονται περισσοτερα. Συγχωρεστε με αν κανω λαθος αλλα το ξενοδοχιακο του πλοιου πρεπει να ειναι το μοναδικο πραγμα που δεν εχει πειραχτει. Υποθετικα λοιπον οποιες δουλειες γινουν για να βγει σαν ρορο αυτοματα σημαινει οτι μπορει να βγει και για ροπαξ. Ετσι και αλλιως αν το ηθελε για ροπαξ δεν νομιζω να εδινε 13 εκ για το μπλου καρριερ 2 αντι να το φτιαξει αυτο με ουτε τα μισα. Σαν ρο παξ υπαρχουν γραμμες που μπορει να δουλεψει, περαν της γνωστης του ηρακλειου και σε ΒΑ αιγαιο και δωδεκανησα (εχει ξαναδουλεψει και στα 2) σαν συμπληρωματικο, απλα νομιζω οτι οπως τα εχει βαλει κατω η αττικα δεν συμφερει γενικα να το λειτουργησει παλι

Link to comment
Share on other sites

Σαν RoRo θα έχει λιγότερα έξοδα  (κυρίως από το ξενοδοχειακό) αλλά χωρίς έσοδα εισιτηρίων. Θα ήταν λύση μόνο βραχυπρόθεσμα για συγκεκριμένες ανάγκες. Τα Blue Carriers θα είναι πολύ πιο οικονομικά (για αντίστοιχο φορτίο). Το λογικό είναι ή φτιάχνεται για να δουλέψει (έστω σαν αμοιβό αν χρειαστεί) ή κουνάει μαντήλι. (Υπάρχουν βέβαια και κάποιοι άλλοι λόγοι για τους οποίους θα μπορούσε να διατηρηθεί -ανενεργό- που σχετίζονται με τα "μπακαλοτέφτερα")

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...